-
Słowo jako przedmiot edukacji polonistycznej : przed 1999 rokiem i po nims. 5 - 18CZYSTY TEKST
Jolanta Nocoń, Słowo jako przedmiot edukacji polonistycznej : przed 1999 rokiem i po nim, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2013 / Tom 4 / Numer 140, s. 5 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Nocoń", title = "Słowo jako przedmiot edukacji polonistycznej : przed 1999 rokiem i po nim", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 140", pages = "5 - 18" }
-
Czy "kminię"? - czyli o języku młodzieżys. 19 - 29CZYSTY TEKST
Marta Szymańska, Czy "kminię"? - czyli o języku młodzieży, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2013 / Tom 4 / Numer 140, s. 19 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Szymańska", title = "Czy "kminię"? - czyli o języku młodzieży", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 140", pages = "19 - 29" }
-
Konceptualizacja świata w neologizmach dziecięcychs. 30 - 44CZYSTY TEKST
Krystyna Gąsiorek, Konceptualizacja świata w neologizmach dziecięcych, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2013 / Tom 4 / Numer 140, s. 30 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Gąsiorek", title = "Konceptualizacja świata w neologizmach dziecięcych", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 140", pages = "30 - 44" }
-
Uczniowskie zmagania się ze słowem : o pisaniu dłuższej wypowiedzi na różnych poziomach nauczanias. 45 - 63CZYSTY TEKST
Anna Guzy, Bernadeta Niesporek-Szamburska, Uczniowskie zmagania się ze słowem : o pisaniu dłuższej wypowiedzi na różnych poziomach nauczania, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2013 / Tom 4 / Numer 140, s. 45 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Guzy, Bernadeta Niesporek-Szamburska", title = "Uczniowskie zmagania się ze słowem : o pisaniu dłuższej wypowiedzi na różnych poziomach nauczania", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 140", pages = "45 - 63" }
-
Esej szkolny - przykładem mocowania się ucznia ze słowems. 64 - 73CZYSTY TEKST
Stanisław Kubiś, Esej szkolny - przykładem mocowania się ucznia ze słowem, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2013 / Tom 4 / Numer 140, s. 64 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Kubiś", title = "Esej szkolny - przykładem mocowania się ucznia ze słowem", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 140", pages = "64 - 73" }
-
"Ucynkowy" i "nieucynkowy" język nauczycielas. 74 - 86CZYSTY TEKST
Marta Chrabąszcz, "Ucynkowy" i "nieucynkowy" język nauczyciela, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2013 / Tom 4 / Numer 140, s. 74 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Chrabąszcz", title = ""Ucynkowy" i "nieucynkowy" język nauczyciela", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 140", pages = "74 - 86" }
-
O kondycji słowa w szkole średniej - czyli o tym, czy można nabyć umiejętność mediacji, zdając dzisiejszą maturę z języka polskiegos. 87 - 95CZYSTY TEKST
Beata Prościak, O kondycji słowa w szkole średniej - czyli o tym, czy można nabyć umiejętność mediacji, zdając dzisiejszą maturę z języka polskiego, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2013 / Tom 4 / Numer 140, s. 87 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Prościak", title = "O kondycji słowa w szkole średniej - czyli o tym, czy można nabyć umiejętność mediacji, zdając dzisiejszą maturę z języka polskiego", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 140", pages = "87 - 95" }
-
Rozumienie paradoksu wśród uczniów szkoły podstawowejs. 96 - 115CZYSTY TEKST
Anna Guzy, Magdalena Ochwat, Rozumienie paradoksu wśród uczniów szkoły podstawowej, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2013 / Tom 4 / Numer 140, s. 96 - 115
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Guzy, Magdalena Ochwat", title = "Rozumienie paradoksu wśród uczniów szkoły podstawowej", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 140", pages = "96 - 115" }
-
Wy-słowienia i wy-obrażenia : przyczynek do refleksji antropologicznejs. 116 - 127CZYSTY TEKST
Piotr Kołodziej, Wy-słowienia i wy-obrażenia : przyczynek do refleksji antropologicznej, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2013 / Tom 4 / Numer 140, s. 116 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kołodziej", title = "Wy-słowienia i wy-obrażenia : przyczynek do refleksji antropologicznej", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 140", pages = "116 - 127" }
-
Kultura pamięci w szkolnym dyskursie polonistycznyms. 128 - 141CZYSTY TEKST
Beata Gromadzka, Kultura pamięci w szkolnym dyskursie polonistycznym, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2013 / Tom 4 / Numer 140, s. 128 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Gromadzka", title = "Kultura pamięci w szkolnym dyskursie polonistycznym", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 140", pages = "128 - 141" }
-
Od słowa do słowa, czyli o nieprofesjonalnych odbiorcach tekstów literackich i ich wypowiedziach na temat zadań i powinności literaturys. 142 - 161CZYSTY TEKST
Danuta Łazarska, Od słowa do słowa, czyli o nieprofesjonalnych odbiorcach tekstów literackich i ich wypowiedziach na temat zadań i powinności literatury, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2013 / Tom 4 / Numer 140, s. 142 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Łazarska", title = "Od słowa do słowa, czyli o nieprofesjonalnych odbiorcach tekstów literackich i ich wypowiedziach na temat zadań i powinności literatury", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 140", pages = "142 - 161" }
-
Wiedza, ideologia, wiara, mit : o "najważniejszych wydarzeniach historycznych" starożytności w podręcznikach do kształcenia literacko-kulturowego dla liceów i technikóws. 162 - 173CZYSTY TEKST
Kordian Bakuła, Wiedza, ideologia, wiara, mit : o "najważniejszych wydarzeniach historycznych" starożytności w podręcznikach do kształcenia literacko-kulturowego dla liceów i techników, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2013 / Tom 4 / Numer 140, s. 162 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Kordian Bakuła", title = "Wiedza, ideologia, wiara, mit : o "najważniejszych wydarzeniach historycznych" starożytności w podręcznikach do kształcenia literacko-kulturowego dla liceów i techników", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 140", pages = "162 - 173" }
-
Soplicowo, czyli Sarmatopolitan : wykorzystanie elementów metody projektu w pracy nad "Panem Tadeuszem"s. 174 - 186CZYSTY TEKST
Tamara Cieśla, Soplicowo, czyli Sarmatopolitan : wykorzystanie elementów metody projektu w pracy nad "Panem Tadeuszem", Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2013 / Tom 4 / Numer 140, s. 174 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Tamara Cieśla", title = "Soplicowo, czyli Sarmatopolitan : wykorzystanie elementów metody projektu w pracy nad "Panem Tadeuszem"", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 140", pages = "174 - 186" }
-
Honor albo trzy pojedynki w "Lalce" : lekcja języka polskiego jako wycieczka antropologicznas. 187 - 207CZYSTY TEKST
Janusz Waligóra, Honor albo trzy pojedynki w "Lalce" : lekcja języka polskiego jako wycieczka antropologiczna, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2013 / Tom 4 / Numer 140, s. 187 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Waligóra", title = "Honor albo trzy pojedynki w "Lalce" : lekcja języka polskiego jako wycieczka antropologiczna", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 140", pages = "187 - 207" }
-
Obrazy mowy : na przykładzie poezji dwudziestowiecznejs. 208 - 223CZYSTY TEKST
Elżbieta Mikoś, Obrazy mowy : na przykładzie poezji dwudziestowiecznej, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2013 / Tom 4 / Numer 140, s. 208 - 223
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Mikoś", title = "Obrazy mowy : na przykładzie poezji dwudziestowiecznej", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 140", pages = "208 - 223" }
-
"Wiersze ostatnie" Czesława Miłosza liryczną pieśnią o ludzkich sposobach doświadczania światas. 224 - 245CZYSTY TEKST
Małgorzata Gajak-Toczek, "Wiersze ostatnie" Czesława Miłosza liryczną pieśnią o ludzkich sposobach doświadczania świata , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2013 / Tom 4 / Numer 140, s. 224 - 245
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Gajak-Toczek", title = ""Wiersze ostatnie" Czesława Miłosza liryczną pieśnią o ludzkich sposobach doświadczania świata ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 140", pages = "224 - 245" }
-
Jak mówić i czytać o Zagładzie? : metodyczne wątpliwości polonistys. 246 - 255CZYSTY TEKST
Małgorzata Wójcik-Dudek, Jak mówić i czytać o Zagładzie? : metodyczne wątpliwości polonisty, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2013 / Tom 4 / Numer 140, s. 246 - 255
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Wójcik-Dudek", title = "Jak mówić i czytać o Zagładzie? : metodyczne wątpliwości polonisty", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 140", pages = "246 - 255" }
-
Metodyka niesprzyjająca rozwojowi, czyli o tym, jak "czyta się" poezję współczesną w podręcznikach do literatury i kultury na poziomie szkoły podstawowej : rozpoznanie problemus. 256 - 266CZYSTY TEKST
Paweł Sporek, Metodyka niesprzyjająca rozwojowi, czyli o tym, jak "czyta się" poezję współczesną w podręcznikach do literatury i kultury na poziomie szkoły podstawowej : rozpoznanie problemu, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2013 / Tom 4 / Numer 140, s. 256 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Sporek", title = "Metodyka niesprzyjająca rozwojowi, czyli o tym, jak "czyta się" poezję współczesną w podręcznikach do literatury i kultury na poziomie szkoły podstawowej : rozpoznanie problemu", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 140", pages = "256 - 266" }
-
Złomoty, milipanci i bubeki, czyli dlaczego warto pogłębić ogląd powieściowego słowa we "Wrońcu" Jacka Dukajas. 267 - 273CZYSTY TEKST
Dominika Dworakowska, Złomoty, milipanci i bubeki, czyli dlaczego warto pogłębić ogląd powieściowego słowa we "Wrońcu" Jacka Dukaja, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2013 / Tom 4 / Numer 140, s. 267 - 273
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Dworakowska", title = "Złomoty, milipanci i bubeki, czyli dlaczego warto pogłębić ogląd powieściowego słowa we "Wrońcu" Jacka Dukaja", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 140", pages = "267 - 273" }
-
W poszukiwaniu wartości w perspektywie kształcenia kulturowo-literackiego gimnazjalistóws. 274 - 287CZYSTY TEKST
Grażyna Różańska, W poszukiwaniu wartości w perspektywie kształcenia kulturowo-literackiego gimnazjalistów, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2013 / Tom 4 / Numer 140, s. 274 - 287
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Różańska", title = "W poszukiwaniu wartości w perspektywie kształcenia kulturowo-literackiego gimnazjalistów", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 140", pages = "274 - 287" }
-
Słowo w multimediach edukacyjnych : na przykładzie programów komputerowych do nauki języka polskiego w gimnazjum i liceums. 288 - 302CZYSTY TEKST
Krzysztof Kaszewski, Słowo w multimediach edukacyjnych : na przykładzie programów komputerowych do nauki języka polskiego w gimnazjum i liceum, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2013 / Tom 4 / Numer 140, s. 288 - 302
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Kaszewski", title = "Słowo w multimediach edukacyjnych : na przykładzie programów komputerowych do nauki języka polskiego w gimnazjum i liceum", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 140", pages = "288 - 302" }
-
Polonista i dynamiczna struktura ucznias. 303 - 311CZYSTY TEKST
Maciej Wróblewski, Polonista i dynamiczna struktura ucznia, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2013 / Tom 4 / Numer 140, s. 303 - 311
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Wróblewski", title = "Polonista i dynamiczna struktura ucznia", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 140", pages = "303 - 311" }