-
Miejsca pamięci narodowej w nauczaniu języków obcych : cele i sposoby łączenia aktywności poznawczych uczniów z przeżyciami emocjonalnymis. 35 - 46CZYSTY TEKST
Sebastian Chudak, Miejsca pamięci narodowej w nauczaniu języków obcych : cele i sposoby łączenia aktywności poznawczych uczniów z przeżyciami emocjonalnymi, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2015 / Numer 12, s. 35 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Sebastian Chudak", title = "Miejsca pamięci narodowej w nauczaniu języków obcych : cele i sposoby łączenia aktywności poznawczych uczniów z przeżyciami emocjonalnymi", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2015 / Numer 12", pages = "35 - 46" }
-
Autorefleksja i samoocena przyszłych nauczycieli języka niemieckiego jako jedno z kryteriów weryfikacji sposobu ich kształcenias. 1 - 14CZYSTY TEKST
Magdalena Białek, Autorefleksja i samoocena przyszłych nauczycieli języka niemieckiego jako jedno z kryteriów weryfikacji sposobu ich kształcenia, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2015 / Numer 12, s. 1 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Białek", title = "Autorefleksja i samoocena przyszłych nauczycieli języka niemieckiego jako jedno z kryteriów weryfikacji sposobu ich kształcenia", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2015 / Numer 12", pages = "1 - 14" }
-
Efektywność kreatywnych metod w rozwijaniu kompetencji językowych studentów w zakresie języka angielskiegos. 57 - 67CZYSTY TEKST
Marcin Łączek, Efektywność kreatywnych metod w rozwijaniu kompetencji językowych studentów w zakresie języka angielskiego, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2015 / Numer 12, s. 57 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Łączek", title = "Efektywność kreatywnych metod w rozwijaniu kompetencji językowych studentów w zakresie języka angielskiego", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2015 / Numer 12", pages = "57 - 67" }
-
O transferencji wiedzy naukowej i subiektywnych poglądów na temat kształcenia nauczycieli języków obcych na podstawie rezultatów metaanalizy artykułów opublikowanych na łamach "Neofilologa"s. 81 - 96CZYSTY TEKST
Izabela Orchowska, O transferencji wiedzy naukowej i subiektywnych poglądów na temat kształcenia nauczycieli języków obcych na podstawie rezultatów metaanalizy artykułów opublikowanych na łamach "Neofilologa", Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2015 / Numer 12, s. 81 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Orchowska", title = "O transferencji wiedzy naukowej i subiektywnych poglądów na temat kształcenia nauczycieli języków obcych na podstawie rezultatów metaanalizy artykułów opublikowanych na łamach "Neofilologa"", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2015 / Numer 12", pages = "81 - 96" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Żytyńska, Etiudy fonetyczne : nauczanie wymowy sztuką, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2015 / Numer 12, s. 107 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Żytyńska", title = "Etiudy fonetyczne : nauczanie wymowy sztuką", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2015 / Numer 12", pages = "107 - 117" }
-
"Pronunciation in EFL Instruction. A Research-Based Approach", Jolanta Szpyra-Kozłowska, Bristol [etc.] 2015 : [recenzja]s. 119 - 122CZYSTY TEKST
Marcin Łączek, Jolanta Szpyra-Kozłowska, "Pronunciation in EFL Instruction. A Research-Based Approach", Jolanta Szpyra-Kozłowska, Bristol [etc.] 2015 : [recenzja], Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2015 / Numer 12, s. 119 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Łączek, Jolanta Szpyra-Kozłowska", title = ""Pronunciation in EFL Instruction. A Research-Based Approach", Jolanta Szpyra-Kozłowska, Bristol [etc.] 2015 : [recenzja]", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2015 / Numer 12", pages = "119 - 122" }
-
Specyficzne cechy wielojęzyczności indywidualnej nabywanej w kontekście szkolnym : analiza na przykładzie studentów specjalności filologia angielska z językiem dodatkowym - język niemieckis. 15 - 33CZYSTY TEKST
Joanna Boratyńska-Sumara, Specyficzne cechy wielojęzyczności indywidualnej nabywanej w kontekście szkolnym : analiza na przykładzie studentów specjalności filologia angielska z językiem dodatkowym - język niemiecki, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2015 / Numer 12, s. 15 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Boratyńska-Sumara", title = "Specyficzne cechy wielojęzyczności indywidualnej nabywanej w kontekście szkolnym : analiza na przykładzie studentów specjalności filologia angielska z językiem dodatkowym - język niemiecki", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2015 / Numer 12", pages = "15 - 33" }
-
Wyrazy zapożyczone w nauce języka : wybrane aspekty ekwiwalencji znaczeniowej w języku polskim i rosyjskims. 47 - 56CZYSTY TEKST
Tatiana Kwiatkowska, Wyrazy zapożyczone w nauce języka : wybrane aspekty ekwiwalencji znaczeniowej w języku polskim i rosyjskim, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2015 / Numer 12, s. 47 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Kwiatkowska", title = "Wyrazy zapożyczone w nauce języka : wybrane aspekty ekwiwalencji znaczeniowej w języku polskim i rosyjskim", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2015 / Numer 12", pages = "47 - 56" }
-
CZYSTY TEKST
Izabela Nowak, Transfer w kontekście dydaktyki językowej doby postkomunikacyjnej, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2015 / Numer 12, s. 69 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Nowak", title = "Transfer w kontekście dydaktyki językowej doby postkomunikacyjnej", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2015 / Numer 12", pages = "69 - 80" }
-
CZYSTY TEKST
Łukasz Marek Plęs, DaF oraz EFL w ujęciu komplementarnym, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2015 / Numer 12, s. 97 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Marek Plęs", title = "DaF oraz EFL w ujęciu komplementarnym", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2015 / Numer 12", pages = "97 - 105" }