-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Krasoń, Wstęp, Chowanna, 2011 / Tom 1, s. 7 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Krasoń", title = "Wstęp", journal = "Chowanna", issue = "2011 / Tom 1", pages = "7 - 10" }
-
Czego nie wiemy o twórczości w szkole? : obszary zdeformowane, ignorowane i/lub zaniedbanes. 13 - 24CZYSTY TEKST
Janina Uszyńska-Jarmoc, Czego nie wiemy o twórczości w szkole? : obszary zdeformowane, ignorowane i/lub zaniedbane, Chowanna, 2011 / Tom 1, s. 13 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Janina Uszyńska-Jarmoc", title = "Czego nie wiemy o twórczości w szkole? : obszary zdeformowane, ignorowane i/lub zaniedbane", journal = "Chowanna", issue = "2011 / Tom 1", pages = "13 - 24" }
-
The Creative Mix? : Teacher`s Creative Leadership, School Creative Climate, and Students` Creative Self-Efficacys. 25 - 43CZYSTY TEKST
Maciej Karwowski, The Creative Mix? : Teacher`s Creative Leadership, School Creative Climate, and Students` Creative Self-Efficacy, Chowanna, 2011 / Tom 1, s. 25 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Karwowski", title = "The Creative Mix? : Teacher`s Creative Leadership, School Creative Climate, and Students` Creative Self-Efficacy", journal = "Chowanna", issue = "2011 / Tom 1", pages = "25 - 43" }
-
CZYSTY TEKST
Jacek Gralewski, Maciej Karwowski, Zmotywowana kreatywność: synergia motywacyjna postawy twórczej młodzieży, Chowanna, 2011 / Tom 1, s. 45 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Gralewski, Maciej Karwowski", title = "Zmotywowana kreatywność: synergia motywacyjna postawy twórczej młodzieży", journal = "Chowanna", issue = "2011 / Tom 1", pages = "45 - 58" }
-
Rozwój przez nabywanie kompetencji (w aspekcie uwarunkowań aktywności twórczej)s. 59 - 69CZYSTY TEKST
Monika Wróblewska, Rozwój przez nabywanie kompetencji (w aspekcie uwarunkowań aktywności twórczej), Chowanna, 2011 / Tom 1, s. 59 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Wróblewska", title = "Rozwój przez nabywanie kompetencji (w aspekcie uwarunkowań aktywności twórczej)", journal = "Chowanna", issue = "2011 / Tom 1", pages = "59 - 69" }
-
CZYSTY TEKST
Kamila Witerska, Drama kreatywna - perspektywa rozwojowa, Chowanna, 2011 / Tom 1, s. 71 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Witerska", title = "Drama kreatywna - perspektywa rozwojowa", journal = "Chowanna", issue = "2011 / Tom 1", pages = "71 - 82" }
-
Drama kreatywna a inteligencja emocjonalna : przykład wykorzystania wybranego modelu badań empirycznychs. 83 - 104CZYSTY TEKST
Alicja Gałązka, Drama kreatywna a inteligencja emocjonalna : przykład wykorzystania wybranego modelu badań empirycznych, Chowanna, 2011 / Tom 1, s. 83 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Gałązka", title = "Drama kreatywna a inteligencja emocjonalna : przykład wykorzystania wybranego modelu badań empirycznych", journal = "Chowanna", issue = "2011 / Tom 1", pages = "83 - 104" }
-
CZYSTY TEKST
Marek Świeca, Aktywność artystyczna młodzieży w zakresie teatru, Chowanna, 2011 / Tom 1, s. 105 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Świeca", title = "Aktywność artystyczna młodzieży w zakresie teatru", journal = "Chowanna", issue = "2011 / Tom 1", pages = "105 - 113" }
-
CZYSTY TEKST
Urszula Bissinger-Ćwierz, Nowe wymiary ewaluacji osiągnięć artystycznych uczniów szkół muzycznych, Chowanna, 2011 / Tom 1, s. 115 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Bissinger-Ćwierz", title = "Nowe wymiary ewaluacji osiągnięć artystycznych uczniów szkół muzycznych", journal = "Chowanna", issue = "2011 / Tom 1", pages = "115 - 132" }
-
Działania twórcze w dydaktyce języka francuskiego jako obcego w perspektywie współczesnych podręcznikóws. 133 - 150CZYSTY TEKST
Elżbieta Jastrzębska, Działania twórcze w dydaktyce języka francuskiego jako obcego w perspektywie współczesnych podręczników, Chowanna, 2011 / Tom 1, s. 133 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Jastrzębska", title = "Działania twórcze w dydaktyce języka francuskiego jako obcego w perspektywie współczesnych podręczników", journal = "Chowanna", issue = "2011 / Tom 1", pages = "133 - 150" }
-
CZYSTY TEKST
Alicja Ungeheuer-Gołąb, Wychowanie przez sztukę w edukacji literackiej dziecka, Chowanna, 2011 / Tom 1, s. 151 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Ungeheuer-Gołąb", title = "Wychowanie przez sztukę w edukacji literackiej dziecka", journal = "Chowanna", issue = "2011 / Tom 1", pages = "151 - 161" }
-
CZYSTY TEKST
Danuta Mucha, Twórczość literacka studentów piotrkowskiej polonistyki, Chowanna, 2011 / Tom 1, s. 163 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Mucha", title = "Twórczość literacka studentów piotrkowskiej polonistyki", journal = "Chowanna", issue = "2011 / Tom 1", pages = "163 - 171" }
-
CZYSTY TEKST
Elżbieta Płóciennik, Obraz jako czynnik wspomagający rozwój twórczości dziecka, Chowanna, 2011 / Tom 1, s. 173 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Płóciennik", title = "Obraz jako czynnik wspomagający rozwój twórczości dziecka", journal = "Chowanna", issue = "2011 / Tom 1", pages = "173 - 196" }
-
Ekspresja malarzy XX wieku jako inspiracja twórczych poszukiwań adolescentóws. 197 - 206CZYSTY TEKST
Dorota Świdzińska, Ekspresja malarzy XX wieku jako inspiracja twórczych poszukiwań adolescentów, Chowanna, 2011 / Tom 1, s. 197 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Świdzińska", title = "Ekspresja malarzy XX wieku jako inspiracja twórczych poszukiwań adolescentów", journal = "Chowanna", issue = "2011 / Tom 1", pages = "197 - 206" }
-
CZYSTY TEKST
Ryszarda Ewa Bernacka, Dorota Turska, Mandala jako forma ekspresji młodzieży : w kręgu jungowskich inspiracji, Chowanna, 2011 / Tom 1, s. 207 - 225
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszarda Ewa Bernacka, Dorota Turska", title = "Mandala jako forma ekspresji młodzieży : w kręgu jungowskich inspiracji", journal = "Chowanna", issue = "2011 / Tom 1", pages = "207 - 225" }
-
Predylekcje do twórczości codziennej i ryzyko osamotnienia młodzieży - ramowy model teoretyczny i diagnoza stanu w obszarze zjawisks. 227 - 244CZYSTY TEKST
Małgorzata Łączyk, Predylekcje do twórczości codziennej i ryzyko osamotnienia młodzieży - ramowy model teoretyczny i diagnoza stanu w obszarze zjawisk, Chowanna, 2011 / Tom 1, s. 227 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Łączyk", title = "Predylekcje do twórczości codziennej i ryzyko osamotnienia młodzieży - ramowy model teoretyczny i diagnoza stanu w obszarze zjawisk", journal = "Chowanna", issue = "2011 / Tom 1", pages = "227 - 244" }
-
Rozumienie emocji a kształtowanie kompetencji interpersonalnych : praca w formule ekspresyjnych działań biblioterapeutycznychs. 245 - 263CZYSTY TEKST
Anna Bautsz-Sontag, Rozumienie emocji a kształtowanie kompetencji interpersonalnych : praca w formule ekspresyjnych działań biblioterapeutycznych, Chowanna, 2011 / Tom 1, s. 245 - 263
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bautsz-Sontag", title = "Rozumienie emocji a kształtowanie kompetencji interpersonalnych : praca w formule ekspresyjnych działań biblioterapeutycznych", journal = "Chowanna", issue = "2011 / Tom 1", pages = "245 - 263" }
-
CZYSTY TEKST
Jadwiga Niedbała, Taniec jako element socjoterapii młodzieży ze środowisk zagrożonych, Chowanna, 2011 / Tom 1, s. 265 - 280
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Niedbała", title = "Taniec jako element socjoterapii młodzieży ze środowisk zagrożonych", journal = "Chowanna", issue = "2011 / Tom 1", pages = "265 - 280" }
-
Taniec integracyjny jako forma aktywności wpływająca pozytywnie na samopoczucie dzieci niepełnosprawnych ruchowos. 281 - 296CZYSTY TEKST
Elżbieta Wiśniewska, Taniec integracyjny jako forma aktywności wpływająca pozytywnie na samopoczucie dzieci niepełnosprawnych ruchowo, Chowanna, 2011 / Tom 1, s. 281 - 296
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Wiśniewska", title = "Taniec integracyjny jako forma aktywności wpływająca pozytywnie na samopoczucie dzieci niepełnosprawnych ruchowo", journal = "Chowanna", issue = "2011 / Tom 1", pages = "281 - 296" }
-
Cielesne kreowanie roli : wizualizacyjne techniki parateatralne jako wsparcie rozwojus. 297 - 313CZYSTY TEKST
Katarzyna Krasoń, Cielesne kreowanie roli : wizualizacyjne techniki parateatralne jako wsparcie rozwoju, Chowanna, 2011 / Tom 1, s. 297 - 313
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Krasoń", title = "Cielesne kreowanie roli : wizualizacyjne techniki parateatralne jako wsparcie rozwoju", journal = "Chowanna", issue = "2011 / Tom 1", pages = "297 - 313" }
-
W poszukiwaniu sensu bycia rodzicem, czyli o duchowym zrodzeniu na drodze autokreacji do rodzicielstwa adopcyjnegos. 315 - 329CZYSTY TEKST
Arkadiusz Wąsiński, W poszukiwaniu sensu bycia rodzicem, czyli o duchowym zrodzeniu na drodze autokreacji do rodzicielstwa adopcyjnego, Chowanna, 2011 / Tom 1, s. 315 - 329
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Wąsiński", title = "W poszukiwaniu sensu bycia rodzicem, czyli o duchowym zrodzeniu na drodze autokreacji do rodzicielstwa adopcyjnego", journal = "Chowanna", issue = "2011 / Tom 1", pages = "315 - 329" }
-
"Rzeczywistość, perswazyjność, falsyfikacja w optyce wychowania i edukacji", Red. M. Kisiel i T. Huk, Katowice, 2009 : [recenzja]s. 333 - 336CZYSTY TEKST
Anna Watoła, "Rzeczywistość, perswazyjność, falsyfikacja w optyce wychowania i edukacji", Red. M. Kisiel i T. Huk, Katowice, 2009 : [recenzja], Chowanna, 2011 / Tom 1, s. 333 - 336
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Watoła", title = ""Rzeczywistość, perswazyjność, falsyfikacja w optyce wychowania i edukacji", Red. M. Kisiel i T. Huk, Katowice, 2009 : [recenzja]", journal = "Chowanna", issue = "2011 / Tom 1", pages = "333 - 336" }
-
CZYSTY TEKST
Mirosław Kisiel, "Biuletyn dla Nauczycieli", 2009, nr 2 : [recenzja], Chowanna, 2011 / Tom 1, s. 337 - 343
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Kisiel", title = ""Biuletyn dla Nauczycieli", 2009, nr 2 : [recenzja]", journal = "Chowanna", issue = "2011 / Tom 1", pages = "337 - 343" }