-
Problemy z użyciem przedimków w pisemnej produkcji w języku trzecim : analiza psycholingwistyczna i implikacje glottodydaktycznes. 11 - 23CZYSTY TEKST
Zofia Chłopek, Problemy z użyciem przedimków w pisemnej produkcji w języku trzecim : analiza psycholingwistyczna i implikacje glottodydaktyczne, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2014 / Numer 10, s. 11 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Chłopek", title = "Problemy z użyciem przedimków w pisemnej produkcji w języku trzecim : analiza psycholingwistyczna i implikacje glottodydaktyczne", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2014 / Numer 10", pages = "11 - 23" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska, Tekst podręcznikowy i jego odbiorca pod lupą lingwisty, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2014 / Numer 10, s. 1 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska", title = "Tekst podręcznikowy i jego odbiorca pod lupą lingwisty", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2014 / Numer 10", pages = "1 - 10" }
-
CZYSTY TEKST
Przemysław E. Gębal, Glottodydaktyka porównawcza jako nowa subdyscyplina glottodydaktyki, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2014 / Numer 10, s. 37 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław E. Gębal", title = "Glottodydaktyka porównawcza jako nowa subdyscyplina glottodydaktyki", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2014 / Numer 10", pages = "37 - 49" }
-
Rola edukacji aktywnej w przezwyciężaniu wyuczonej bezradności na lekcji języka obcegos. 51 - 60CZYSTY TEKST
Magdalena Kolber, Rola edukacji aktywnej w przezwyciężaniu wyuczonej bezradności na lekcji języka obcego, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2014 / Numer 10, s. 51 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kolber", title = "Rola edukacji aktywnej w przezwyciężaniu wyuczonej bezradności na lekcji języka obcego", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2014 / Numer 10", pages = "51 - 60" }
-
Space conceptualization and motion verbs in Polish and French as foreign languagess. 77 - 94CZYSTY TEKST
Urszula Paprocka-Piotrowska, Space conceptualization and motion verbs in Polish and French as foreign languages, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2014 / Numer 10, s. 77 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Paprocka-Piotrowska", title = "Space conceptualization and motion verbs in Polish and French as foreign languages", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2014 / Numer 10", pages = "77 - 94" }
-
Teoria a praktyka testowania rozumienia ze słuchu : na przykładzie testów maturalnych z języka niemieckiegos. 95 - 101CZYSTY TEKST
Emilia Podpora-Polit, Teoria a praktyka testowania rozumienia ze słuchu : na przykładzie testów maturalnych z języka niemieckiego, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2014 / Numer 10, s. 95 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Emilia Podpora-Polit", title = "Teoria a praktyka testowania rozumienia ze słuchu : na przykładzie testów maturalnych z języka niemieckiego", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2014 / Numer 10", pages = "95 - 101" }
-
Wędrówka po równoważni, czyli próba krytycznego spojrzenia na nauczanie "języka biznesu" na filologii germańskiej na przykładzie zajęć z niemieckiego języka gospodarkis. 103 - 109CZYSTY TEKST
Grażyna Strzelecka, Wędrówka po równoważni, czyli próba krytycznego spojrzenia na nauczanie "języka biznesu" na filologii germańskiej na przykładzie zajęć z niemieckiego języka gospodarki, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2014 / Numer 10, s. 103 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Strzelecka", title = "Wędrówka po równoważni, czyli próba krytycznego spojrzenia na nauczanie "języka biznesu" na filologii germańskiej na przykładzie zajęć z niemieckiego języka gospodarki", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2014 / Numer 10", pages = "103 - 109" }
-
Exposure of Polish learners of languages for legal purposes to law-related pop cultures. 25 - 35CZYSTY TEKST
Andrzej Dąbrowski, Exposure of Polish learners of languages for legal purposes to law-related pop culture, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2014 / Numer 10, s. 25 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Dąbrowski", title = "Exposure of Polish learners of languages for legal purposes to law-related pop culture", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2014 / Numer 10", pages = "25 - 35" }
-
Znaczenie Internetu w nauczaniu języka niemieckiego na przykładzie platformy wsipnet.pls. 61 - 75CZYSTY TEKST
Marek Laskowski, Znaczenie Internetu w nauczaniu języka niemieckiego na przykładzie platformy wsipnet.pl, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2014 / Numer 10, s. 61 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Laskowski", title = "Znaczenie Internetu w nauczaniu języka niemieckiego na przykładzie platformy wsipnet.pl", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2014 / Numer 10", pages = "61 - 75" }
-
Wykorzystanie programu IBM SPSS Statistics w ocenie jakości kształcenia na kierunku językoznawstwo stosowanes. 111 - 124CZYSTY TEKST
Sonia Szramek-Karcz, Maciej Wolny, Przemysław Grzonka, Wykorzystanie programu IBM SPSS Statistics w ocenie jakości kształcenia na kierunku językoznawstwo stosowane, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2014 / Numer 10, s. 111 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Sonia Szramek-Karcz, Maciej Wolny, Przemysław Grzonka", title = "Wykorzystanie programu IBM SPSS Statistics w ocenie jakości kształcenia na kierunku językoznawstwo stosowane", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2014 / Numer 10", pages = "111 - 124" }