-
Ile "techne", ile "praxis"? : w poszukiwaniu koncepcji praktyki jako elementu kształcenia nauczycielskiego profesjonalizmus. 7 - 22CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Ile "techne", ile "praxis"? : w poszukiwaniu koncepcji praktyki jako elementu kształcenia nauczycielskiego profesjonalizmu , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 3 (59), s. 7 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Ile "techne", ile "praxis"? : w poszukiwaniu koncepcji praktyki jako elementu kształcenia nauczycielskiego profesjonalizmu ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 3 (59)", pages = "7 - 22" }
-
CZYSTY TEKST
Jarosław Krajka, Małgorzata Latoch-Zielińska, Iwona Morawska, Kształcenie nauczycieli jako wyzwanie dla uniwersytetu , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 3 (59), s. 23 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Krajka, Małgorzata Latoch-Zielińska, Iwona Morawska", title = "Kształcenie nauczycieli jako wyzwanie dla uniwersytetu ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 3 (59)", pages = "23 - 34" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Stańczyk, Nuda w szkole - między alienacją a emancypacją , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 3 (59), s. 35 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Stańczyk", title = "Nuda w szkole - między alienacją a emancypacją ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 3 (59)", pages = "35 - 56" }
-
CZYSTY TEKST
Wiesława Martyniuk, Szkolny dzwonek - atrybut uczniowskiej codzienności , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 3 (59), s. 57 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Martyniuk", title = "Szkolny dzwonek - atrybut uczniowskiej codzienności ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 3 (59)", pages = "57 - 73" }
-
Skala ustosunkowania się do przypadkowości zdarzeń - konstrukcja i właściwości psychometryczne narzędzias. 77 - 92CZYSTY TEKST
Ewa Sarzyńska-Mazurek, Skala ustosunkowania się do przypadkowości zdarzeń - konstrukcja i właściwości psychometryczne narzędzia , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 3 (59), s. 77 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Sarzyńska-Mazurek", title = "Skala ustosunkowania się do przypadkowości zdarzeń - konstrukcja i właściwości psychometryczne narzędzia ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 3 (59)", pages = "77 - 92" }
-
CZYSTY TEKST
Elżbieta Cieśla, Sprawność fizyczna dzieci 6- i 7-letnich i jej uwarunkowania środowiskowe , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 3 (59), s. 93 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Cieśla", title = "Sprawność fizyczna dzieci 6- i 7-letnich i jej uwarunkowania środowiskowe ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 3 (59)", pages = "93 - 110" }
-
Rola czynników afektywnych w procesie nauki języka obcego przez osoby w wieku senioralnyms. 111 - 124CZYSTY TEKST
Monika Grotek, Grażyna Kiliańska-Przybyło, Rola czynników afektywnych w procesie nauki języka obcego przez osoby w wieku senioralnym , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 3 (59), s. 111 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Grotek, Grażyna Kiliańska-Przybyło", title = "Rola czynników afektywnych w procesie nauki języka obcego przez osoby w wieku senioralnym ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 3 (59)", pages = "111 - 124" }
-
CZYSTY TEKST
Peter Jarvis, Adrianna Nizińska, Transformatywny potencjał uczenia się w sytuacjach kryzysowych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 3 (59), s. 127 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Peter Jarvis, Adrianna Nizińska", title = "Transformatywny potencjał uczenia się w sytuacjach kryzysowych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 3 (59)", pages = "127 - 135" }
-
Współczesne społeczeństwo polskie przez pryzmat międzypokoleniowego dziedziczenias. 137 - 146CZYSTY TEKST
Ryszard Borowicz, Współczesne społeczeństwo polskie przez pryzmat międzypokoleniowego dziedziczenia , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 3 (59), s. 137 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Borowicz", title = "Współczesne społeczeństwo polskie przez pryzmat międzypokoleniowego dziedziczenia ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 3 (59)", pages = "137 - 146" }
-
"Transdyscyplinarne Seminarium Badań Jakościowych". Kazimierz Dolny, 4-6.06.2012 r.s. 149 - 152CZYSTY TEKST
Alicja Korzeniecka-Bondar, "Transdyscyplinarne Seminarium Badań Jakościowych". Kazimierz Dolny, 4-6.06.2012 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 3 (59), s. 149 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Korzeniecka-Bondar", title = ""Transdyscyplinarne Seminarium Badań Jakościowych". Kazimierz Dolny, 4-6.06.2012 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 3 (59)", pages = "149 - 152" }
-
"Etyczne aspekty egzaminów szkolnych", Maria Groenwald, Gdańsk 2011 : [recenzja]s. 155 - 164CZYSTY TEKST
Maria Groenwald, Grażyna Szyling, "Etyczne aspekty egzaminów szkolnych", Maria Groenwald, Gdańsk 2011 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 3 (59), s. 155 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Groenwald, Grażyna Szyling", title = ""Etyczne aspekty egzaminów szkolnych", Maria Groenwald, Gdańsk 2011 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 3 (59)", pages = "155 - 164" }