-
Wstęps. 353CZYSTY TEKST
Aniela Styś, Wstęp, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2015 / Tom 15 / Numer 3, s. 353
BIBTEX@Article{ authors = " Aniela Styś", title = "Wstęp", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2015 / Tom 15 / Numer 3", pages = "353" }
-
Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumenta w wielowymiarowej rzeczywistościs. 355 - 362CZYSTY TEKST
Katarzyna Kolasińska-Morawska, Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumenta w wielowymiarowej rzeczywistości, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2015 / Tom 15 / Numer 3, s. 355 - 362
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kolasińska-Morawska", title = "Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumenta w wielowymiarowej rzeczywistości", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2015 / Tom 15 / Numer 3", pages = "355 - 362" }
-
Działania demarketingu w branży tytoniowejs. 363 - 372CZYSTY TEKST
Magdalena Murzyn, Joanna Nogieć, Działania demarketingu w branży tytoniowej, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2015 / Tom 15 / Numer 3, s. 363 - 372
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Murzyn, Joanna Nogieć", title = "Działania demarketingu w branży tytoniowej", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2015 / Tom 15 / Numer 3", pages = "363 - 372" }
-
Deklarowane wartości w opinii przedstawicieli wybranych pokoleńs. 373 - 380CZYSTY TEKST
Magdalena Murzyn, Joanna Nogieć, Deklarowane wartości w opinii przedstawicieli wybranych pokoleń, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2015 / Tom 15 / Numer 3, s. 373 - 380
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Murzyn, Joanna Nogieć", title = "Deklarowane wartości w opinii przedstawicieli wybranych pokoleń", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2015 / Tom 15 / Numer 3", pages = "373 - 380" }
-
Altruistyczny i rywalizacyjny styl podejmowania decyzji członków gospodarstw domowych a ich role w procesie zakupus. 381 - 388CZYSTY TEKST
Dariusz Fatuła, Adam Sagan, Altruistyczny i rywalizacyjny styl podejmowania decyzji członków gospodarstw domowych a ich role w procesie zakupu, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2015 / Tom 15 / Numer 3, s. 381 - 388
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Fatuła, Adam Sagan", title = "Altruistyczny i rywalizacyjny styl podejmowania decyzji członków gospodarstw domowych a ich role w procesie zakupu", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2015 / Tom 15 / Numer 3", pages = "381 - 388" }
-
The brand and corporate mission for the perspective of corporate social responsibilitys. 389 - 396CZYSTY TEKST
Mateusz Rak, The brand and corporate mission for the perspective of corporate social responsibility, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2015 / Tom 15 / Numer 3, s. 389 - 396
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Rak", title = "The brand and corporate mission for the perspective of corporate social responsibility", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2015 / Tom 15 / Numer 3", pages = "389 - 396" }
-
Młodzi członkowie gospodarstw domowych jako konsumenci mediów masowych w świetle badań jakościowychs. 397 - 405CZYSTY TEKST
Aleksandra Perchla-Włosik, Joanna Wardzała, Młodzi członkowie gospodarstw domowych jako konsumenci mediów masowych w świetle badań jakościowych, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2015 / Tom 15 / Numer 3, s. 397 - 405
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Perchla-Włosik, Joanna Wardzała", title = "Młodzi członkowie gospodarstw domowych jako konsumenci mediów masowych w świetle badań jakościowych", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2015 / Tom 15 / Numer 3", pages = "397 - 405" }
-
Internet jako źródło informacji e-konsumentów o ofercie handlowej i usługowej przedsiębiorstws. 407 - 415CZYSTY TEKST
Robert Wolny, Internet jako źródło informacji e-konsumentów o ofercie handlowej i usługowej przedsiębiorstw, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2015 / Tom 15 / Numer 3, s. 407 - 415
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Wolny", title = "Internet jako źródło informacji e-konsumentów o ofercie handlowej i usługowej przedsiębiorstw", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2015 / Tom 15 / Numer 3", pages = "407 - 415" }
-
Ryzyko konsumenckie w procesie zakupu żywności funkcjonalnejs. 417 - 424CZYSTY TEKST
Magdalena Olejniczak, Ryzyko konsumenckie w procesie zakupu żywności funkcjonalnej, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2015 / Tom 15 / Numer 3, s. 417 - 424
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Olejniczak", title = "Ryzyko konsumenckie w procesie zakupu żywności funkcjonalnej", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2015 / Tom 15 / Numer 3", pages = "417 - 424" }
-
Postrzeganie wartości wykształcenia zawodowego w świetle badańs. 425 - 432CZYSTY TEKST
Magdalena Walczak, Postrzeganie wartości wykształcenia zawodowego w świetle badań, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2015 / Tom 15 / Numer 3, s. 425 - 432
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Walczak", title = "Postrzeganie wartości wykształcenia zawodowego w świetle badań", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2015 / Tom 15 / Numer 3", pages = "425 - 432" }
-
Kreowanie przestrzeni mieszkalnej w gospodarstwach domowych na tle nowych trendów w konsumpcjis. 433 - 439CZYSTY TEKST
Wanda Patrzałek, Kreowanie przestrzeni mieszkalnej w gospodarstwach domowych na tle nowych trendów w konsumpcji, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2015 / Tom 15 / Numer 3, s. 433 - 439
BIBTEX@Article{ authors = " Wanda Patrzałek", title = "Kreowanie przestrzeni mieszkalnej w gospodarstwach domowych na tle nowych trendów w konsumpcji", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2015 / Tom 15 / Numer 3", pages = "433 - 439" }
-
Polskie marki modowe w świadomości młodych konsumentóws. 441 - 449CZYSTY TEKST
Barbara Mróz-Gorgoń, Polskie marki modowe w świadomości młodych konsumentów, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2015 / Tom 15 / Numer 3, s. 441 - 449
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Mróz-Gorgoń", title = "Polskie marki modowe w świadomości młodych konsumentów", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2015 / Tom 15 / Numer 3", pages = "441 - 449" }
-
Ekonomiczne aspekty zdolności kredytowej gospodarstw domowych w latach 2003-2012s. 451 - 459CZYSTY TEKST
Jarosław Ziętarski, Ekonomiczne aspekty zdolności kredytowej gospodarstw domowych w latach 2003-2012, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2015 / Tom 15 / Numer 3, s. 451 - 459
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Ziętarski", title = "Ekonomiczne aspekty zdolności kredytowej gospodarstw domowych w latach 2003-2012", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2015 / Tom 15 / Numer 3", pages = "451 - 459" }
-
The internet and communication technologies in view of various typologies of generationss. 461 - 466CZYSTY TEKST
Agnieszka Dejnaka, The internet and communication technologies in view of various typologies of generations, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2015 / Tom 15 / Numer 3, s. 461 - 466
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dejnaka", title = "The internet and communication technologies in view of various typologies of generations", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2015 / Tom 15 / Numer 3", pages = "461 - 466" }
-
Wolność i otwartość jako społeczno-centryczny przykład innowacjis. 467 - 475CZYSTY TEKST
Grzegorz Klimek, Wolność i otwartość jako społeczno-centryczny przykład innowacji, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2015 / Tom 15 / Numer 3, s. 467 - 475
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Klimek", title = "Wolność i otwartość jako społeczno-centryczny przykład innowacji", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2015 / Tom 15 / Numer 3", pages = "467 - 475" }