-
Wprowadzenies. 9 - 15CZYSTY TEKST
Alicja Szerląg, Wprowadzenie , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 27, s. 9 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Szerląg", title = "Wprowadzenie ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 27", pages = "9 - 15" }
-
Dziecko i dzieciństwo we współczesnym dyskursie pedagogiki społecznejs. 17 - 30CZYSTY TEKST
Bożena Matyjas, Dziecko i dzieciństwo we współczesnym dyskursie pedagogiki społecznej , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 27, s. 17 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Matyjas", title = "Dziecko i dzieciństwo we współczesnym dyskursie pedagogiki społecznej ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 27", pages = "17 - 30" }
-
Tożsamość dziecka jako ideologiczny konstrukt powinnościowy : dylemat i wyzwanie edukacyjnes. 31 - 43CZYSTY TEKST
Jerzy Nikitorowicz, Tożsamość dziecka jako ideologiczny konstrukt powinnościowy : dylemat i wyzwanie edukacyjne , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 27, s. 31 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Nikitorowicz", title = "Tożsamość dziecka jako ideologiczny konstrukt powinnościowy : dylemat i wyzwanie edukacyjne ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 27", pages = "31 - 43" }
-
Adaptowanie dzieci imigrantów do nowej rzeczywistości społeczno-kulturowejs. 45 - 61CZYSTY TEKST
Zenon Jasiński, Anetta Maaß, Adaptowanie dzieci imigrantów do nowej rzeczywistości społeczno-kulturowej , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 27, s. 45 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Zenon Jasiński, Anetta Maaß", title = "Adaptowanie dzieci imigrantów do nowej rzeczywistości społeczno-kulturowej ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 27", pages = "45 - 61" }
-
Filary współistnienia na pograniczu kulturs. 63 - 82CZYSTY TEKST
Alicja Szerląg, Filary współistnienia na pograniczu kultur , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 27, s. 63 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Szerląg", title = "Filary współistnienia na pograniczu kultur ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 27", pages = "63 - 82" }
-
Sprawiedliwość naprawcza w społecznej i edukacjnej przestrzeni dzieci i młodzieżys. 83 - 94CZYSTY TEKST
Honorata Czajkowska, Sprawiedliwość naprawcza w społecznej i edukacjnej przestrzeni dzieci i młodzieży , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 27, s. 83 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Honorata Czajkowska", title = "Sprawiedliwość naprawcza w społecznej i edukacjnej przestrzeni dzieci i młodzieży ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 27", pages = "83 - 94" }
-
Jakość współpracy jako wyznacznik sukcesu działalności profilaktycznej na terenach defaworyzowanych społecznies. 95 - 116CZYSTY TEKST
Grzegorz Głupczyk, Jakość współpracy jako wyznacznik sukcesu działalności profilaktycznej na terenach defaworyzowanych społecznie , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 27, s. 95 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Głupczyk", title = "Jakość współpracy jako wyznacznik sukcesu działalności profilaktycznej na terenach defaworyzowanych społecznie ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 27", pages = "95 - 116" }
-
Codzienność nauczycieli i uczniów w klasie wielokulturowejs. 117 - 130CZYSTY TEKST
Jolanta Szempruch, Codzienność nauczycieli i uczniów w klasie wielokulturowej , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 27, s. 117 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Szempruch", title = "Codzienność nauczycieli i uczniów w klasie wielokulturowej ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 27", pages = "117 - 130" }
-
"Pójdźcie i żyjcie dla naszych dzieci" : o długiej drodze uznania rangi przedszkoli w Niemczechs. 131 - 143CZYSTY TEKST
Inetta Nowosad, "Pójdźcie i żyjcie dla naszych dzieci" : o długiej drodze uznania rangi przedszkoli w Niemczech , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 27, s. 131 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Inetta Nowosad", title = ""Pójdźcie i żyjcie dla naszych dzieci" : o długiej drodze uznania rangi przedszkoli w Niemczech ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 27", pages = "131 - 143" }
-
Współpraca rodziców z polskimi szkołami przedmiotów ojczystych w Londynies. 145 - 156CZYSTY TEKST
Olga Zamecka-Zalas, Współpraca rodziców z polskimi szkołami przedmiotów ojczystych w Londynie , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 27, s. 145 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Zamecka-Zalas", title = "Współpraca rodziców z polskimi szkołami przedmiotów ojczystych w Londynie ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 27", pages = "145 - 156" }
-
English - a neutral language of global communication? : Sociopedagogical implications. 157 - 165CZYSTY TEKST
Anna Odrowąż-Coates, English - a neutral language of global communication? : Sociopedagogical implication , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 27, s. 157 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Odrowąż-Coates", title = "English - a neutral language of global communication? : Sociopedagogical implication ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 27", pages = "157 - 165" }
-
Myslenie komputacyjne (MK) w kontekście samorozwoju i rodzinys. 167 - 182CZYSTY TEKST
Tomasz Kopczyński, Myslenie komputacyjne (MK) w kontekście samorozwoju i rodziny , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 27, s. 167 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Kopczyński", title = "Myslenie komputacyjne (MK) w kontekście samorozwoju i rodziny ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 27", pages = "167 - 182" }
-
Struktura rodziny i oczekiwania wobec ról rodzinnych w opinii Polakóws. 183 - 196CZYSTY TEKST
Barbara Chojnacka, Rafał Iwański, Struktura rodziny i oczekiwania wobec ról rodzinnych w opinii Polaków , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 27, s. 183 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Chojnacka, Rafał Iwański", title = "Struktura rodziny i oczekiwania wobec ról rodzinnych w opinii Polaków ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 27", pages = "183 - 196" }
-
Rodzina jako przestrzeń wychowania intelektualnego dzieci w młodszym wieku szkolnym - doniesienie z badańs. 197 - 209CZYSTY TEKST
Ewa Kochanowska, Rodzina jako przestrzeń wychowania intelektualnego dzieci w młodszym wieku szkolnym - doniesienie z badań , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 27, s. 197 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kochanowska", title = "Rodzina jako przestrzeń wychowania intelektualnego dzieci w młodszym wieku szkolnym - doniesienie z badań ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 27", pages = "197 - 209" }
-
Posiadanie rodzeństwa a kompetencje spoleczno-emocjonalne dzieci w wieku szkolnym w dobie pandemii COVID-19s. 211 - 230CZYSTY TEKST
Natalia Maja Józefacka, Agnieszka Lasota, Małgorzata Płoszaj, Posiadanie rodzeństwa a kompetencje spoleczno-emocjonalne dzieci w wieku szkolnym w dobie pandemii COVID-19 , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 27, s. 211 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Maja Józefacka, Agnieszka Lasota, Małgorzata Płoszaj", title = "Posiadanie rodzeństwa a kompetencje spoleczno-emocjonalne dzieci w wieku szkolnym w dobie pandemii COVID-19 ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 27", pages = "211 - 230" }
-
Postawy rodzicielskie zawodowych rodziców zastępczych i ich korelacje z doświadczeniami opiekuńczymi z dzieciństwas. 231 - 258CZYSTY TEKST
Jan Basiaga, Adam Łojan, Postawy rodzicielskie zawodowych rodziców zastępczych i ich korelacje z doświadczeniami opiekuńczymi z dzieciństwa , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 27, s. 231 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Basiaga, Adam Łojan", title = "Postawy rodzicielskie zawodowych rodziców zastępczych i ich korelacje z doświadczeniami opiekuńczymi z dzieciństwa ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 27", pages = "231 - 258" }
-
Rodzaje radzenia sobie ze stresem i jakość życia rodzin posiadających dzieci z niepełnosprawnością intelektualnąs. 259 - 272CZYSTY TEKST
Agnieszka Roszkowska, Rodzaje radzenia sobie ze stresem i jakość życia rodzin posiadających dzieci z niepełnosprawnością intelektualną , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 27, s. 259 - 272
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Roszkowska", title = "Rodzaje radzenia sobie ze stresem i jakość życia rodzin posiadających dzieci z niepełnosprawnością intelektualną ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 27", pages = "259 - 272" }
-
Success and proactivity in the professional career in the perceptions of young peoples. 273 - 297CZYSTY TEKST
Agnieszka Cybal-Michalska, Lucyna Myszka-Strychalska, Success and proactivity in the professional career in the perceptions of young people , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 27, s. 273 - 297
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Cybal-Michalska, Lucyna Myszka-Strychalska", title = "Success and proactivity in the professional career in the perceptions of young people ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 27", pages = "273 - 297" }
-
Studium zaangazowania młodzieży ze spektrum autyzmu na rzecz poprawy własnej sytuacji edukacyjnejs. 299 - 313CZYSTY TEKST
Sabina Pawlik, Studium zaangazowania młodzieży ze spektrum autyzmu na rzecz poprawy własnej sytuacji edukacyjnej , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 27, s. 299 - 313
BIBTEX@Article{ authors = " Sabina Pawlik", title = "Studium zaangazowania młodzieży ze spektrum autyzmu na rzecz poprawy własnej sytuacji edukacyjnej ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 27", pages = "299 - 313" }
-
Różnice pomiędzy młodymi kobietami a młodymi mężczyznami w motywach do podejmowania aktywności fizycznejs. 315 - 324CZYSTY TEKST
Barbara Grabowska, Luba Ślósarz, Różnice pomiędzy młodymi kobietami a młodymi mężczyznami w motywach do podejmowania aktywności fizycznej , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 27, s. 315 - 324
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Grabowska, Luba Ślósarz", title = "Różnice pomiędzy młodymi kobietami a młodymi mężczyznami w motywach do podejmowania aktywności fizycznej ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 27", pages = "315 - 324" }
-
Seniorzy w Polsce - stan zdrowia, wsparcie instytucjonalne i opieka nieformalnas. 325 - 344CZYSTY TEKST
Małgorzata H. Herudzińska, Seniorzy w Polsce - stan zdrowia, wsparcie instytucjonalne i opieka nieformalna , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 27, s. 325 - 344
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata H. Herudzińska", title = "Seniorzy w Polsce - stan zdrowia, wsparcie instytucjonalne i opieka nieformalna ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 27", pages = "325 - 344" }
-
Skrypty rodzinne i zbrodnia ze sztuką w tle w powieści kryminalnej (James Patterson i Liza Marklund, "Pocztówki zabójcy")s. 345 - 364CZYSTY TEKST
Marta Bolińska, Patryk Zieliński, Skrypty rodzinne i zbrodnia ze sztuką w tle w powieści kryminalnej (James Patterson i Liza Marklund, "Pocztówki zabójcy"), Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 27, s. 345 - 364
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Bolińska, Patryk Zieliński", title = "Skrypty rodzinne i zbrodnia ze sztuką w tle w powieści kryminalnej (James Patterson i Liza Marklund, "Pocztówki zabójcy")", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 27", pages = "345 - 364" }
-
Organizacja opieki i pomocy osobom, wobec których podjęto interwencję policyjnąs. 365 - 375CZYSTY TEKST
Ernest Magda, Adam Stankiewicz, Organizacja opieki i pomocy osobom, wobec których podjęto interwencję policyjną , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 27, s. 365 - 375
BIBTEX@Article{ authors = " Ernest Magda, Adam Stankiewicz", title = "Organizacja opieki i pomocy osobom, wobec których podjęto interwencję policyjną ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 27", pages = "365 - 375" }
-
Medialne (re)prezentacje biedy i bogactwa w programie rozrywkowym: "Biedny dom - bogaty dom" emitowanym w Polsat Cafe - perspektywa badań pedagogicznychs. 377 - 394CZYSTY TEKST
Dorota Zaworska-Nikoniuk, Medialne (re)prezentacje biedy i bogactwa w programie rozrywkowym: "Biedny dom - bogaty dom" emitowanym w Polsat Cafe - perspektywa badań pedagogicznych , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 27, s. 377 - 394
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Zaworska-Nikoniuk", title = "Medialne (re)prezentacje biedy i bogactwa w programie rozrywkowym: "Biedny dom - bogaty dom" emitowanym w Polsat Cafe - perspektywa badań pedagogicznych ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 27", pages = "377 - 394" }