-
Wybrane zagadnienia badań historycznych w polu polskiej pedagogiki społecznej : historia działalności społecznejs. 9 - 23CZYSTY TEKST
Arkadiusz Zukiewicz, Wybrane zagadnienia badań historycznych w polu polskiej pedagogiki społecznej : historia działalności społecznej , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 3 (32), s. 9 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Zukiewicz", title = "Wybrane zagadnienia badań historycznych w polu polskiej pedagogiki społecznej : historia działalności społecznej ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 3 (32)", pages = "9 - 23" }
-
Edukacja nadzieją na odnalezienie siebies. 25 - 41CZYSTY TEKST
Stanisław Chrobak, Edukacja nadzieją na odnalezienie siebie , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 3 (32), s. 25 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Chrobak", title = "Edukacja nadzieją na odnalezienie siebie ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 3 (32)", pages = "25 - 41" }
-
Dydaktyka symbolu w praktyce kształcenia szkolnegos. 43 - 58CZYSTY TEKST
Dagmara Ratajczak-Parzyńska, Dydaktyka symbolu w praktyce kształcenia szkolnego , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 3 (32), s. 43 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Dagmara Ratajczak-Parzyńska", title = "Dydaktyka symbolu w praktyce kształcenia szkolnego ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 3 (32)", pages = "43 - 58" }
-
Wprowadznie do erystyki dla pedagogów : "Logos" - poprawność formalna argumentus. 59 - 85CZYSTY TEKST
Agata Marciniak, Wprowadznie do erystyki dla pedagogów : "Logos" - poprawność formalna argumentu , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 3 (32), s. 59 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Marciniak", title = "Wprowadznie do erystyki dla pedagogów : "Logos" - poprawność formalna argumentu ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 3 (32)", pages = "59 - 85" }
-
Język metaforyczny w modelu Wrocławskiej Szkoły Przyszłościs. 87 - 99CZYSTY TEKST
Zofia Remiszewska, Język metaforyczny w modelu Wrocławskiej Szkoły Przyszłości , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 3 (32), s. 87 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Remiszewska", title = "Język metaforyczny w modelu Wrocławskiej Szkoły Przyszłości ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 3 (32)", pages = "87 - 99" }
-
"Morasha" - znaczy dziedzictwo : zarys monograficzny Zespołu Szkół Lauder-Marasha w Warszawies. 101 - 121CZYSTY TEKST
Andrzej Michalski, "Morasha" - znaczy dziedzictwo : zarys monograficzny Zespołu Szkół Lauder-Marasha w Warszawie , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 3 (32), s. 101 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Michalski", title = ""Morasha" - znaczy dziedzictwo : zarys monograficzny Zespołu Szkół Lauder-Marasha w Warszawie ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 3 (32)", pages = "101 - 121" }
-
Pedagogika Bosko - metodyka działań wychowawczychs. 123 - 134CZYSTY TEKST
Joachim Paweł Glier, Pedagogika Bosko - metodyka działań wychowawczych , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 3 (32), s. 123 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Joachim Paweł Glier", title = "Pedagogika Bosko - metodyka działań wychowawczych ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 3 (32)", pages = "123 - 134" }
-
Odpowiedzialne przygotowanie szkoły na inkluzję uczniów z niepełnosprawnością : wyzwania, zasady i praktyki włączanias. 135 - 166CZYSTY TEKST
Elżbieta Bednarz, Odpowiedzialne przygotowanie szkoły na inkluzję uczniów z niepełnosprawnością : wyzwania, zasady i praktyki włączania , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 3 (32), s. 135 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Bednarz", title = "Odpowiedzialne przygotowanie szkoły na inkluzję uczniów z niepełnosprawnością : wyzwania, zasady i praktyki włączania ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 3 (32)", pages = "135 - 166" }
-
"Pedagogiczna teoria szkoły : studium na podstawie niemieckich teorii szkoły", Marek Kościelniak, Kraków 2019 : [recenzja]s. 167 - 173CZYSTY TEKST
Marek Kościelniak, Dariusz Stępkowski, "Pedagogiczna teoria szkoły : studium na podstawie niemieckich teorii szkoły", Marek Kościelniak, Kraków 2019 : [recenzja] , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 3 (32), s. 167 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Kościelniak, Dariusz Stępkowski", title = ""Pedagogiczna teoria szkoły : studium na podstawie niemieckich teorii szkoły", Marek Kościelniak, Kraków 2019 : [recenzja] ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 3 (32)", pages = "167 - 173" }
-
Czy istnieje sofizmat pedagogiczny?s. 175 - 189CZYSTY TEKST
Tomasz Olchanowski, Paweł Zieliński, Czy istnieje sofizmat pedagogiczny? , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 3 (32), s. 175 - 189
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Olchanowski, Paweł Zieliński", title = "Czy istnieje sofizmat pedagogiczny? ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 3 (32)", pages = "175 - 189" }
-
Ideologie edukacyjnes. 191 - 198CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Ideologie edukacyjne , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 3 (32), s. 191 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski", title = "Ideologie edukacyjne ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 3 (32)", pages = "191 - 198" }