-
„Wiem, że nic nie wiem" – horyzonty poznawcze uczniów a kompetencje studentów filologii germańskiejs. 77 - 94CZYSTY TEKST
Marek Laskowski, „Wiem, że nic nie wiem" – horyzonty poznawcze uczniów a kompetencje studentów filologii germańskiej, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2015 / Numer 14, s. 77 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Laskowski", title = "„Wiem, że nic nie wiem" – horyzonty poznawcze uczniów a kompetencje studentów filologii germańskiej", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2015 / Numer 14", pages = "77 - 94" }
-
O usytuowaniu epistemologicznym polskiego dyskursu glottodydaktycznego na temat kształcenia nauczycieli języków obcychs. 95 - 111CZYSTY TEKST
Izabela Orchowska, O usytuowaniu epistemologicznym polskiego dyskursu glottodydaktycznego na temat kształcenia nauczycieli języków obcych, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2015 / Numer 14, s. 95 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Orchowska", title = "O usytuowaniu epistemologicznym polskiego dyskursu glottodydaktycznego na temat kształcenia nauczycieli języków obcych", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2015 / Numer 14", pages = "95 - 111" }
-
CZYSTY TEKST
Albertyna Paciorek, Semantic Implicit Learning in Acquisition of L2 English, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2015 / Numer 14, s. 113 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Albertyna Paciorek", title = "Semantic Implicit Learning in Acquisition of L2 English", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2015 / Numer 14", pages = "113 - 123" }
-
„Berufsfeld-Kommunikation: Deutsch" (= Wissen-Kompetenz-Text 7), red. Karl-Hubert Kiefer, Christian Efing, Matthias Jung, Annegret Middeke, Frankfurt a. M. 2014 : [recenzja]s. 125 - 127CZYSTY TEKST
Paweł Szerszeń, Karl-Hubert Kiefer, Christian Efing, Matthias Jung, Annegret Middeke, „Berufsfeld-Kommunikation: Deutsch" (= Wissen-Kompetenz-Text 7), red. Karl-Hubert Kiefer, Christian Efing, Matthias Jung, Annegret Middeke, Frankfurt a. M. 2014 : [recenzja], Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2015 / Numer 14, s. 125 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Szerszeń, Karl-Hubert Kiefer, Christian Efing, Matthias Jung, Annegret Middeke", title = "„Berufsfeld-Kommunikation: Deutsch" (= Wissen-Kompetenz-Text 7), red. Karl-Hubert Kiefer, Christian Efing, Matthias Jung, Annegret Middeke, Frankfurt a. M. 2014 : [recenzja]", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2015 / Numer 14", pages = "125 - 127" }
-
„Euphemismen des Wirtschaftsdeutschen aus der Sicht der anthroponzentrischen Linguistik" (= Warschauer Studien zur Germanistik und zur Angewandten Linguistik 2), Paweł Bąk, Frankfurt am Main 2012 : [recenzja]s. 129 - 132CZYSTY TEKST
Magdalena Filar, Paweł Bąk, „Euphemismen des Wirtschaftsdeutschen aus der Sicht der anthroponzentrischen Linguistik" (= Warschauer Studien zur Germanistik und zur Angewandten Linguistik 2), Paweł Bąk, Frankfurt am Main 2012 : [recenzja], Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2015 / Numer 14, s. 129 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Filar, Paweł Bąk", title = "„Euphemismen des Wirtschaftsdeutschen aus der Sicht der anthroponzentrischen Linguistik" (= Warschauer Studien zur Germanistik und zur Angewandten Linguistik 2), Paweł Bąk, Frankfurt am Main 2012 : [recenzja]", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2015 / Numer 14", pages = "129 - 132" }
-
Sprawozdanie z konferencji naukowej Katedry Języka Polskiego Instytutu Filologii Polskiej i Katedry Akwizycji i Dydaktyki Języków Instytutu Filologii Romańskiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II oraz Polskiego Towarzystwa Lingwistyki Stosowanej „Nauczanie języków obcych – nowe czasy, stare problemy", Lublin, 13-14 listopada 2015 r.s. 133 - 135CZYSTY TEKST
Marcin Łączek, Sprawozdanie z konferencji naukowej Katedry Języka Polskiego Instytutu Filologii Polskiej i Katedry Akwizycji i Dydaktyki Języków Instytutu Filologii Romańskiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II oraz Polskiego Towarzystwa Lingwistyki Stosowanej „Nauczanie języków obcych – nowe czasy, stare problemy", Lublin, 13-14 listopada 2015 r., Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2015 / Numer 14, s. 133 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Łączek", title = "Sprawozdanie z konferencji naukowej Katedry Języka Polskiego Instytutu Filologii Polskiej i Katedry Akwizycji i Dydaktyki Języków Instytutu Filologii Romańskiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II oraz Polskiego Towarzystwa Lingwistyki Stosowanej „Nauczanie języków obcych – nowe czasy, stare problemy", Lublin, 13-14 listopada 2015 r.", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2015 / Numer 14", pages = "133 - 135" }
-
Nauczanie języka obcego za pomocą komunikatora internetowego Skype z wykorzystaniem wirtualnej tablicy w formie Google Docss. 57 - 64CZYSTY TEKST
Magdalena Jaszczyk, Nauczanie języka obcego za pomocą komunikatora internetowego Skype z wykorzystaniem wirtualnej tablicy w formie Google Docs, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2015 / Numer 14, s. 57 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Jaszczyk", title = "Nauczanie języka obcego za pomocą komunikatora internetowego Skype z wykorzystaniem wirtualnej tablicy w formie Google Docs", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2015 / Numer 14", pages = "57 - 64" }
-
Materiał glottodydaktyczny w podręczniku do nauki języka angielskiego dla szkół średnich a jego odbiorcas. 1 - 15CZYSTY TEKST
Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska, Materiał glottodydaktyczny w podręczniku do nauki języka angielskiego dla szkół średnich a jego odbiorca, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2015 / Numer 14, s. 1 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska", title = "Materiał glottodydaktyczny w podręczniku do nauki języka angielskiego dla szkół średnich a jego odbiorca", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2015 / Numer 14", pages = "1 - 15" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Białek, Podejście komunikacyjne i zakres jego realizacji w nauczaniu języków obcych, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2015 / Numer 14, s. 17 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Białek", title = "Podejście komunikacyjne i zakres jego realizacji w nauczaniu języków obcych", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2015 / Numer 14", pages = "17 - 29" }
-
CZYSTY TEKST
Gabriela Gorąca-Sawczyk, Rola zadań w rozwijaniu autonomii studentów specjalizacji glottodydaktycznej, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2015 / Numer 14, s. 31 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Gabriela Gorąca-Sawczyk", title = "Rola zadań w rozwijaniu autonomii studentów specjalizacji glottodydaktycznej", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2015 / Numer 14", pages = "31 - 40" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Górecka, Agnieszka Nowicka, Uczenie się w interakcjach argumentacyjnych a tożsamość ucznia jako rozmówcy, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2015 / Numer 14, s. 41 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Górecka, Agnieszka Nowicka", title = "Uczenie się w interakcjach argumentacyjnych a tożsamość ucznia jako rozmówcy", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2015 / Numer 14", pages = "41 - 55" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Kusiak-Pisowacka, Ewaluacja podręcznika w nauczaniu języków obcych, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2015 / Numer 14, s. 65 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Kusiak-Pisowacka", title = "Ewaluacja podręcznika w nauczaniu języków obcych", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2015 / Numer 14", pages = "65 - 75" }