-
Wstęps. 9 - 12CZYSTY TEKST
Aleksandra Kamińska, Wstęp, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 9 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Kamińska", title = "Wstęp", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "9 - 12" }
-
Współtworzenie wiedzy między ewolucją a rewolucją epistemologii pedagogicznejs. 18 - 26CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Współtworzenie wiedzy między ewolucją a rewolucją epistemologii pedagogicznej, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 18 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Współtworzenie wiedzy między ewolucją a rewolucją epistemologii pedagogicznej", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "18 - 26" }
-
Edukacja – może inaczejs. 27 - 36CZYSTY TEKST
Emilia Musiał, Edukacja – może inaczej, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 27 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Emilia Musiał", title = "Edukacja – może inaczej", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "27 - 36" }
-
Towarzystwa naukowe w przestrzeni edukacji całożyciowejs. 37 - 44CZYSTY TEKST
Zbigniew Kruszewski, Towarzystwa naukowe w przestrzeni edukacji całożyciowej, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 37 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Kruszewski", title = "Towarzystwa naukowe w przestrzeni edukacji całożyciowej", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "37 - 44" }
-
Samoobrona powszechna społeczeństwa Rzeczypospolitej Polskiejs. 45 - 56CZYSTY TEKST
Romuald Kalinowski, Samoobrona powszechna społeczeństwa Rzeczypospolitej Polskiej, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 45 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Romuald Kalinowski", title = "Samoobrona powszechna społeczeństwa Rzeczypospolitej Polskiej", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "45 - 56" }
-
Teraźniejszość i przyszłość edukacji dla bezpieczeństwas. 57 - 70CZYSTY TEKST
Sylwia Zakrzewska, Teraźniejszość i przyszłość edukacji dla bezpieczeństwa, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 57 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Zakrzewska", title = "Teraźniejszość i przyszłość edukacji dla bezpieczeństwa", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "57 - 70" }
-
Jakość kształcenia w Akademii Sztuki Wojennej – uwarunkowania i wyzwanias. 71 - 82CZYSTY TEKST
Stanisław Kowalkowski, Jakość kształcenia w Akademii Sztuki Wojennej – uwarunkowania i wyzwania, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 71 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Kowalkowski", title = "Jakość kształcenia w Akademii Sztuki Wojennej – uwarunkowania i wyzwania", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "71 - 82" }
-
Szkolenia obronne w administracji publicznej jako istotny element edukacji dla bezpieczeństwa w RPs. 83 - 94CZYSTY TEKST
Paweł Szmitkowski, Szkolenia obronne w administracji publicznej jako istotny element edukacji dla bezpieczeństwa w RP, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 83 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Szmitkowski", title = "Szkolenia obronne w administracji publicznej jako istotny element edukacji dla bezpieczeństwa w RP", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "83 - 94" }
-
Ikonosfera w komunikacji a prywatność współczesnej młodzieżys. 95 - 102CZYSTY TEKST
Magdalena Wasylewicz, Ikonosfera w komunikacji a prywatność współczesnej młodzieży, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 95 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Wasylewicz", title = "Ikonosfera w komunikacji a prywatność współczesnej młodzieży", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "95 - 102" }
-
Bezpieczeństwo w rodzinie – osamotniona starośćs. 103 - 112CZYSTY TEKST
Anna Batiuk, Bezpieczeństwo w rodzinie – osamotniona starość, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 103 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Batiuk", title = "Bezpieczeństwo w rodzinie – osamotniona starość", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "103 - 112" }
-
Magia literatury i teatru – zapomniane pojęcia w terapii i wspieraniu dziecka zdrowego i dotkniętego chorobąs. 113 - 124CZYSTY TEKST
Irena Szewczyk-Kowalewska, Magia literatury i teatru – zapomniane pojęcia w terapii i wspieraniu dziecka zdrowego i dotkniętego chorobą, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 113 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Szewczyk-Kowalewska", title = "Magia literatury i teatru – zapomniane pojęcia w terapii i wspieraniu dziecka zdrowego i dotkniętego chorobą", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "113 - 124" }
-
Wybrane psychologiczne koncepcje mądrości z perspektywy badań nad uczeniem się w okresie późnej dorosłościs. 125 - 134CZYSTY TEKST
Agnieszka Kozerska, Wybrane psychologiczne koncepcje mądrości z perspektywy badań nad uczeniem się w okresie późnej dorosłości, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 125 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kozerska", title = "Wybrane psychologiczne koncepcje mądrości z perspektywy badań nad uczeniem się w okresie późnej dorosłości", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "125 - 134" }
-
E-meryt, czyli blogujący senior – raport z badańs. 137 - 144CZYSTY TEKST
Marta Wrońska, E-meryt, czyli blogujący senior – raport z badań, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 137 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Wrońska", title = "E-meryt, czyli blogujący senior – raport z badań", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "137 - 144" }
-
Wolontariat jako forma aktywności prospołecznej młodzieży studenckiejs. 145 - 154CZYSTY TEKST
Marlena Pieniążek, Monika Zielińska, Wolontariat jako forma aktywności prospołecznej młodzieży studenckiej, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 145 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Marlena Pieniążek, Monika Zielińska", title = "Wolontariat jako forma aktywności prospołecznej młodzieży studenckiej", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "145 - 154" }
-
Wybrane motywy aktywności ruchowej w środowisku wodnym w świetle wartościs. 155 - 166CZYSTY TEKST
Anna Kwaśna, Piotr Piwowarczyk, Anna Romanowska-Tołłoczko, Wybrane motywy aktywności ruchowej w środowisku wodnym w świetle wartości, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 155 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kwaśna, Piotr Piwowarczyk, Anna Romanowska-Tołłoczko", title = "Wybrane motywy aktywności ruchowej w środowisku wodnym w świetle wartości", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "155 - 166" }
-
Aktywność fizyczna w czasie wolnym na przykładzie uczniów w środowisku wiejskims. 167 - 180CZYSTY TEKST
Julita Markiewicz-Patkowska, Piotr Oleśniewicz, Krzysztof Widawski, Aktywność fizyczna w czasie wolnym na przykładzie uczniów w środowisku wiejskim, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 167 - 180
BIBTEX@Article{ authors = " Julita Markiewicz-Patkowska, Piotr Oleśniewicz, Krzysztof Widawski", title = "Aktywność fizyczna w czasie wolnym na przykładzie uczniów w środowisku wiejskim", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "167 - 180" }
-
W stronę przyrody: o norweskich praktykach edukacji na zewnątrzs. 181 - 192CZYSTY TEKST
Teresa Parczewska, W stronę przyrody: o norweskich praktykach edukacji na zewnątrz, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 181 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Parczewska", title = "W stronę przyrody: o norweskich praktykach edukacji na zewnątrz", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "181 - 192" }
-
Wpływ informacji graficznej oraz negatywnego afektu na ocenę ryzyka zachowań seksualnychs. 193 - 213CZYSTY TEKST
Magdalena Oleśniewicz, Piotr Oleśniewicz, Wpływ informacji graficznej oraz negatywnego afektu na ocenę ryzyka zachowań seksualnych, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 193 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Oleśniewicz, Piotr Oleśniewicz", title = "Wpływ informacji graficznej oraz negatywnego afektu na ocenę ryzyka zachowań seksualnych", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "193 - 213" }
-
Pedagogical reflection on the usefulness of popular proverbs in a hermeneutic exploration of the worlds. 217 - 226CZYSTY TEKST
Barbara Klasińska, Pedagogical reflection on the usefulness of popular proverbs in a hermeneutic exploration of the world, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 217 - 226
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Klasińska", title = "Pedagogical reflection on the usefulness of popular proverbs in a hermeneutic exploration of the world", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "217 - 226" }
-
An employee of generation Y in the face of changes in the global labour markets. 227 - 238CZYSTY TEKST
Aleksandra Kamińska, An employee of generation Y in the face of changes in the global labour market, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 227 - 238
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Kamińska", title = "An employee of generation Y in the face of changes in the global labour market", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "227 - 238" }
-
Characteristics of total institution based on the example of educational cares. 239 - 248CZYSTY TEKST
Ewa Gawlik, Michał Z. Wójcik, Characteristics of total institution based on the example of educational care, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 239 - 248
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Gawlik, Michał Z. Wójcik", title = "Characteristics of total institution based on the example of educational care", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "239 - 248" }
-
Motor skills assessment of youth aged 13-14s. 249 - 254CZYSTY TEKST
Dariusz Białoszewski, Izabela Korabiewska, Monika Lewandowska, Witold Rongies, Motor skills assessment of youth aged 13-14, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 249 - 254
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Białoszewski, Izabela Korabiewska, Monika Lewandowska, Witold Rongies", title = "Motor skills assessment of youth aged 13-14", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "249 - 254" }
-
Health education and health behaviours among physiotherapy studentss. 255 - 264CZYSTY TEKST
Dariusz Białoszewski, Izabela Korabiewska, Monika Lewandowska, Witold Rongies, Health education and health behaviours among physiotherapy students, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 255 - 264
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Białoszewski, Izabela Korabiewska, Monika Lewandowska, Witold Rongies", title = "Health education and health behaviours among physiotherapy students", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "255 - 264" }
-
Eating habits of primary and middle school studentss. 265 - 276CZYSTY TEKST
Izabela Plieth-Kalinowska, Eating habits of primary and middle school students, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 265 - 276
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Plieth-Kalinowska", title = "Eating habits of primary and middle school students", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "265 - 276" }
-
Vulnerability in Family and Creativity Support by Living-Learning Workshopss. 277 - 286CZYSTY TEKST
Józef Szopiński, Vulnerability in Family and Creativity Support by Living-Learning Workshops, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 277 - 286
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Szopiński", title = "Vulnerability in Family and Creativity Support by Living-Learning Workshops", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "277 - 286" }
-
Parents’ psychological absence in upbringing children: causes, consequences, pedagogical implicationss. 287 - 296CZYSTY TEKST
Monika Tylka, Parents’ psychological absence in upbringing children: causes, consequences, pedagogical implications, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 287 - 296
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Tylka", title = "Parents’ psychological absence in upbringing children: causes, consequences, pedagogical implications", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "287 - 296" }
-
Феликс Францевич Мовчановский – основатель Александровского училища-хутора глухонемыхs. 297 - 304CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Феликс Францевич Мовчановский – основатель Александровского училища-хутора глухонемых, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 297 - 304
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Феликс Францевич Мовчановский – основатель Александровского училища-хутора глухонемых", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "297 - 304" }
-
Духовно-моральний розвиток особистості у педагогічній спадщині Івана Огієнкаs. 305 - 312CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Духовно-моральний розвиток особистості у педагогічній спадщині Івана Огієнка, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 305 - 312
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Духовно-моральний розвиток особистості у педагогічній спадщині Івана Огієнка", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "305 - 312" }