Tytuł Studia Paedagogica Ignatiana. Rocznik Wydziału Pedagogicznego Akademii "Ignatianum" w Krakowie
ISSN 1505-2729, 1509-3131, 1731-2272, 2299-4890
Wydawca Akademia Ignatianum w Krakowie
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 12
Studia Paedagogica Ignatiana. Rocznik Wydziału Pedagogicznego Akademii "Ignatianum" w Krakowie
2017, Tom 20, Numer 1

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Introduction: Are We Still Destined to Be Human? Markus Lipowicz s. 9-20
Automation, Education, Unemployment: A Scenario Analysis Riccardo Campa s. 23-39
Is Pedagogy Transhuman? : Reflections on the Relationship Between Pedagogy and Transhumanism Thomas Dambergner Estella Hebert s. 41-56
Homo Perfectus versus Educatio: Philosophical Reflections on Transhumanism and Education Pavol Dancak s. 57-71
Pedagogical Anthropology as Existential Risk Prevention: A C ritical Take on the Techno-Progressive Discourses of Artificial General Intelligence and Moral Enhancement Markus Lipowicz s. 73-101
Posthumanism: a Danger, Opportunity and Challenge Giuseppe Mari s. 103-115
Evolutionary Transhumanism in the Context of Philosophical Anthropology Alexander Y. Nesterov s. 117-130
Sociology of Education as a New Pedagogical Subdiscipline Joanna M. Łukasik Mirosław J. Szymański (aut. dzieła rec.) s. 133-136
MacIntyre and Lindbeck on Tradition Paweł Kaźmierczak David Trenery (aut. dzieła rec.) s. 137-141
Beyond Humanity – Beyond Education? Markus Lipowicz Michał Klichowski (aut. dzieła rec.) s. 143-148
A Report of the 3rd International Scientific Conference "Pedagogy, Education and Instruction", Mostar, October 21–22, 2016 Ewa Sowa-Behtane s. 151-158
A Report of the 4th International Congress "Word in Education. Moral Upbringing through Arts and Literature", Krakow, October 27–28 October, 2016 Paweł kaźmierczak s. 159-164