-
Problematyka edukacji dla bezpieczeństwa dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnyms. 105 - 114CZYSTY TEKST
Daria Sikorska, Problematyka edukacji dla bezpieczeństwa dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, Pedagogika Rodziny, 2015 / Tom 5 / Numer 3, s. 105 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Daria Sikorska", title = "Problematyka edukacji dla bezpieczeństwa dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym", journal = "Pedagogika Rodziny", issue = "2015 / Tom 5 / Numer 3", pages = "105 - 114" }
-
Mikrouszkodzenie mózgu (minima brain damage) jako zagrożenie realizacji procesu nauczania i wychowanias. 127 - 135CZYSTY TEKST
Wojciech Gruszczyński, Mikrouszkodzenie mózgu (minima brain damage) jako zagrożenie realizacji procesu nauczania i wychowania, Pedagogika Rodziny, 2015 / Tom 5 / Numer 3, s. 127 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Gruszczyński", title = "Mikrouszkodzenie mózgu (minima brain damage) jako zagrożenie realizacji procesu nauczania i wychowania", journal = "Pedagogika Rodziny", issue = "2015 / Tom 5 / Numer 3", pages = "127 - 135" }
-
CZYSTY TEKST
Eulalia Adasiewicz, Rola wychowawcy klasy w zapobieganiu niepowodzeniom szkolnym, Pedagogika Rodziny, 2015 / Tom 5 / Numer 3, s. 151 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Eulalia Adasiewicz", title = "Rola wychowawcy klasy w zapobieganiu niepowodzeniom szkolnym", journal = "Pedagogika Rodziny", issue = "2015 / Tom 5 / Numer 3", pages = "151 - 161" }
-
Zjawisko agresji w środowisku młodzieży : pojęcie agresji, przemocy oraz ich objawys. 177 - 190CZYSTY TEKST
Agata Stępień, Zjawisko agresji w środowisku młodzieży : pojęcie agresji, przemocy oraz ich objawy, Pedagogika Rodziny, 2015 / Tom 5 / Numer 3, s. 177 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Stępień", title = "Zjawisko agresji w środowisku młodzieży : pojęcie agresji, przemocy oraz ich objawy", journal = "Pedagogika Rodziny", issue = "2015 / Tom 5 / Numer 3", pages = "177 - 190" }
-
Aktywność społeczna pokolenia późnej dorosłości – potrzeby, wyzwania, zagrożenias. 23 - 33CZYSTY TEKST
Halina Worach-Kardas, Aktywność społeczna pokolenia późnej dorosłości – potrzeby, wyzwania, zagrożenia, Pedagogika Rodziny, 2015 / Tom 5 / Numer 3, s. 23 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Halina Worach-Kardas", title = "Aktywność społeczna pokolenia późnej dorosłości – potrzeby, wyzwania, zagrożenia", journal = "Pedagogika Rodziny", issue = "2015 / Tom 5 / Numer 3", pages = "23 - 33" }
-
Montessoriańska koncepcja wychowania do niezależności – próba współczesnej interpretacjis. 47 - 58CZYSTY TEKST
Dorota Zdybel, Montessoriańska koncepcja wychowania do niezależności – próba współczesnej interpretacji, Pedagogika Rodziny, 2015 / Tom 5 / Numer 3, s. 47 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Zdybel", title = "Montessoriańska koncepcja wychowania do niezależności – próba współczesnej interpretacji", journal = "Pedagogika Rodziny", issue = "2015 / Tom 5 / Numer 3", pages = "47 - 58" }
-
Patologie w siłach zbrojnych – stan i perspektywy badań w świetle literatury przedmiotus. 69 - 80CZYSTY TEKST
Marlena Niemiec, Patologie w siłach zbrojnych – stan i perspektywy badań w świetle literatury przedmiotu, Pedagogika Rodziny, 2015 / Tom 5 / Numer 3, s. 69 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Marlena Niemiec", title = "Patologie w siłach zbrojnych – stan i perspektywy badań w świetle literatury przedmiotu", journal = "Pedagogika Rodziny", issue = "2015 / Tom 5 / Numer 3", pages = "69 - 80" }
-
CZYSTY TEKST
Lidia Pawelec, Instytucjonalne rozwiązywanie problemu dziecka z syndromem eurosieroctwa, Pedagogika Rodziny, 2015 / Tom 5 / Numer 3, s. 93 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Lidia Pawelec", title = "Instytucjonalne rozwiązywanie problemu dziecka z syndromem eurosieroctwa", journal = "Pedagogika Rodziny", issue = "2015 / Tom 5 / Numer 3", pages = "93 - 104" }
-
CZYSTY TEKST
Grzegorz Ignatowski, Zadanie rodziny w procesie przenikania kultur i tradycji, Pedagogika Rodziny, 2015 / Tom 5 / Numer 3, s. 117 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Ignatowski", title = "Zadanie rodziny w procesie przenikania kultur i tradycji", journal = "Pedagogika Rodziny", issue = "2015 / Tom 5 / Numer 3", pages = "117 - 126" }
-
CZYSTY TEKST
Mariola Świderska, Obawy związane ze starością, Pedagogika Rodziny, 2015 / Tom 5 / Numer 3, s. 137 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Świderska", title = "Obawy związane ze starością", journal = "Pedagogika Rodziny", issue = "2015 / Tom 5 / Numer 3", pages = "137 - 150" }
-
Okoliczności i sposoby przeciwdziałania „ukrytemu programowi” w zakładach karnychs. 163 - 175CZYSTY TEKST
Tadeusz Wolan, Okoliczności i sposoby przeciwdziałania „ukrytemu programowi” w zakładach karnych, Pedagogika Rodziny, 2015 / Tom 5 / Numer 3, s. 163 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Tadeusz Wolan", title = "Okoliczności i sposoby przeciwdziałania „ukrytemu programowi” w zakładach karnych", journal = "Pedagogika Rodziny", issue = "2015 / Tom 5 / Numer 3", pages = "163 - 175" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Cieślak, Katarzyna Dudek, Witold Śmigielski, Joanna Tułacz, Katarzyna Michalak, Elżbieta Poziomska-Piątkowska, Ocena poziomu cech motorycznych u dzieci w wieku przedszkolnym, Pedagogika Rodziny, 2015 / Tom 5 / Numer 3, s. 191 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Cieślak, Katarzyna Dudek, Witold Śmigielski, Joanna Tułacz, Katarzyna Michalak, Elżbieta Poziomska-Piątkowska", title = "Ocena poziomu cech motorycznych u dzieci w wieku przedszkolnym", journal = "Pedagogika Rodziny", issue = "2015 / Tom 5 / Numer 3", pages = "191 - 198" }
-
Dylemat relacji pojęć „wsparcie” i „pomoc” w przestrzeni działań prorodzinnych – wewnętrznych i zewnętrznychs. 7 - 22CZYSTY TEKST
Mikołaj Winiarski, Dylemat relacji pojęć „wsparcie” i „pomoc” w przestrzeni działań prorodzinnych – wewnętrznych i zewnętrznych, Pedagogika Rodziny, 2015 / Tom 5 / Numer 3, s. 7 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Mikołaj Winiarski", title = "Dylemat relacji pojęć „wsparcie” i „pomoc” w przestrzeni działań prorodzinnych – wewnętrznych i zewnętrznych", journal = "Pedagogika Rodziny", issue = "2015 / Tom 5 / Numer 3", pages = "7 - 22" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Ciupińska, Profilaktyka w środowisku szkolnym, Pedagogika Rodziny, 2015 / Tom 5 / Numer 3, s. 35 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Ciupińska", title = "Profilaktyka w środowisku szkolnym", journal = "Pedagogika Rodziny", issue = "2015 / Tom 5 / Numer 3", pages = "35 - 46" }
-
Nadmierne wykorzystanie substancji psychoaktywnych jako determinant procesu twórczegos. 59 - 68CZYSTY TEKST
Elżbieta Markiewicz, Nadmierne wykorzystanie substancji psychoaktywnych jako determinant procesu twórczego, Pedagogika Rodziny, 2015 / Tom 5 / Numer 3, s. 59 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Markiewicz", title = "Nadmierne wykorzystanie substancji psychoaktywnych jako determinant procesu twórczego", journal = "Pedagogika Rodziny", issue = "2015 / Tom 5 / Numer 3", pages = "59 - 68" }
-
CZYSTY TEKST
Aneta Parkes, Socjosponsoring – społecznie zaangażowana forma sponsoringu, Pedagogika Rodziny, 2015 / Tom 5 / Numer 3, s. 81 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Parkes", title = "Socjosponsoring – społecznie zaangażowana forma sponsoringu", journal = "Pedagogika Rodziny", issue = "2015 / Tom 5 / Numer 3", pages = "81 - 92" }