-
[Szanowni Czytelnicy]s. 1 - 2CZYSTY TEKST
Wojciech Łukowski, [Szanowni Czytelnicy], Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 1(15), s. 1 - 2
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Łukowski", title = "[Szanowni Czytelnicy]", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 1(15)", pages = "1 - 2" }
-
Miejsce marketingu we współczesnej organizacji – charakter zmians. 2 - 18CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Miejsce marketingu we współczesnej organizacji – charakter zmian , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 1(15), s. 2 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Miejsce marketingu we współczesnej organizacji – charakter zmian ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 1(15)", pages = "2 - 18" }
-
Zasady publikacjis. 5 - 6CZYSTY TEKST
Zasady publikacji, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 1(15), s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Zasady publikacji", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 1(15)", pages = "5 - 6" }
-
Uwarunkowania działalności marketingowej instytucji naukowych i badawczychs. 20 - 32CZYSTY TEKST
Bogdan Sojkin, Uwarunkowania działalności marketingowej instytucji naukowych i badawczych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 1(15), s. 20 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Sojkin", title = "Uwarunkowania działalności marketingowej instytucji naukowych i badawczych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 1(15)", pages = "20 - 32" }
-
Wykorzystanie koncepcji marketingu relacyjnego w procesie budowania więzi uczelni z interesariuszami zewnętrznymis. 34 - 46CZYSTY TEKST
Zygmunt Waśkowski, Wykorzystanie koncepcji marketingu relacyjnego w procesie budowania więzi uczelni z interesariuszami zewnętrznymi , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 1(15), s. 34 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Zygmunt Waśkowski", title = "Wykorzystanie koncepcji marketingu relacyjnego w procesie budowania więzi uczelni z interesariuszami zewnętrznymi ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 1(15)", pages = "34 - 46" }
-
Czynniki sukcesu i ograniczenia dla skutecznej komunikacji wewnętrznejs. 48 - 58CZYSTY TEKST
Dariusz Tworzydło, Czynniki sukcesu i ograniczenia dla skutecznej komunikacji wewnętrznej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 1(15), s. 48 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Tworzydło", title = "Czynniki sukcesu i ograniczenia dla skutecznej komunikacji wewnętrznej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 1(15)", pages = "48 - 58" }
-
Interfejs marketingu i sprzedaży a konkurencyjność organizacyjnas. 60 - 76CZYSTY TEKST
George J. Avlonitis, Lionakis Konstantinos, Interfejs marketingu i sprzedaży a konkurencyjność organizacyjna , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 1(15), s. 60 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " George J. Avlonitis, Lionakis Konstantinos", title = "Interfejs marketingu i sprzedaży a konkurencyjność organizacyjna ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 1(15)", pages = "60 - 76" }