Magdalena Sobocińska
17 artykuły w 5 czasopismach
-
Zarządzanie kapitałem ludzkim w przedsiębiorstwie w kontekście rozwoju klasy kreatywnej Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 2 / s. 49 - 602015CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Zarządzanie kapitałem ludzkim w przedsiębiorstwie w kontekście rozwoju klasy kreatywnej , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 49 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Zarządzanie kapitałem ludzkim w przedsiębiorstwie w kontekście rozwoju klasy kreatywnej ", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "49 - 60" }
-
Rola marketingu w rozwoju usług kulturalnych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 18 / s. 75 - 852011CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Rola marketingu w rozwoju usług kulturalnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 75 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Rola marketingu w rozwoju usług kulturalnych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "75 - 85" }
-
Marketing wobec wyzwań współczesności Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 101 - 1092008CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Marketing wobec wyzwań współczesności, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 101 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Marketing wobec wyzwań współczesności", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "101 - 109" }
-
Wirtualizacja komunikacji marketingowej w kontekście przemian pokoleniowych i zmian stylów życia Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 39 / s. 143 - 1542015CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Wirtualizacja komunikacji marketingowej w kontekście przemian pokoleniowych i zmian stylów życia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 143 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Wirtualizacja komunikacji marketingowej w kontekście przemian pokoleniowych i zmian stylów życia", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "143 - 154" }
-
Determinanty rozwoju zrównoważonej konsumpcji w Polsce – wybrane zagadnienia Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 35 / s. 169 - 1792014CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Determinanty rozwoju zrównoważonej konsumpcji w Polsce – wybrane zagadnienia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 169 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Determinanty rozwoju zrównoważonej konsumpcji w Polsce – wybrane zagadnienia", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "169 - 179" }
-
Crowdsourcing i crowdfunding w kreowaniu innowacji w konsumpcji Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 177 - 1882016CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Crowdsourcing i crowdfunding w kreowaniu innowacji w konsumpcji, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 177 - 188
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Crowdsourcing i crowdfunding w kreowaniu innowacji w konsumpcji", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "177 - 188" }
-
Nowoczesne narzędzia komunikacji marketingowej w kreowaniu wizerunku regionu Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 183 - 1922016CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Nowoczesne narzędzia komunikacji marketingowej w kreowaniu wizerunku regionu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 183 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Nowoczesne narzędzia komunikacji marketingowej w kreowaniu wizerunku regionu", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "183 - 192" }
-
Rola marketingu w kształtowaniu kapitału społecznego Polaków Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 30 / s. 199 - 2122013CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Rola marketingu w kształtowaniu kapitału społecznego Polaków, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 199 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Rola marketingu w kształtowaniu kapitału społecznego Polaków", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "199 - 212" }
-
Zarządzanie talentami w kontekście budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa opartej na innowacjach Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2017 / Tom 48 / Numer 2 / s. 221 - 2302017CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Zarządzanie talentami w kontekście budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa opartej na innowacjach, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2017 / Tom 48 / Numer 2, s. 221 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Zarządzanie talentami w kontekście budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa opartej na innowacjach", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2017 / Tom 48 / Numer 2", pages = "221 - 230" }
-
Zarządzanie talentami w kontekście budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa opartej na innowacjach Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2017 / Tom 48 / Numer 2 / s. 221 - 2302017CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Zarządzanie talentami w kontekście budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa opartej na innowacjach, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2017 / Tom 48 / Numer 2, s. 221 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Zarządzanie talentami w kontekście budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa opartej na innowacjach", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2017 / Tom 48 / Numer 2", pages = "221 - 230" }
-
Uwarunkowania i cele współpracy jednostek samorządu terytorialnego z instytucjami kultury Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 56 / s. 279 - 2912010CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Uwarunkowania i cele współpracy jednostek samorządu terytorialnego z instytucjami kultury, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 279 - 291
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Uwarunkowania i cele współpracy jednostek samorządu terytorialnego z instytucjami kultury", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "279 - 291" }
-
Zarządzanie zespołem wielokulturowym w kontekście rozwoju kreatywności Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 26 / s. 339 - 3522012CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Zarządzanie zespołem wielokulturowym w kontekście rozwoju kreatywności, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 339 - 352
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Zarządzanie zespołem wielokulturowym w kontekście rozwoju kreatywności", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "339 - 352" }
-
Media społecznościowe w procesach komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 343 - 3522017CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Media społecznościowe w procesach komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 343 - 352
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Media społecznościowe w procesach komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "343 - 352" }
-
Kultura regionalna i jej wpływ na zachowania konsumentów Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 16 / s. 413 - 4232010CZYSTY TEKST
Magdalena Sobocińska, Kultura regionalna i jej wpływ na zachowania konsumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 413 - 423
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Sobocińska", title = "Kultura regionalna i jej wpływ na zachowania konsumentów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "413 - 423" }
-
Badania marketingowe przez Internet : zalety i ograniczenia oraz zastosowania Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 463 - 4682004CZYSTY TEKST
Magdalena Sobocińska, Badania marketingowe przez Internet : zalety i ograniczenia oraz zastosowania, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 463 - 468
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Sobocińska", title = "Badania marketingowe przez Internet : zalety i ograniczenia oraz zastosowania", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "463 - 468" }
-
Uwarunkowania rozwoju i funkcje społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 472 - 4812009CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Uwarunkowania rozwoju i funkcje społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 472 - 481
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Uwarunkowania rozwoju i funkcje społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "472 - 481" }
-
Nowoczesne koncepcje zarządzania zasobami ludzkimi w kontekście rozwoju marketingu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 545 - 5562011CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Nowoczesne koncepcje zarządzania zasobami ludzkimi w kontekście rozwoju marketingu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 545 - 556
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Nowoczesne koncepcje zarządzania zasobami ludzkimi w kontekście rozwoju marketingu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "545 - 556" }