-
Cynizm i donkiszoteria : etyczne konteksty masowego kształcenia w szkole wyższej / Piotr Zamojski.s. 129 - 139CZYSTY TEKST
Piotr Zamojski, Cynizm i donkiszoteria : etyczne konteksty masowego kształcenia w szkole wyższej / Piotr Zamojski., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 129 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zamojski", title = "Cynizm i donkiszoteria : etyczne konteksty masowego kształcenia w szkole wyższej / Piotr Zamojski.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "129 - 139" }
-
Społeczne konstrukcje sukcesu w różnych fazach kapitalizmu / Dobrochna Hildebrandt-Wypych.s. 25 - 41CZYSTY TEKST
Dobrochna Hildebrandt-Wypych, Społeczne konstrukcje sukcesu w różnych fazach kapitalizmu / Dobrochna Hildebrandt-Wypych., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 25 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Dobrochna Hildebrandt-Wypych", title = "Społeczne konstrukcje sukcesu w różnych fazach kapitalizmu / Dobrochna Hildebrandt-Wypych.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "25 - 41" }
-
"Tutoring w szkole. Między teorią a praktyką zmiany edukacyjnej", red. M. Budzyński, J. Traczyński, P. Czekierda, Z. Zalewski, A. Zembrzuska, Wrocław 2009 : [recenzja] / Mirosława Nowak-Dziemianowicz.s. 155 - 159CZYSTY TEKST
Mirosława Nowak-Dziemianowicz, M. Budzyński, J. Traczyński, P. Czekierda, Z. Zalewski, Agnieszka Zembrzuska, "Tutoring w szkole. Między teorią a praktyką zmiany edukacyjnej", red. M. Budzyński, J. Traczyński, P. Czekierda, Z. Zalewski, A. Zembrzuska, Wrocław 2009 : [recenzja] / Mirosława Nowak-Dziemianowicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 155 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Nowak-Dziemianowicz, M. Budzyński, J. Traczyński, P. Czekierda, Z. Zalewski, Agnieszka Zembrzuska", title = ""Tutoring w szkole. Między teorią a praktyką zmiany edukacyjnej", red. M. Budzyński, J. Traczyński, P. Czekierda, Z. Zalewski, A. Zembrzuska, Wrocław 2009 : [recenzja] / Mirosława Nowak-Dziemianowicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "155 - 159" }
-
CZYSTY TEKST
Przemysław Nosal, Kultura ekspercka w mediach / Przemysław Nosal., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 89 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Nosal", title = "Kultura ekspercka w mediach / Przemysław Nosal.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "89 - 103" }
-
Całożyciowe uczenie się i kapitał społeczny / Peter Alheit ; przekł. z jęz. ang. Adrianna Nizińska.s. 7 - 23CZYSTY TEKST
Peter Alheit, Adrianna Nizińska, Całożyciowe uczenie się i kapitał społeczny / Peter Alheit ; przekł. z jęz. ang. Adrianna Nizińska., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 7 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Peter Alheit, Adrianna Nizińska", title = "Całożyciowe uczenie się i kapitał społeczny / Peter Alheit ; przekł. z jęz. ang. Adrianna Nizińska.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "7 - 23" }
-
"Paradoxy výchovy", Radim Palouš, Praha 2009 : [recenzja] / Bogusław Śliwerski.s. 149 - 154CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Radim Palouš, "Paradoxy výchovy", Radim Palouš, Praha 2009 : [recenzja] / Bogusław Śliwerski., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 149 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski, Radim Palouš", title = ""Paradoxy výchovy", Radim Palouš, Praha 2009 : [recenzja] / Bogusław Śliwerski.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "149 - 154" }
-
Współcześni studenci jako stratedzy własnej kariery zawodowej : (w świetle teorii gier i kredencjalizmu) / Marta Opiłowska.s. 107 - 126CZYSTY TEKST
Marta Opiłowska, Współcześni studenci jako stratedzy własnej kariery zawodowej : (w świetle teorii gier i kredencjalizmu) / Marta Opiłowska., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 107 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Opiłowska", title = "Współcześni studenci jako stratedzy własnej kariery zawodowej : (w świetle teorii gier i kredencjalizmu) / Marta Opiłowska.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "107 - 126" }
-
Wystawa "Orbis pictus. Świat malowany Jana Amosa Komeńskiego", Biblioteka Uniwersytecka w Warszawie, 17 grudnia 2008 r. - 15 stycznia 2009 r. / Dariusz Stępkowski.s. 143 - 146CZYSTY TEKST
Dariusz Stępkowski, Wystawa "Orbis pictus. Świat malowany Jana Amosa Komeńskiego", Biblioteka Uniwersytecka w Warszawie, 17 grudnia 2008 r. - 15 stycznia 2009 r. / Dariusz Stępkowski., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 143 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Stępkowski", title = "Wystawa "Orbis pictus. Świat malowany Jana Amosa Komeńskiego", Biblioteka Uniwersytecka w Warszawie, 17 grudnia 2008 r. - 15 stycznia 2009 r. / Dariusz Stępkowski.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "143 - 146" }
-
Recepcja teorii "queer" a tekstualizacja odmieńców w pedagogice / Piotr Skuza.s. 69 - 86CZYSTY TEKST
Piotr Skuza, Recepcja teorii "queer" a tekstualizacja odmieńców w pedagogice / Piotr Skuza., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 69 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Skuza", title = "Recepcja teorii "queer" a tekstualizacja odmieńców w pedagogice / Piotr Skuza.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "69 - 86" }
-
Rodzaj czy płeć kulturowa? : "gender" w polskich naukach społecznych / Justyna Spychalska-Stasiak.s. 43 - 56CZYSTY TEKST
Justyna Spychalska-Stasiak, Rodzaj czy płeć kulturowa? : "gender" w polskich naukach społecznych / Justyna Spychalska-Stasiak., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 43 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Spychalska-Stasiak", title = "Rodzaj czy płeć kulturowa? : "gender" w polskich naukach społecznych / Justyna Spychalska-Stasiak.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "43 - 56" }
-
Amerykańskie "Women's Studies" i zmiany w uniwersytecie / Lucyna Kopciewicz.s. 57 - 68CZYSTY TEKST
Lucyna Kopciewicz, Amerykańskie "Women's Studies" i zmiany w uniwersytecie / Lucyna Kopciewicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 57 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Kopciewicz", title = "Amerykańskie "Women's Studies" i zmiany w uniwersytecie / Lucyna Kopciewicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "57 - 68" }