-
[Przekazujemy trzydziesty numer]CZYSTY TEKST
Aneta Olejniczak, [Przekazujemy trzydziesty numer] , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 4(30), s.
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Olejniczak", title = "[Przekazujemy trzydziesty numer] ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 4(30)", pages = "" }
-
Uwarunkowania aktywności promocyjnej samorządów studenckichs. 1 - 17CZYSTY TEKST
Justyna Bryk 1, Uwarunkowania aktywności promocyjnej samorządów studenckich , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 4(30), s. 1 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Bryk 1", title = "Uwarunkowania aktywności promocyjnej samorządów studenckich ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 4(30)", pages = "1 - 17" }
-
Formuła 5I dla skuteczności wyboru pracowników organizacji naukowo-badawczychs. 19 - 34CZYSTY TEKST
Jacquelyn Anne Zehner, William Bradley Zehner II, Formuła 5I dla skuteczności wyboru pracowników organizacji naukowo-badawczych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 4(30), s. 19 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Jacquelyn Anne Zehner, William Bradley Zehner II", title = "Formuła 5I dla skuteczności wyboru pracowników organizacji naukowo-badawczych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 4(30)", pages = "19 - 34" }
-
Oczekiwania studentów wobec kadry dydaktycznej jako czynniki warunkujące poprawę kapitału relacyjnego uczelnis. 35 - 55CZYSTY TEKST
Małgorzata Adamska, Oczekiwania studentów wobec kadry dydaktycznej jako czynniki warunkujące poprawę kapitału relacyjnego uczelni , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 4(30), s. 35 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Adamska", title = "Oczekiwania studentów wobec kadry dydaktycznej jako czynniki warunkujące poprawę kapitału relacyjnego uczelni ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 4(30)", pages = "35 - 55" }
-
Wykorzystanie zintegrowanej komunikacji maretingowej we wprowadzaniu na rynek nowej marki : Case study Eko Patrolu Głównego Instytutu Górnictwas. 57 - 74CZYSTY TEKST
Mateusz Dulewski, Sylwia Jarosławska-Sobór, Wykorzystanie zintegrowanej komunikacji maretingowej we wprowadzaniu na rynek nowej marki : Case study Eko Patrolu Głównego Instytutu Górnictwa , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 4(30), s. 57 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Dulewski, Sylwia Jarosławska-Sobór", title = "Wykorzystanie zintegrowanej komunikacji maretingowej we wprowadzaniu na rynek nowej marki : Case study Eko Patrolu Głównego Instytutu Górnictwa ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 4(30)", pages = "57 - 74" }
-
Orientacja marketingowa jednostek naukowo-badawczych jako wsparcie procesu komercjalizacji wyników B+Rs. 75 - 89CZYSTY TEKST
Marzena Walasik, Orientacja marketingowa jednostek naukowo-badawczych jako wsparcie procesu komercjalizacji wyników B+R, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 4(30), s. 75 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Walasik", title = "Orientacja marketingowa jednostek naukowo-badawczych jako wsparcie procesu komercjalizacji wyników B+R", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 4(30)", pages = "75 - 89" }
-
Student jako beneficjent programów stażowych finansowanych ze środków Unii Europejskiejs. 91 - 114CZYSTY TEKST
Sylwia Michalak, Bogdan Sojkin, Student jako beneficjent programów stażowych finansowanych ze środków Unii Europejskiej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 4(30), s. 91 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Michalak, Bogdan Sojkin", title = "Student jako beneficjent programów stażowych finansowanych ze środków Unii Europejskiej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 4(30)", pages = "91 - 114" }
-
Marketing doświadczeń, interaktywność i gamifikacja - różnice i podobieństwa między trendami światowymis. 115 - 136CZYSTY TEKST
Diána Pacsi, Zoltán Szabó, Marketing doświadczeń, interaktywność i gamifikacja - różnice i podobieństwa między trendami światowymi , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 4(30), s. 115 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Diána Pacsi, Zoltán Szabó", title = "Marketing doświadczeń, interaktywność i gamifikacja - różnice i podobieństwa między trendami światowymi ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 4(30)", pages = "115 - 136" }
-
Pomiar i ewaluacja komunikacji PRs. 137 - 156CZYSTY TEKST
Dalibor Jakus, Pomiar i ewaluacja komunikacji PR , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 4(30), s. 137 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Dalibor Jakus", title = "Pomiar i ewaluacja komunikacji PR ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 4(30)", pages = "137 - 156" }
-
Zależne gospodarki rynkowe i hierarchiczne gospodarki rynkowe a ich narodowe systemy innowacji : przypadek Polski i Meksykus. 157 - 184CZYSTY TEKST
María Teresa Montalvo Romero, Edgar J. Saucedo-Acosta, Luis Fernando Villafuerte Valdés, Zależne gospodarki rynkowe i hierarchiczne gospodarki rynkowe a ich narodowe systemy innowacji : przypadek Polski i Meksyku , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 4(30), s. 157 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " María Teresa Montalvo Romero, Edgar J. Saucedo-Acosta, Luis Fernando Villafuerte Valdés", title = "Zależne gospodarki rynkowe i hierarchiczne gospodarki rynkowe a ich narodowe systemy innowacji : przypadek Polski i Meksyku ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 4(30)", pages = "157 - 184" }