-
Wychowanie prozdrowotne w przedszkolu : sprawozdanie z konferencji zrealizowanej w ramach zadań edukacyjnych "Doskonalenie nauczycieli w województwie w 2006 r." w RODN "WOM" w Częstochowies. 107 - 112CZYSTY TEKST
Jadwiga Mielczarek, Wychowanie prozdrowotne w przedszkolu : sprawozdanie z konferencji zrealizowanej w ramach zadań edukacyjnych "Doskonalenie nauczycieli w województwie w 2006 r." w RODN "WOM" w Częstochowie, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2007 / Numer 1, s. 107 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Mielczarek", title = "Wychowanie prozdrowotne w przedszkolu : sprawozdanie z konferencji zrealizowanej w ramach zadań edukacyjnych "Doskonalenie nauczycieli w województwie w 2006 r." w RODN "WOM" w Częstochowie", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2007 / Numer 1", pages = "107 - 112" }
-
"Organizacja i planowanie pracy pedagogicznej nauczyciela klas I–III w systemie zintegrowanym : część II", Jolanta Karbowniczek : [recenzja]s. 112 - 113CZYSTY TEKST
Jolanta Karbowniczek, Jadwiga Mielczarek, "Organizacja i planowanie pracy pedagogicznej nauczyciela klas I–III w systemie zintegrowanym : część II", Jolanta Karbowniczek : [recenzja], Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2007 / Numer 1, s. 112 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Karbowniczek, Jadwiga Mielczarek", title = ""Organizacja i planowanie pracy pedagogicznej nauczyciela klas I–III w systemie zintegrowanym : część II", Jolanta Karbowniczek : [recenzja]", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2007 / Numer 1", pages = "112 - 113" }
-
Organizacja i planowanie pracy pedagogicznej nauczyciela w przedszkolu i klasach I–III : zestawienie bibliograficznes. 114 - 125CZYSTY TEKST
Agnieszka Chmielewska, Anna Dąbrowska, Organizacja i planowanie pracy pedagogicznej nauczyciela w przedszkolu i klasach I–III : zestawienie bibliograficzne, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2007 / Numer 1, s. 114 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Chmielewska, Anna Dąbrowska", title = "Organizacja i planowanie pracy pedagogicznej nauczyciela w przedszkolu i klasach I–III : zestawienie bibliograficzne", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2007 / Numer 1", pages = "114 - 125" }
-
CZYSTY TEKST
Izabela Sochacka, Planowanie i organizacja pracy logopedy w przedszkolu, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2007 / Numer 1, s. 18 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Sochacka", title = "Planowanie i organizacja pracy logopedy w przedszkolu", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2007 / Numer 1", pages = "18 - 20" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Grabołowska, Nauczyciel jako organizator procesu kształcenia, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2007 / Numer 1, s. 21 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grabołowska", title = "Nauczyciel jako organizator procesu kształcenia", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2007 / Numer 1", pages = "21 - 22" }
-
Organizowanie i wykorzystanie wycieczek przyrodniczych w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnejs. 23 - 31CZYSTY TEKST
Irena Jarzyńska, Organizowanie i wykorzystanie wycieczek przyrodniczych w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2007 / Numer 1, s. 23 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Jarzyńska", title = "Organizowanie i wykorzystanie wycieczek przyrodniczych w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2007 / Numer 1", pages = "23 - 31" }
-
CZYSTY TEKST
Radmila Burkovičová, Indywidualizacja w edukacji przedszkolnej a metoda projektów, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2007 / Numer 1, s. 32 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Radmila Burkovičová", title = "Indywidualizacja w edukacji przedszkolnej a metoda projektów", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2007 / Numer 1", pages = "32 - 36" }
-
CZYSTY TEKST
Drogi nauczycielu edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej!, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2007 / Numer 1, s. 3 - 4
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Drogi nauczycielu edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej!", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2007 / Numer 1", pages = "3 - 4" }
-
Warunki przyjęcia dziecka do współczesnej czeskiej szkoły w celu spełnienia obowiązku szkolnegos. 37 - 40CZYSTY TEKST
Radmila Burkovičová, Warunki przyjęcia dziecka do współczesnej czeskiej szkoły w celu spełnienia obowiązku szkolnego , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2007 / Numer 1, s. 37 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Radmila Burkovičová", title = "Warunki przyjęcia dziecka do współczesnej czeskiej szkoły w celu spełnienia obowiązku szkolnego ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2007 / Numer 1", pages = "37 - 40" }
-
CZYSTY TEKST
Jolanta Karbowniczek, Projektowanie scenariuszy zajęć zintegrowanych w klasach I–III, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2007 / Numer 1, s. 41 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Karbowniczek", title = "Projektowanie scenariuszy zajęć zintegrowanych w klasach I–III", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2007 / Numer 1", pages = "41 - 62" }
-
CZYSTY TEKST
Cecylia Langier, Projektowanie procesu dydaktycznego w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2007 / Numer 1, s. 5 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Cecylia Langier", title = "Projektowanie procesu dydaktycznego w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2007 / Numer 1", pages = "5 - 8" }
-
Roczny plan współpracy przedszkola z rodzicami w zakresie nauki czytania u dzieci 3–6 -letnichs. 63 - 66CZYSTY TEKST
Wanda Grelowska, Roczny plan współpracy przedszkola z rodzicami w zakresie nauki czytania u dzieci 3–6 -letnich, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2007 / Numer 1, s. 63 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Wanda Grelowska", title = "Roczny plan współpracy przedszkola z rodzicami w zakresie nauki czytania u dzieci 3–6 -letnich", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2007 / Numer 1", pages = "63 - 66" }
-
Planowanie procesu edukacyjnego w przedszkolu – nowe wymagania, jakość, praktyczne rozwiązanias. 67 - 85CZYSTY TEKST
Maria Królica, Planowanie procesu edukacyjnego w przedszkolu – nowe wymagania, jakość, praktyczne rozwiązania , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2007 / Numer 1, s. 67 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Królica", title = "Planowanie procesu edukacyjnego w przedszkolu – nowe wymagania, jakość, praktyczne rozwiązania ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2007 / Numer 1", pages = "67 - 85" }
-
CZYSTY TEKST
Wioletta Zawada, "Pomóż mi porozumieć się z tobą i ze światem" – przykłady zajęć, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2007 / Numer 1, s. 86 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Wioletta Zawada", title = ""Pomóż mi porozumieć się z tobą i ze światem" – przykłady zajęć", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2007 / Numer 1", pages = "86 - 93" }
-
Możliwości planowania zajęć z zakresu kształcenia wiedzy i umiejętności komunikacyjno-drogowych w oparciu o formy literackies. 9 - 17CZYSTY TEKST
Aleksandra Skowrońska, Możliwości planowania zajęć z zakresu kształcenia wiedzy i umiejętności komunikacyjno-drogowych w oparciu o formy literackie, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2007 / Numer 1, s. 9 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Skowrońska", title = "Możliwości planowania zajęć z zakresu kształcenia wiedzy i umiejętności komunikacyjno-drogowych w oparciu o formy literackie", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2007 / Numer 1", pages = "9 - 17" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Fołta, Cztery dni pod Biegunem Północnym : scenariusze zajęć - klasa III, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2007 / Numer 1, s. 94 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Fołta", title = "Cztery dni pod Biegunem Północnym : scenariusze zajęć - klasa III", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2007 / Numer 1", pages = "94 - 97" }
-
Kto twórczo uczy, dwa razy uczy – o wspomaganiu twórczego rozwoju nauczycielas. 97 - 106CZYSTY TEKST
Cezary Wosiński, Kto twórczo uczy, dwa razy uczy – o wspomaganiu twórczego rozwoju nauczyciela, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2007 / Numer 1, s. 97 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Cezary Wosiński", title = "Kto twórczo uczy, dwa razy uczy – o wspomaganiu twórczego rozwoju nauczyciela", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2007 / Numer 1", pages = "97 - 106" }