-
CZYSTY TEKST
Jarosław Jagieła, Od redakcji, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017 / Tom 6, s. 9 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Jagieła", title = "Od redakcji", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2017 / Tom 6", pages = "9 - 11" }
-
CZYSTY TEKST
Jarosław Jagieła, Zbigniew Łęski, Pro memoria. Profesor Władysław Piotr Zaczyński (1930–2017), Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017 / Tom 6, s. 15 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Jagieła, Zbigniew Łęski", title = "Pro memoria. Profesor Władysław Piotr Zaczyński (1930–2017)", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2017 / Tom 6", pages = "15 - 18" }
-
Znaczenie modelu płynności funkcjonalnej Susannah Temple (FF – Functional Fluency) dla edukacyjnej analizy transakcyjnejs. 19 - 48CZYSTY TEKST
Jarosław Jagieła, Znaczenie modelu płynności funkcjonalnej Susannah Temple (FF – Functional Fluency) dla edukacyjnej analizy transakcyjnej, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017 / Tom 6, s. 19 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Jagieła", title = "Znaczenie modelu płynności funkcjonalnej Susannah Temple (FF – Functional Fluency) dla edukacyjnej analizy transakcyjnej", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2017 / Tom 6", pages = "19 - 48" }
-
CZYSTY TEKST
Dorota Pankowska, Dokąd zmierzamy? Uwagi o deficycie Dorosłego w edukacji i życiu społecznym , Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017 / Tom 6, s. 49 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Pankowska", title = "Dokąd zmierzamy? Uwagi o deficycie Dorosłego w edukacji i życiu społecznym ", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2017 / Tom 6", pages = "49 - 66" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Jusik, Formalne i nieformalne doradztwo psychologiczne w kontekście edukacyjnym, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017 / Tom 6, s. 67 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Jusik", title = "Formalne i nieformalne doradztwo psychologiczne w kontekście edukacyjnym", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2017 / Tom 6", pages = "67 - 85" }
-
Edukacyjne znaczenie intra- i interpersonalnych relacji nauczyciel–uczeń z perspektywy analizy transakcyjnejs. 87 - 106CZYSTY TEKST
Anna Kwatera, Małgorzata Mądry-Kupiec, Edukacyjne znaczenie intra- i interpersonalnych relacji nauczyciel–uczeń z perspektywy analizy transakcyjnej, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017 / Tom 6, s. 87 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kwatera, Małgorzata Mądry-Kupiec", title = "Edukacyjne znaczenie intra- i interpersonalnych relacji nauczyciel–uczeń z perspektywy analizy transakcyjnej", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2017 / Tom 6", pages = "87 - 106" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Pierzchała, Transakcyjne zakazy i nakazy skryptowe w ukrytym programie szkoły , Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017 / Tom 6, s. 107 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Pierzchała", title = "Transakcyjne zakazy i nakazy skryptowe w ukrytym programie szkoły ", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2017 / Tom 6", pages = "107 - 117" }
-
Nowe media w społeczeństwie informacyjnym z perspektywy analizy transakcyjnej. Praca czy współpraca?s. 119 - 125CZYSTY TEKST
Zbigniew Łęski, Nowe media w społeczeństwie informacyjnym z perspektywy analizy transakcyjnej. Praca czy współpraca?, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017 / Tom 6, s. 119 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Łęski", title = "Nowe media w społeczeństwie informacyjnym z perspektywy analizy transakcyjnej. Praca czy współpraca?", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2017 / Tom 6", pages = "119 - 125" }
-
Przymierze terapeutyczne w terapii zaburzeń osobowości z perspektywy analizy transakcyjnejs. 129 - 144CZYSTY TEKST
Lidia Cierpiałkowska, Anna Frączek, Przymierze terapeutyczne w terapii zaburzeń osobowości z perspektywy analizy transakcyjnej, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017 / Tom 6, s. 129 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Lidia Cierpiałkowska, Anna Frączek", title = "Przymierze terapeutyczne w terapii zaburzeń osobowości z perspektywy analizy transakcyjnej", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2017 / Tom 6", pages = "129 - 144" }
-
CZYSTY TEKST
Zbigniew Wieczorek, Język zmiany w analizie transakcyjnej, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017 / Tom 6, s. 145 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Wieczorek", title = "Język zmiany w analizie transakcyjnej", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2017 / Tom 6", pages = "145 - 156" }
-
CZYSTY TEKST
Adam A. Zych, Psychoanalityczna koncepcja człowieka starego, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017 / Tom 6, s. 153 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Adam A. Zych", title = "Psychoanalityczna koncepcja człowieka starego", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2017 / Tom 6", pages = "153 - 173" }
-
Stany Ja tutorów rówieśników. Efekty realizacji innowacji pedagogicznej „Pasje zawodowe – program z wykorzystaniem metody tutoringu rówieśniczego”s. 177 - 189CZYSTY TEKST
Adrianna Sarnat-Ciastko, Stany Ja tutorów rówieśników. Efekty realizacji innowacji pedagogicznej „Pasje zawodowe – program z wykorzystaniem metody tutoringu rówieśniczego”, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017 / Tom 6, s. 177 - 189
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "Stany Ja tutorów rówieśników. Efekty realizacji innowacji pedagogicznej „Pasje zawodowe – program z wykorzystaniem metody tutoringu rówieśniczego”", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2017 / Tom 6", pages = "177 - 189" }
-
Stany Ja uczniów a spostrzeganie przez nich wybranych elementów obrazu własnego życia rodzinnegos. 191 - 212CZYSTY TEKST
Joanna Grabowska, Stany Ja uczniów a spostrzeganie przez nich wybranych elementów obrazu własnego życia rodzinnego, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017 / Tom 6, s. 191 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Grabowska", title = "Stany Ja uczniów a spostrzeganie przez nich wybranych elementów obrazu własnego życia rodzinnego", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2017 / Tom 6", pages = "191 - 212" }
-
CZYSTY TEKST
Felicyta Grębska, Transakcje i relacje w przedszkolu , Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017 / Tom 6, s. 213 - 235
BIBTEX@Article{ authors = " Felicyta Grębska", title = "Transakcje i relacje w przedszkolu ", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2017 / Tom 6", pages = "213 - 235" }
-
CZYSTY TEKST
Na pograniczu dziedzin. Wprowadzenie, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017 / Tom 6, s. 237 - 238
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Na pograniczu dziedzin. Wprowadzenie", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2017 / Tom 6", pages = "237 - 238" }
-
Rola rodziny, nauczyciela i przedszkola w kształtowaniu postaw dzieci na podstawie badań ewaluacyjnychs. 239 - 253CZYSTY TEKST
Michał Borda, Bożena Marzec, Rola rodziny, nauczyciela i przedszkola w kształtowaniu postaw dzieci na podstawie badań ewaluacyjnych, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017 / Tom 6, s. 239 - 253
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Borda, Bożena Marzec", title = "Rola rodziny, nauczyciela i przedszkola w kształtowaniu postaw dzieci na podstawie badań ewaluacyjnych", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2017 / Tom 6", pages = "239 - 253" }
-
Działania i reakcje nauczyciela na zachowania agresywne dzieci w wieku przedszkolnyms. 255 - 266CZYSTY TEKST
Bożena Marzec, Działania i reakcje nauczyciela na zachowania agresywne dzieci w wieku przedszkolnym, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017 / Tom 6, s. 255 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Marzec", title = "Działania i reakcje nauczyciela na zachowania agresywne dzieci w wieku przedszkolnym", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2017 / Tom 6", pages = "255 - 266" }
-
O biedronkach, surówce i F-16, czyli almanach częstochowskiego żargonu osób z problemem bezdomnościs. 267 - 273CZYSTY TEKST
Jan Strączyński, O biedronkach, surówce i F-16, czyli almanach częstochowskiego żargonu osób z problemem bezdomności , Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017 / Tom 6, s. 267 - 273
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Strączyński", title = "O biedronkach, surówce i F-16, czyli almanach częstochowskiego żargonu osób z problemem bezdomności ", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2017 / Tom 6", pages = "267 - 273" }
-
Psychopedagogika uczenia się i zachowania, czyli o związkach behawioryzmu z edukacyjną analizą transakcyjną (cz. 2)s. 277 - 311CZYSTY TEKST
Jarosław Jagieła, Psychopedagogika uczenia się i zachowania, czyli o związkach behawioryzmu z edukacyjną analizą transakcyjną (cz. 2) , Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017 / Tom 6, s. 277 - 311
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Jagieła", title = "Psychopedagogika uczenia się i zachowania, czyli o związkach behawioryzmu z edukacyjną analizą transakcyjną (cz. 2) ", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2017 / Tom 6", pages = "277 - 311" }
-
Metoda ustawień systemowych rodziny według Berta Hellingera w optyce analizy transakcyjnejs. 315 - 329CZYSTY TEKST
Jarosław Jagieła, Metoda ustawień systemowych rodziny według Berta Hellingera w optyce analizy transakcyjnej, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017 / Tom 6, s. 315 - 329
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Jagieła", title = "Metoda ustawień systemowych rodziny według Berta Hellingera w optyce analizy transakcyjnej", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2017 / Tom 6", pages = "315 - 329" }
-
I Ogólnopolska e-Konferencja Naukowa „Edukacja – Analiza – Transakcje. Teoria i Praktyka”s. 333 - 336CZYSTY TEKST
Anna Pierzchała, I Ogólnopolska e-Konferencja Naukowa „Edukacja – Analiza – Transakcje. Teoria i Praktyka” , Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017 / Tom 6, s. 333 - 336
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Pierzchała", title = "I Ogólnopolska e-Konferencja Naukowa „Edukacja – Analiza – Transakcje. Teoria i Praktyka” ", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2017 / Tom 6", pages = "333 - 336" }
-
"Przeciw empatii. Argumenty za racjonalnym współczuciem", Paul Bloom, Kielce 2017 : [recenzja]s. 339 - 341CZYSTY TEKST
Paul Bloom, Jarosław Jagieła, "Przeciw empatii. Argumenty za racjonalnym współczuciem", Paul Bloom, Kielce 2017 : [recenzja], Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017 / Tom 6, s. 339 - 341
BIBTEX@Article{ authors = " Paul Bloom, Jarosław Jagieła", title = ""Przeciw empatii. Argumenty za racjonalnym współczuciem", Paul Bloom, Kielce 2017 : [recenzja]", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2017 / Tom 6", pages = "339 - 341" }
-
CZYSTY TEKST
Noty biograficzne autorów, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017 / Tom 6, s. 345 - 348
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Noty biograficzne autorów", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2017 / Tom 6", pages = "345 - 348" }
-
CZYSTY TEKST
Czytelnia, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017 / Tom 6, s. 349 - 352
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Czytelnia", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2017 / Tom 6", pages = "349 - 352" }
-
CZYSTY TEKST
Informacje dla autorów , Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017 / Tom 6, s. 355 - 356
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Informacje dla autorów ", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2017 / Tom 6", pages = "355 - 356" }