- 
        
        CZYSTY TEKSTGrażyna Rosa, Magdalena Rzemieniak, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 5 BIBTEX@Article{ authors = "Grażyna Rosa, Magdalena Rzemieniak", title = "Wstęp", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "5" } 
- 
        Podejście scenariuszowe w badaniach marketingowych : zastosowanie i ograniczenias. 9 - 17CZYSTY TEKSTIlona Bondos, Marcin Lipowski, Podejście scenariuszowe w badaniach marketingowych : zastosowanie i ograniczenia, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 9 - 17 BIBTEX@Article{ authors = "Ilona Bondos, Marcin Lipowski", title = "Podejście scenariuszowe w badaniach marketingowych : zastosowanie i ograniczenia", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "9 - 17" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTMagdalena Maciaszczyk, Selected problems in marketing research on consumers with motor disabilities, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 19 - 25 BIBTEX@Article{ authors = "Magdalena Maciaszczyk", title = "Selected problems in marketing research on consumers with motor disabilities", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "19 - 25" } 
- 
        Wykorzystanie metody obserwacji w badaniu zachowań klienta w miejscu sprzedażys. 27 - 40CZYSTY TEKSTKamila Szymańska, Wykorzystanie metody obserwacji w badaniu zachowań klienta w miejscu sprzedaży, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 27 - 40 BIBTEX@Article{ authors = "Kamila Szymańska", title = "Wykorzystanie metody obserwacji w badaniu zachowań klienta w miejscu sprzedaży", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "27 - 40" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTGrażyna Golik-Górecka, Rodzaje Big Data i ich wykorzystywanie w strategiach marketingowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 43 - 54 BIBTEX@Article{ authors = "Grażyna Golik-Górecka", title = "Rodzaje Big Data i ich wykorzystywanie w strategiach marketingowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "43 - 54" } 
- 
        Przygotowanie danych do analizy zachowań e-klientów : droga od danych do wiedzys. 55 - 65CZYSTY TEKSTMariusz Łapczyński, Przygotowanie danych do analizy zachowań e-klientów : droga od danych do wiedzy, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 55 - 65 BIBTEX@Article{ authors = "Mariusz Łapczyński", title = "Przygotowanie danych do analizy zachowań e-klientów : droga od danych do wiedzy", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "55 - 65" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTBarbara Mazur, Metodologiczne aspekty uczenia się z różnorodności organizacji, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 67 - 78 BIBTEX@Article{ authors = "Barbara Mazur", title = "Metodologiczne aspekty uczenia się z różnorodności organizacji", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "67 - 78" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTMagdalena Rzemieniak, Ethnographic methods : a case study of gaining knowledge about consumers, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 79 - 84 BIBTEX@Article{ authors = "Magdalena Rzemieniak", title = "Ethnographic methods : a case study of gaining knowledge about consumers", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "79 - 84" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTBeata Tarczydło, Neurobadania skuteczności reklamy : przykłady zastosowań, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 85 - 93 BIBTEX@Article{ authors = "Beata Tarczydło", title = "Neurobadania skuteczności reklamy : przykłady zastosowań", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "85 - 93" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTKatarzyna Róża Baran, Marek Jakubowski, Zaufanie w sieciach B+R : perspektywa neuromarketingu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 97 - 111 BIBTEX@Article{ authors = "Katarzyna Róża Baran, Marek Jakubowski", title = "Zaufanie w sieciach B+R : perspektywa neuromarketingu", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "97 - 111" } 
- 
        Projekt ogólnopolskiego badania rynkowego dotyczącego wykorzystania koncepcji CRM w sektorze MSPs. 113 - 122CZYSTY TEKSTAgnieszka Bojanowska, Projekt ogólnopolskiego badania rynkowego dotyczącego wykorzystania koncepcji CRM w sektorze MSP, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 113 - 122 BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Bojanowska", title = "Projekt ogólnopolskiego badania rynkowego dotyczącego wykorzystania koncepcji CRM w sektorze MSP", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "113 - 122" } 
- 
        Wykorzystanie zasobów niematerialnych w organizacjach usługowych opartych na wiedzy w erze cyfrowej na wybranym przykładzies. 123 - 135CZYSTY TEKSTJacek Dziwulski, Wykorzystanie zasobów niematerialnych w organizacjach usługowych opartych na wiedzy w erze cyfrowej na wybranym przykładzie, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 123 - 135 BIBTEX@Article{ authors = "Jacek Dziwulski", title = "Wykorzystanie zasobów niematerialnych w organizacjach usługowych opartych na wiedzy w erze cyfrowej na wybranym przykładzie", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "123 - 135" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTWiesław Janik, Artur Paździor, Ocena źródeł finansowania systemu ochrony zdrowia, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 137 - 147 BIBTEX@Article{ authors = "Wiesław Janik, Artur Paździor", title = "Ocena źródeł finansowania systemu ochrony zdrowia", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "137 - 147" } 
- 
        Trendy wspierające innowacyjne modele biznesu : zbieranie i porządkowanie bibliografiis. 149 - 162CZYSTY TEKSTPiotr Janulek, Trendy wspierające innowacyjne modele biznesu : zbieranie i porządkowanie bibliografii, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 149 - 162 BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Janulek", title = "Trendy wspierające innowacyjne modele biznesu : zbieranie i porządkowanie bibliografii", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "149 - 162" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTMarzena Cichorzewska, Iwona Mendryk, Doskonalenie wiedzy i umiejętności zawodowych : różnice międzygeneracyjne, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 163 - 179 BIBTEX@Article{ authors = "Marzena Cichorzewska, Iwona Mendryk", title = "Doskonalenie wiedzy i umiejętności zawodowych : różnice międzygeneracyjne", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "163 - 179" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTGabriel Maj, Artur Paździor, Zastosowanie narzędzi controllingu operacyjnego w szpitalu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 181 - 191 BIBTEX@Article{ authors = "Gabriel Maj, Artur Paździor", title = "Zastosowanie narzędzi controllingu operacyjnego w szpitalu", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "181 - 191" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTBarbara Szymoniuk, Sferyczny model komunikacji marketingowej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 193 - 208 BIBTEX@Article{ authors = "Barbara Szymoniuk", title = "Sferyczny model komunikacji marketingowej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "193 - 208" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTMarta Cholewa-Wiktor, Internetowe zasoby informacji a decyzje klientów usług medycznych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 211 - 220 BIBTEX@Article{ authors = "Marta Cholewa-Wiktor", title = "Internetowe zasoby informacji a decyzje klientów usług medycznych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "211 - 220" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTMariusz Kubus, Determinanty wyboru szkoły sztuki walki, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 221 - 230 BIBTEX@Article{ authors = "Mariusz Kubus", title = "Determinanty wyboru szkoły sztuki walki", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "221 - 230" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTAdam Ryś, Badanie percepcji zjawiska planowego postarzania produktów, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 231 - 244 BIBTEX@Article{ authors = "Adam Ryś", title = "Badanie percepcji zjawiska planowego postarzania produktów", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "231 - 244" } 
- 
        Wpływ świadomości ceny na spostrzeganie produktu : badania quasi-eksperymentalne na przykładzie czerwonego winas. 245 - 258CZYSTY TEKSTMonika Persona, Monika Sak-Skowron, Wpływ świadomości ceny na spostrzeganie produktu : badania quasi-eksperymentalne na przykładzie czerwonego wina, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 245 - 258 BIBTEX@Article{ authors = "Monika Persona, Monika Sak-Skowron", title = "Wpływ świadomości ceny na spostrzeganie produktu : badania quasi-eksperymentalne na przykładzie czerwonego wina", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "245 - 258" } 
- 
        Innowacje produktowe w przedsiębiorstwach wyrobów czekoladowychs. 259 - 272CZYSTY TEKSTRoksana Włodarczyk, Innowacje produktowe w przedsiębiorstwach wyrobów czekoladowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 259 - 272 BIBTEX@Article{ authors = "Roksana Włodarczyk", title = "Innowacje produktowe w przedsiębiorstwach wyrobów czekoladowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "259 - 272" } 
- 
        Efektywność "inbound marketingu" : wybrane problemy pomiarowes. 273 - 281CZYSTY TEKSTJoanna Wyrwisz, Efektywność "inbound marketingu" : wybrane problemy pomiarowe, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 273 - 281 BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Wyrwisz", title = "Efektywność "inbound marketingu" : wybrane problemy pomiarowe", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "273 - 281" }