-
Od Redakcjis. 7CZYSTY TEKST
Od Redakcji, Chowanna, 2014 / Tom 2, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Od Redakcji", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 2", pages = "7" }
-
Wspomnienies. 9 - 10CZYSTY TEKST
Ewa Jarosz, Wspomnienie, Chowanna, 2014 / Tom 2, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Jarosz", title = "Wspomnienie", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 2", pages = "9 - 10" }
-
W stronę rozwoju ludzkich potencjalności - z perspektywy interdyscyplinarnej : wprowadzenie w problematykęs. 13 - 16CZYSTY TEKST
Beata Dyrda, W stronę rozwoju ludzkich potencjalności - z perspektywy interdyscyplinarnej : wprowadzenie w problematykę, Chowanna, 2014 / Tom 2, s. 13 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Dyrda", title = "W stronę rozwoju ludzkich potencjalności - z perspektywy interdyscyplinarnej : wprowadzenie w problematykę", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 2", pages = "13 - 16" }
-
Od potencjalności do transgresji historycznych : kreatywność na różnych poziomachs. 17 - 40CZYSTY TEKST
Krzysztof J. Szmidt, Od potencjalności do transgresji historycznych : kreatywność na różnych poziomach, Chowanna, 2014 / Tom 2, s. 17 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof J. Szmidt", title = "Od potencjalności do transgresji historycznych : kreatywność na różnych poziomach", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 2", pages = "17 - 40" }
-
Uwarunkowania realizacji potencjału : od kreatywności do osiągnięć twórczychs. 41 - 59CZYSTY TEKST
Maciej Karwowski, Joanna Szen-Ziemiańska, Uwarunkowania realizacji potencjału : od kreatywności do osiągnięć twórczych, Chowanna, 2014 / Tom 2, s. 41 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Karwowski, Joanna Szen-Ziemiańska", title = "Uwarunkowania realizacji potencjału : od kreatywności do osiągnięć twórczych", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 2", pages = "41 - 59" }
-
Ekspresja somaestetyczna w aktualizacji potencjalności kreacyjnej dzieckas. 61 - 79CZYSTY TEKST
Katarzyna Krasoń, Ekspresja somaestetyczna w aktualizacji potencjalności kreacyjnej dziecka, Chowanna, 2014 / Tom 2, s. 61 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Krasoń", title = "Ekspresja somaestetyczna w aktualizacji potencjalności kreacyjnej dziecka", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 2", pages = "61 - 79" }
-
Wrażliwość, intensywność a potencjał rozwojowy osób wybitnie zdolnychs. 81 - 94CZYSTY TEKST
Wiesława Limont, Wrażliwość, intensywność a potencjał rozwojowy osób wybitnie zdolnych, Chowanna, 2014 / Tom 2, s. 81 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Limont", title = "Wrażliwość, intensywność a potencjał rozwojowy osób wybitnie zdolnych", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 2", pages = "81 - 94" }
-
Psychologia mądrości : w trosce o integralny rozwój uczniów zdolnychs. 95 - 110CZYSTY TEKST
Tomasz Knopik, Andrzej Sękowski, Psychologia mądrości : w trosce o integralny rozwój uczniów zdolnych, Chowanna, 2014 / Tom 2, s. 95 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Knopik, Andrzej Sękowski", title = "Psychologia mądrości : w trosce o integralny rozwój uczniów zdolnych", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 2", pages = "95 - 110" }
-
Wspieranie rozwoju zdolności uczniów w szkołach w Bułgarii : kierunki zmians. 111 - 125CZYSTY TEKST
Teresa Giza, Wspieranie rozwoju zdolności uczniów w szkołach w Bułgarii : kierunki zmian, Chowanna, 2014 / Tom 2, s. 111 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Giza", title = "Wspieranie rozwoju zdolności uczniów w szkołach w Bułgarii : kierunki zmian", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 2", pages = "111 - 125" }
-
Postawy twórcze versus odtwórcze dzieci w młodszym wieku szkolnym i "ewolucja" tych postaw jako egzemplifikacja idei transgresji w edukacji szkolnejs. 127 - 151CZYSTY TEKST
Ewa Wysocka, Postawy twórcze versus odtwórcze dzieci w młodszym wieku szkolnym i "ewolucja" tych postaw jako egzemplifikacja idei transgresji w edukacji szkolnej, Chowanna, 2014 / Tom 2, s. 127 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Wysocka", title = "Postawy twórcze versus odtwórcze dzieci w młodszym wieku szkolnym i "ewolucja" tych postaw jako egzemplifikacja idei transgresji w edukacji szkolnej", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 2", pages = "127 - 151" }
-
Tożsamość jako projekt refleksyjny a ambiwalencje jej statusu wobec matryc władzy dyscyplinującejs. 153 - 163CZYSTY TEKST
Ewa Bielska, Tożsamość jako projekt refleksyjny a ambiwalencje jej statusu wobec matryc władzy dyscyplinującej, Chowanna, 2014 / Tom 2, s. 153 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Bielska", title = "Tożsamość jako projekt refleksyjny a ambiwalencje jej statusu wobec matryc władzy dyscyplinującej", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 2", pages = "153 - 163" }
-
Makiawelizm, narcyzm, psychopatia : ciemna triada jako próba opisania osobowości eksploatatoras. 165 - 181CZYSTY TEKST
Irena Pilch, Makiawelizm, narcyzm, psychopatia : ciemna triada jako próba opisania osobowości eksploatatora, Chowanna, 2014 / Tom 2, s. 165 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Pilch", title = "Makiawelizm, narcyzm, psychopatia : ciemna triada jako próba opisania osobowości eksploatatora", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 2", pages = "165 - 181" }
-
Między uspołecznieniem a indywidualizacją : w stronę rozwijania potencjału emocjonalnego w edukacjis. 183 - 195CZYSTY TEKST
Irena Przybylska, Między uspołecznieniem a indywidualizacją : w stronę rozwijania potencjału emocjonalnego w edukacji, Chowanna, 2014 / Tom 2, s. 183 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Przybylska", title = "Między uspołecznieniem a indywidualizacją : w stronę rozwijania potencjału emocjonalnego w edukacji", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 2", pages = "183 - 195" }
-
Poczucie własnej skuteczności w rozwijaniu zdolności i uzdolnień uczniów w narracjach nauczycieli twórczościs. 197 - 214CZYSTY TEKST
Monika Modrzejewska-Świgulska, Poczucie własnej skuteczności w rozwijaniu zdolności i uzdolnień uczniów w narracjach nauczycieli twórczości, Chowanna, 2014 / Tom 2, s. 197 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Modrzejewska-Świgulska", title = "Poczucie własnej skuteczności w rozwijaniu zdolności i uzdolnień uczniów w narracjach nauczycieli twórczości", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 2", pages = "197 - 214" }
-
Nonkonformizm jako cecha osobowości Polaków trzech pokoleńs. 215 - 234CZYSTY TEKST
Ryszarda Ewa Bernacka, Nonkonformizm jako cecha osobowości Polaków trzech pokoleń, Chowanna, 2014 / Tom 2, s. 215 - 234
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszarda Ewa Bernacka", title = "Nonkonformizm jako cecha osobowości Polaków trzech pokoleń", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 2", pages = "215 - 234" }
-
Kto sięga po "katalizator" rozwoju? Otwartość na doświadczenie i kontrola wolicjonalna uczestników programu Erasmuss. 235 - 251CZYSTY TEKST
Dorota Turska, Anna Wankiewicz, Kto sięga po "katalizator" rozwoju? Otwartość na doświadczenie i kontrola wolicjonalna uczestników programu Erasmus, Chowanna, 2014 / Tom 2, s. 235 - 251
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Turska, Anna Wankiewicz", title = "Kto sięga po "katalizator" rozwoju? Otwartość na doświadczenie i kontrola wolicjonalna uczestników programu Erasmus", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 2", pages = "235 - 251" }
-
Krajowe Ramy Kwalifikacji z perspektywy rozwoju człowiekas. 253 - 266CZYSTY TEKST
Piotr Błajet, Beata Przyborowska, Krajowe Ramy Kwalifikacji z perspektywy rozwoju człowieka, Chowanna, 2014 / Tom 2, s. 253 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Błajet, Beata Przyborowska", title = "Krajowe Ramy Kwalifikacji z perspektywy rozwoju człowieka", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 2", pages = "253 - 266" }
-
Wyczerpanie się potencjału państwa narodowego na rzecz potencjału mniejszości etniczno-regionalnych : (przykład Górnego Śląska)s. 267 - 280CZYSTY TEKST
Adam Roter, Wyczerpanie się potencjału państwa narodowego na rzecz potencjału mniejszości etniczno-regionalnych : (przykład Górnego Śląska), Chowanna, 2014 / Tom 2, s. 267 - 280
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Roter", title = "Wyczerpanie się potencjału państwa narodowego na rzecz potencjału mniejszości etniczno-regionalnych : (przykład Górnego Śląska)", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 2", pages = "267 - 280" }
-
Przemoc wobec dzieci w Polsce : "Dwie strony medalu" - oficjalny zakaz a społeczna rzeczywistośćs. 283 - 299CZYSTY TEKST
Ewa Jarosz, Przemoc wobec dzieci w Polsce : "Dwie strony medalu" - oficjalny zakaz a społeczna rzeczywistość, Chowanna, 2014 / Tom 2, s. 283 - 299
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Jarosz", title = "Przemoc wobec dzieci w Polsce : "Dwie strony medalu" - oficjalny zakaz a społeczna rzeczywistość", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 2", pages = "283 - 299" }
-
Wykształcenie matki jako czynnik różnicujący rodzicielskie strategie rozpoznawania i rozwijania zainteresowań i zdolności dziecis. 301 - 319CZYSTY TEKST
Alicja Baum, Joanna Łukasiewicz-Wieleba, Wykształcenie matki jako czynnik różnicujący rodzicielskie strategie rozpoznawania i rozwijania zainteresowań i zdolności dzieci, Chowanna, 2014 / Tom 2, s. 301 - 319
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Baum, Joanna Łukasiewicz-Wieleba", title = "Wykształcenie matki jako czynnik różnicujący rodzicielskie strategie rozpoznawania i rozwijania zainteresowań i zdolności dzieci", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 2", pages = "301 - 319" }
-
Wokół zagadnienia refleksyjności w rozwoju człowieka dorosłegos. 321 - 338CZYSTY TEKST
Danuta Słaba, Wokół zagadnienia refleksyjności w rozwoju człowieka dorosłego, Chowanna, 2014 / Tom 2, s. 321 - 338
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Słaba", title = "Wokół zagadnienia refleksyjności w rozwoju człowieka dorosłego", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 2", pages = "321 - 338" }
-
Kreowanie edukacji globalnej (planetarnej) : utopijna iluzja czy rzeczywistość?s. 339 - 354CZYSTY TEKST
Joanna Kapica-Curzytek, Kreowanie edukacji globalnej (planetarnej) : utopijna iluzja czy rzeczywistość?, Chowanna, 2014 / Tom 2, s. 339 - 354
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kapica-Curzytek", title = "Kreowanie edukacji globalnej (planetarnej) : utopijna iluzja czy rzeczywistość?", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 2", pages = "339 - 354" }
-
"Edukacja i sfera publiczna. Idee i doświadczenia pedagogiki radykalnej", Henry A. Giroux, Lech Witkowski, Kraków 2010 : [recenzja]s. 357 - 362CZYSTY TEKST
Henry A. Giroux, Julita Orzelska, Lech Witkowski, "Edukacja i sfera publiczna. Idee i doświadczenia pedagogiki radykalnej", Henry A. Giroux, Lech Witkowski, Kraków 2010 : [recenzja], Chowanna, 2014 / Tom 2, s. 357 - 362
BIBTEX@Article{ authors = " Henry A. Giroux, Julita Orzelska, Lech Witkowski", title = ""Edukacja i sfera publiczna. Idee i doświadczenia pedagogiki radykalnej", Henry A. Giroux, Lech Witkowski, Kraków 2010 : [recenzja]", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 2", pages = "357 - 362" }
-
"Portret zbiorowy nauczycieli aktywnych. Między zaangażowaniem a oporem wobec zmian", Anna Gajdzica, Toruń 2013 : [recenzja]s. 363 - 368CZYSTY TEKST
Anna Gajdzica, Tatiana Kłosińska, "Portret zbiorowy nauczycieli aktywnych. Między zaangażowaniem a oporem wobec zmian", Anna Gajdzica, Toruń 2013 : [recenzja], Chowanna, 2014 / Tom 2, s. 363 - 368
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Gajdzica, Tatiana Kłosińska", title = ""Portret zbiorowy nauczycieli aktywnych. Między zaangażowaniem a oporem wobec zmian", Anna Gajdzica, Toruń 2013 : [recenzja]", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 2", pages = "363 - 368" }
-
Konferencja "O pedagogice Profesora Bogdana Suchodolskiego. W 110. rocznicę urodzin" : (Sosnowiec, 12 maja 2014 r.)s. 369 - 374CZYSTY TEKST
Maria Kycler, Konferencja "O pedagogice Profesora Bogdana Suchodolskiego. W 110. rocznicę urodzin" : (Sosnowiec, 12 maja 2014 r.), Chowanna, 2014 / Tom 2, s. 369 - 374
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Kycler", title = "Konferencja "O pedagogice Profesora Bogdana Suchodolskiego. W 110. rocznicę urodzin" : (Sosnowiec, 12 maja 2014 r.)", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 2", pages = "369 - 374" }