-
Międzypodmiotowa przestrzeń dialogiczna „pomiędzy” z perspektywy aksjologicznejs. 9 - 22CZYSTY TEKST
Urszula Ostrowska, Międzypodmiotowa przestrzeń dialogiczna „pomiędzy” z perspektywy aksjologicznej, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 2 (23), s. 9 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Ostrowska", title = "Międzypodmiotowa przestrzeń dialogiczna „pomiędzy” z perspektywy aksjologicznej", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 2 (23)", pages = "9 - 22" }
-
(Dia)logiczny horyzont doświadczenia edukacyjnego, społecznego i kulturowegos. 23 - 40CZYSTY TEKST
Jarosław Gara, (Dia)logiczny horyzont doświadczenia edukacyjnego, społecznego i kulturowego, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 2 (23), s. 23 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Gara", title = "(Dia)logiczny horyzont doświadczenia edukacyjnego, społecznego i kulturowego", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 2 (23)", pages = "23 - 40" }
-
Kompetencje społeczne przestrzenią i doświadczaniem dialogus. 41 - 60CZYSTY TEKST
Halina Monika Wróblewska, Kompetencje społeczne przestrzenią i doświadczaniem dialogu, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 2 (23), s. 41 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Halina Monika Wróblewska", title = "Kompetencje społeczne przestrzenią i doświadczaniem dialogu", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 2 (23)", pages = "41 - 60" }
-
Dialog mimo wszystkos. 61 - 78CZYSTY TEKST
Dorota Jankowska, Dialog mimo wszystko , Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 2 (23), s. 61 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Jankowska", title = "Dialog mimo wszystko ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 2 (23)", pages = "61 - 78" }
-
Nauczanie wychowujące – dialogiczna rama dla praktyki edukacyjnej i myślenia ogólnopedagogicznegos. 79 - 100CZYSTY TEKST
Dariusz Stępkowski, Nauczanie wychowujące – dialogiczna rama dla praktyki edukacyjnej i myślenia ogólnopedagogicznego , Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 2 (23), s. 79 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Stępkowski", title = "Nauczanie wychowujące – dialogiczna rama dla praktyki edukacyjnej i myślenia ogólnopedagogicznego ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 2 (23)", pages = "79 - 100" }
-
O „bez-dialogach” polskiej szkołys. 101 - 113CZYSTY TEKST
Izabella Gorczyca, Joanna Górecka, O „bez-dialogach” polskiej szkoły, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 2 (23), s. 101 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Izabella Gorczyca, Joanna Górecka", title = "O „bez-dialogach” polskiej szkoły", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 2 (23)", pages = "101 - 113" }
-
Fenomen dialogu w sztuce widowiskowej i jego implikacje edukacyjnes. 115 - 133CZYSTY TEKST
Wiesław Żardecki, Fenomen dialogu w sztuce widowiskowej i jego implikacje edukacyjne , Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 2 (23), s. 115 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Żardecki", title = "Fenomen dialogu w sztuce widowiskowej i jego implikacje edukacyjne ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 2 (23)", pages = "115 - 133" }
-
Blaski i cienie prowokacji jako narzędzia dialogu i edukacji w awangardowej sztuce współczesnejs. 135 - 154CZYSTY TEKST
Andrzej Ciążela, Blaski i cienie prowokacji jako narzędzia dialogu i edukacji w awangardowej sztuce współczesnej , Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 2 (23), s. 135 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Ciążela", title = "Blaski i cienie prowokacji jako narzędzia dialogu i edukacji w awangardowej sztuce współczesnej ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 2 (23)", pages = "135 - 154" }
-
Rzeczoznawcy własnych spraw – prawo dzieci do samostanowienia w personalistycznej koncepcji Wychowania : Przykład fińskis. 155CZYSTY TEKST
Renata Nowakowska-Siuta, Rzeczoznawcy własnych spraw – prawo dzieci do samostanowienia w personalistycznej koncepcji Wychowania : Przykład fiński, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 2 (23), s. 155
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Nowakowska-Siuta", title = "Rzeczoznawcy własnych spraw – prawo dzieci do samostanowienia w personalistycznej koncepcji Wychowania : Przykład fiński", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 2 (23)", pages = "155" }
-
Potoczna rozprawa o potocznych koncepcjach psychoterapii, psychologii i pedagogikis. 167 - 172CZYSTY TEKST
Tomasz Garstka, Bogusław Śliwerski, Potoczna rozprawa o potocznych koncepcjach psychoterapii, psychologii i pedagogiki , Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 2 (23), s. 167 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Garstka, Bogusław Śliwerski", title = "Potoczna rozprawa o potocznych koncepcjach psychoterapii, psychologii i pedagogiki ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 2 (23)", pages = "167 - 172" }
-
Sprawozdanie z seminarium Zespołu Badań nad Młodzieżąs. 173 - 184CZYSTY TEKST
Lucyna Myszka-Strychalska, Sprawozdanie z seminarium Zespołu Badań nad Młodzieżą, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 2 (23), s. 173 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Myszka-Strychalska", title = "Sprawozdanie z seminarium Zespołu Badań nad Młodzieżą", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 2 (23)", pages = "173 - 184" }
-
Sprawozdanie z I Konferencji pod tytułem „Redukcja stresu w szkole”, Falenty 11 wrześnias. 185 - 191CZYSTY TEKST
Aneta Babiuk-Massalska, Sprawozdanie z I Konferencji pod tytułem „Redukcja stresu w szkole”, Falenty 11 września , Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 2 (23), s. 185 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Babiuk-Massalska", title = "Sprawozdanie z I Konferencji pod tytułem „Redukcja stresu w szkole”, Falenty 11 września ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 2 (23)", pages = "185 - 191" }
-
Filozoficzne podstawy edukacjis. 193 - 202CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Filozoficzne podstawy edukacji, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 2 (23), s. 193 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski", title = "Filozoficzne podstawy edukacji", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 2 (23)", pages = "193 - 202" }
-
Autorzys. 203CZYSTY TEKST
Autorzy, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 2 (23), s. 203
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Autorzy", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 2 (23)", pages = "203" }
-
Informacje dla autoróws. 205 - 206CZYSTY TEKST
Informacje dla autorów, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 2 (23), s. 205 - 206
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Informacje dla autorów", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 2 (23)", pages = "205 - 206" }