-
Problemy oświaty, edukacji i wychowania na łamach warszawskiego "Izaraelity" w latach 1905-1915s. 9 - 31CZYSTY TEKST
Agnieszka Wałęga, Problemy oświaty, edukacji i wychowania na łamach warszawskiego "Izaraelity" w latach 1905-1915, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 9 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Wałęga", title = "Problemy oświaty, edukacji i wychowania na łamach warszawskiego "Izaraelity" w latach 1905-1915", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "9 - 31" }
-
Szkoły realne w Polsce : ideał wychowawczy i jego praktyczne wdrażanie w ujęciu historycznyms. 33 - 46CZYSTY TEKST
Aleksandra Kujawska, Szkoły realne w Polsce : ideał wychowawczy i jego praktyczne wdrażanie w ujęciu historycznym , Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 33 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Kujawska", title = "Szkoły realne w Polsce : ideał wychowawczy i jego praktyczne wdrażanie w ujęciu historycznym ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "33 - 46" }
-
Możliwości wykorzystania założeń psychologii pozytywnej w procesie przygotowania dzieci do radzenia sobie w sytuacjach kryzysowychs. 47 - 63CZYSTY TEKST
Małgorzata Głoskowska-Sołdatow, Janina Uszyńska-Jarmoc, Możliwości wykorzystania założeń psychologii pozytywnej w procesie przygotowania dzieci do radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych , Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 47 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Głoskowska-Sołdatow, Janina Uszyńska-Jarmoc", title = "Możliwości wykorzystania założeń psychologii pozytywnej w procesie przygotowania dzieci do radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "47 - 63" }
-
Jakie wychowanie? : postawy społeczne i obywatelskie w podstawach programowych kształcenia ogólnegos. 65 - 84CZYSTY TEKST
Hanna Solarczyk-Szwec, Jakie wychowanie? : postawy społeczne i obywatelskie w podstawach programowych kształcenia ogólnego , Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 65 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Solarczyk-Szwec", title = "Jakie wychowanie? : postawy społeczne i obywatelskie w podstawach programowych kształcenia ogólnego ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "65 - 84" }
-
Edukacja włączające w dyskursie hipokryzjis. 85 - 101CZYSTY TEKST
Amadeusz Krauze, Edukacja włączające w dyskursie hipokryzji , Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 85 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Amadeusz Krauze", title = "Edukacja włączające w dyskursie hipokryzji ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "85 - 101" }
-
Requiem dla gimnazjum - dialog z nauczycielami matematykis. 103 - 116CZYSTY TEKST
Marek Piotrowski, Requiem dla gimnazjum - dialog z nauczycielami matematyki , Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 103 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Piotrowski", title = "Requiem dla gimnazjum - dialog z nauczycielami matematyki ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "103 - 116" }
-
Information and communication space and pedagogical ideologies of the beginning of the 21st century : The Ukrainian aspects. 117 - 130CZYSTY TEKST
Małgorzata Kosiorek, Svitlana Loboda, Information and communication space and pedagogical ideologies of the beginning of the 21st century : The Ukrainian aspect, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 117 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kosiorek, Svitlana Loboda", title = "Information and communication space and pedagogical ideologies of the beginning of the 21st century : The Ukrainian aspect", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "117 - 130" }
-
HE, SHE, IT, THEY - The school experience of queer addolescentss. 131 - 145CZYSTY TEKST
Joanna Szewczyk-Kowalczyk, HE, SHE, IT, THEY - The school experience of queer addolescents , Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 131 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Szewczyk-Kowalczyk", title = "HE, SHE, IT, THEY - The school experience of queer addolescents ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "131 - 145" }
-
Przemoc wobec dziecka : błędy agresji, obojętności oraz ulegania a kształtowanie się osobowości antyspołecznej u kobiets. 147 - 164CZYSTY TEKST
Agnieszka Szymańska, Przemoc wobec dziecka : błędy agresji, obojętności oraz ulegania a kształtowanie się osobowości antyspołecznej u kobiet , Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 147 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Szymańska", title = "Przemoc wobec dziecka : błędy agresji, obojętności oraz ulegania a kształtowanie się osobowości antyspołecznej u kobiet ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "147 - 164" }
-
Prace naukowe tworzone przez sztuczną inteligencję : oszustwo czy szansas. 165 - 180CZYSTY TEKST
Filip Nalaskowski, Prace naukowe tworzone przez sztuczną inteligencję : oszustwo czy szansa , Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 165 - 180
BIBTEX@Article{ authors = " Filip Nalaskowski", title = "Prace naukowe tworzone przez sztuczną inteligencję : oszustwo czy szansa ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "165 - 180" }
-
Smartfon w społeczności szkolnej : Raport z badań "Smartfony w szkole - ustalmy reguły gry"s. 181 - 195CZYSTY TEKST
Katarzyna Kalinowska, Agnieszka Koterwas, Smartfon w społeczności szkolnej : Raport z badań "Smartfony w szkole - ustalmy reguły gry" , Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 181 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kalinowska, Agnieszka Koterwas", title = "Smartfon w społeczności szkolnej : Raport z badań "Smartfony w szkole - ustalmy reguły gry" ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "181 - 195" }
-
The international evaluation of the digitally-supported pedagogical tool for promoting students' school well-being - a pilot studys. 197 - 221CZYSTY TEKST
Antonella Gigantesco, Karolina Kossakowska, Gabriella Palumbo, Magdalena Zadworna, The international evaluation of the digitally-supported pedagogical tool for promoting students' school well-being - a pilot study , Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 197 - 221
BIBTEX@Article{ authors = " Antonella Gigantesco, Karolina Kossakowska, Gabriella Palumbo, Magdalena Zadworna", title = "The international evaluation of the digitally-supported pedagogical tool for promoting students' school well-being - a pilot study ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "197 - 221" }
-
Depression symptoms of primary school students from the fourth and seventh gradess. 223 - 243CZYSTY TEKST
Sylwia Huczuk-Kapluk, Agnieszka Lewicka-Zelent, Kazimierz Nosal, Agnieszka Pytka, Depression symptoms of primary school students from the fourth and seventh grades , Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 223 - 243
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Huczuk-Kapluk, Agnieszka Lewicka-Zelent, Kazimierz Nosal, Agnieszka Pytka", title = "Depression symptoms of primary school students from the fourth and seventh grades ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "223 - 243" }
-
Empatia i zachowania prospołeczne małych dzieci w percepcji rodzicóws. 245 - 264CZYSTY TEKST
Agnieszka Lasota, Empatia i zachowania prospołeczne małych dzieci w percepcji rodziców , Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 245 - 264
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Lasota", title = "Empatia i zachowania prospołeczne małych dzieci w percepcji rodziców ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "245 - 264" }
-
W godności głębia norm i wartościs. 265 - 272CZYSTY TEKST
Janusz Mariański, Paweł Prüfer, W godności głębia norm i wartości , Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 265 - 272
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Mariański, Paweł Prüfer", title = "W godności głębia norm i wartości ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "265 - 272" }
-
Pedagogika uczestnicząca : Edukacja vs. Pedagogikas. 273 - 283CZYSTY TEKST
Arkadiusz Zukiewicz, Pedagogika uczestnicząca : Edukacja vs. Pedagogika , Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 273 - 283
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Zukiewicz", title = "Pedagogika uczestnicząca : Edukacja vs. Pedagogika ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "273 - 283" }