-
CZYSTY TEKST
Justyna Sztobryn-Bochomulska, Arkadiusz Wąsiński, Wprowadzenie : Rodzina w perspektywie badań biograficznych, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 19, s. 8 - 18
BIBTEX@Article{ authors = "Justyna Sztobryn-Bochomulska, Arkadiusz Wąsiński", title = "Wprowadzenie : Rodzina w perspektywie badań biograficznych", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 19", pages = "8 - 18" }
-
CZYSTY TEKST
Andrzej Ładyżyński, Transgenerational or the Family's Intangible Legacy, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 19, s. 19 - 32
BIBTEX@Article{ authors = "Andrzej Ładyżyński", title = "Transgenerational or the Family's Intangible Legacy", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 19", pages = "19 - 32" }
-
Self-Creation of Older People in the Perspective of Developing Wisdom and Adaptation to Changing Roles in the Family and Societys. 33 - 45CZYSTY TEKST
Jakub Fabiś, Self-Creation of Older People in the Perspective of Developing Wisdom and Adaptation to Changing Roles in the Family and Society, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 19, s. 33 - 45
BIBTEX@Article{ authors = "Jakub Fabiś", title = "Self-Creation of Older People in the Perspective of Developing Wisdom and Adaptation to Changing Roles in the Family and Society", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 19", pages = "33 - 45" }
-
Komunikacja codzienna w rodzinie z perspektywy korczakowskiej partycypacji społecznej dzieckas. 46 - 56CZYSTY TEKST
Artur Łacina-Łanowski, Komunikacja codzienna w rodzinie z perspektywy korczakowskiej partycypacji społecznej dziecka, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 19, s. 46 - 56
BIBTEX@Article{ authors = "Artur Łacina-Łanowski", title = "Komunikacja codzienna w rodzinie z perspektywy korczakowskiej partycypacji społecznej dziecka", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 19", pages = "46 - 56" }
-
Wzór zachowania matki - transgresja i transmisja pokoleniowa wzorów w doświadczeniach biograficznych byłych wychowanek placówek resocjalizacyjnychs. 57 - 72CZYSTY TEKST
Agnieszka Jaros, Wzór zachowania matki - transgresja i transmisja pokoleniowa wzorów w doświadczeniach biograficznych byłych wychowanek placówek resocjalizacyjnych, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 19, s. 57 - 72
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Jaros", title = "Wzór zachowania matki - transgresja i transmisja pokoleniowa wzorów w doświadczeniach biograficznych byłych wychowanek placówek resocjalizacyjnych", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 19", pages = "57 - 72" }
-
Dialogues entre Freire, Wallon et Vygotsky : Place et rôle de l'affectivité dans le processus éducatifs. 73 - 91CZYSTY TEKST
Nadja Acioly-Régnier, Alonso Bezerra de Carvallo, Ricardo Francelino, Dialogues entre Freire, Wallon et Vygotsky : Place et rôle de l'affectivité dans le processus éducatif, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 19, s. 73 - 91
BIBTEX@Article{ authors = "Nadja Acioly-Régnier, Alonso Bezerra de Carvallo, Ricardo Francelino", title = "Dialogues entre Freire, Wallon et Vygotsky : Place et rôle de l'affectivité dans le processus éducatif", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 19", pages = "73 - 91" }
-
O znaczeniach nadawanych rodzicielstwu przez mężczyzn w kontekście doświadczenia poronienia dzieckas. 92 - 106CZYSTY TEKST
Bożena Miernik, O znaczeniach nadawanych rodzicielstwu przez mężczyzn w kontekście doświadczenia poronienia dziecka, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 19, s. 92 - 106
BIBTEX@Article{ authors = "Bożena Miernik", title = "O znaczeniach nadawanych rodzicielstwu przez mężczyzn w kontekście doświadczenia poronienia dziecka", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 19", pages = "92 - 106" }
-
Świadomość faktu aborcji w rodzinie jako czynnik kształtujący doświadczenie biograficzne dorosłej kobietys. 107 - 125CZYSTY TEKST
Kamila Rzosińska, Arkadiusz Wąsiński, Świadomość faktu aborcji w rodzinie jako czynnik kształtujący doświadczenie biograficzne dorosłej kobiety, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 19, s. 107 - 125
BIBTEX@Article{ authors = "Kamila Rzosińska, Arkadiusz Wąsiński", title = "Świadomość faktu aborcji w rodzinie jako czynnik kształtujący doświadczenie biograficzne dorosłej kobiety", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 19", pages = "107 - 125" }
-
Wybrane aspekty wspierania rodziny z dzieckiem z niepełnosprawnością przez dziadków - pespektywa biograficznas. 126 - 140CZYSTY TEKST
Anna Piestrzyńska, Wybrane aspekty wspierania rodziny z dzieckiem z niepełnosprawnością przez dziadków - pespektywa biograficzna, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 19, s. 126 - 140
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Piestrzyńska", title = "Wybrane aspekty wspierania rodziny z dzieckiem z niepełnosprawnością przez dziadków - pespektywa biograficzna", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 19", pages = "126 - 140" }
-
Życie jest... galerią - rola przekazu międzygeneracyjnego w kształtowaniu tożsamości artysty na przykładzie rodziny Mnichóws. 141 - 156CZYSTY TEKST
Magda Karkowska, Życie jest... galerią - rola przekazu międzygeneracyjnego w kształtowaniu tożsamości artysty na przykładzie rodziny Mnichów, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 19, s. 141 - 156
BIBTEX@Article{ authors = "Magda Karkowska", title = "Życie jest... galerią - rola przekazu międzygeneracyjnego w kształtowaniu tożsamości artysty na przykładzie rodziny Mnichów", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 19", pages = "141 - 156" }
-
CZYSTY TEKST
Martyna Pryszmont, Storytelling o rodzinie w polskim rapie, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 19, s. 157 - 171
BIBTEX@Article{ authors = "Martyna Pryszmont", title = "Storytelling o rodzinie w polskim rapie", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 19", pages = "157 - 171" }
-
List jako dokument biograficzny - wspólnota doświadczeń rodzinnych na podstawie "Listów z Syberii Irki A."s. 172 - 189CZYSTY TEKST
Joanna Golonka-Legut, List jako dokument biograficzny - wspólnota doświadczeń rodzinnych na podstawie "Listów z Syberii Irki A.", Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 19, s. 172 - 189
BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Golonka-Legut", title = "List jako dokument biograficzny - wspólnota doświadczeń rodzinnych na podstawie "Listów z Syberii Irki A."", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 19", pages = "172 - 189" }
-
Sposoby radzenia sobie ze stratą bliskiej osoby w narracjach epistolograficznych kobiets. 190 - 209CZYSTY TEKST
Anna Duraj, Dagmara Górecka, Joanna Kajko-Rykalska, Alina Szweda, Barbara Tkocz, Sposoby radzenia sobie ze stratą bliskiej osoby w narracjach epistolograficznych kobiet, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 19, s. 190 - 209
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Duraj, Dagmara Górecka, Joanna Kajko-Rykalska, Alina Szweda, Barbara Tkocz", title = "Sposoby radzenia sobie ze stratą bliskiej osoby w narracjach epistolograficznych kobiet", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 19", pages = "190 - 209" }
-
Enseignement précoce du français langue étrangère : avantages, méthodologies et impact globauxs. 210 - 231CZYSTY TEKST
Zohra Addar, Iman Bouzeria, Enseignement précoce du français langue étrangère : avantages, méthodologies et impact globaux, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 19, s. 210 - 231
BIBTEX@Article{ authors = "Zohra Addar, Iman Bouzeria", title = "Enseignement précoce du français langue étrangère : avantages, méthodologies et impact globaux", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 19", pages = "210 - 231" }
-
Aktywność społeczno-edukacyjna seniorów w środowisku wiejskim : potencjał i ograniczenias. 232 - 247CZYSTY TEKST
Jolanta Maćkowiak, Ewa Śliwa, Joanna Wnęk-Gozdek, Aktywność społeczno-edukacyjna seniorów w środowisku wiejskim : potencjał i ograniczenia, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 19, s. 232 - 247
BIBTEX@Article{ authors = "Jolanta Maćkowiak, Ewa Śliwa, Joanna Wnęk-Gozdek", title = "Aktywność społeczno-edukacyjna seniorów w środowisku wiejskim : potencjał i ograniczenia", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 19", pages = "232 - 247" }
-
"W trosce o integralność rodziny. Wybrane zagadnienia z zakresu poradnictwa oraz psychoterapii", Andrzej Ładyżyński, Kraków 2023 : [recenzja]s. 248 - 252CZYSTY TEKST
Amanda Błaszczak, Andrzej Ładyżyński, "W trosce o integralność rodziny. Wybrane zagadnienia z zakresu poradnictwa oraz psychoterapii", Andrzej Ładyżyński, Kraków 2023 : [recenzja], Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 19, s. 248 - 252
BIBTEX@Article{ authors = "Amanda Błaszczak, Andrzej Ładyżyński", title = ""W trosce o integralność rodziny. Wybrane zagadnienia z zakresu poradnictwa oraz psychoterapii", Andrzej Ładyżyński, Kraków 2023 : [recenzja]", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 19", pages = "248 - 252" }
-
Sprawozdanie z XIII Łódzkiej Konferencji Biograficznej z cyklu "Biografia i badanie biografii", pt. "Sytuacje trudne w biografii. Wątki edukacyjne", Łódź, 20-21 lutego 2024 rokus. 253 - 257CZYSTY TEKST
Anna Gutowska-Ciołek, Sprawozdanie z XIII Łódzkiej Konferencji Biograficznej z cyklu "Biografia i badanie biografii", pt. "Sytuacje trudne w biografii. Wątki edukacyjne", Łódź, 20-21 lutego 2024 roku, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 19, s. 253 - 257
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Gutowska-Ciołek", title = "Sprawozdanie z XIII Łódzkiej Konferencji Biograficznej z cyklu "Biografia i badanie biografii", pt. "Sytuacje trudne w biografii. Wątki edukacyjne", Łódź, 20-21 lutego 2024 roku", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 19", pages = "253 - 257" }