Od wydawcy
|
Zbigniew Kruszewski
| s. 13-0
|
|
|
Od wydawcy
|
Zbigniew Kruszewski
| s. 13
|
|
|
Radziwiacy i płocczanie, czyli o społecznym tworzeniu wizerunku sąsiada
|
Tadeusz Baraniuk
| s. 17-32
|
|
|
Radziwiacy i płocczanie, czyli o społecznym tworzeniu wizerunku sąsiada
|
Tadeusz Baraniuk
| s. 17-32
|
|
|
Romowie w Płocku : życie w mieście a sposób konstruowania tożsamości społecznej
|
Agnieszka Kowarska
| s. 33-47
|
|
|
Romowie w Płocku : życie w mieście a sposób konstruowania tożsamości społecznej
|
Agnieszka J. Kowarska
| s. 33-47
|
|
|
Wokół problematyki tożsamości
|
Katarzyna Waszczyńska
| s. 48-73
|
|
|
Wokół problematyki tożsamości
|
Katarzyna Waszczyńska
| s. 48-73
|
|
|
Apteki w Guberni Płockiej w latach 1865-1915
|
Marta Milewska
| s. 77-108
|
|
|
Apteki w Guberni Płockiej w latach 1865-1915
|
Marta Milewska
| s. 77-108
|
|
|
Mariensztat - między rekonstrukcją a twórczym nawiązaniem do nowoczesności : historia i odbudowa jednego z najmniejszych osiedli warszawskich
|
Katarzyna Rogalska
| s. 109-167
|
|
|
Mariensztat - między rekonstrukcją a twórczym nawiązaniem do nowoczesności : historia i odbudowa jednego z najmniejszych osiedli warszawskich
|
Katarzyna Rogalska
| s. 109-167
|
|
|
Stan sanitarny miast i wsi powiatu płockiego w okresie Drugiej Rzeczypospolitej
|
Janusz Szczepański
| s. 168-185
|
|
|
Stan sanitarny miast i wsi powiatu płockiego w okresie Drugiej Rzeczypospolitej
|
Janusz Szczepański
| s. 168-185
|
|
|
"Pan Tadeusz" w kulturze literackiej polskiego uchodźstwa i emigracji XX wieku : świadectwa odbioru
|
Marcin Lutomierski
| s. 189-206
|
|
|
"Pan Tadeusz" w kulturze literackiej polskiego uchodźstwa i emigracji XX wieku : świadectwa odbioru
|
Marcin Lutomierski
| s. 189-206
|
|
|
Zaduma nad językiem ojczystym, czyli nowe zadania dla dydaktyków i miłośników literatury
|
Agnieszka Wasilewska
| s. 207-222
|
|
|
Zaduma nad językiem ojczystym, czyli nowe zadania dla dydaktyków i miłośników literatury
|
Agnieszka Wasilewska
| s. 207-222
|
|
|
Początki szkolnego czytania Norwida do roku 1918
|
Wioletta Żórawska
| s. 223-235
|
|
|
Początki szkolnego czytania Norwida do roku 1918
|
Wioletta Żórawska
| s. 223-235
|
|
|
Становление теории реформирования образования в российской педагогике : историография вопроса
|
Larisa N. Danilova
| s. 239-247
|
|
|
Становление теории реформирования образования в российской педагогике : историография вопроса
|
Larisa N. Danilova
| s. 239-247
|
|
|
How to assess the effectiveness of the informal learning? Controversies about the procedures PLA (Prior Learning Assessment) in Polish higher education
|
Anna Frąckowiak
| s. 248-263
|
|
|
How to assess the effectiveness of the informal learning? Controversies about the procedures PLA (Prior Learning Assessment) in Polish higher education
|
Anna Frąckowiak
| s. 248-263
|
|
|
FUNcube – cosmic teaching aid
|
Daniel Korzan
| s. 264-272
|
|
|
FUNcube – cosmic teaching aid
|
Daniel Korzan
| s. 264-272
|
|
|
Педагог и одаренный ребенок : проблема взаимодействия
|
Dimitry S. Molokov
| s. 273-283
|
|
|
Педагог и одаренный ребенок : проблема взаимодействия
|
Dimitry S. Molokov
| s. 273-283
|
|
|
Charakter prawny kontroli skarbowej i podatkowej prowadzonej u przedsiębiorcy
|
Rafał Bernat
| s. 287-304
|
|
|
Charakter prawny kontroli skarbowej i podatkowej prowadzonej u przedsiębiorcy
|
Rafał Bernat
| s. 287-304
|
|
|
Rewitalizacja w Płocku : raport z badania sondażowego
|
Michał Balski
Dorota Chudowska-Rączka
Andrzej Kansy
Agnieszka Malinowska
Berliński Marcin
Julia Mianecka
Iwona Stanowska
| s. 307-390
|
|
|
Rewitalizacja w Płocku : raport z badania sondażowego
|
Michał Balski
Marcin Berliński
Dorota Chudowska-Rączka,
Andrzej Kansy
Agnieszka Malinowska
Julia Mianecka
Iwona Stanowska
| s. 307-390
|
|
|
Zasoby ludzkie w organizacjach pozarządowych Mazowsza Płockiego a polityka równości szans kobiet i mężczyzn
|
Marzena Kapuścińska
| s. 391-436
|
|
|
Zasoby ludzkie w organizacjach pozarządowych Mazowsza Płockiego a polityka równości szans kobiet i mężczyzn
|
Marzena Kapuścińska
| s. 391-436
|
|
|
Dlaczego warto zajmować się treningiem sportowym, turystyką kwalifikowaną i krajoznawstwem – oraz od czasu do czasu wypoczywać w krainie mazowieckiej?
|
Jerzy Damrosz
| s. 439-452
|
|
|
Dlaczego warto zajmować się treningiem sportowym, turystyką kwalifikowaną i krajoznawstwem – oraz od czasu do czasu wypoczywać w krainie mazowieckiej?
|
Jerzy Damrosz
| s. 439-452
|
|
|
"Na marginesie swobody. "Notatki Płockie" (1956-2011) – historia i polityka", Andrzej Kansy, Warszawa 2012 : [recenzja]
|
Andrzej Kansy
Janusz Szczepański
| s. 455-461
|
|
|
"Na marginesie swobody. "Notatki Płockie" (1956-2011) – historia i polityka", Andrzej Kansy, Warszawa 2012 : [recenzja]
|
Janusz Szczepański
Andrzej Kansy (aut. dzieła rec.)
| s. 455-461
|
|
|
"Dzieje Gąbina i okolic, Miasto i Gmina Gąbin", Janusz Szczepański, Gąbin-Pułtusk 2013 : [recenzja]
|
Marian Chudzyński
Janusz Szczepański
| s. 462-475
|
|
|
"Dzieje Gąbina i okolic, Miasto i Gmina Gąbin", Janusz Szczepański, Gąbin-Pułtusk 2013 : [recenzja]
|
Marian Chudzyński
Janusz Szczepański (aut. dzieła rec.)
| s. 462-475
|
|
|
Konferencja naukowa pt. "Zarządzanie w erze turbulencji", Wydział Zarządzania Politechniki Warszawskiej, 14 marca 2014 r. : odpowiedź na zadane pytania
|
Konrad Jaskóła
| s. 479-493
|
|
|
Konferencja naukowa pt. "Zarządzanie w erze turbulencji", Wydział Zarządzania Politechniki Warszawskiej, 14 marca 2014 r. : odpowiedź na zadane pytania
|
Konrad Jaskóła
| s. 479-493
|
|
|
Świat należy nie tylko objaśniać, ale i przekształcać... : rozmowa z profesorem dr. hab. Jerzym Damroszem
|
Jerzy Damrosz
Andrzej Kansy
| s. 494-507
|
|
|
Świat należy nie tylko objaśniać, ale i przekształcać... : rozmowa z profesorem dr. hab. Jerzym Damroszem
|
Jerzy Damrosz
Andrzej Kansy
| s. 494-507
|
|
|
Recenzenci.
|
| s. 509-0
|
|
|
Recenzenci
|
| s. 509
|
|
|
Autorzy.
|
| s. 511-513
|
|
|
Autorzy
|
| s. 511-513
|
|
|
Informacje dla autorów.
|
| s. 515-516
|
|
|
Informacje dla autorów
|
| s. 515-516
|
|
|
Procedura recenzowania zgodna z wytycznymi Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego : (Dobre praktyki w procedurach recenzyjnych w nauce, Warszawa 2011).
|
| s. 517-520
|
|
|
Procedura recenzowania zgodna z wytycznymi Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego : (Dobre praktyki w procedurach recenzyjnych w nauce, Warszawa 2011)
|
| s. 517-520
|
|
|
Zabezpieczanie oryginalności artykułów w "Roczniku Towarzystwa Naukowego Płockiego".
|
| s. 521-522
|
|
|
Zabezpieczanie oryginalności artykułów w "Roczniku Towarzystwa Naukowego Płockiego"
|
| s. 521-522
|
|
|