-
Zmiana skojarzeń z uczelnią jako pracodawcą - opinie młodych polskich potencjalnych pracownikóws. 1 - 18CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Anna Goliszek, Zmiana skojarzeń z uczelnią jako pracodawcą - opinie młodych polskich potencjalnych pracowników , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 2(28), s. 1 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk, Anna Goliszek", title = "Zmiana skojarzeń z uczelnią jako pracodawcą - opinie młodych polskich potencjalnych pracowników ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 2(28)", pages = "1 - 18" }
-
Skojarzenia z uczelnią jako pracodawcą - opinie kobiet i mężczyzn reprezentujących młodych potencjalnych pracownikóws. 19 - 42CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Anna Goliszek, Skojarzenia z uczelnią jako pracodawcą - opinie kobiet i mężczyzn reprezentujących młodych potencjalnych pracowników , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 2(28), s. 19 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk, Anna Goliszek", title = "Skojarzenia z uczelnią jako pracodawcą - opinie kobiet i mężczyzn reprezentujących młodych potencjalnych pracowników ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 2(28)", pages = "19 - 42" }
-
Wybrane aspekty polityki innowacyjnej przedsiębiorstw funkcjonujących w państwach członkowskich Unii Europejskiejs. 43 - 66CZYSTY TEKST
Jerzy Baruk, Wybrane aspekty polityki innowacyjnej przedsiębiorstw funkcjonujących w państwach członkowskich Unii Europejskiej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 2(28), s. 43 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Baruk", title = "Wybrane aspekty polityki innowacyjnej przedsiębiorstw funkcjonujących w państwach członkowskich Unii Europejskiej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 2(28)", pages = "43 - 66" }
-
Etos nauki a podejście do promocji w nauces. 67 - 98CZYSTY TEKST
Marzena Feldy, Etos nauki a podejście do promocji w nauce , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 2(28), s. 67 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Feldy", title = "Etos nauki a podejście do promocji w nauce ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 2(28)", pages = "67 - 98" }
-
Problemy współpracy nauki i biznesus. 99 - 120CZYSTY TEKST
Piotr Mikosik, Problemy współpracy nauki i biznesu , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 2(28), s. 99 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Mikosik", title = "Problemy współpracy nauki i biznesu ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 2(28)", pages = "99 - 120" }
-
Zintegrowana komunikacja marketingowa - koncepcje, praktyka, nowe wyzwanias. 121 - 138CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Zintegrowana komunikacja marketingowa - koncepcje, praktyka, nowe wyzwania , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 2(28), s. 121 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Zintegrowana komunikacja marketingowa - koncepcje, praktyka, nowe wyzwania ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 2(28)", pages = "121 - 138" }