-
Wybrane formy rehabilitacji edukacyjnej uczniów upośledzonych umysłowo. Na przykładzie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego (SOSW) w BędzinieCZYSTY TEKST
Angelika Bar, Wybrane formy rehabilitacji edukacyjnej uczniów upośledzonych umysłowo. Na przykładzie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego (SOSW) w Będzinie, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s.
BIBTEX@Article{ authors = " Angelika Bar", title = "Wybrane formy rehabilitacji edukacyjnej uczniów upośledzonych umysłowo. Na przykładzie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego (SOSW) w Będzinie", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "" }
-
O kulturowej orientacji w pedagogice XXI wiekus. 17 - 24CZYSTY TEKST
Piotr Paweł Barczyk, O kulturowej orientacji w pedagogice XXI wieku, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 17 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Paweł Barczyk", title = "O kulturowej orientacji w pedagogice XXI wieku", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "17 - 24" }
-
Relacje matki z dziećmi i charakterystyka ich zachowań osobowościowychs. 25 - 48CZYSTY TEKST
Tatiana Senko, Relacje matki z dziećmi i charakterystyka ich zachowań osobowościowych, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 25 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Senko", title = "Relacje matki z dziećmi i charakterystyka ich zachowań osobowościowych", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "25 - 48" }
-
Relacje matki z dziećmi i charakterystyka ich zachowań osobowościowychs. 25 - 48CZYSTY TEKST
Tatiana Senko, Relacje matki z dziećmi i charakterystyka ich zachowań osobowościowych, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 25 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Senko", title = "Relacje matki z dziećmi i charakterystyka ich zachowań osobowościowych", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "25 - 48" }
-
Психолого-педагогическое сопровождение подростков в учебно-воспитательном процессеs. 49 - 60CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Психолого-педагогическое сопровождение подростков в учебно-воспитательном процессе, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 49 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Психолого-педагогическое сопровождение подростков в учебно-воспитательном процессе", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "49 - 60" }
-
Методические аспекты развития креативности будущих педагоговs. 61 - 72CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Методические аспекты развития креативности будущих педагогов, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 61 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Методические аспекты развития креативности будущих педагогов", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "61 - 72" }
-
Instytucja rodziny zastępczej : jedną z form opieki nad dzieckiem osieroconym w Polsce międzywojennej na przykładzie Piotrkowa Trybunalskiegos. 73 - 93CZYSTY TEKST
Katarzyna Szymczyk, Instytucja rodziny zastępczej : jedną z form opieki nad dzieckiem osieroconym w Polsce międzywojennej na przykładzie Piotrkowa Trybunalskiego, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 73 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szymczyk", title = "Instytucja rodziny zastępczej : jedną z form opieki nad dzieckiem osieroconym w Polsce międzywojennej na przykładzie Piotrkowa Trybunalskiego", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "73 - 93" }
-
Zwyczaje żaków w dawnej Polsces. 95 - 106CZYSTY TEKST
Justyna Sprutta, Zwyczaje żaków w dawnej Polsce, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 95 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Sprutta", title = "Zwyczaje żaków w dawnej Polsce", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "95 - 106" }
-
Niezależne uczenie się jako element modelu kształcenia usamodzielniającego dzieckos. 107 - 125CZYSTY TEKST
Urszula Dernowska, Niezależne uczenie się jako element modelu kształcenia usamodzielniającego dziecko, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 107 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Dernowska", title = "Niezależne uczenie się jako element modelu kształcenia usamodzielniającego dziecko", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "107 - 125" }
-
Профессиональные компетенции учителя физического воспитания в Польшеs. 127 - 136CZYSTY TEKST
Władimir Pasicznik, Профессиональные компетенции учителя физического воспитания в Польше, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 127 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Władimir Pasicznik", title = "Профессиональные компетенции учителя физического воспитания в Польше", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "127 - 136" }
-
Музичне виховання школярів в Україні на сучасному етапіs. 137 - 148CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Музичне виховання школярів в Україні на сучасному етапі, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 137 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Музичне виховання школярів в Україні на сучасному етапі", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "137 - 148" }
-
Związek pedagogiki z psychologią w twórczości pedagogicznej prof. zw. dr. hab. Bogdana Suchodolskiegos. 149 - 157CZYSTY TEKST
Kazimierz M. Czarnecki, Piotr Kowolik, Związek pedagogiki z psychologią w twórczości pedagogicznej prof. zw. dr. hab. Bogdana Suchodolskiego, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 149 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz M. Czarnecki, Piotr Kowolik", title = "Związek pedagogiki z psychologią w twórczości pedagogicznej prof. zw. dr. hab. Bogdana Suchodolskiego", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "149 - 157" }
-
Bliżej Europy : rozwijanie kluczowych kompetencji edukacyjnych jako priorytetowe zadanie współczesnego przedszkola i szkołys. 159 - 168CZYSTY TEKST
Justyna Wrzochul-Stawinoga, Bliżej Europy : rozwijanie kluczowych kompetencji edukacyjnych jako priorytetowe zadanie współczesnego przedszkola i szkoły, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 159 - 168
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Wrzochul-Stawinoga", title = "Bliżej Europy : rozwijanie kluczowych kompetencji edukacyjnych jako priorytetowe zadanie współczesnego przedszkola i szkoły", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "159 - 168" }
-
Wychowanie obywatelskie w szkoles. 169 - 180CZYSTY TEKST
Jan Łysek, Wychowanie obywatelskie w szkole, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 169 - 180
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Łysek", title = "Wychowanie obywatelskie w szkole", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "169 - 180" }
-
Nauczycielskie widmo prekariatus. 181 - 193CZYSTY TEKST
Maria Januszewska-Warych, Nauczycielskie widmo prekariatu, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 181 - 193
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Januszewska-Warych", title = "Nauczycielskie widmo prekariatu", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "181 - 193" }
-
Manželská a rodinná spiritualitas. 195 - 207CZYSTY TEKST
Roman Vitko, Manželská a rodinná spiritualita, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 195 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Vitko", title = "Manželská a rodinná spiritualita", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "195 - 207" }
-
Criminology in the fight against social pathologiess. 209 - 216CZYSTY TEKST
Paul Hager, Criminology in the fight against social pathologies, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 209 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Paul Hager", title = "Criminology in the fight against social pathologies", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "209 - 216" }
-
Reintegracja społeczna i zawodowa bezdomnych : część III : działania pomocowes. 217 - 228CZYSTY TEKST
Agnieszka Barczyk-Nessel, Dariusz Nessel, Reintegracja społeczna i zawodowa bezdomnych : część III : działania pomocowe, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 217 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Barczyk-Nessel, Dariusz Nessel", title = "Reintegracja społeczna i zawodowa bezdomnych : część III : działania pomocowe", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "217 - 228" }
-
Wykorzystanie metody ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne w pracy z dziećmi przedszkolnymis. 231 - 251CZYSTY TEKST
Helena Marzec, Wykorzystanie metody ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne w pracy z dziećmi przedszkolnymi, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 231 - 251
BIBTEX@Article{ authors = " Helena Marzec", title = "Wykorzystanie metody ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne w pracy z dziećmi przedszkolnymi", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "231 - 251" }
-
World of Tanks : między zabawą a naukąs. 253 - 261CZYSTY TEKST
Karol Kowalczuk, World of Tanks : między zabawą a nauką, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 253 - 261
BIBTEX@Article{ authors = " Karol Kowalczuk", title = "World of Tanks : między zabawą a nauką", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "253 - 261" }
-
Specyfika i uwarunkowanie edukacji skazanych : na przykładzie Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdrojus. 263 - 272CZYSTY TEKST
Adam Bernert, Specyfika i uwarunkowanie edukacji skazanych : na przykładzie Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 263 - 272
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Bernert", title = "Specyfika i uwarunkowanie edukacji skazanych : na przykładzie Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "263 - 272" }
-
Wybrane formy rehabilitacji edukacyjnej uczniów upośledzonych umysłowo. Na przykładzie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego (SOSW) w Będzinies. 275 - 286CZYSTY TEKST
Angelika Barczyk-Nessel, Andrzej Kotłowski, Wybrane formy rehabilitacji edukacyjnej uczniów upośledzonych umysłowo. Na przykładzie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego (SOSW) w Będzinie, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 275 - 286
BIBTEX@Article{ authors = " Angelika Barczyk-Nessel, Andrzej Kotłowski", title = "Wybrane formy rehabilitacji edukacyjnej uczniów upośledzonych umysłowo. Na przykładzie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego (SOSW) w Będzinie", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "275 - 286" }
-
Ocenianie : rozpoznawaniem postępów uczniów wobec wymagań edukacyjnychs. 287 - 302CZYSTY TEKST
Bogdan Urbanek, Ocenianie : rozpoznawaniem postępów uczniów wobec wymagań edukacyjnych, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 287 - 302
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Urbanek", title = "Ocenianie : rozpoznawaniem postępów uczniów wobec wymagań edukacyjnych", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "287 - 302" }
-
Świętość niegdyś i dzisiaj : czy święty może być idolem współczesnej młodzieży?s. 303 - 310CZYSTY TEKST
Eugeniusz Szymik, Świętość niegdyś i dzisiaj : czy święty może być idolem współczesnej młodzieży?, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 303 - 310
BIBTEX@Article{ authors = " Eugeniusz Szymik", title = "Świętość niegdyś i dzisiaj : czy święty może być idolem współczesnej młodzieży?", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "303 - 310" }
-
Matematyka a pedagogika : meandry sztuki origamis. 311 - 319CZYSTY TEKST
Michał Pielka, Matematyka a pedagogika : meandry sztuki origami, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 311 - 319
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Pielka", title = "Matematyka a pedagogika : meandry sztuki origami", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "311 - 319" }
-
"Kobiety w przestrzeni polityki społecznej wobec rodziny : aspekty edukacyjne", Elżbieta Górnikowska-Zwolak, Mysłowice 2013 : [recenzja]s. 323 - 326CZYSTY TEKST
Elżbieta Górnikowska-Zwolak, Piotr Kowolik, "Kobiety w przestrzeni polityki społecznej wobec rodziny : aspekty edukacyjne", Elżbieta Górnikowska-Zwolak, Mysłowice 2013 : [recenzja], Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 323 - 326
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Górnikowska-Zwolak, Piotr Kowolik", title = ""Kobiety w przestrzeni polityki społecznej wobec rodziny : aspekty edukacyjne", Elżbieta Górnikowska-Zwolak, Mysłowice 2013 : [recenzja]", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "323 - 326" }
-
"Muzyka w logopedii : terapia, wspomaganie, wsparcie – trzy drogi, jeden cel", red. Ditta Baczała, Jacek J. Błeszyński, Toruń 2014 : [recenzja]s. 327 - 329CZYSTY TEKST
Ewa Kumik, "Muzyka w logopedii : terapia, wspomaganie, wsparcie – trzy drogi, jeden cel", red. Ditta Baczała, Jacek J. Błeszyński, Toruń 2014 : [recenzja], Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 327 - 329
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kumik", title = ""Muzyka w logopedii : terapia, wspomaganie, wsparcie – trzy drogi, jeden cel", red. Ditta Baczała, Jacek J. Błeszyński, Toruń 2014 : [recenzja]", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "327 - 329" }
-
"Mazurek Dąbrowskiego i Oda do radości : geneza i znaczenie", Maria Januszewska-Warych, Anatol Bodanko, Płock 2014 : [recenzja]s. 331 - 334CZYSTY TEKST
Anatol Bodanko, Maria Januszewska-Warych, Piotr Kowolik, "Mazurek Dąbrowskiego i Oda do radości : geneza i znaczenie", Maria Januszewska-Warych, Anatol Bodanko, Płock 2014 : [recenzja], Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 331 - 334
BIBTEX@Article{ authors = " Anatol Bodanko, Maria Januszewska-Warych, Piotr Kowolik", title = ""Mazurek Dąbrowskiego i Oda do radości : geneza i znaczenie", Maria Januszewska-Warych, Anatol Bodanko, Płock 2014 : [recenzja]", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "331 - 334" }
-
"Wymiar formalny i aksjologiczny w praktyce edukacyjnej", red. A. Głowala, M. Kamińska, M. Szymańska, L. Tomaszewska, Płock 2013 : [recenzja]s. 335 - 338CZYSTY TEKST
A. Głowala, M. Kamińska, Dorota Luber, M. Szymańska, L. Tomaszewska, "Wymiar formalny i aksjologiczny w praktyce edukacyjnej", red. A. Głowala, M. Kamińska, M. Szymańska, L. Tomaszewska, Płock 2013 : [recenzja], Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 335 - 338
BIBTEX@Article{ authors = " A. Głowala, M. Kamińska, Dorota Luber, M. Szymańska, L. Tomaszewska", title = ""Wymiar formalny i aksjologiczny w praktyce edukacyjnej", red. A. Głowala, M. Kamińska, M. Szymańska, L. Tomaszewska, Płock 2013 : [recenzja]", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "335 - 338" }
-
"Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych", Zuzanna Zbróg, Kraków 2011 : [recenzja]s. 339 - 340CZYSTY TEKST
Piotr P. Barczyk, Zuzanna Zbróg, "Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych", Zuzanna Zbróg, Kraków 2011 : [recenzja], Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 339 - 340
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr P. Barczyk, Zuzanna Zbróg", title = ""Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych", Zuzanna Zbróg, Kraków 2011 : [recenzja]", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "339 - 340" }
-
"Szkoła Rydzyńska : dzieło życia Tadeusza Łopuszańskiego", red. Edyta Żebrowska, Dorota Giebułtowicz, Warszawa-Rydzyna 2013 : [recenzja]s. 341 - 343CZYSTY TEKST
Dorota Giebułtowicz, Piotr Kowolik, Edyta Żebrowska, "Szkoła Rydzyńska : dzieło życia Tadeusza Łopuszańskiego", red. Edyta Żebrowska, Dorota Giebułtowicz, Warszawa-Rydzyna 2013 : [recenzja], Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 341 - 343
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Giebułtowicz, Piotr Kowolik, Edyta Żebrowska", title = ""Szkoła Rydzyńska : dzieło życia Tadeusza Łopuszańskiego", red. Edyta Żebrowska, Dorota Giebułtowicz, Warszawa-Rydzyna 2013 : [recenzja]", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "341 - 343" }
-
"Kapitoly z historie nӗmecké hudebni kultury v Ostravӗ 1860-1945 : osobnosti, instituce, reflexe", Karel Steimetz, Jan Mazurek, Hana Kubešová, Ostrava 2013 : [recenzja]s. 345 - 347CZYSTY TEKST
Hana Kubešová, Jan Mazurek, Karel Steimetz, Alojzy Suchanek, "Kapitoly z historie nӗmecké hudebni kultury v Ostravӗ 1860-1945 : osobnosti, instituce, reflexe", Karel Steimetz, Jan Mazurek, Hana Kubešová, Ostrava 2013 : [recenzja], Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 345 - 347
BIBTEX@Article{ authors = " Hana Kubešová, Jan Mazurek, Karel Steimetz, Alojzy Suchanek", title = ""Kapitoly z historie nӗmecké hudebni kultury v Ostravӗ 1860-1945 : osobnosti, instituce, reflexe", Karel Steimetz, Jan Mazurek, Hana Kubešová, Ostrava 2013 : [recenzja]", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "345 - 347" }
-
"Tradycje i współczesność edukacji mysłowickiej", Mirosław Wójcik, Mysłowice 2013 : [recenzja]s. 349 - 350CZYSTY TEKST
Dorota Luber, Mirosław Wójcik, "Tradycje i współczesność edukacji mysłowickiej", Mirosław Wójcik, Mysłowice 2013 : [recenzja], Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 349 - 350
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Luber, Mirosław Wójcik", title = ""Tradycje i współczesność edukacji mysłowickiej", Mirosław Wójcik, Mysłowice 2013 : [recenzja]", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "349 - 350" }
-
"Wychowanie muzyczne uczniów ogólnokształcących szkół Polski : aspekt historyczny – monografia", Anastazja Wilczkowska, Piotrków Trybunalski 2013 : [recenzja]s. 351 - 356CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Anastazja Wilczkowska, "Wychowanie muzyczne uczniów ogólnokształcących szkół Polski : aspekt historyczny – monografia", Anastazja Wilczkowska, Piotrków Trybunalski 2013 : [recenzja], Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 351 - 356
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik, Anastazja Wilczkowska", title = ""Wychowanie muzyczne uczniów ogólnokształcących szkół Polski : aspekt historyczny – monografia", Anastazja Wilczkowska, Piotrków Trybunalski 2013 : [recenzja]", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "351 - 356" }
-
"Szkoła w oczekiwaniach uczniów, rodziców i nauczycieli", Leszek Pawelski, Bogdan Urbanek, Szczecinek 2014 : [recenzja]s. 357 - 359CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Leszek Pawelski, Bogdan Urbanek, "Szkoła w oczekiwaniach uczniów, rodziców i nauczycieli", Leszek Pawelski, Bogdan Urbanek, Szczecinek 2014 : [recenzja], Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 357 - 359
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik, Leszek Pawelski, Bogdan Urbanek", title = ""Szkoła w oczekiwaniach uczniów, rodziców i nauczycieli", Leszek Pawelski, Bogdan Urbanek, Szczecinek 2014 : [recenzja]", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "357 - 359" }
-
Modernizacja ustawicznego kształcenia zawodowego w ramach współpracy europejskiej : sprawozdanie z realizacji międzynarodowego projektu edukacyjnegos. 361 - 364CZYSTY TEKST
Anna Lekston, Modernizacja ustawicznego kształcenia zawodowego w ramach współpracy europejskiej : sprawozdanie z realizacji międzynarodowego projektu edukacyjnego, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 361 - 364
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Lekston", title = "Modernizacja ustawicznego kształcenia zawodowego w ramach współpracy europejskiej : sprawozdanie z realizacji międzynarodowego projektu edukacyjnego", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "361 - 364" }
-
Sprawozdanie z III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej z cyklu KONTEKSTY KSZTAŁCENIA MUZYCZNEGO zorganizowanej w Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi w dniach 10-11 kwietnia 2014 rokus. 365 - 368CZYSTY TEKST
Ewa Kumik, Sprawozdanie z III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej z cyklu KONTEKSTY KSZTAŁCENIA MUZYCZNEGO zorganizowanej w Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi w dniach 10-11 kwietnia 2014 roku, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 365 - 368
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kumik", title = "Sprawozdanie z III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej z cyklu KONTEKSTY KSZTAŁCENIA MUZYCZNEGO zorganizowanej w Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi w dniach 10-11 kwietnia 2014 roku", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "365 - 368" }
-
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pt. "Edukacja wobec zmian cywilizacyjnych"s. 369 - 373CZYSTY TEKST
Gabriela Paprotna, Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pt. "Edukacja wobec zmian cywilizacyjnych", Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 369 - 373
BIBTEX@Article{ authors = " Gabriela Paprotna", title = "Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pt. "Edukacja wobec zmian cywilizacyjnych"", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "369 - 373" }
-
Bronisław Urban (1942-2014) : mistrz polskiej pedagogiki resocjalizacyjnejs. 377 - 384CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Bronisław Urban (1942-2014) : mistrz polskiej pedagogiki resocjalizacyjnej, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 377 - 384
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Bronisław Urban (1942-2014) : mistrz polskiej pedagogiki resocjalizacyjnej", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "377 - 384" }
-
Profesor zw. dr hab. Ludwik Grzebień SJ Uczony, Nauczyciel akademicki i Współorganizator fundamentów Akademii IGNATIANUMs. 385 - 389CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Profesor zw. dr hab. Ludwik Grzebień SJ Uczony, Nauczyciel akademicki i Współorganizator fundamentów Akademii IGNATIANUM, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 385 - 389
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Profesor zw. dr hab. Ludwik Grzebień SJ Uczony, Nauczyciel akademicki i Współorganizator fundamentów Akademii IGNATIANUM", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "385 - 389" }
-
Laudacja na cześć prof. dr. hab. Tadeusza Aleksandra z okazji przyznania nagrody Złotego Laura Nauki "Sapere Aude" Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicachs. 391 - 395CZYSTY TEKST
Grażyna Kempa, Laudacja na cześć prof. dr. hab. Tadeusza Aleksandra z okazji przyznania nagrody Złotego Laura Nauki "Sapere Aude" Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicach, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 391 - 395
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Kempa", title = "Laudacja na cześć prof. dr. hab. Tadeusza Aleksandra z okazji przyznania nagrody Złotego Laura Nauki "Sapere Aude" Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicach", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "391 - 395" }