-
Od redakcjis. 9 - 10CZYSTY TEKST
Ewa Rodziewicz, Od redakcji, Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Rodziewicz", title = "Od redakcji", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "9 - 10" }
-
Ku demokracji w sferze publicznej i dyskursie edukacyjnym : Polskie Towarzystwo Pedagogiczne Oddział w Gdańsku wobec zmiany społecznejs. 11 - 59CZYSTY TEKST
Ewa Rodziewicz, Ku demokracji w sferze publicznej i dyskursie edukacyjnym : Polskie Towarzystwo Pedagogiczne Oddział w Gdańsku wobec zmiany społecznej, Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 11 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Rodziewicz", title = "Ku demokracji w sferze publicznej i dyskursie edukacyjnym : Polskie Towarzystwo Pedagogiczne Oddział w Gdańsku wobec zmiany społecznej", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "11 - 59" }
-
Wspólna Europa : szanse i zagrożenias. 63 - 73CZYSTY TEKST
Anna Zielińska-Głębocka, Wspólna Europa : szanse i zagrożenia, Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 63 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Zielińska-Głębocka", title = "Wspólna Europa : szanse i zagrożenia", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "63 - 73" }
-
O osobliwości opóźnienia pedagogiki polskiej na początku lat dziewięćdziesiątych XX wiekus. 74 - 78CZYSTY TEKST
Zbigniew Kwieciński, O osobliwości opóźnienia pedagogiki polskiej na początku lat dziewięćdziesiątych XX wieku, Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 74 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Kwieciński", title = "O osobliwości opóźnienia pedagogiki polskiej na początku lat dziewięćdziesiątych XX wieku", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "74 - 78" }
-
Między upaństwowieniem, prywatyzacją i uspołecznianiem się pedagogikis. 79 - 88CZYSTY TEKST
Joanna Rutkowiak, Między upaństwowieniem, prywatyzacją i uspołecznianiem się pedagogiki, Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 79 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Rutkowiak", title = "Między upaństwowieniem, prywatyzacją i uspołecznianiem się pedagogiki", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "79 - 88" }
-
Vermittlung von Interkultureller Kompetenz : Die permanente Aufgabe für Pädagogens. 89 - 99CZYSTY TEKST
Manfred Bayer, Vermittlung von Interkultureller Kompetenz : Die permanente Aufgabe für Pädagogen, Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 89 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Manfred Bayer", title = "Vermittlung von Interkultureller Kompetenz : Die permanente Aufgabe für Pädagogen", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "89 - 99" }
-
Antropologia historyczna a edukacja międzykulturowas. 100 - 110CZYSTY TEKST
Jaromir Jeszke, Antropologia historyczna a edukacja międzykulturowa, Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 100 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Jaromir Jeszke", title = "Antropologia historyczna a edukacja międzykulturowa", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "100 - 110" }
-
Russian education system is in transitions. 111 - 128CZYSTY TEKST
ELkhan Ismailov, Russian education system is in transition, Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 111 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " ELkhan Ismailov", title = "Russian education system is in transition", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "111 - 128" }
-
Russian education system is in transitions. 129 - 143CZYSTY TEKST
Teresa Hejnicka-Bezwińska, Russian education system is in transition, Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 129 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Hejnicka-Bezwińska", title = "Russian education system is in transition", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "129 - 143" }
-
Flexible education : a democratic future for learnerss. 144 - 158CZYSTY TEKST
Philip Toogood, Flexible education : a democratic future for learners, Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 144 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Philip Toogood", title = "Flexible education : a democratic future for learners", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "144 - 158" }
-
Partnerstwo edukacyjne : szkoła, uczeń, nauczyciel w amerykańskich koncepcjach i planie reforms. 159 - 176CZYSTY TEKST
Maria Mendel, Partnerstwo edukacyjne : szkoła, uczeń, nauczyciel w amerykańskich koncepcjach i planie reform, Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 159 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Mendel", title = "Partnerstwo edukacyjne : szkoła, uczeń, nauczyciel w amerykańskich koncepcjach i planie reform", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "159 - 176" }
-
Etyczne implikacje ekonomiis. 177 - 183CZYSTY TEKST
Andrzej Piskozub, Etyczne implikacje ekonomii, Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 177 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Piskozub", title = "Etyczne implikacje ekonomii", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "177 - 183" }
-
Spartanie czy Sybaryci? : W poszukiwaniu specyfiki współczesnego etosu mieszczańskiegos. 184 - 198CZYSTY TEKST
Marcin T. Zdrenka, Spartanie czy Sybaryci? : W poszukiwaniu specyfiki współczesnego etosu mieszczańskiego , Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 184 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin T. Zdrenka", title = "Spartanie czy Sybaryci? : W poszukiwaniu specyfiki współczesnego etosu mieszczańskiego ", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "184 - 198" }
-
Co łączy, co dzieli : kilka uwag o moralności i polityces. 199 - 204CZYSTY TEKST
Andrej C. Leszczyński, Co łączy, co dzieli : kilka uwag o moralności i polityce, Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 199 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Andrej C. Leszczyński", title = "Co łączy, co dzieli : kilka uwag o moralności i polityce", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "199 - 204" }
-
Skutki poziomu wczesnej alfabetyzacji w dorosłościs. 205 - 217CZYSTY TEKST
Zbigniew Kwieciński, Skutki poziomu wczesnej alfabetyzacji w dorosłości, Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 205 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Kwieciński", title = "Skutki poziomu wczesnej alfabetyzacji w dorosłości", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "205 - 217" }
-
Społeczne konsekwencje reformy edukacji 1999 rokus. 218 - 229CZYSTY TEKST
Marta Zahorska, Społeczne konsekwencje reformy edukacji 1999 roku, Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 218 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Zahorska", title = "Społeczne konsekwencje reformy edukacji 1999 roku", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "218 - 229" }
-
Uczestnictwo jako forma społecznej aktywności studentóws. 230 - 244CZYSTY TEKST
Teresa Bauman, Ewa Zalewska, Uczestnictwo jako forma społecznej aktywności studentów, Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 230 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Bauman, Ewa Zalewska", title = "Uczestnictwo jako forma społecznej aktywności studentów", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "230 - 244" }
-
O problemie estetyki ilustrowanej książki dla dzieci w Polsce : refleksja po 41. Międzynarodowych Targach Książki dla Dzieci w Bolonii (12–15 maja 2004 roku)s. 245 - 253CZYSTY TEKST
Małgorzata Cackowska, O problemie estetyki ilustrowanej książki dla dzieci w Polsce : refleksja po 41. Międzynarodowych Targach Książki dla Dzieci w Bolonii (12–15 maja 2004 roku), Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 245 - 253
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Cackowska", title = "O problemie estetyki ilustrowanej książki dla dzieci w Polsce : refleksja po 41. Międzynarodowych Targach Książki dla Dzieci w Bolonii (12–15 maja 2004 roku)", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "245 - 253" }
-
Distance learning : evolution, revolution, or something in between?s. 254 - 260CZYSTY TEKST
Jane Matheny, Distance learning : evolution, revolution, or something in between?, Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 254 - 260
BIBTEX@Article{ authors = " Jane Matheny", title = "Distance learning : evolution, revolution, or something in between?", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "254 - 260" }
-
Andrzej Płukis : 1947–2004s. 263 - 265CZYSTY TEKST
Ewa Rodziewicz, Andrzej Płukis : 1947–2004, Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 263 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Rodziewicz", title = "Andrzej Płukis : 1947–2004", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "263 - 265" }
-
Hans Hovenberg : 1923–2006s. 266 - 271CZYSTY TEKST
Tomasz Maliszewski, Hans Hovenberg : 1923–2006, Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 266 - 271
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Maliszewski", title = "Hans Hovenberg : 1923–2006", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "266 - 271" }
-
Z dziejów współpracy Uniwersytetu Gdańskiego z Uniwersytetem w Linköpingu : 1984–2004s. 272 - 282CZYSTY TEKST
Józef Żerko, Z dziejów współpracy Uniwersytetu Gdańskiego z Uniwersytetem w Linköpingu : 1984–2004, Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 272 - 282
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Żerko", title = "Z dziejów współpracy Uniwersytetu Gdańskiego z Uniwersytetem w Linköpingu : 1984–2004", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "272 - 282" }
-
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji "Oświata dorosłych wobec wykluczenia społecznego : przeszłość - teraźniejszość - przyszłość" : Gdańsk-Starbienino, 12-14 września 2003 rokus. 285 - 288CZYSTY TEKST
Dariusz Jach, Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji "Oświata dorosłych wobec wykluczenia społecznego : przeszłość - teraźniejszość - przyszłość" : Gdańsk-Starbienino, 12-14 września 2003 roku, Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 285 - 288
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Jach", title = "Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji "Oświata dorosłych wobec wykluczenia społecznego : przeszłość - teraźniejszość - przyszłość" : Gdańsk-Starbienino, 12-14 września 2003 roku", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "285 - 288" }
-
Sprawozdanie z konferencji "Kondycja pedagogiki dzisiaj : kontynuacje, inspiracje i wyzwania pedagogiczne z perspektywy gdańskiej", Gdańsk, 6-7 czerwca 2005 rokus. 289 - 297CZYSTY TEKST
Karolina Starego, Sprawozdanie z konferencji "Kondycja pedagogiki dzisiaj : kontynuacje, inspiracje i wyzwania pedagogiczne z perspektywy gdańskiej", Gdańsk, 6-7 czerwca 2005 roku, Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 289 - 297
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Starego", title = "Sprawozdanie z konferencji "Kondycja pedagogiki dzisiaj : kontynuacje, inspiracje i wyzwania pedagogiczne z perspektywy gdańskiej", Gdańsk, 6-7 czerwca 2005 roku", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "289 - 297" }
-
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji polsko-szwedzkiej "Uczenie się środowisk akademickich w perspektywie kulturowej, społecznej i politycznej", Gdańsk-Leźno, 17-18 maja 2006s. 298 - 299CZYSTY TEKST
Marek Ejsmont, Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji polsko-szwedzkiej "Uczenie się środowisk akademickich w perspektywie kulturowej, społecznej i politycznej", Gdańsk-Leźno, 17-18 maja 2006, Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 298 - 299
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Ejsmont", title = "Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji polsko-szwedzkiej "Uczenie się środowisk akademickich w perspektywie kulturowej, społecznej i politycznej", Gdańsk-Leźno, 17-18 maja 2006", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "298 - 299" }
-
"Instytucje w USA oferujące studia na odległość", Jacek Zbigniew Górnikiewicz, Toruń 2005 : [recenzja]s. 303 - 308CZYSTY TEKST
Jacek Zbigniew Górnikiewicz, Grażyna Penkowska, "Instytucje w USA oferujące studia na odległość", Jacek Zbigniew Górnikiewicz, Toruń 2005 : [recenzja], Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 303 - 308
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Zbigniew Górnikiewicz, Grażyna Penkowska", title = ""Instytucje w USA oferujące studia na odległość", Jacek Zbigniew Górnikiewicz, Toruń 2005 : [recenzja]", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "303 - 308" }
-
"Losy pedagogów polskich na Wschodzie", red. E. Walewander, Lublin 2002 : [recenzja]s. 308 - 311CZYSTY TEKST
Małgorzata Stopikowska, E. Walewander, "Losy pedagogów polskich na Wschodzie", red. E. Walewander, Lublin 2002 : [recenzja], Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 308 - 311
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Stopikowska, E. Walewander", title = ""Losy pedagogów polskich na Wschodzie", red. E. Walewander, Lublin 2002 : [recenzja]", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "308 - 311" }
-
"Uniwersytet Ludowy : Szkoła dla Życia", red. Marek Byczkowski, Tomasz Maliszewski, Ewa Przybylska, Wieżyca 2003 : [recenzja]s. 311 - 314CZYSTY TEKST
Marek Byczkowski, Tomasz Maliszewski, Ewa Przybylska, Małgorzata Rosalska, "Uniwersytet Ludowy : Szkoła dla Życia", red. Marek Byczkowski, Tomasz Maliszewski, Ewa Przybylska, Wieżyca 2003 : [recenzja], Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 311 - 314
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Byczkowski, Tomasz Maliszewski, Ewa Przybylska, Małgorzata Rosalska", title = ""Uniwersytet Ludowy : Szkoła dla Życia", red. Marek Byczkowski, Tomasz Maliszewski, Ewa Przybylska, Wieżyca 2003 : [recenzja]", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "311 - 314" }
-
"Bolinbroke, Robertson, Gibbon : znajomość i recepcja ich dzieł w Rzeczypospolitej doby Oświecenia", Paweł Komorowski, Warszawa 2003 : [recenzja]s. 315 - 319CZYSTY TEKST
Paweł Komorowski, Kazimierz Puchowski, "Bolinbroke, Robertson, Gibbon : znajomość i recepcja ich dzieł w Rzeczypospolitej doby Oświecenia", Paweł Komorowski, Warszawa 2003 : [recenzja], Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 315 - 319
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Komorowski, Kazimierz Puchowski", title = ""Bolinbroke, Robertson, Gibbon : znajomość i recepcja ich dzieł w Rzeczypospolitej doby Oświecenia", Paweł Komorowski, Warszawa 2003 : [recenzja]", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "315 - 319" }
-
Oświata, wychowanie i kultura fizyczna w rzeczywistości społeczno-politycznej Polski Ludowej (1945–1989), red. R. Grzybowski, Toruń 2004 : [recenzja]s. 319 - 324CZYSTY TEKST
Zofia Anikiej, R. Grzybowski, Oświata, wychowanie i kultura fizyczna w rzeczywistości społeczno-politycznej Polski Ludowej (1945–1989), red. R. Grzybowski, Toruń 2004 : [recenzja], Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 319 - 324
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Anikiej, R. Grzybowski", title = "Oświata, wychowanie i kultura fizyczna w rzeczywistości społeczno-politycznej Polski Ludowej (1945–1989), red. R. Grzybowski, Toruń 2004 : [recenzja]", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "319 - 324" }