-
Wstęp = introductions. 7 - 10CZYSTY TEKST
Marzena Chrost, Maria Szymańska, Wstęp = introduction, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 4, s. 7 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Chrost, Maria Szymańska", title = "Wstęp = introduction", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 4", pages = "7 - 10" }
-
Socjalizacja dziecka jako proces kształtowania tożsamościs. 13 - 25CZYSTY TEKST
Joanna Juszczyk-Rygałło, Socjalizacja dziecka jako proces kształtowania tożsamości, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 4, s. 13 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Juszczyk-Rygałło", title = "Socjalizacja dziecka jako proces kształtowania tożsamości", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 4", pages = "13 - 25" }
-
Zdolność rozpoznawania potrzeb innych ludzi przez dzieci przedszkolnes. 27 - 37CZYSTY TEKST
Justyna Meissner-Łozińska, Zdolność rozpoznawania potrzeb innych ludzi przez dzieci przedszkolne, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 4, s. 27 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Meissner-Łozińska", title = "Zdolność rozpoznawania potrzeb innych ludzi przez dzieci przedszkolne", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 4", pages = "27 - 37" }
-
Proces socjalizacji w klasach zróżnicowanych kulturowo : przykłady z praktyki szkolnejs. 39 - 50CZYSTY TEKST
Stanisława Nazaruk, Proces socjalizacji w klasach zróżnicowanych kulturowo : przykłady z praktyki szkolnej, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 4, s. 39 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisława Nazaruk", title = "Proces socjalizacji w klasach zróżnicowanych kulturowo : przykłady z praktyki szkolnej", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 4", pages = "39 - 50" }
-
Wspomaganie edukacyjne uczniów przeżywających trudności adaptacyjne związane z różnicami kulturowymis. 51 - 66CZYSTY TEKST
Katarzyna Smoter, Wspomaganie edukacyjne uczniów przeżywających trudności adaptacyjne związane z różnicami kulturowymi, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 4, s. 51 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Smoter", title = "Wspomaganie edukacyjne uczniów przeżywających trudności adaptacyjne związane z różnicami kulturowymi", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 4", pages = "51 - 66" }
-
Wprowadzanie dziecka w świat współczesnych mediów jako element socjalizacjis. 67 - 80CZYSTY TEKST
Irena Pulak, Małgorzata Wieczorek-Tomaszewska, Wprowadzanie dziecka w świat współczesnych mediów jako element socjalizacji, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 4, s. 67 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Pulak, Małgorzata Wieczorek-Tomaszewska", title = "Wprowadzanie dziecka w świat współczesnych mediów jako element socjalizacji", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 4", pages = "67 - 80" }
-
Od gier terenowych po larpy, czyli pedagogika przygody w procesie edukacji i socjalizacji odbiorców w różnych grupach wiekowychs. 81 - 98CZYSTY TEKST
Magdalena Christ, Marta Szmigiel, Od gier terenowych po larpy, czyli pedagogika przygody w procesie edukacji i socjalizacji odbiorców w różnych grupach wiekowych, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 4, s. 81 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Christ, Marta Szmigiel", title = "Od gier terenowych po larpy, czyli pedagogika przygody w procesie edukacji i socjalizacji odbiorców w różnych grupach wiekowych", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 4", pages = "81 - 98" }
-
Przyjaźń w ocenie dzieci w wieku wczesnoszkolnym : raport z badańs. 99 - 114CZYSTY TEKST
Katarzyna Szewczuk, Przyjaźń w ocenie dzieci w wieku wczesnoszkolnym : raport z badań, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 4, s. 99 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szewczuk", title = "Przyjaźń w ocenie dzieci w wieku wczesnoszkolnym : raport z badań", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 4", pages = "99 - 114" }
-
Socjalizacja w edukacji domowej w opinii rodziców edukujących domowos. 115 - 128CZYSTY TEKST
Renata Królikiewicz, Socjalizacja w edukacji domowej w opinii rodziców edukujących domowo, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 4, s. 115 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Królikiewicz", title = "Socjalizacja w edukacji domowej w opinii rodziców edukujących domowo", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 4", pages = "115 - 128" }
-
Dwujęzyczność jako wyzwanie edukacyjnes. 131 - 144CZYSTY TEKST
Justyna Sala-Suszyńska, Dwujęzyczność jako wyzwanie edukacyjne, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 4, s. 131 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Sala-Suszyńska", title = "Dwujęzyczność jako wyzwanie edukacyjne", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 4", pages = "131 - 144" }
-
Ein kleiner weißer Schneemann : zimowy scenariusz zajęć z języka niemieckiegos. 147 - 156CZYSTY TEKST
Kamila Haber, Tatiana Konderak, Ein kleiner weißer Schneemann : zimowy scenariusz zajęć z języka niemieckiego, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 4, s. 147 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Haber, Tatiana Konderak", title = "Ein kleiner weißer Schneemann : zimowy scenariusz zajęć z języka niemieckiego", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 4", pages = "147 - 156" }
-
Małe dziecko wobec zjawiska agresji i przemocy : recenzja pakietu dydaktycznego "Silniejsze dzieci - mniej przemocy 2"s. 159 - 163CZYSTY TEKST
Dorota Zdybel, Małe dziecko wobec zjawiska agresji i przemocy : recenzja pakietu dydaktycznego "Silniejsze dzieci - mniej przemocy 2", Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 4, s. 159 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Zdybel", title = "Małe dziecko wobec zjawiska agresji i przemocy : recenzja pakietu dydaktycznego "Silniejsze dzieci - mniej przemocy 2"", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 4", pages = "159 - 163" }
-
Sprawozdanie z VI Convegno Internazionale sulla scuola. Ben-Essere a scuola. Cultura organizzativa, leadership, prevenzione dello stress-lavoro correlatos. 167 - 169CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Sprawozdanie z VI Convegno Internazionale sulla scuola. Ben-Essere a scuola. Cultura organizzativa, leadership, prevenzione dello stress-lavoro correlato, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 4, s. 167 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Sprawozdanie z VI Convegno Internazionale sulla scuola. Ben-Essere a scuola. Cultura organizzativa, leadership, prevenzione dello stress-lavoro correlato", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 4", pages = "167 - 169" }