-
Słowo wstępnep. 7 - 10Plain Text
Dariusz Kubinowski, Słowo wstępne , Pedagogika Kultury, 2009 / Tom 5, s. 7 - 10
BIBTEX@Article{ authors = "Dariusz Kubinowski", title = "Słowo wstępne ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2009 / Tom 5", pages = "7 - 10" }
-
"Dziś, tylko cokolwiek dalej..." : poznawcze przesilenia i różne typy estetyk w historiografiip. 13 - 27Plain Text
Krzysztof Maliszewski, "Dziś, tylko cokolwiek dalej..." : poznawcze przesilenia i różne typy estetyk w historiografii , Pedagogika Kultury, 2009 / Tom 5, s. 13 - 27
BIBTEX@Article{ authors = "Krzysztof Maliszewski", title = ""Dziś, tylko cokolwiek dalej..." : poznawcze przesilenia i różne typy estetyk w historiografii ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2009 / Tom 5", pages = "13 - 27" }
-
Wobec utraty. O badaniach narracji autobiograficznychp. 29 - 41Plain Text
Małgorzata Okupnik, Wobec utraty. O badaniach narracji autobiograficznych , Pedagogika Kultury, 2009 / Tom 5, s. 29 - 41
BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Okupnik", title = "Wobec utraty. O badaniach narracji autobiograficznych ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2009 / Tom 5", pages = "29 - 41" }
-
O znaczeniu teorii i metodyki w badaniach jakościowych (biograficznych) oraz o ich społecznym kontekściep. 43 - 57Plain Text
Danuta Urbaniak-Zając, O znaczeniu teorii i metodyki w badaniach jakościowych (biograficznych) oraz o ich społecznym kontekście , Pedagogika Kultury, 2009 / Tom 5, s. 43 - 57
BIBTEX@Article{ authors = "Danuta Urbaniak-Zając", title = "O znaczeniu teorii i metodyki w badaniach jakościowych (biograficznych) oraz o ich społecznym kontekście ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2009 / Tom 5", pages = "43 - 57" }
-
Autobiografia w badaniach jakościowychp. 59 - 80Plain Text
Wanda Dróżka, Autobiografia w badaniach jakościowych , Pedagogika Kultury, 2009 / Tom 5, s. 59 - 80
BIBTEX@Article{ authors = "Wanda Dróżka", title = "Autobiografia w badaniach jakościowych ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2009 / Tom 5", pages = "59 - 80" }
-
"W tym cieniu jest tyle słońca" : autoetnografiap. 81 - 96Plain Text
Beata Borowska-Beszta, "W tym cieniu jest tyle słońca" : autoetnografia , Pedagogika Kultury, 2009 / Tom 5, s. 81 - 96
BIBTEX@Article{ authors = "Beata Borowska-Beszta", title = ""W tym cieniu jest tyle słońca" : autoetnografia ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2009 / Tom 5", pages = "81 - 96" }
-
O możliwościach poznawczych fenomenografiip. 97 - 104Plain Text
Alicja Jurgiel, O możliwościach poznawczych fenomenografii , Pedagogika Kultury, 2009 / Tom 5, s. 97 - 104
BIBTEX@Article{ authors = "Alicja Jurgiel", title = "O możliwościach poznawczych fenomenografii ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2009 / Tom 5", pages = "97 - 104" }
-
Fenomenografia jako metoda badań kultury w jej wymiarze codziennymp. 105 - 116Plain Text
Lucyna Kopciewicz, Fenomenografia jako metoda badań kultury w jej wymiarze codziennym , Pedagogika Kultury, 2009 / Tom 5, s. 105 - 116
BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "Fenomenografia jako metoda badań kultury w jej wymiarze codziennym ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2009 / Tom 5", pages = "105 - 116" }
-
Dane wizualne w badaniach pedagogicznychp. 117 - 121Plain Text
Ireneusz Kawecki, Dane wizualne w badaniach pedagogicznych , Pedagogika Kultury, 2009 / Tom 5, s. 117 - 121
BIBTEX@Article{ authors = "Ireneusz Kawecki", title = "Dane wizualne w badaniach pedagogicznych ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2009 / Tom 5", pages = "117 - 121" }
-
Historia polskiej kultury popularnej - niedokończony projektp. 125 - 136Plain Text
Marcin Jaworski, Historia polskiej kultury popularnej - niedokończony projekt , Pedagogika Kultury, 2009 / Tom 5, s. 125 - 136
BIBTEX@Article{ authors = "Marcin Jaworski", title = "Historia polskiej kultury popularnej - niedokończony projekt ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2009 / Tom 5", pages = "125 - 136" }
-
Doświadczenie domu - refleksje pedagoga kulturyp. 137 - 154Plain Text
Aneta Pepaś, Doświadczenie domu - refleksje pedagoga kultury , Pedagogika Kultury, 2009 / Tom 5, s. 137 - 154
BIBTEX@Article{ authors = "Aneta Pepaś", title = "Doświadczenie domu - refleksje pedagoga kultury ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2009 / Tom 5", pages = "137 - 154" }
-
Między dramatem a nadzieją. Zastosowanie wywiadu narracyjnego w badaniu losów imigrantekp. 155 - 180Plain Text
Agata Świdzińska, Między dramatem a nadzieją. Zastosowanie wywiadu narracyjnego w badaniu losów imigrantek , Pedagogika Kultury, 2009 / Tom 5, s. 155 - 180
BIBTEX@Article{ authors = "Agata Świdzińska", title = "Między dramatem a nadzieją. Zastosowanie wywiadu narracyjnego w badaniu losów imigrantek ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2009 / Tom 5", pages = "155 - 180" }
-
Rola kabaretów młodzieżowych w rozwijaniu kompetencji uczniów w zakresie krytycznego myśleniap. 181 - 197Plain Text
Urszula Bylica, Bartosz Dąbrowski, Rola kabaretów młodzieżowych w rozwijaniu kompetencji uczniów w zakresie krytycznego myślenia , Pedagogika Kultury, 2009 / Tom 5, s. 181 - 197
BIBTEX@Article{ authors = "Urszula Bylica, Bartosz Dąbrowski", title = "Rola kabaretów młodzieżowych w rozwijaniu kompetencji uczniów w zakresie krytycznego myślenia ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2009 / Tom 5", pages = "181 - 197" }
-
Etyka czytania jako sposób bycia : osobiste inspiracje książką Moniki Jaworskiej i Lecha Witkowskiegop. 199 - 209Plain Text
Monika Jaworska-Witkowska, Lech Witkowski, Michał Zawadzki, Etyka czytania jako sposób bycia : osobiste inspiracje książką Moniki Jaworskiej i Lecha Witkowskiego , Pedagogika Kultury, 2009 / Tom 5, s. 199 - 209
BIBTEX@Article{ authors = "Monika Jaworska-Witkowska, Lech Witkowski, Michał Zawadzki", title = "Etyka czytania jako sposób bycia : osobiste inspiracje książką Moniki Jaworskiej i Lecha Witkowskiego ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2009 / Tom 5", pages = "199 - 209" }
-
"Antropologia kulturowa. Cz. 2, Kultura obyczajowa początku XXI wieku", Janusz Gajda, Kraków 2008 : [recenzja]p. 209 - 212Plain Text
Janusz Gajda, Karolina Sobot, "Antropologia kulturowa. Cz. 2, Kultura obyczajowa początku XXI wieku", Janusz Gajda, Kraków 2008 : [recenzja] , Pedagogika Kultury, 2009 / Tom 5, s. 209 - 212
BIBTEX@Article{ authors = "Janusz Gajda, Karolina Sobot", title = ""Antropologia kulturowa. Cz. 2, Kultura obyczajowa początku XXI wieku", Janusz Gajda, Kraków 2008 : [recenzja] ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2009 / Tom 5", pages = "209 - 212" }
-
"Analiza konwersacyjna jako metoda badania rozmów codziennych", Dorota Rancew-Sikora, Warszawa 2007 : [recenzja]p. 212 - 214Plain Text
Urszula Bylica, Dorota Rancew-Sikora, "Analiza konwersacyjna jako metoda badania rozmów codziennych", Dorota Rancew-Sikora, Warszawa 2007 : [recenzja] , Pedagogika Kultury, 2009 / Tom 5, s. 212 - 214
BIBTEX@Article{ authors = "Urszula Bylica, Dorota Rancew-Sikora", title = ""Analiza konwersacyjna jako metoda badania rozmów codziennych", Dorota Rancew-Sikora, Warszawa 2007 : [recenzja] ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2009 / Tom 5", pages = "212 - 214" }
-
"Procedury i emergencja : o metodologii klasycznych odmian teorii ugruntowanej", Marek Gorzko, Szczecin 2008 : [recenzja]p. 214 - 216Plain Text
Marek Gorzko, Dariusz Kubinowski, "Procedury i emergencja : o metodologii klasycznych odmian teorii ugruntowanej", Marek Gorzko, Szczecin 2008 : [recenzja] , Pedagogika Kultury, 2009 / Tom 5, s. 214 - 216
BIBTEX@Article{ authors = "Marek Gorzko, Dariusz Kubinowski", title = ""Procedury i emergencja : o metodologii klasycznych odmian teorii ugruntowanej", Marek Gorzko, Szczecin 2008 : [recenzja] ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2009 / Tom 5", pages = "214 - 216" }
-
Badania jakościowe w działalności Katedry Socjologii Organizacji i Zarządzania Instytutu Socjologii Uniwersytetu Łódzkiegop. 217 - 219Plain Text
Izabela Ślęzak, Badania jakościowe w działalności Katedry Socjologii Organizacji i Zarządzania Instytutu Socjologii Uniwersytetu Łódzkiego , Pedagogika Kultury, 2009 / Tom 5, s. 217 - 219
BIBTEX@Article{ authors = "Izabela Ślęzak", title = "Badania jakościowe w działalności Katedry Socjologii Organizacji i Zarządzania Instytutu Socjologii Uniwersytetu Łódzkiego ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2009 / Tom 5", pages = "217 - 219" }
-
Nota o autorach.p. 221 - 222Plain Text
Nota o autorach., Pedagogika Kultury, 2009 / Tom 5, s. 221 - 222
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Nota o autorach.", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2009 / Tom 5", pages = "221 - 222" }