Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Nauczyciel i Szkoła
ISSN
1426-9899
Wydawca
Wydawnictwo Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicach
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 34
Nauczyciel i Szkoła
2004, Tom 3-4 (24-25)
Dostępne tomy
1996, Tom 1-2 (1)
1997, Tom 1 (2)
1997, Tom 2 (3)
1998, Tom 1 (4)
1998, Tom 2 (5)
1999, Tom 1 (6)
1999, Tom 2 (7)
2000, Tom 1 (8)
2000, Tom 2 (9)
2001, Tom 1-2 (10-11)
2001, Tom 3-4 (12-13)
2002, Tom 1-2 (14-15)
2002, Tom 3-4 (16-17)
2003, Tom 1-2 (18-19)
2003, Tom 3-4 (20-21)
2004, Tom 1-2 (22-23)
2004, Tom 3-4 (24-25)
2005, Tom 1-2 (26-27)
2005, Tom 3-4 (28-29)
2006, Tom 1-2 (30-31)
2006, Tom 3-4 (32-33)
2007, Tom 1-2 (34-35)
2007, Tom 3-4 (36-37)
2008, Tom 1-2 (38-39)
2008, Tom 3-4 (40-41)
2009, Tom 1-2 (42-43)
2009, Tom 3-4 (44-45)
2010, Tom 1-2 (46-47)
2010, Tom 3 (48)
2011, Tom 1 (49)
2011, Tom 2 (50)
2012, Tom 1 (51)
2012, Tom 2 (52)
2013, Tom 1 (53)
2013, Tom 2 (54)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Szkoły europejskie i... europejskie szkoły
Jan Łysek
s. 11-19
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jan Łysek, Szkoły europejskie i... europejskie szkoły , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 11-19
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{207726, author = "Jan Łysek", title = "Szkoły europejskie i... europejskie szkoły ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 11-19, }
Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna w krajach Unii Europejskiej
Aldona Kopik
s. 20-36
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aldona Kopik, Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna w krajach Unii Europejskiej , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 20-36
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{328676, author = "Aldona Kopik", title = "Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna w krajach Unii Europejskiej ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 20-36, }
Wpływ bajki i baśni na dzieci w edukacji wczesnoszkolnej : szkic teoretyczny
Piotr Kowolik
s. 37-52
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Kowolik, Wpływ bajki i baśni na dzieci w edukacji wczesnoszkolnej : szkic teoretyczny , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 37-52
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{29329, author = "Piotr Kowolik", title = "Wpływ bajki i baśni na dzieci w edukacji wczesnoszkolnej : szkic teoretyczny ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 37-52, }
Poszukiwanie formuły homo aksiologicus
Czesław Wiśniewski
s. 53-75
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Czesław Wiśniewski, Poszukiwanie formuły homo aksiologicus , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 53-75
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{192340, author = "Czesław Wiśniewski", title = "Poszukiwanie formuły homo aksiologicus ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 53-75, }
Profilaktyka pesymizmu i negacji życia w wychowaniu szkolnym
Alicja Żywczok
s. 76-90
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Alicja Żywczok, Profilaktyka pesymizmu i negacji życia w wychowaniu szkolnym , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 76-90
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{194289, author = "Alicja Żywczok", title = "Profilaktyka pesymizmu i negacji życia w wychowaniu szkolnym ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 76-90, }
Zastosowanie internetu w oświacie
Michał Ciepły
Paweł Pindera
Agata Pindera
s. 91-96
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Pindera, Agata Pindera, Michał Ciepły, Zastosowanie internetu w oświacie , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 91-96
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{29333, author = "Paweł Pindera, Agata Pindera, Michał Ciepły", title = "Zastosowanie internetu w oświacie ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 91-96, }
Instytucja kuratora sądowego w systemie opieki, profilaktyki i resocjalizacji
Beata Zinkiewicz
s. 97-103
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Zinkiewicz, Instytucja kuratora sądowego w systemie opieki, profilaktyki i resocjalizacji , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 97-103
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{260522, author = "Beata Zinkiewicz", title = "Instytucja kuratora sądowego w systemie opieki, profilaktyki i resocjalizacji ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 97-103, }
Особенности курикулярных реформ среднего образования развитых англоязычных стран в контексте глобализации
Алина Сбруева
s. 104-111
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Алина Сбруева, Особенности курикулярных реформ среднего образования развитых англоязычных стран в контексте глобализации , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 104-111
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{287499, author = "Алина Сбруева", title = "Особенности курикулярных реформ среднего образования развитых англоязычных стран в контексте глобализации ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 104-111, }
Zebrane zagadnienia bezpieczeństwa w szkole
Mirosław Czapka
s. 112-121
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosław Czapka, Zebrane zagadnienia bezpieczeństwa w szkole , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 112-121
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{124254, author = "Mirosław Czapka", title = "Zebrane zagadnienia bezpieczeństwa w szkole ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 112-121, }
Poglądy młodzieży na małżeństwo i rodzinę : z badań
Michał Pindera
s. 125-135
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Michał Pindera, Poglądy młodzieży na małżeństwo i rodzinę : z badań , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 125-135
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{29321, author = "Michał Pindera", title = "Poglądy młodzieży na małżeństwo i rodzinę : z badań ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 125-135, }
Czytelnictwo dwunastolatków w świetle badań
Joanna Ratka
s. 136-143
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Ratka, Czytelnictwo dwunastolatków w świetle badań , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 136-143
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{205660, author = "Joanna Ratka", title = "Czytelnictwo dwunastolatków w świetle badań ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 136-143, }
Poziom otwartości interpersonalnej wiejskiej młodzieży we wczesnej fazie okresu dorastania
Tadeusz Rymarz
s. 144-151
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tadeusz Rymarz, Poziom otwartości interpersonalnej wiejskiej młodzieży we wczesnej fazie okresu dorastania , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 144-151
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{54534, author = "Tadeusz Rymarz", title = "Poziom otwartości interpersonalnej wiejskiej młodzieży we wczesnej fazie okresu dorastania ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 144-151, }
Порівняльно-психологічні концепції та методи дослідження мотивації студентів ВНЗ до трудової діяльності
Й. А. Шамес
s. 152-157
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Й. А. Шамес, Порівняльно-психологічні концепції та методи дослідження мотивації студентів ВНЗ до трудової діяльності , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 152-157
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{260528, author = "Й. А. Шамес", title = "Порівняльно-психологічні концепції та методи дослідження мотивації студентів ВНЗ до трудової діяльності ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 152-157, }
Wpływ telewizyjnych obrazów przemocy na agresywność dzieci
Paweł Migała
s. 158-170
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Migała, Wpływ telewizyjnych obrazów przemocy na agresywność dzieci , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 158-170
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{205674, author = "Paweł Migała", title = "Wpływ telewizyjnych obrazów przemocy na agresywność dzieci ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 158-170, }
Zabawy słowem dzieci pięcioletnich inspirowane ilustracjami różnych twórców do wiersza J. Tuwima "Okulary"
Elżbieta Szefler
s. 171-187
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Elżbieta Szefler, Zabawy słowem dzieci pięcioletnich inspirowane ilustracjami różnych twórców do wiersza J. Tuwima "Okulary" , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 171-187
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{152766, author = "Elżbieta Szefler", title = "Zabawy słowem dzieci pięcioletnich inspirowane ilustracjami różnych twórców do wiersza J. Tuwima "Okulary" ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 171-187, }
Kompetencje czytelnicze uczniów w młodszym wieku szkolnym w zakresie posługiwania się spisem treści zamieszczonym w książkach dla dzieci
Elżbieta Szefler
s. 188-204
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Elżbieta Szefler, Kompetencje czytelnicze uczniów w młodszym wieku szkolnym w zakresie posługiwania się spisem treści zamieszczonym w książkach dla dzieci , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 188-204
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{134512, author = "Elżbieta Szefler", title = "Kompetencje czytelnicze uczniów w młodszym wieku szkolnym w zakresie posługiwania się spisem treści zamieszczonym w książkach dla dzieci ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 188-204, }
Ile zabawy, nauki i pracy?
Ryszard Radwiłowicz
Maria Radwiłowiczowa
s. 207-220
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Radwiłowiczowa, Ryszard Radwiłowicz, Ile zabawy, nauki i pracy? , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 207-220
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{9918, author = "Maria Radwiłowiczowa, Ryszard Radwiłowicz", title = "Ile zabawy, nauki i pracy? ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 207-220, }
Czy to bajka, czy nie bajka... : jak rozmawiać z dziećmi o krasnoludkach i sierotce Marysi?
Bożena Olszewska
s. 221-228
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bożena Olszewska, Czy to bajka, czy nie bajka... : jak rozmawiać z dziećmi o krasnoludkach i sierotce Marysi? , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 221-228
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{258413, author = "Bożena Olszewska", title = "Czy to bajka, czy nie bajka... : jak rozmawiać z dziećmi o krasnoludkach i sierotce Marysi? ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 221-228, }
Relacje matka-dziecko w założeniach metody umuzykalniania małego dziecka według koncepcji Shinichi Suzuki
Halina Brodziak
s. 229-235
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Halina Brodziak, Relacje matka-dziecko w założeniach metody umuzykalniania małego dziecka według koncepcji Shinichi Suzuki , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 229-235
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{216353, author = "Halina Brodziak", title = "Relacje matka-dziecko w założeniach metody umuzykalniania małego dziecka według koncepcji Shinichi Suzuki ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 229-235, }
Planowanie integrujące w nauczaniu początkowym
Ryszard Radwiłowicz
Maria Radwiłowiczowa
s. 236-252
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Radwiłowiczowa, Ryszard Radwiłowicz, Planowanie integrujące w nauczaniu początkowym , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 236-252
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{12412, author = "Maria Radwiłowiczowa, Ryszard Radwiłowicz", title = "Planowanie integrujące w nauczaniu początkowym ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 236-252, }
Poznawanie ucznia i interakcja z nim
Sylwia Seul
s. 253-265
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sylwia Seul, Poznawanie ucznia i interakcja z nim , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 253-265
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{279255, author = "Sylwia Seul", title = "Poznawanie ucznia i interakcja z nim ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 253-265, }
Rozwój tożsamości a aktywność twórcza
Sylwia Seul
s. 266-277
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sylwia Seul, Rozwój tożsamości a aktywność twórcza , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 266-277
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{47210, author = "Sylwia Seul", title = "Rozwój tożsamości a aktywność twórcza ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 266-277, }
Nauka czytania w przedszkolu
Renata Kośmider
s. 278-285
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Renata Kośmider, Nauka czytania w przedszkolu , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 278-285
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{298907, author = "Renata Kośmider", title = "Nauka czytania w przedszkolu ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 278-285, }
Opieka nad dzieckiem przedszkolnym w ujęciu historycznym
Magdalena Rozbarska
Andrzej Żółtek
s. 286-299
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Żółtek, Magdalena Rozbarska, Opieka nad dzieckiem przedszkolnym w ujęciu historycznym , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 286-299
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{287494, author = "Andrzej Żółtek, Magdalena Rozbarska", title = "Opieka nad dzieckiem przedszkolnym w ujęciu historycznym ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 286-299, }
Идеи развивающего обучения в школьном музыкальном образовании концепция Дмитрия Кабалевского
Halyna Nikolayi
s. 300-308
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Halyna Nikolayi, Идеи развивающего обучения в школьном музыкальном образовании концепция Дмитрия Кабалевского , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 300-308
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{259995, author = "Halyna Nikolayi", title = "Идеи развивающего обучения в школьном музыкальном образовании концепция Дмитрия Кабалевского ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 300-308, }
Drama na lekcjach języka polskiego w szkole podstawowej : przykłady scenariuszy dla klas I-VI
Justyna Mikuła
Eugeniusz Szymik
s. 309-315
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Justyna Mikuła, Eugeniusz Szymik, Drama na lekcjach języka polskiego w szkole podstawowej : przykłady scenariuszy dla klas I-VI , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 309-315
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{125829, author = "Justyna Mikuła, Eugeniusz Szymik", title = "Drama na lekcjach języka polskiego w szkole podstawowej : przykłady scenariuszy dla klas I-VI ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 309-315, }
Integracja elementów sztuki w edukacji artystycznej
Mirosław Kisiel
s. 316-327
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosław Kisiel, Integracja elementów sztuki w edukacji artystycznej , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 316-327
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{12407, author = "Mirosław Kisiel", title = "Integracja elementów sztuki w edukacji artystycznej ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 316-327, }
Osobnost' žiaka v systéme výučby s uzavretým cyklom
Michal Blaško
s. 328-335
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Michal Blaško, Osobnost' žiaka v systéme výučby s uzavretým cyklom , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 328-335
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{152767, author = "Michal Blaško", title = "Osobnost' žiaka v systéme výučby s uzavretým cyklom ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 328-335, }
"Zabawa w teatr", Zofia Wójcik, Warszawa 2002 : [recenzja]
Joanna Ratka
Zofia Wójcik (aut. dzieła rec.)
s. 339-340
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Ratka, "Zabawa w teatr", Zofia Wójcik, Warszawa 2002 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 339-340
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{270699, author = "Joanna Ratka", title = ""Zabawa w teatr", Zofia Wójcik, Warszawa 2002 : [recenzja] ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 339-340, }
"Wyspa" amatorskiej działalności muzycznej a kultura masowa : Kolędy i Pastorałki - 10 lat kolędowania : Ogólnopolski Festiwal Kolęd i Pastorałek w Będzinie
Wiesława Aleksandra Sacher
s. 341-350
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wiesława Aleksandra Sacher, "Wyspa" amatorskiej działalności muzycznej a kultura masowa : Kolędy i Pastorałki - 10 lat kolędowania : Ogólnopolski Festiwal Kolęd i Pastorałek w Będzinie , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 341-350
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{134514, author = "Wiesława Aleksandra Sacher", title = ""Wyspa" amatorskiej działalności muzycznej a kultura masowa : Kolędy i Pastorałki - 10 lat kolędowania : Ogólnopolski Festiwal Kolęd i Pastorałek w Będzinie ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 341-350, }
Recenzja płyty kompaktowej CD : oratorium "Omnia nuda et aperta" do poematu Jana Pawła II pt. Tryptyk Rzymski : kierownictwo artystyczne: Joanna Woszczycka-Kempny, muzyka: Ireneusz Wypich
Jadwiga Uchyła-Zroski
s. 351-353
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jadwiga Uchyła-Zroski, Recenzja płyty kompaktowej CD : oratorium "Omnia nuda et aperta" do poematu Jana Pawła II pt. Tryptyk Rzymski : kierownictwo artystyczne: Joanna Woszczycka-Kempny, muzyka: Ireneusz Wypich , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 351-353
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{259993, author = "Jadwiga Uchyła-Zroski", title = "Recenzja płyty kompaktowej CD : oratorium "Omnia nuda et aperta" do poematu Jana Pawła II pt. Tryptyk Rzymski : kierownictwo artystyczne: Joanna Woszczycka-Kempny, muzyka: Ireneusz Wypich ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 351-353, }
Wkład profesora Ryszarda Więckowskiego w rozwój polskiej pedagogiki wczesnoszkolnej
Elżbieta Marek
s. 357-372
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Elżbieta Marek, Wkład profesora Ryszarda Więckowskiego w rozwój polskiej pedagogiki wczesnoszkolnej , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 357-372
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{328665, author = "Elżbieta Marek", title = "Wkład profesora Ryszarda Więckowskiego w rozwój polskiej pedagogiki wczesnoszkolnej ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 357-372, }
Bolesław Błażek : pedagog, prekursor psychometrii w Polsce i pionier psychologii wychowawczej
Piotr Kowolik
s. 373-380
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Kowolik, Bolesław Błażek : pedagog, prekursor psychometrii w Polsce i pionier psychologii wychowawczej , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 373-380
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{54526, author = "Piotr Kowolik", title = "Bolesław Błażek : pedagog, prekursor psychometrii w Polsce i pionier psychologii wychowawczej ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 373-380, }
Z życia Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej imienia Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicach
Ewa Kucyper
s. 383-391
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Kucyper, Z życia Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej imienia Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicach , Nauczyciel i Szkoła, 2004, 3-4 (24-25), , s. 383-391
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{260515, author = "Ewa Kucyper", title = "Z życia Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej imienia Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicach ", year = 2004, volume = 3-4 (24-25), number = , journal = Nauczyciel i Szkoła, pages = s. 383-391, }