-
Problemy oświaty, edukacji i wychowania na łamach warszawskiego "Izaraelity" w latach 1905-1915s. 9 - 31CZYSTY TEKST
Agnieszka Wałęga, Problemy oświaty, edukacji i wychowania na łamach warszawskiego "Izaraelity" w latach 1905-1915, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 9 - 31
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Wałęga", title = "Problemy oświaty, edukacji i wychowania na łamach warszawskiego "Izaraelity" w latach 1905-1915", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "9 - 31" }
-
Szkoły realne w Polsce : ideał wychowawczy i jego praktyczne wdrażanie w ujęciu historycznyms. 33 - 46CZYSTY TEKST
Aleksandra Kujawska, Szkoły realne w Polsce : ideał wychowawczy i jego praktyczne wdrażanie w ujęciu historycznym, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 33 - 46
BIBTEX@Article{ authors = "Aleksandra Kujawska", title = "Szkoły realne w Polsce : ideał wychowawczy i jego praktyczne wdrażanie w ujęciu historycznym", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "33 - 46" }
-
Możliwości wykorzystania założeń psychologii pozytywnej w procesie przygotowania dzieci do radzenia sobie w sytuacjach kryzysowychs. 47 - 63CZYSTY TEKST
Małgorzata Głoskowska-Sołdatow, Janina Uszyńska-Jarmoc, Możliwości wykorzystania założeń psychologii pozytywnej w procesie przygotowania dzieci do radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 47 - 63
BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Głoskowska-Sołdatow, Janina Uszyńska-Jarmoc", title = "Możliwości wykorzystania założeń psychologii pozytywnej w procesie przygotowania dzieci do radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "47 - 63" }
-
Jakie wychowanie? : postawy społeczne i obywatelskie w podstawach programowych kształcenia ogólnegos. 65 - 84CZYSTY TEKST
Hanna Solarczyk-Szwec, Jakie wychowanie? : postawy społeczne i obywatelskie w podstawach programowych kształcenia ogólnego, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 65 - 84
BIBTEX@Article{ authors = "Hanna Solarczyk-Szwec", title = "Jakie wychowanie? : postawy społeczne i obywatelskie w podstawach programowych kształcenia ogólnego", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "65 - 84" }
-
CZYSTY TEKST
Amadeusz Krauze, Edukacja włączająca w dyskursie hipokryzji, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 85 - 101
BIBTEX@Article{ authors = "Amadeusz Krauze", title = "Edukacja włączająca w dyskursie hipokryzji", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "85 - 101" }
-
CZYSTY TEKST
Marek Piotrowski, Requiem dla gimnazjum - dialog z nauczycielami matematyki, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 103 - 116
BIBTEX@Article{ authors = "Marek Piotrowski", title = "Requiem dla gimnazjum - dialog z nauczycielami matematyki", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "103 - 116" }
-
Information and communication space and pedagogical ideologies of the beginning of the 21st century : The Ukrainian aspects. 117 - 130CZYSTY TEKST
Małgorzata Kosiorek, Svitlana Loboda, Information and communication space and pedagogical ideologies of the beginning of the 21st century : The Ukrainian aspect, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 117 - 130
BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Kosiorek, Svitlana Loboda", title = "Information and communication space and pedagogical ideologies of the beginning of the 21st century : The Ukrainian aspect", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "117 - 130" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Szewczyk-Kowalczyk, HE, SHE, IT, THEY - The school experience of queer addolescents, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 131 - 145
BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Szewczyk-Kowalczyk", title = "HE, SHE, IT, THEY - The school experience of queer addolescents", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "131 - 145" }
-
Przemoc wobec dziecka : błędy agresji, obojętności oraz ulegania a kształtowanie się osobowości antyspołecznej u kobiets. 147 - 164CZYSTY TEKST
Agnieszka Szymańska, Przemoc wobec dziecka : błędy agresji, obojętności oraz ulegania a kształtowanie się osobowości antyspołecznej u kobiet, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 147 - 164
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Szymańska", title = "Przemoc wobec dziecka : błędy agresji, obojętności oraz ulegania a kształtowanie się osobowości antyspołecznej u kobiet", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "147 - 164" }
-
CZYSTY TEKST
Filip Nalaskowski, Prace naukowe tworzone przez sztuczną inteligencję : oszustwo czy szansa, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 165 - 180
BIBTEX@Article{ authors = "Filip Nalaskowski", title = "Prace naukowe tworzone przez sztuczną inteligencję : oszustwo czy szansa", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "165 - 180" }
-
Smartfon w społeczności szkolnej : Raport z badań "Smartfony w szkole - ustalmy reguły gry"s. 181 - 195CZYSTY TEKST
Katarzyna Kalinowska, Agnieszka Koterwas, Smartfon w społeczności szkolnej : Raport z badań "Smartfony w szkole - ustalmy reguły gry", Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 181 - 195
BIBTEX@Article{ authors = "Katarzyna Kalinowska, Agnieszka Koterwas", title = "Smartfon w społeczności szkolnej : Raport z badań "Smartfony w szkole - ustalmy reguły gry"", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "181 - 195" }
-
The international evaluation of the digitally-supported pedagogical tool for promoting students' school well-being - a pilot studys. 197 - 221CZYSTY TEKST
Antonella Gigantesco, Karolina Kossakowska, Gabriella Palumbo, Magdalena Zadworna, The international evaluation of the digitally-supported pedagogical tool for promoting students' school well-being - a pilot study, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 197 - 221
BIBTEX@Article{ authors = "Antonella Gigantesco, Karolina Kossakowska, Gabriella Palumbo, Magdalena Zadworna", title = "The international evaluation of the digitally-supported pedagogical tool for promoting students' school well-being - a pilot study", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "197 - 221" }
-
Depression symptoms of primary school students from the fourth and seventh gradess. 223 - 243CZYSTY TEKST
Sylwia Huczuk-Kapluk, Agnieszka Lewicka-Zelent, Kazimierz Nosal, Agnieszka Pytka, Depression symptoms of primary school students from the fourth and seventh grades, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 223 - 243
BIBTEX@Article{ authors = "Sylwia Huczuk-Kapluk, Agnieszka Lewicka-Zelent, Kazimierz Nosal, Agnieszka Pytka", title = "Depression symptoms of primary school students from the fourth and seventh grades", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "223 - 243" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Lasota, Empatia i zachowania prospołeczne małych dzieci w percepcji rodziców, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 245 - 264
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Lasota", title = "Empatia i zachowania prospołeczne małych dzieci w percepcji rodziców", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "245 - 264" }
-
CZYSTY TEKST
Janusz Mariański, Paweł Prüfer, W godności głębia norm i wartości, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 265 - 272
BIBTEX@Article{ authors = "Janusz Mariański, Paweł Prüfer", title = "W godności głębia norm i wartości", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "265 - 272" }
-
CZYSTY TEKST
Arkadiusz Zukiewicz, Pedagogika uczestnicząca : Edukacja vs. Pedagogika, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 273 - 283
BIBTEX@Article{ authors = "Arkadiusz Zukiewicz", title = "Pedagogika uczestnicząca : Edukacja vs. Pedagogika", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "273 - 283" }