-
Wstęps. 5CZYSTY TEKST
Paweł Płusa, Wstęp, Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 5
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Płusa", title = "Wstęp", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "5" }
-
Możliwości zastosowania tekstów autentycznych w nowoczesnym interkulturowym nauczaniu języków obcychs. 7 - 14CZYSTY TEKST
Sylwia Adamczak, Możliwości zastosowania tekstów autentycznych w nowoczesnym interkulturowym nauczaniu języków obcych , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 7 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Adamczak", title = "Możliwości zastosowania tekstów autentycznych w nowoczesnym interkulturowym nauczaniu języków obcych ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "7 - 14" }
-
Zur glottodidaktischen Relevanz grammatischer Konstruktionen von geringer Frequenzs. 15 - 22CZYSTY TEKST
Jacek Barański, Zur glottodidaktischen Relevanz grammatischer Konstruktionen von geringer Frequenz, Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 15 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Barański", title = "Zur glottodidaktischen Relevanz grammatischer Konstruktionen von geringer Frequenz", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "15 - 22" }
-
Słownik: ostoja tłumacza i podpora nauczania czy też źródło błędów i frustracji?s. 23 - 28CZYSTY TEKST
Antoni Dębski, Słownik: ostoja tłumacza i podpora nauczania czy też źródło błędów i frustracji? , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 23 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Antoni Dębski", title = "Słownik: ostoja tłumacza i podpora nauczania czy też źródło błędów i frustracji? ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "23 - 28" }
-
Defining Phrasal Verbs: Considerations for Polish Teachers of Englishs. 29 - 34CZYSTY TEKST
Patryicia Dissosway, Defining Phrasal Verbs: Considerations for Polish Teachers of English , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 29 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Patryicia Dissosway", title = "Defining Phrasal Verbs: Considerations for Polish Teachers of English ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "29 - 34" }
-
Problemy recepcji tekstów francuskiego języka specjalistycznego przez studentów Kolegium Języka Biznesu Uniwersytetu Śląskiego w Sosnowcus. 35 - 38CZYSTY TEKST
Anna Dolata-Zaród, Problemy recepcji tekstów francuskiego języka specjalistycznego przez studentów Kolegium Języka Biznesu Uniwersytetu Śląskiego w Sosnowcu , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 35 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Dolata-Zaród", title = "Problemy recepcji tekstów francuskiego języka specjalistycznego przez studentów Kolegium Języka Biznesu Uniwersytetu Śląskiego w Sosnowcu ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "35 - 38" }
-
Czy język rosyjski może stać się językiem biznesu? (z doświadczeń pracy w Instytucie Filologii Obcych WSP w Częstochowie)s. 39 - 45CZYSTY TEKST
Oleg Fiedotow, Czy język rosyjski może stać się językiem biznesu? (z doświadczeń pracy w Instytucie Filologii Obcych WSP w Częstochowie) , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 39 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Oleg Fiedotow", title = "Czy język rosyjski może stać się językiem biznesu? (z doświadczeń pracy w Instytucie Filologii Obcych WSP w Częstochowie) ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "39 - 45" }
-
Warunki zwiększenia skuteczności nauczania języka obcego. Z doświadczeń polskich i zagranicznychs. 47 - 50CZYSTY TEKST
Stefan Folaron, Warunki zwiększenia skuteczności nauczania języka obcego. Z doświadczeń polskich i zagranicznych , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 47 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Stefan Folaron", title = "Warunki zwiększenia skuteczności nauczania języka obcego. Z doświadczeń polskich i zagranicznych ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "47 - 50" }
-
Poziom kształcenia językowego w polskich liceach ogólnokształcących (wnioski z badań empirycznych przeprowadzonych w zakresie języka rosyjskiego i niemieckiego)s. 51 - 55CZYSTY TEKST
Roman Gawarkiewicz, Poziom kształcenia językowego w polskich liceach ogólnokształcących (wnioski z badań empirycznych przeprowadzonych w zakresie języka rosyjskiego i niemieckiego), Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 51 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Gawarkiewicz", title = "Poziom kształcenia językowego w polskich liceach ogólnokształcących (wnioski z badań empirycznych przeprowadzonych w zakresie języka rosyjskiego i niemieckiego)", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "51 - 55" }
-
Technologia informacyjna w samokształceniu językowyms. 57 - 66CZYSTY TEKST
Andrzej Kaczmarek, Technologia informacyjna w samokształceniu językowym , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 57 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Kaczmarek", title = "Technologia informacyjna w samokształceniu językowym ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "57 - 66" }
-
Strategie kompensacyjne w rozumieniu tekstu pisanegos. 67 - 72CZYSTY TEKST
Katarzyna Karpińska-Szaj, Strategie kompensacyjne w rozumieniu tekstu pisanego , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 67 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Karpińska-Szaj", title = "Strategie kompensacyjne w rozumieniu tekstu pisanego ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "67 - 72" }
-
Aspekt relacji i treści jako element kontekstu komunikacyjnego periodycznych publikacji przedsiębiorstws. 73 - 76CZYSTY TEKST
Marcin Maciejewski, Aspekt relacji i treści jako element kontekstu komunikacyjnego periodycznych publikacji przedsiębiorstw , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 73 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Maciejewski", title = "Aspekt relacji i treści jako element kontekstu komunikacyjnego periodycznych publikacji przedsiębiorstw ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "73 - 76" }
-
Warunki przygotowania absolwentów szkół średnich do studiów filologii germańskiej a potrzeby i możliwości w dobie reformy polskiego systemu oświatowegos. 77 - 87CZYSTY TEKST
Izabela Marciniak, Warunki przygotowania absolwentów szkół średnich do studiów filologii germańskiej a potrzeby i możliwości w dobie reformy polskiego systemu oświatowego , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 77 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Marciniak", title = "Warunki przygotowania absolwentów szkół średnich do studiów filologii germańskiej a potrzeby i możliwości w dobie reformy polskiego systemu oświatowego ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "77 - 87" }
-
Autonomia ucznia w zreformowanej szkoles. 89 - 94CZYSTY TEKST
Magdalena Mitura, Autonomia ucznia w zreformowanej szkole , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 89 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Mitura", title = "Autonomia ucznia w zreformowanej szkole ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "89 - 94" }
-
Zagadnienie ekwiwalencji w tłumaczeniu niemieckich pism procesowychs. 95 - 105CZYSTY TEKST
Michał Młodecki, Zagadnienie ekwiwalencji w tłumaczeniu niemieckich pism procesowych , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 95 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Młodecki", title = "Zagadnienie ekwiwalencji w tłumaczeniu niemieckich pism procesowych ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "95 - 105" }
-
Preferencja słuchowa i zakładki tłumaczeniowe jako przykłady strategicznego wykorzystania neurolingwistyki w procesie kształcenia tłumaczy symultanicznychs. 107 - 111CZYSTY TEKST
Agnieszka Molska, Preferencja słuchowa i zakładki tłumaczeniowe jako przykłady strategicznego wykorzystania neurolingwistyki w procesie kształcenia tłumaczy symultanicznych , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 107 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Molska", title = "Preferencja słuchowa i zakładki tłumaczeniowe jako przykłady strategicznego wykorzystania neurolingwistyki w procesie kształcenia tłumaczy symultanicznych ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "107 - 111" }
-
Nowa rola pracowni językowej w zreformowanej szkoles. 113 - 116CZYSTY TEKST
Małgorzata Niemiec-Knaś, Nowa rola pracowni językowej w zreformowanej szkole , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 113 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Niemiec-Knaś", title = "Nowa rola pracowni językowej w zreformowanej szkole ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "113 - 116" }
-
Über die Rolle der Valenztheorie in der Vermittlung der praktischen Grammatiks. 117 - 124CZYSTY TEKST
Elżbieta Pawlikowska, Über die Rolle der Valenztheorie in der Vermittlung der praktischen Grammatik , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 117 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Pawlikowska", title = "Über die Rolle der Valenztheorie in der Vermittlung der praktischen Grammatik ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "117 - 124" }
-
Tok kształcenia nauczycieli języków obcych w Polsce: Kolegia, Uniwersytety (na przykładzie tutoratu Uniwersytetu Śląskiego)s. 125 - 127CZYSTY TEKST
Paweł Płusa, Tok kształcenia nauczycieli języków obcych w Polsce: Kolegia, Uniwersytety (na przykładzie tutoratu Uniwersytetu Śląskiego) , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 125 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Płusa", title = "Tok kształcenia nauczycieli języków obcych w Polsce: Kolegia, Uniwersytety (na przykładzie tutoratu Uniwersytetu Śląskiego) ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "125 - 127" }
-
Muzyczny wideoklip na lekcji języka obcegos. 129 - 133CZYSTY TEKST
Agnieszka Rumianowska, Muzyczny wideoklip na lekcji języka obcego , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 129 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Rumianowska", title = "Muzyczny wideoklip na lekcji języka obcego ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "129 - 133" }
-
Pozwólmy uczniom mówićs. 135 - 141CZYSTY TEKST
Beata Rusek, Pozwólmy uczniom mówić , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 135 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Rusek", title = "Pozwólmy uczniom mówić ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "135 - 141" }
-
Funkcja tekstów użytkowych w procesie komunikacji językowejs. 143 - 150CZYSTY TEKST
Patrycja Sapota, Funkcja tekstów użytkowych w procesie komunikacji językowej , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 143 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Patrycja Sapota", title = "Funkcja tekstów użytkowych w procesie komunikacji językowej ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "143 - 150" }
-
Polnische Phraseologismen mit mythologischen, biblischen und historischen Komponenten sowe ihre deutschen Äquivalentes. 151 - 159CZYSTY TEKST
Stanisław Podobiński, Edyta Skoczylas-Krotla, Polnische Phraseologismen mit mythologischen, biblischen und historischen Komponenten sowe ihre deutschen Äquivalente , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 151 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Podobiński, Edyta Skoczylas-Krotla", title = "Polnische Phraseologismen mit mythologischen, biblischen und historischen Komponenten sowe ihre deutschen Äquivalente ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "151 - 159" }
-
Touring the translator's jails. 161 - 165CZYSTY TEKST
Hélène Suzanne, Touring the translator's jail , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 161 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Hélène Suzanne", title = "Touring the translator's jail ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "161 - 165" }
-
Antropomorficzny obraz kraju na przykładzie „Le plat pays" J. Brela. Propozycja interpretacji na lekcji języka francuskiegos. 167 - 171CZYSTY TEKST
Teresa Ściepień, Antropomorficzny obraz kraju na przykładzie „Le plat pays" J. Brela. Propozycja interpretacji na lekcji języka francuskiego , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 167 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Ściepień", title = "Antropomorficzny obraz kraju na przykładzie „Le plat pays" J. Brela. Propozycja interpretacji na lekcji języka francuskiego ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "167 - 171" }
-
Kształtowanie kompetencji specjalistycznych u przyszłych tłumaczys. 173 - 175CZYSTY TEKST
Mirosław Trybisz, Kształtowanie kompetencji specjalistycznych u przyszłych tłumaczy , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 173 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Trybisz", title = "Kształtowanie kompetencji specjalistycznych u przyszłych tłumaczy ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "173 - 175" }
-
Język specjalistyczny a strategie uczenia sięs. 177 - 185CZYSTY TEKST
Joanna Wilk-Janik, Język specjalistyczny a strategie uczenia się , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 177 - 185
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wilk-Janik", title = "Język specjalistyczny a strategie uczenia się ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "177 - 185" }
-
Teoria a praktyka w kształceniu nauczycieli języków obcychs. 187 - 194CZYSTY TEKST
Elżbieta Zawadzka, Teoria a praktyka w kształceniu nauczycieli języków obcych , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 187 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Zawadzka", title = "Teoria a praktyka w kształceniu nauczycieli języków obcych ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "187 - 194" }
-
Zastosowanie metody „odpowiedzi całym ciałem" (TPR) w nauczaniu języka obcego dziecis. 195 - 201CZYSTY TEKST
Joanna Zawodniak, Zastosowanie metody „odpowiedzi całym ciałem" (TPR) w nauczaniu języka obcego dzieci , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 195 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Zawodniak", title = "Zastosowanie metody „odpowiedzi całym ciałem" (TPR) w nauczaniu języka obcego dzieci ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "195 - 201" }
-
Reforma systemu edukacji. Przyczyny i cele zmian w obszarze struktury kształcenia, szanse i możliwości komunikowania się w różnych językachs. 203 - 215CZYSTY TEKST
Jerzy Zdański, Reforma systemu edukacji. Przyczyny i cele zmian w obszarze struktury kształcenia, szanse i możliwości komunikowania się w różnych językach, Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 203 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Zdański", title = "Reforma systemu edukacji. Przyczyny i cele zmian w obszarze struktury kształcenia, szanse i możliwości komunikowania się w różnych językach", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "203 - 215" }