Tytuł artykułu   (Znaleziono: 25 artykułów) Autorzy Strony Czynności
Estetyzacja w kulturze współczesnej jako poszukiwanie sensu Agnieszka Jęczeń s. 8-18
Komercjalizacja współczesnej kultury Witold Kawecki s. 8-18
Kultura - rzecz gustu? : O kilku granicach supermarketyzacji kultury Dagmara Jaszewska s. 19-33
Ewangelizacja w dobie religijnego zobojętnienia Józef Zabielski s. 19-34
Etyka René Descartes'a Jakub Bartoszewski s. 24-30
O wartościach trwałych i istotnych Jadwiga Puzynina s. 25-29
Konsumpcja hedonistyczna a konsumpcja etyczna : czy potrzebna jest społecznie odpowiedzialna konsumpcja? Felicjan Bylok s. 39-55
Z problemów opisu językowego obrazu świata - pytania i wątpliwości Jadwiga Puzynina s. 39-51
Integracyjna oraz dezintegrująca funkcja mediów w społeczeństwie informacyjnym Grzegorz Łęcicki s. 45-54
Ewangelizacja w kulturze ponowoczesnej i medialnej Marek Dziewiecki s. 47-62
The Philosophes’ Criticism of Religion and d’Holbach’s Non-Hedonistic Materialism Hasse Hämäläinen s. 56-75
Edukacja medialna w służbie katechezy Grzegorz Łęcicki s. 72-81
Media wizualne a katecheza: zagrożenia, wyzwania, zastosowania Grzegorz Łęcicki s. 73-84
Construction of hedonic price index for the "most liquid" Polish painters Krzysztof Kompa Dorota Witkowska s. 76-100
Wychowanie moralne w kulturze pokus Zdzisława Kobylińska s. 76-83
Hedonizm młodopolskiej erotyki Wojciech Gutowski s. 93-118
"Człowiek w medialnym labiryncie", red. Krzysztof Guzek, Małgorzata Laskowska, Warszawa 2011 : [recenzja] Edyta Jarosz-Mackiewicz Krzysztof Guzek (aut. dzieła rec.) Małgorzata Laskowska (aut. dzieła rec.) s. 98-102
Media katolickie w III Rzeczypospolitej (1989-2009) Grzegorz Łęcicki s. 112-122
Naukowy hedonizm jako podstawa krytycznej oceny przemian społecznych – ekonomia szczęścia Richarda Layarda, Marka Anielskiego i Richarda Easterlinaskiej Paweł Więckowski s. 127-137
Eugenika w świetle hedonizmu imaginatywnego Maria Jonczyk-Rosół s. 137-152
O rozpaczliwym hedoniźmie Leszek Gawor s. 141-151
Indeks hedoniczny na wtórnym rynku mieszkań spółdzielczych na przykładzie wybranego osiedla w Szczecinie Iwona Foryś s. 149-159
Hedonizm współczesnego społeczeństwa konsumpcyjnego Magdalena Wieczorkowska s. 161-169
Ocena hedonicznych indeksów cen mieszkań publikowanych przez Narodowy Bank Polski Mariusz Doszyń Sebastian Kokot s. 233-245
Zastosowanie hedonicznych indeksów cen jako sposobu pomiaru dynamiki cen nieruchomości : badania pilotażowe na szczecińskim rynku nieruchomości Urszula Gierałtowska Ewa Putek-Szeląg s. 423-437