Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Zarządzania
ISSN
1644-9584
Wydawca
Uniwersytet Warszawski
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 15
Problemy Zarządzania
2016, Tom 14, Numer 1 (1)
Dostępne tomy
2011, Tom 9, Numer 1
2011, Tom 9, Numer 2
2011, Tom 9, Numer 3
2011, Tom 9, Numer 4 (2)
2011, Tom 9, Numer 4 (1)
2012, Tom 10, Numer 1 (1)
2012, Tom 10, Numer 1 (2)
2012, Tom 10, Numer 2
2012, Tom 10, Numer 3
2012, Tom 10, Numer 4 (1)
2013, Tom 11, Numer 1 (1)
2013, Tom 11, Numer 1 (2)
2013, Tom 11, Numer 2
2013, Tom 11, Numer 3
2013, Tom 11, Numer 4
2014, Tom 12, Numer 1
2014, Tom 12, Numer 2
2014, Tom 12, Numer 3
2014, Tom 12, Numer 4 (1)
2014, Tom 12, Numer 4 (2)
2015, Tom 13, Numer 1 (1)
2015, Tom 13, Numer 1 (2)
2015, Tom 13, Numer 2 (1)
2015, Tom 13, Numer 2 (2)
2015, Tom 13, Numer 3 (1)
2015, Tom 13, Numer 3 (2)
2015, Tom 13, Numer 4
2016, Tom 14, Numer 1 (1)
2016, Tom 14, Numer 1 (2)
2016, Tom 14, Numer 2 (1)
2016, Tom 14, Numer 2 (2)
2016, Tom 14, Numer 3 (1)
2016, Tom 14, Numer 3 (2)
2016, Tom 14, Numer 4 (1)
2016, Tom 14, Numer 4 (2)
2017, Tom 15, Numer 1 (1)
2017, Tom 15, Numer 1 (2)
2017, Tom 15, Numer 2 (1)
2017, Tom 15, Numer 3 (1)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Handel detaliczny w Polsce [od redaktora naukowego]
Mariusz Trojanowski
s. 5-17
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mariusz Trojanowski, Handel detaliczny w Polsce [od redaktora naukowego], Problemy Zarządzania, 2016, 14, 1 (1), s. 5-17
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{578744, author = "Mariusz Trojanowski", title = "Handel detaliczny w Polsce [od redaktora naukowego]", year = 2016, volume = 14, number = 1 (1), journal = Problemy Zarządzania, pages = s. 5-17, }
Internacjonalizacja handlu detalicznego produktów spożywczych w Polsce
Grzegorz Karasiewicz
Mariusz Trojanowski
s. 19-41
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Karasiewicz, Mariusz Trojanowski, Internacjonalizacja handlu detalicznego produktów spożywczych w Polsce , Problemy Zarządzania, 2016, 14, 1 (1), s. 19-41
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{578745, author = "Grzegorz Karasiewicz, Mariusz Trojanowski", title = "Internacjonalizacja handlu detalicznego produktów spożywczych w Polsce ", year = 2016, volume = 14, number = 1 (1), journal = Problemy Zarządzania, pages = s. 19-41, }
Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem handlowym
Bogdan Gregor
Magdalena Kalińska-Kula
s. 42-56
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula, Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem handlowym , Problemy Zarządzania, 2016, 14, 1 (1), s. 42-56
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{578746, author = "Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula", title = "Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem handlowym ", year = 2016, volume = 14, number = 1 (1), journal = Problemy Zarządzania, pages = s. 42-56, }
Innowacje marketingowe w handlu detalicznym
Sylwia Wiśniewska
Grażyna Śmigielska
s. 57-70
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Śmigielska, Sylwia Wiśniewska, Innowacje marketingowe w handlu detalicznym , Problemy Zarządzania, 2016, 14, 1 (1), s. 57-70
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{578747, author = "Grażyna Śmigielska, Sylwia Wiśniewska", title = "Innowacje marketingowe w handlu detalicznym ", year = 2016, volume = 14, number = 1 (1), journal = Problemy Zarządzania, pages = s. 57-70, }
Ewolucja formatów handlu detalicznego
Barbara Borusiak
s. 71-88
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Borusiak, Ewolucja formatów handlu detalicznego , Problemy Zarządzania, 2016, 14, 1 (1), s. 71-88
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{578748, author = "Barbara Borusiak", title = "Ewolucja formatów handlu detalicznego ", year = 2016, volume = 14, number = 1 (1), journal = Problemy Zarządzania, pages = s. 71-88, }
Formaty stacjonarnego handlu detalicznego FMCG w Polsce - stan i kierunki rozwoju
Urszula Kłosiewicz-Górecka
s. 89-105
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Formaty stacjonarnego handlu detalicznego FMCG w Polsce - stan i kierunki rozwoju , Problemy Zarządzania, 2016, 14, 1 (1), s. 89-105
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{578749, author = "Urszula Kłosiewicz-Górecka", title = "Formaty stacjonarnego handlu detalicznego FMCG w Polsce - stan i kierunki rozwoju ", year = 2016, volume = 14, number = 1 (1), journal = Problemy Zarządzania, pages = s. 89-105, }
Znaczenie sieci dyskontowych w decyzjach zakupowych polskich konsumentów
Jerzy Gębski
Małgorzata Kosicka-Gębska
Katarzyna Kwiecińska
s. 106-118
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Kosicka-Gębska, Jerzy Gębski, Katarzyna Kwiecińska, Znaczenie sieci dyskontowych w decyzjach zakupowych polskich konsumentów , Problemy Zarządzania, 2016, 14, 1 (1), s. 106-118
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{578750, author = "Małgorzata Kosicka-Gębska, Jerzy Gębski, Katarzyna Kwiecińska", title = "Znaczenie sieci dyskontowych w decyzjach zakupowych polskich konsumentów ", year = 2016, volume = 14, number = 1 (1), journal = Problemy Zarządzania, pages = s. 106-118, }
Postawy konsumentów wobec marek producentów i marek własnych detalistów na rynku czekolady w Polsce
Teresa Taranko
s. 119-137
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Teresa Taranko, Postawy konsumentów wobec marek producentów i marek własnych detalistów na rynku czekolady w Polsce , Problemy Zarządzania, 2016, 14, 1 (1), s. 119-137
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{578751, author = "Teresa Taranko", title = "Postawy konsumentów wobec marek producentów i marek własnych detalistów na rynku czekolady w Polsce ", year = 2016, volume = 14, number = 1 (1), journal = Problemy Zarządzania, pages = s. 119-137, }
Analiza strategii asortymentowych marek handlowych produktów mleczarskich w sieci dyskontów Biedronka i Lidl
Maksymilian Czeczotko
Hanna Górecka-Warsewicz
s. 138-151
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Hanna Górecka-Warsewicz, Maksymilian Czeczotko, Analiza strategii asortymentowych marek handlowych produktów mleczarskich w sieci dyskontów Biedronka i Lidl , Problemy Zarządzania, 2016, 14, 1 (1), s. 138-151
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{578752, author = "Hanna Górecka-Warsewicz, Maksymilian Czeczotko", title = "Analiza strategii asortymentowych marek handlowych produktów mleczarskich w sieci dyskontów Biedronka i Lidl ", year = 2016, volume = 14, number = 1 (1), journal = Problemy Zarządzania, pages = s. 138-151, }
Employer branding jako determinanta rozwoju sieci handlu detalicznego w Polsce
Katarzyna Bilińska-Reformat
Anna Dewalska-Opitek
s. 152-165
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Dewalska-Opitek, Katarzyna Bilińska-Reformat, Employer branding jako determinanta rozwoju sieci handlu detalicznego w Polsce , Problemy Zarządzania, 2016, 14, 1 (1), s. 152-165
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{578753, author = "Anna Dewalska-Opitek, Katarzyna Bilińska-Reformat", title = "Employer branding jako determinanta rozwoju sieci handlu detalicznego w Polsce ", year = 2016, volume = 14, number = 1 (1), journal = Problemy Zarządzania, pages = s. 152-165, }
Handel elektroniczny artykułami żywnościowymi z perspektywy klienta
Mariola Grzybowska-Brzezińska
Adam Rudzewicz
s. 166-175
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Rudzewicz, Handel elektroniczny artykułami żywnościowymi z perspektywy klienta , Problemy Zarządzania, 2016, 14, 1 (1), s. 166-175
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{578754, author = "Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Rudzewicz", title = "Handel elektroniczny artykułami żywnościowymi z perspektywy klienta ", year = 2016, volume = 14, number = 1 (1), journal = Problemy Zarządzania, pages = s. 166-175, }
Motywy i ograniczenia e-zakupów odzieży i obuwia w Polsce
Genowefa Sobczyk
Sara Supryn
s. 176-191
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sara Supryn, Genowefa Sobczyk, Motywy i ograniczenia e-zakupów odzieży i obuwia w Polsce , Problemy Zarządzania, 2016, 14, 1 (1), s. 176-191
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{578755, author = "Sara Supryn, Genowefa Sobczyk", title = "Motywy i ograniczenia e-zakupów odzieży i obuwia w Polsce ", year = 2016, volume = 14, number = 1 (1), journal = Problemy Zarządzania, pages = s. 176-191, }
Rozwój płatności internetowych w polskim detalicznym handlu elektronicznym
Grzegorz Szymański
s. 192-211
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Szymański, Rozwój płatności internetowych w polskim detalicznym handlu elektronicznym , Problemy Zarządzania, 2016, 14, 1 (1), s. 192-211
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{578756, author = "Grzegorz Szymański", title = "Rozwój płatności internetowych w polskim detalicznym handlu elektronicznym ", year = 2016, volume = 14, number = 1 (1), journal = Problemy Zarządzania, pages = s. 192-211, }
Terytorialne zróżnicowanie rozwoju handlu targowiskowego w Polsce - analiza statystyczna
Krzysztof P. Wojdacki
s. 212-231
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krzysztof P. Wojdacki, Terytorialne zróżnicowanie rozwoju handlu targowiskowego w Polsce - analiza statystyczna , Problemy Zarządzania, 2016, 14, 1 (1), s. 212-231
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{578757, author = "Krzysztof P. Wojdacki", title = "Terytorialne zróżnicowanie rozwoju handlu targowiskowego w Polsce - analiza statystyczna ", year = 2016, volume = 14, number = 1 (1), journal = Problemy Zarządzania, pages = s. 212-231, }
"Global Financial Turbulence in the Euro Area : Polish Perspective", A. Z. Nowak, Frankfurt 2015 : [recenzja]
Kenneth S. Friedman
A. Z. Nowak (aut. dzieła rec.)
s. 232-240
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kenneth S. Friedman, "Global Financial Turbulence in the Euro Area : Polish Perspective", A. Z. Nowak, Frankfurt 2015 : [recenzja], Problemy Zarządzania, 2016, 14, 1 (1), s. 232-240
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{578758, author = "Kenneth S. Friedman", title = ""Global Financial Turbulence in the Euro Area : Polish Perspective", A. Z. Nowak, Frankfurt 2015 : [recenzja]", year = 2016, volume = 14, number = 1 (1), journal = Problemy Zarządzania, pages = s. 232-240, }