-
Indywidualizm współczesnych autoróws. 15 - 29CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Indywidualizm współczesnych autorów , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 15 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Indywidualizm współczesnych autorów ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "15 - 29" }
-
Metodologiczny wymiar sztuki w badaniach edukacyjnychs. 31 - 41CZYSTY TEKST
Anna Marta Żukowska, Metodologiczny wymiar sztuki w badaniach edukacyjnych , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 31 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Marta Żukowska", title = "Metodologiczny wymiar sztuki w badaniach edukacyjnych ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "31 - 41" }
-
Pedagogiczne implikacje antropologii V.E. Franklas. 43 - 54CZYSTY TEKST
Aleksandra Kamińska, Pedagogiczne implikacje antropologii V.E. Frankla , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 43 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Kamińska", title = "Pedagogiczne implikacje antropologii V.E. Frankla ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "43 - 54" }
-
Nowe trendy w edukacji - koncepcja "głębokiego uczenia się"s. 55 - 64CZYSTY TEKST
Emilia Musiał, Nowe trendy w edukacji - koncepcja "głębokiego uczenia się", Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 55 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Emilia Musiał", title = "Nowe trendy w edukacji - koncepcja "głębokiego uczenia się"", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "55 - 64" }
-
Nie czynem, nie głosem, a sercem - rola wartości w zawodzie animatora kulturys. 65 - 75CZYSTY TEKST
Marek Wiendlocha, Nie czynem, nie głosem, a sercem - rola wartości w zawodzie animatora kultury , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 65 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Wiendlocha", title = "Nie czynem, nie głosem, a sercem - rola wartości w zawodzie animatora kultury ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "65 - 75" }
-
Rola analizatora słuchowego w procesie uczenia się dziecka w młodszym wieku szkolnyms. 77 - 87CZYSTY TEKST
Beata Matusek, Rola analizatora słuchowego w procesie uczenia się dziecka w młodszym wieku szkolnym , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 77 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Matusek", title = "Rola analizatora słuchowego w procesie uczenia się dziecka w młodszym wieku szkolnym ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "77 - 87" }
-
Efektywność finansowania polskiego systemu oświaty - analiza porównawczas. 89 - 98CZYSTY TEKST
Sabina Waluś, Efektywność finansowania polskiego systemu oświaty - analiza porównawcza , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 89 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Sabina Waluś", title = "Efektywność finansowania polskiego systemu oświaty - analiza porównawcza ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "89 - 98" }
-
Nowa podstawa programowa szkół ponadpodstawowych a oczekiwania pracodawców względem ich absolwentóws. 99 - 109CZYSTY TEKST
Ewelina Szczechowiak, Nowa podstawa programowa szkół ponadpodstawowych a oczekiwania pracodawców względem ich absolwentów , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 99 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Szczechowiak", title = "Nowa podstawa programowa szkół ponadpodstawowych a oczekiwania pracodawców względem ich absolwentów ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "99 - 109" }
-
Awans zawodowy - samorozwój nauczycieli czy zbędna biurokracja?s. 111 - 119CZYSTY TEKST
Estera Szpatowicz, Awans zawodowy - samorozwój nauczycieli czy zbędna biurokracja?, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 111 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Estera Szpatowicz", title = "Awans zawodowy - samorozwój nauczycieli czy zbędna biurokracja?", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "111 - 119" }
-
Znaczenie rodziny w społeczeństwie z perspektywy programu 500+s. 121 - 130CZYSTY TEKST
Kamil Brahmi, Znaczenie rodziny w społeczeństwie z perspektywy programu 500+, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 121 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Kamil Brahmi", title = "Znaczenie rodziny w społeczeństwie z perspektywy programu 500+", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "121 - 130" }
-
Bariery kreatywności w nauczaniu akademickims. 133 - 145CZYSTY TEKST
Józef Szopiński, Bariery kreatywności w nauczaniu akademickim , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 133 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Szopiński", title = "Bariery kreatywności w nauczaniu akademickim ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "133 - 145" }
-
Współpraca nauczycieli z rodzicami - perspektywa nauczycieli : (raport z badań przeprowadzonych wśród nauczycieli klas gimnazjalnych)s. 147 - 155CZYSTY TEKST
Bożena Dusza, Współpraca nauczycieli z rodzicami - perspektywa nauczycieli : (raport z badań przeprowadzonych wśród nauczycieli klas gimnazjalnych), Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 147 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Dusza", title = "Współpraca nauczycieli z rodzicami - perspektywa nauczycieli : (raport z badań przeprowadzonych wśród nauczycieli klas gimnazjalnych)", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "147 - 155" }
-
Błędy wychowawcze popełniane przez rodziców i ich rola w kształtowaniu rozwoju dzieckas. 157 - 167CZYSTY TEKST
Aleksandra Aszkiełowicz, Błędy wychowawcze popełniane przez rodziców i ich rola w kształtowaniu rozwoju dziecka , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 157 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Aszkiełowicz", title = "Błędy wychowawcze popełniane przez rodziców i ich rola w kształtowaniu rozwoju dziecka ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "157 - 167" }
-
Samodzielność dzieci w systemie edukacji tradycyjnej i alternatywnej na przykładzie badań własnychs. 169 - 179CZYSTY TEKST
Sylwia Wilczyńska, Samodzielność dzieci w systemie edukacji tradycyjnej i alternatywnej na przykładzie badań własnych , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 169 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Wilczyńska", title = "Samodzielność dzieci w systemie edukacji tradycyjnej i alternatywnej na przykładzie badań własnych ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "169 - 179" }
-
Kompetencje wychowawcze nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w opiniach studentóws. 181 - 189CZYSTY TEKST
Joanna Lorenc, Kompetencje wychowawcze nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w opiniach studentów , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 181 - 189
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Lorenc", title = "Kompetencje wychowawcze nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w opiniach studentów ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "181 - 189" }
-
Sukces dziecka sukcesem nauczyciela w teorii i praktyce edukacyjnej : studium indywidualnych przypadkóws. 191 - 201CZYSTY TEKST
Żanetta Kaczmarek, Sukces dziecka sukcesem nauczyciela w teorii i praktyce edukacyjnej : studium indywidualnych przypadków , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 191 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Żanetta Kaczmarek", title = "Sukces dziecka sukcesem nauczyciela w teorii i praktyce edukacyjnej : studium indywidualnych przypadków ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "191 - 201" }
-
Rzeczywistość edukacyjna osób z głęboką niepełnosprawnością intelektualnąs. 203 - 212CZYSTY TEKST
Ewa Gawlik, Joanna Gomola, Rzeczywistość edukacyjna osób z głęboką niepełnosprawnością intelektualną , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 203 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Gawlik, Joanna Gomola", title = "Rzeczywistość edukacyjna osób z głęboką niepełnosprawnością intelektualną ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "203 - 212" }
-
Przydatność szkolnej interwencji profilaktycznej w placówce edukacyjnej : wyniki badań ewaluacyjnychs. 213 - 224CZYSTY TEKST
Katarzyna Kocoń-Rychter, Katarzyna Okulicz-Kozaryn, Przydatność szkolnej interwencji profilaktycznej w placówce edukacyjnej : wyniki badań ewaluacyjnych , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 213 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kocoń-Rychter, Katarzyna Okulicz-Kozaryn", title = "Przydatność szkolnej interwencji profilaktycznej w placówce edukacyjnej : wyniki badań ewaluacyjnych ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "213 - 224" }
-
Ocena stanu wiedzy licealistów na temat dopalaczys. 225 - 234CZYSTY TEKST
Grzegorz Krzyśko, Ocena stanu wiedzy licealistów na temat dopalaczy , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 225 - 234
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Krzyśko", title = "Ocena stanu wiedzy licealistów na temat dopalaczy ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "225 - 234" }
-
Wiedza muzyczna absolwentów szkół średnich - kandydatów na nauczycieli wczesnej edukacjis. 235 - 245CZYSTY TEKST
Rafał Majzner, Wiedza muzyczna absolwentów szkół średnich - kandydatów na nauczycieli wczesnej edukacji , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 235 - 245
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Majzner", title = "Wiedza muzyczna absolwentów szkół średnich - kandydatów na nauczycieli wczesnej edukacji ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "235 - 245" }
-
Wiedza studentów fizjoterapii na temat zawodowego kodeksu etycznegos. 247 - 257CZYSTY TEKST
Dariusz Białoszewski, Maria Kłoda, Izabela Korabiewska, Monika Lewandowska, Witold Rongies, Wiedza studentów fizjoterapii na temat zawodowego kodeksu etycznego , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 247 - 257
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Białoszewski, Maria Kłoda, Izabela Korabiewska, Monika Lewandowska, Witold Rongies", title = "Wiedza studentów fizjoterapii na temat zawodowego kodeksu etycznego ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "247 - 257" }
-
Edukacyjna funkcja turystyki senioralnejs. 259 - 267CZYSTY TEKST
Julita Markiewicz-Patkowska, Piotr Oleśniewicz, Grażyna Widawska, Krzysztof Widawski, Edukacyjna funkcja turystyki senioralnej , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 259 - 267
BIBTEX@Article{ authors = " Julita Markiewicz-Patkowska, Piotr Oleśniewicz, Grażyna Widawska, Krzysztof Widawski", title = "Edukacyjna funkcja turystyki senioralnej ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "259 - 267" }
-
Profesjonalna pewność (Gewissenheit) versus niepewność (Ungewissenheit) jako składniki kompetencji hermeneutycznej pedagogas. 271 - 280CZYSTY TEKST
Małgorzata Kaliszewska, Profesjonalna pewność (Gewissenheit) versus niepewność (Ungewissenheit) jako składniki kompetencji hermeneutycznej pedagoga , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 271 - 280
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kaliszewska", title = "Profesjonalna pewność (Gewissenheit) versus niepewność (Ungewissenheit) jako składniki kompetencji hermeneutycznej pedagoga ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "271 - 280" }
-
Od wiedzy do mądrości : wokół uwarunkowań kompetencji hermeneutycznych studentów pedagogiki - przyszłych pedagogóws. 281 - 292CZYSTY TEKST
Barbara Klasińska, Od wiedzy do mądrości : wokół uwarunkowań kompetencji hermeneutycznych studentów pedagogiki - przyszłych pedagogów , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 281 - 292
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Klasińska", title = "Od wiedzy do mądrości : wokół uwarunkowań kompetencji hermeneutycznych studentów pedagogiki - przyszłych pedagogów ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "281 - 292" }
-
Poczucie własnej skuteczności przyszłych nauczycieli wychowania fizycznegos. 293 - 304CZYSTY TEKST
Ewa Herman, Joanna Ogrodnik, Ewa Przybyła, Poczucie własnej skuteczności przyszłych nauczycieli wychowania fizycznego , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 293 - 304
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Herman, Joanna Ogrodnik, Ewa Przybyła", title = "Poczucie własnej skuteczności przyszłych nauczycieli wychowania fizycznego ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "293 - 304" }
-
Przygotowanie nauczycieli wychowania fizycznego do prowadzenia wychowania fizycznego na pierwszym etapie edukacyjnyms. 305 - 316CZYSTY TEKST
Ewelina Gutkowska-Wyrzykowska, Kazimierz Żegnałek, Przygotowanie nauczycieli wychowania fizycznego do prowadzenia wychowania fizycznego na pierwszym etapie edukacyjnym , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 305 - 316
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Gutkowska-Wyrzykowska, Kazimierz Żegnałek", title = "Przygotowanie nauczycieli wychowania fizycznego do prowadzenia wychowania fizycznego na pierwszym etapie edukacyjnym ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "305 - 316" }
-
Rola emocji, technik mnemonicznych oraz pamięci w rozwijaniu zdolności językowych drugiego języka u dziecis. 317 - 327CZYSTY TEKST
Mateusz Ostalak, Rola emocji, technik mnemonicznych oraz pamięci w rozwijaniu zdolności językowych drugiego języka u dzieci , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 317 - 327
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Ostalak", title = "Rola emocji, technik mnemonicznych oraz pamięci w rozwijaniu zdolności językowych drugiego języka u dzieci ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "317 - 327" }
-
Korzyści i zagrożenia płynące z korzystania z cyberprzestrzeni przez dzieci w młodszym wieku szkolnyms. 329 - 337CZYSTY TEKST
Danuta Szeligiewicz-Urban, Korzyści i zagrożenia płynące z korzystania z cyberprzestrzeni przez dzieci w młodszym wieku szkolnym , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 329 - 337
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Szeligiewicz-Urban", title = "Korzyści i zagrożenia płynące z korzystania z cyberprzestrzeni przez dzieci w młodszym wieku szkolnym ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "329 - 337" }
-
Patriotyzm polskiej młodzieży w XXI wiekus. 339 - 350CZYSTY TEKST
Izabela Plieth-Kalinowska, Patriotyzm polskiej młodzieży w XXI wieku , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 339 - 350
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Plieth-Kalinowska", title = "Patriotyzm polskiej młodzieży w XXI wieku ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "339 - 350" }
-
Edukacja obywatelska dzieci i młodzieży w realiach współczesnościs. 351 - 359CZYSTY TEKST
Irina Kuchynska, Edukacja obywatelska dzieci i młodzieży w realiach współczesności , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 351 - 359
BIBTEX@Article{ authors = " Irina Kuchynska", title = "Edukacja obywatelska dzieci i młodzieży w realiach współczesności ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "351 - 359" }
-
Wybrane aspekty zmieniających się nastawień do kultury masowej i literatury popularne, które znać powiniens. 361 - 370CZYSTY TEKST
Agnieszka Trzewicarz, Wybrane aspekty zmieniających się nastawień do kultury masowej i literatury popularne, które znać powinien , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 361 - 370
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Trzewicarz", title = "Wybrane aspekty zmieniających się nastawień do kultury masowej i literatury popularne, które znać powinien ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "361 - 370" }
-
Uwarunkowania przebiegu edukacji zdrowotnej dzieci w wieku przedszkolnym w zakresie postrzegania zasad bezpieczeństwas. 371 - 380CZYSTY TEKST
Katarzyna Wojciechowska, Uwarunkowania przebiegu edukacji zdrowotnej dzieci w wieku przedszkolnym w zakresie postrzegania zasad bezpieczeństwa , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 371 - 380
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Wojciechowska", title = "Uwarunkowania przebiegu edukacji zdrowotnej dzieci w wieku przedszkolnym w zakresie postrzegania zasad bezpieczeństwa ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "371 - 380" }
-
Self-Evaluation and Self-Esteem of Children with Syndrome CANs. 381 - 392CZYSTY TEKST
Miriam Niklová, Jana Stehlíková, Self-Evaluation and Self-Esteem of Children with Syndrome CAN , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 381 - 392
BIBTEX@Article{ authors = " Miriam Niklová, Jana Stehlíková", title = "Self-Evaluation and Self-Esteem of Children with Syndrome CAN ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "381 - 392" }
-
Komunikacja kliniczna jako potrzeba czy obowiązek kształcenia studentów na kierunku fizjoterapias. 393 - 405CZYSTY TEKST
Dariusz Białoszewski, Dariusz Boguszewski, Izabela Korabiewska, Monika Lewandowska, Witold Rongies, Komunikacja kliniczna jako potrzeba czy obowiązek kształcenia studentów na kierunku fizjoterapia , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 393 - 405
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Białoszewski, Dariusz Boguszewski, Izabela Korabiewska, Monika Lewandowska, Witold Rongies", title = "Komunikacja kliniczna jako potrzeba czy obowiązek kształcenia studentów na kierunku fizjoterapia ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "393 - 405" }
-
Zależność między formami zdrowia emocjonalnego a radzeniem sobie ze stresem w kontekście edukacji zdrowotnej u osób dotkniętych chorobą nowotworowąs. 407 - 417CZYSTY TEKST
Jacek Olszewski, Zależność między formami zdrowia emocjonalnego a radzeniem sobie ze stresem w kontekście edukacji zdrowotnej u osób dotkniętych chorobą nowotworową , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 407 - 417
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Olszewski", title = "Zależność między formami zdrowia emocjonalnego a radzeniem sobie ze stresem w kontekście edukacji zdrowotnej u osób dotkniętych chorobą nowotworową ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "407 - 417" }