Tytuł Studia Paedagogica Ignatiana. Rocznik Wydziału Pedagogicznego Akademii "Ignatianum" w Krakowie
ISSN 1505-2729, 1509-3131, 1731-2272, 2299-4890
Wydawca Akademia Ignatianum w Krakowie
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 17
Studia Paedagogica Ignatiana. Rocznik Wydziału Pedagogicznego Akademii "Ignatianum" w Krakowie
2017, Tom 20, Numer 2

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Wprowadzenie Andrzej Ryk s. 9-15
Religia, poznanie, duchowość w wychowaniu Zbigniew Marek s. 19-59
Imperatyw pedagogiczny jako element strategii wychowawczej Andrzej M. de Tchorzewski s. 61-84
Pasja jako istotny wymiar doświadczania pracy Iwona Jazukiewicz s. 85-101
Zaniedbane paradygmaty formacyjne nastolatka Janusz Mastalski s. 103-118
Tożsamość pedagogicznej przestrzeni: pomiędzy etosem a grą: refleksje na kanwie wybranych elementów myśli Józefa Tischnera Andrzej Ryk s. 119-129
Refleksyjność w wychowaniu: proces poznawania siebie Marzena Chrost s. 131-144
Wychowanie przez konflikt: o roli konfliktów w rozwoju osobowości ucznia Katarzyna Wajszczyk s. 145-167
Warunki sprzyjające podejmowaniu trudu samowychowania Ewa Miśkowiec s. 169-182
Kształtowanie się tożsamości płciowej w kontekście edukacji seksualnej Marcin Welenc s. 183-196
Aktywność turystyczna podkarpackiej młodzieży jako źródło wspomagania jej rozwoju osobowego Marcin Warchoła s. 199-223
Samowychowanie seksualne młodzieży w świetle literatury przedmiotu i badań własnych Ewa Rojewska s. 225-248
Refleksja nad kształceniem i wychowaniem w czasach permanentnej zmiany Renata Królikiewicz Andrzej Murzyn (aut. dzieła rec.) s. 251-254
Wychowanie emocjonalne w XXI wieku według pedagogiki serca Marii Łopatkowej Bożena Sieradzka-Baziur E. Lewandowska-Tarasiuk (aut. dzieła rec.) J. Łaszczyk (aut. dzieła rec.) B. Śliwerski (aut. dzieła rec.) s. 255-258
Sprawozdanie z I O gólnopolskiej Konferencji Naukowej Innowacje w edukacji – coaching, tutoring, mediacje,Kraków, 2.06.2016 Anna K. Duda s. 261-266
Sprawozdanie z konferencji Obszary integracji społecznej i zawodowej osób z niepełnosprawnością, Wydział Zamiejscowy Nauk Humanistycznych i Społecznych w M ysłowicach Akademii Ignatiaum w K rakowie, Mysłowice, 21.10.2016 Anna Serdyńska s. 267-270
Wytyczne dla autorów s. 271-274