-
Podmiot i struktura społeczna w teorii A. Giddensa - rekonstrukcja i krytykas. 7 - 31CZYSTY TEKST
Agnieszka Cybal-Michalska, Podmiot i struktura społeczna w teorii A. Giddensa - rekonstrukcja i krytyka , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 2 (62), s. 7 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Cybal-Michalska", title = "Podmiot i struktura społeczna w teorii A. Giddensa - rekonstrukcja i krytyka ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 2 (62)", pages = "7 - 31" }
-
Niezróżnicowania różnica - czyli o tym, jak rynek buduje monowielokulturowe środowisko wychowawcze i kontroluje rozwój tożsamościs. 33 - 48CZYSTY TEKST
Małgorzata Lewartowska-Zychowicz, Niezróżnicowania różnica - czyli o tym, jak rynek buduje monowielokulturowe środowisko wychowawcze i kontroluje rozwój tożsamości , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 2 (62), s. 33 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Lewartowska-Zychowicz", title = "Niezróżnicowania różnica - czyli o tym, jak rynek buduje monowielokulturowe środowisko wychowawcze i kontroluje rozwój tożsamości ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 2 (62)", pages = "33 - 48" }
-
Dyskurs pedagogiczny jako element urządzania młodzieżys. 49 - 73CZYSTY TEKST
Helena Ostrowicka, Dyskurs pedagogiczny jako element urządzania młodzieży , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 2 (62), s. 49 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Helena Ostrowicka", title = "Dyskurs pedagogiczny jako element urządzania młodzieży ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 2 (62)", pages = "49 - 73" }
-
Normy mowalne i wartości duchowe jako enklawy systemu społecznego : dziecko w systemie aksjonormatywnyms. 75 - 89CZYSTY TEKST
Małgorzata Kunicka, Normy mowalne i wartości duchowe jako enklawy systemu społecznego : dziecko w systemie aksjonormatywnym , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 2 (62), s. 75 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kunicka", title = "Normy mowalne i wartości duchowe jako enklawy systemu społecznego : dziecko w systemie aksjonormatywnym ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 2 (62)", pages = "75 - 89" }
-
Oblicza macierzyństwa ukazane w projekcie fotograficznym pt. "Matki" grupy "Zorka Project" - pespektywa metodologii wizualnejs. 93 - 106CZYSTY TEKST
Martyna Pryszmont-Ciesielska, Oblicza macierzyństwa ukazane w projekcie fotograficznym pt. "Matki" grupy "Zorka Project" - pespektywa metodologii wizualnej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 2 (62), s. 93 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Martyna Pryszmont-Ciesielska", title = "Oblicza macierzyństwa ukazane w projekcie fotograficznym pt. "Matki" grupy "Zorka Project" - pespektywa metodologii wizualnej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 2 (62)", pages = "93 - 106" }
-
Czy dzieci to uśmiech opatrzności? : uwarunowania jakości życia mateks. 107 - 125CZYSTY TEKST
Ewa Kalecińska-Adamczyk, Czy dzieci to uśmiech opatrzności? : uwarunowania jakości życia matek , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 2 (62), s. 107 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kalecińska-Adamczyk", title = "Czy dzieci to uśmiech opatrzności? : uwarunowania jakości życia matek ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 2 (62)", pages = "107 - 125" }
-
Balast czy narzędzie władzy - opinie nauczycieli o politykach i polityce oświatowej MENs. 127 - 138CZYSTY TEKST
Anna Gajdzica, Katarzyna Serafińska, Balast czy narzędzie władzy - opinie nauczycieli o politykach i polityce oświatowej MEN , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 2 (62), s. 127 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Gajdzica, Katarzyna Serafińska", title = "Balast czy narzędzie władzy - opinie nauczycieli o politykach i polityce oświatowej MEN ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 2 (62)", pages = "127 - 138" }
-
Katecheza w szkole lekcją dialogu : wobec Małgorzaty Cackowskiej i Piotra Stańczykas. 141 - 152CZYSTY TEKST
Andrzej Potocki, Katecheza w szkole lekcją dialogu : wobec Małgorzaty Cackowskiej i Piotra Stańczyka , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 2 (62), s. 141 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Potocki", title = "Katecheza w szkole lekcją dialogu : wobec Małgorzaty Cackowskiej i Piotra Stańczyka ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 2 (62)", pages = "141 - 152" }
-
Wokół problematyki demokratyczności katechezy szkolnej : w odpowiedzi Andrzejowi Potockiemus. 153 - 159CZYSTY TEKST
Małgorzata Cackowska, Piotr Stańczyk, Wokół problematyki demokratyczności katechezy szkolnej : w odpowiedzi Andrzejowi Potockiemu , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 2 (62), s. 153 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Cackowska, Piotr Stańczyk", title = "Wokół problematyki demokratyczności katechezy szkolnej : w odpowiedzi Andrzejowi Potockiemu ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 2 (62)", pages = "153 - 159" }
-
III międzynarodowa konferencja poświęcona dziedzictwu nauki i kultury polonijnej "Promocja kulturowo-informacyjna współczesnego wychodźstwa a dziedzictwo narodowe emigraji", pod Patronatem Jego Ekscelencji Tomasza Orłowskiego, Ambasadora Rzeczypospolitej Poskiej we Francji, Paryżm 13-14 grudnia 2012 r.s. 163 - 173CZYSTY TEKST
Jerzy Nikitorowicz, III międzynarodowa konferencja poświęcona dziedzictwu nauki i kultury polonijnej "Promocja kulturowo-informacyjna współczesnego wychodźstwa a dziedzictwo narodowe emigraji", pod Patronatem Jego Ekscelencji Tomasza Orłowskiego, Ambasadora Rzeczypospolitej Poskiej we Francji, Paryżm 13-14 grudnia 2012 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 2 (62), s. 163 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Nikitorowicz", title = "III międzynarodowa konferencja poświęcona dziedzictwu nauki i kultury polonijnej "Promocja kulturowo-informacyjna współczesnego wychodźstwa a dziedzictwo narodowe emigraji", pod Patronatem Jego Ekscelencji Tomasza Orłowskiego, Ambasadora Rzeczypospolitej Poskiej we Francji, Paryżm 13-14 grudnia 2012 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 2 (62)", pages = "163 - 173" }
-
"Upowszechnianie, animacja, komercjalizacja kultury : historia, idee, parktyki", Józef Kargul, Warszawa [b.r.] : [recenzja]s. 177 - 180CZYSTY TEKST
Józef Kargul, Bogusław Śliwerski, "Upowszechnianie, animacja, komercjalizacja kultury : historia, idee, parktyki", Józef Kargul, Warszawa [b.r.] : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 2 (62), s. 177 - 180
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Kargul, Bogusław Śliwerski", title = ""Upowszechnianie, animacja, komercjalizacja kultury : historia, idee, parktyki", Józef Kargul, Warszawa [b.r.] : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 2 (62)", pages = "177 - 180" }
-
"From Command to Community : A New Approach to Leadership Education in Colleges and Universities", red. Nicholas V. Longo, Cynthia M. Gibson, Medford 2011 : [recenzja]s. 181 - 186CZYSTY TEKST
Cynthia M. Gibson, Nicholas V. Longo, Kinga Majchrzak, "From Command to Community : A New Approach to Leadership Education in Colleges and Universities", red. Nicholas V. Longo, Cynthia M. Gibson, Medford 2011 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 2 (62), s. 181 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Cynthia M. Gibson, Nicholas V. Longo, Kinga Majchrzak", title = ""From Command to Community : A New Approach to Leadership Education in Colleges and Universities", red. Nicholas V. Longo, Cynthia M. Gibson, Medford 2011 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 2 (62)", pages = "181 - 186" }