-
Od redakcjis. 5 - 8CZYSTY TEKST
Alicja Korzeniecka-Bondar, Od redakcji, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2014 / Numer 2, s. 5 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Korzeniecka-Bondar", title = "Od redakcji", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2014 / Numer 2", pages = "5 - 8" }
-
Utrata twarzy, czyli o upokorzeniu w aspekcie społecznym i jednostkowyms. 9 - 24CZYSTY TEKST
Matylda Pachowicz, Utrata twarzy, czyli o upokorzeniu w aspekcie społecznym i jednostkowym, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2014 / Numer 2, s. 9 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Matylda Pachowicz", title = "Utrata twarzy, czyli o upokorzeniu w aspekcie społecznym i jednostkowym", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2014 / Numer 2", pages = "9 - 24" }
-
„Upokorzona” codzienność osób niepełnosprawnychs. 25 - 37CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Dorota Prysak, „Upokorzona” codzienność osób niepełnosprawnych, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2014 / Numer 2, s. 25 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza, Dorota Prysak", title = "„Upokorzona” codzienność osób niepełnosprawnych", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2014 / Numer 2", pages = "25 - 37" }
-
Upokorzenie (w) pracy socjalnej : na przykładzie ageizmu i przemocy wobec osób starszychs. 38 - 54CZYSTY TEKST
Anna M. Kola, Upokorzenie (w) pracy socjalnej : na przykładzie ageizmu i przemocy wobec osób starszych, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2014 / Numer 2, s. 38 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Anna M. Kola", title = "Upokorzenie (w) pracy socjalnej : na przykładzie ageizmu i przemocy wobec osób starszych", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2014 / Numer 2", pages = "38 - 54" }
-
Projekt Bohaterskiej Wyobraźni : Heroic Imagination Projects. 55 - 58CZYSTY TEKST
Urszula Markowska-Manista, Projekt Bohaterskiej Wyobraźni : Heroic Imagination Project, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2014 / Numer 2, s. 55 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Markowska-Manista", title = "Projekt Bohaterskiej Wyobraźni : Heroic Imagination Project", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2014 / Numer 2", pages = "55 - 58" }
-
Projekt Bohaterskiej Wyobraźni Profesora Philipa Zimbardo a realia współczesnego kształcenia młodzieżys. 59 - 78CZYSTY TEKST
Urszula Markowska-Manista, Philip Zimbardo, Projekt Bohaterskiej Wyobraźni Profesora Philipa Zimbardo a realia współczesnego kształcenia młodzieży, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2014 / Numer 2, s. 59 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Markowska-Manista, Philip Zimbardo", title = "Projekt Bohaterskiej Wyobraźni Profesora Philipa Zimbardo a realia współczesnego kształcenia młodzieży", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2014 / Numer 2", pages = "59 - 78" }
-
Upokorzenie ucznia przez nauczyciela jako jeden z mechanizmów oceniania szkolnegos. 79 - 94CZYSTY TEKST
Sylwia Jaskulska, Upokorzenie ucznia przez nauczyciela jako jeden z mechanizmów oceniania szkolnego, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2014 / Numer 2, s. 79 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Jaskulska", title = "Upokorzenie ucznia przez nauczyciela jako jeden z mechanizmów oceniania szkolnego", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2014 / Numer 2", pages = "79 - 94" }
-
Naprawdę śmieszne? : Granice śmiechu w edukacjis. 95 - 108CZYSTY TEKST
Przemysław Paweł Grzybowski, Naprawdę śmieszne? : Granice śmiechu w edukacji, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2014 / Numer 2, s. 95 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Paweł Grzybowski", title = "Naprawdę śmieszne? : Granice śmiechu w edukacji", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2014 / Numer 2", pages = "95 - 108" }
-
Wstręt jako społeczna forma kontroli seksualnościs. 109 - 117CZYSTY TEKST
Justyna Ratkowska-Pasikowska, Wstręt jako społeczna forma kontroli seksualności, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2014 / Numer 2, s. 109 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Ratkowska-Pasikowska", title = "Wstręt jako społeczna forma kontroli seksualności", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2014 / Numer 2", pages = "109 - 117" }
-
Nauczyciel pokorny czy zakotwiczony?s. 118 - 126CZYSTY TEKST
Hanna Kędzierska, Jolanta Sajdera, Nauczyciel pokorny czy zakotwiczony?, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2014 / Numer 2, s. 118 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Kędzierska, Jolanta Sajdera", title = "Nauczyciel pokorny czy zakotwiczony?", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2014 / Numer 2", pages = "118 - 126" }
-
Zespół Samokształceniowy i Samopomocy Koleżeńskiej pod patronatem Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN – pięciolecie działalności z perspektywy kategorii refleksyjnościs. 127 - 138CZYSTY TEKST
Ewa Bochno, Iwona Kopaczyńska, Zespół Samokształceniowy i Samopomocy Koleżeńskiej pod patronatem Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN – pięciolecie działalności z perspektywy kategorii refleksyjności, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2014 / Numer 2, s. 127 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Bochno, Iwona Kopaczyńska", title = "Zespół Samokształceniowy i Samopomocy Koleżeńskiej pod patronatem Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN – pięciolecie działalności z perspektywy kategorii refleksyjności", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2014 / Numer 2", pages = "127 - 138" }
-
O projekcie „Subsumcje edukacji”s. 139 - 146CZYSTY TEKST
Maksymilian Chutorański, Jacek Moroz, Oskar Szwabowski, O projekcie „Subsumcje edukacji”, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2014 / Numer 2, s. 139 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Maksymilian Chutorański, Jacek Moroz, Oskar Szwabowski", title = "O projekcie „Subsumcje edukacji”", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2014 / Numer 2", pages = "139 - 146" }
-
O nędznym robaku i rwących się niciach, czyli rzecz o upokorzenius. 147 - 153CZYSTY TEKST
Aleksander Cywiński, O nędznym robaku i rwących się niciach, czyli rzecz o upokorzeniu, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2014 / Numer 2, s. 147 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Cywiński", title = "O nędznym robaku i rwących się niciach, czyli rzecz o upokorzeniu", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2014 / Numer 2", pages = "147 - 153" }