Wprowadzenie
|
Marek Budajczak
| s. 9-12
|
|
|
Introduction
|
Marek Budajczak
| s. 13-16
|
|
|
Polskie tradycje edukacji domowej
|
Krzysztof Jakubiak
| s. 19-30
|
|
|
„E-wsparcie” dla rodziców w edukacji domowej dzieci
|
Urszula Bartnikowska
Joanna Maria Garbula
| s. 31-46
|
|
|
Polska edukacja domowa jako "mise en abyme" między kondycją ludzką a społecznymi konstrukcjami oświatowymi
|
Marek Budajczak
| s. 47-62
|
|
|
Kształcenie dzieci zdolnych weuropejskich systemach edukacyjnych : fenomen tutoringu domowego w Anglii
|
Anna Włoch
| s. 63-83
|
|
|
Możliwości budowania spersonalizowanej przestrzeni edukacyjnej dla wspierania rozwoju dzieci w wieku wczesnoszkolnym
|
Irena Pulak
Katarzyna Szewczuk
| s. 85-99
|
|
|
Psychologiczne i społeczne uwarunkowania osiągnięć osób zdolnych – analiza i wskazówki dla nauczycieli i rodziców pracujących zosobami zdolnymi
|
Aneta Kamińska
| s. 101-118
|
|
|
Nauczyciel wobec otwartości uczniów w przestrzeni edukacyjnej
|
Małgorzata A. Samujło
Teresa Sokołowska-Dzioba
| s. 119-137
|
|
|
Nauczyciele domowi w guberni lubelskiej w latach 1832-1864 : próba charakterystyki
|
Monika Hajkowska
| s. 141-159
|
|
|
Doświadczenie edukacji domowej i edukacji tradycyjnej – w narracji maturzysty
|
Renata Królikiewicz
| s. 161-181
|
|
|
Nauczyciele szkół galicyjskich w egodokumentach
|
Witold Chmielewski
Dorota Grabowska-Pieńkosz (aut. dzieła rec.)
| s. 185-190
|
|
|
Wyzwania edukacyjnej codzienności wobec budowania sensu życia osób starszych w Polsce i Kanadzie
|
Anna K. Duda
Norbert G. Pikuła (aut. dzieła rec.)
| s. 191-193
|
|
|
Mistrz i uczeń – rozmowy o analizie transakcyjnej
|
Aleksandra Gbyl
Jarosław Jagieła (aut. dzieła rec.)
Adrianna Sarnat-Ciastko (aut. dzieła rec.)
| s. 195-197
|
|
|
Nauczyciel „uwikłany” w system
|
Paulina Koperna
Bogdan Stańkowski (aut. dzieła rec.)
Joanna M. Łukasik (aut. dzieła rec.)
| s. 199-205
|
|
|
Terapia, dialog, interwencje
|
Edyta Laurman-Jarząbek
Małgorzata Dąbrowska-Kaczorek (aut. dzieła rec.)
Bogdan Guziński (aut. dzieła rec.)
Artur Kołakowski (aut. dzieła rec.)
Jessica Minahan (aut. dzieła rec.)
Nancy Rappaport (aut. dzieła rec.)
Jerome Schultz (aut. dzieła rec.)
Eliza Wasilewska (aut. dzieła rec.)
| s. 207-210
|
|
|
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej „Kształcenie profesjonalistów dla integralnej gerontologii XXI wieku”, Akademia ignatianum w Krakowie, 18–19 października 2016 r.
|
Andrzej Grudziński
| s. 213-216
|
|
|
Sprawozdanie z i międzynarodowej konferencji „wczesna edukacja dziecka – trywializacja czy modernizacja?”, Kraków, 21–22 listopada 2016 r.
|
Jolanta Staniek
| s. 217-223
|
|
|
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej pt. „Synergia środowisk wychowawczych. Główne wyzwania w europie Środkowo-wschodniej po 1989 roku”, Kraków, 24–25 listopada 2016 r.
|
Magdalena Ciechowska
Marian Olejnik
Estera Twardowska-Staszek
| s. 225-233
|
|
|
Sprawozdanie z konferencji naukowej z cyklu „Problemy współczesnej profilaktyki”, Lublin, 16–17 maja 2017 r.
|
Karolina Kmiecik-Jusięga
| s. 235-240
|
|
|
Wytyczne dla autorów tekstów publikowanych w „Studia Paedagogica Ignatiana”
|
| s. 241-244
|
|
|