-
Od Redakcjis. 9 - 11CZYSTY TEKST
Od Redakcji , Chowanna, 2017 / Tom 1, s. 9 - 11
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Od Redakcji ", journal = "Chowanna", issue = "2017 / Tom 1", pages = "9 - 11" }
-
Niebezpieczna humanistyka – wywrotny wymiar pedagogiki i edukacji : Wprowadzenies. 15 - 22CZYSTY TEKST
Krzysztof Maliszewski, Niebezpieczna humanistyka – wywrotny wymiar pedagogiki i edukacji : Wprowadzenie, Chowanna, 2017 / Tom 1, s. 15 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Maliszewski", title = "Niebezpieczna humanistyka – wywrotny wymiar pedagogiki i edukacji : Wprowadzenie", journal = "Chowanna", issue = "2017 / Tom 1", pages = "15 - 22" }
-
Jak uprawiać humanistykę? W stronę polityki wrażliwościs. 23 - 41CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Jak uprawiać humanistykę? W stronę polityki wrażliwości, Chowanna, 2017 / Tom 1, s. 23 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Jak uprawiać humanistykę? W stronę polityki wrażliwości", journal = "Chowanna", issue = "2017 / Tom 1", pages = "23 - 41" }
-
Po co humanistyka? Edukacja w czasach kryzysus. 43 - 56CZYSTY TEKST
Leszek Koczanowicz, Po co humanistyka? Edukacja w czasach kryzysu, Chowanna, 2017 / Tom 1, s. 43 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Koczanowicz", title = "Po co humanistyka? Edukacja w czasach kryzysu", journal = "Chowanna", issue = "2017 / Tom 1", pages = "43 - 56" }
-
Polityczność, tożsamość i humanistyczna produkcja znaczeńs. 57 - 70CZYSTY TEKST
Tomasz Szkudlarek, Polityczność, tożsamość i humanistyczna produkcja znaczeń, Chowanna, 2017 / Tom 1, s. 57 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Szkudlarek", title = "Polityczność, tożsamość i humanistyczna produkcja znaczeń", journal = "Chowanna", issue = "2017 / Tom 1", pages = "57 - 70" }
-
Kształcenie i doświadczenie obcości : inspiracje hermeneutycznes. 71 - 82CZYSTY TEKST
Rafał Godoń, Kształcenie i doświadczenie obcości : inspiracje hermeneutyczne, Chowanna, 2017 / Tom 1, s. 71 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Godoń", title = "Kształcenie i doświadczenie obcości : inspiracje hermeneutyczne", journal = "Chowanna", issue = "2017 / Tom 1", pages = "71 - 82" }
-
Humanistyka zaangażowana, humanistyka wyalienowana – potencjał polityczny uniwersytetu, humanistyki, nauk społecznychs. 83 - 94CZYSTY TEKST
Ewa Bielska, Humanistyka zaangażowana, humanistyka wyalienowana – potencjał polityczny uniwersytetu, humanistyki, nauk społecznych, Chowanna, 2017 / Tom 1, s. 83 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Bielska", title = "Humanistyka zaangażowana, humanistyka wyalienowana – potencjał polityczny uniwersytetu, humanistyki, nauk społecznych", journal = "Chowanna", issue = "2017 / Tom 1", pages = "83 - 94" }
-
Przestrzeń bricolage’u interpretacyjnego w koincydencji sztuki i pedagogikis. 95 - 108CZYSTY TEKST
Katarzyna Krasoń, Przestrzeń bricolage’u interpretacyjnego w koincydencji sztuki i pedagogiki, Chowanna, 2017 / Tom 1, s. 95 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Krasoń", title = "Przestrzeń bricolage’u interpretacyjnego w koincydencji sztuki i pedagogiki", journal = "Chowanna", issue = "2017 / Tom 1", pages = "95 - 108" }
-
Zamysł humanistyczny – zmysł pedagogiczny Potencjał twórczy naśladowania wzorów a zmysłowość pedagogiki humanistycznejs. 109 - 124CZYSTY TEKST
Małgorzata Przanowska, Zamysł humanistyczny – zmysł pedagogiczny Potencjał twórczy naśladowania wzorów a zmysłowość pedagogiki humanistycznej, Chowanna, 2017 / Tom 1, s. 109 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Przanowska", title = "Zamysł humanistyczny – zmysł pedagogiczny Potencjał twórczy naśladowania wzorów a zmysłowość pedagogiki humanistycznej", journal = "Chowanna", issue = "2017 / Tom 1", pages = "109 - 124" }
-
Miękkość i zdziczenie – zwrot emocjonalny w nauce i kulturzes. 125 - 142CZYSTY TEKST
Irena Przybylska, Miękkość i zdziczenie – zwrot emocjonalny w nauce i kulturze, Chowanna, 2017 / Tom 1, s. 125 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Przybylska", title = "Miękkość i zdziczenie – zwrot emocjonalny w nauce i kulturze", journal = "Chowanna", issue = "2017 / Tom 1", pages = "125 - 142" }
-
Miłość w obliczu trudności – andragogiczno‑edukacyjne implikacje w biograficznych relacjach partnerskichs. 143 - 157CZYSTY TEKST
Monika Sulik, Miłość w obliczu trudności – andragogiczno‑edukacyjne implikacje w biograficznych relacjach partnerskich, Chowanna, 2017 / Tom 1, s. 143 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Sulik", title = "Miłość w obliczu trudności – andragogiczno‑edukacyjne implikacje w biograficznych relacjach partnerskich", journal = "Chowanna", issue = "2017 / Tom 1", pages = "143 - 157" }
-
Wywrotka humanistyki1 – narracja o (nie)bezpieczeństwie humanistyki i jej nieodzowności w pedagogice : próba odniesienia do wizji humanistyki w ujęciu Michała Pawła Markowskiegos. 159 - 176CZYSTY TEKST
Agnieszka Majewska‑Kafarowska, Wywrotka humanistyki1 – narracja o (nie)bezpieczeństwie humanistyki i jej nieodzowności w pedagogice : próba odniesienia do wizji humanistyki w ujęciu Michała Pawła Markowskiego, Chowanna, 2017 / Tom 1, s. 159 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Majewska‑Kafarowska", title = "Wywrotka humanistyki1 – narracja o (nie)bezpieczeństwie humanistyki i jej nieodzowności w pedagogice : próba odniesienia do wizji humanistyki w ujęciu Michała Pawła Markowskiego", journal = "Chowanna", issue = "2017 / Tom 1", pages = "159 - 176" }
-
Humanistyczny rdzeń pedagogiki "Czytając Politykę wrażliwości" Michała Pawła Markowskiegos. 177 - 195CZYSTY TEKST
Krzysztof Maliszewski, Humanistyczny rdzeń pedagogiki "Czytając Politykę wrażliwości" Michała Pawła Markowskiego, Chowanna, 2017 / Tom 1, s. 177 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Maliszewski", title = "Humanistyczny rdzeń pedagogiki "Czytając Politykę wrażliwości" Michała Pawła Markowskiego", journal = "Chowanna", issue = "2017 / Tom 1", pages = "177 - 195" }
-
Żywiołowość niepokojącej nowoczesności a dylematy reprezentantów nauk społecznychs. 199 - 217CZYSTY TEKST
Andrzej Radziewicz-Winnicki, Żywiołowość niepokojącej nowoczesności a dylematy reprezentantów nauk społecznych, Chowanna, 2017 / Tom 1, s. 199 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Radziewicz-Winnicki", title = "Żywiołowość niepokojącej nowoczesności a dylematy reprezentantów nauk społecznych", journal = "Chowanna", issue = "2017 / Tom 1", pages = "199 - 217" }
-
Prawo do nauki osób z autyzmem w polskim szkolnictwie wyższym – założenia i doświadczenia praktyczne na przykładzie projektu NO‑AUTisms. 219 - 243CZYSTY TEKST
Maciej Oksztulski, Marta Perkowska, Maciej Perkowski, Konrad Wnorowski, Prawo do nauki osób z autyzmem w polskim szkolnictwie wyższym – założenia i doświadczenia praktyczne na przykładzie projektu NO‑AUTism, Chowanna, 2017 / Tom 1, s. 219 - 243
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Oksztulski, Marta Perkowska, Maciej Perkowski, Konrad Wnorowski", title = "Prawo do nauki osób z autyzmem w polskim szkolnictwie wyższym – założenia i doświadczenia praktyczne na przykładzie projektu NO‑AUTism", journal = "Chowanna", issue = "2017 / Tom 1", pages = "219 - 243" }
-
Opinie absolwentów na temat programu studiów w zakresie pedagogiki zdrowia w kontekście ich doświadczeń zawodowychs. 245 - 258CZYSTY TEKST
Katarzyna Borzucka‑Sitkiewicz, Katarzyna Kowalczewska‑Grabowska, Opinie absolwentów na temat programu studiów w zakresie pedagogiki zdrowia w kontekście ich doświadczeń zawodowych, Chowanna, 2017 / Tom 1, s. 245 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Borzucka‑Sitkiewicz, Katarzyna Kowalczewska‑Grabowska", title = "Opinie absolwentów na temat programu studiów w zakresie pedagogiki zdrowia w kontekście ich doświadczeń zawodowych", journal = "Chowanna", issue = "2017 / Tom 1", pages = "245 - 258" }
-
Problematyka wypalenia zawodowego osób aktywnych zawodowo w kontekście nabywania przez młodzież kompetencji psychospołecznychs. 259 - 278CZYSTY TEKST
Renata Czernecka, Problematyka wypalenia zawodowego osób aktywnych zawodowo w kontekście nabywania przez młodzież kompetencji psychospołecznych, Chowanna, 2017 / Tom 1, s. 259 - 278
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Czernecka", title = "Problematyka wypalenia zawodowego osób aktywnych zawodowo w kontekście nabywania przez młodzież kompetencji psychospołecznych", journal = "Chowanna", issue = "2017 / Tom 1", pages = "259 - 278" }
-
Poziom stresu zawodowego wśród nauczycielis. 279 - 303CZYSTY TEKST
Beata Bytof, Olga Dąbska, Ewa Humeniuk, Katarzyna Pawlikowska‑Łagód, Poziom stresu zawodowego wśród nauczycieli, Chowanna, 2017 / Tom 1, s. 279 - 303
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Bytof, Olga Dąbska, Ewa Humeniuk, Katarzyna Pawlikowska‑Łagód", title = "Poziom stresu zawodowego wśród nauczycieli", journal = "Chowanna", issue = "2017 / Tom 1", pages = "279 - 303" }
-
Rozwijanie kompetencji społecznych pomiędzy efektywnością a moralnościąs. 305 - 346CZYSTY TEKST
Agnieszka Rumianowska, Rozwijanie kompetencji społecznych pomiędzy efektywnością a moralnością, Chowanna, 2017 / Tom 1, s. 305 - 346
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Rumianowska", title = "Rozwijanie kompetencji społecznych pomiędzy efektywnością a moralnością", journal = "Chowanna", issue = "2017 / Tom 1", pages = "305 - 346" }
-
Uczniowie Tulpa, czyli na marginesach "Niebezpiecznej humanistyki"s. 349 - 355CZYSTY TEKST
Łukasz Michalski, Uczniowie Tulpa, czyli na marginesach "Niebezpiecznej humanistyki", Chowanna, 2017 / Tom 1, s. 349 - 355
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Michalski", title = "Uczniowie Tulpa, czyli na marginesach "Niebezpiecznej humanistyki"", journal = "Chowanna", issue = "2017 / Tom 1", pages = "349 - 355" }
-
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Transgresja jako zjawisko w kulturze – szansa czy zagrożenie? : Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, Warszawa, 18 listopada 2016 rokus. 357 - 363CZYSTY TEKST
Joanna Michalak-Dawidziuk, Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Transgresja jako zjawisko w kulturze – szansa czy zagrożenie? : Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, Warszawa, 18 listopada 2016 roku, Chowanna, 2017 / Tom 1, s. 357 - 363
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Michalak-Dawidziuk", title = "Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Transgresja jako zjawisko w kulturze – szansa czy zagrożenie? : Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, Warszawa, 18 listopada 2016 roku", journal = "Chowanna", issue = "2017 / Tom 1", pages = "357 - 363" }
-
Sprawozdanie z VII Konferencji Pedagogiki Dialogu: Emancypacyjno-krytyczny potencjał dialogu : Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, Warszawa, 9 grudnia 2016 rokus. 365 - 369CZYSTY TEKST
Izabella Kust, Sprawozdanie z VII Konferencji Pedagogiki Dialogu: Emancypacyjno-krytyczny potencjał dialogu : Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, Warszawa, 9 grudnia 2016 roku, Chowanna, 2017 / Tom 1, s. 365 - 369
BIBTEX@Article{ authors = " Izabella Kust", title = "Sprawozdanie z VII Konferencji Pedagogiki Dialogu: Emancypacyjno-krytyczny potencjał dialogu : Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, Warszawa, 9 grudnia 2016 roku", journal = "Chowanna", issue = "2017 / Tom 1", pages = "365 - 369" }