-
CZYSTY TEKST
List of Reviewers in Year 2017, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 391
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "List of Reviewers in Year 2017", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "391" }
-
CZYSTY TEKST
Editorial, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 16 - 17
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Editorial", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "16 - 17" }
-
CZYSTY TEKST
Petr Simbartl, Helena Tanková, Decorating a Christmas tree in primary school , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 147 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Petr Simbartl, Helena Tanková", title = "Decorating a Christmas tree in primary school ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "147 - 151" }
-
Popularyzacja wiedzy przyrodniczej i skuteczność edukacji ekologicznej młodego pokolenias. 152 - 159CZYSTY TEKST
Małgorzata Falencka-Jabłońska, Popularyzacja wiedzy przyrodniczej i skuteczność edukacji ekologicznej młodego pokolenia , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 152 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Falencka-Jabłońska", title = "Popularyzacja wiedzy przyrodniczej i skuteczność edukacji ekologicznej młodego pokolenia ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "152 - 159" }
-
Radykalne przeobrażenia komunikacyjne i edukacyjne w info- i technokracji – potrzeba wzmacniania realno-wirtualnego człowieka (model hybrydowy)s. 169 - 175CZYSTY TEKST
Anna Stolińska, Radykalne przeobrażenia komunikacyjne i edukacyjne w info- i technokracji – potrzeba wzmacniania realno-wirtualnego człowieka (model hybrydowy), Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 169 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Stolińska", title = "Radykalne przeobrażenia komunikacyjne i edukacyjne w info- i technokracji – potrzeba wzmacniania realno-wirtualnego człowieka (model hybrydowy)", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "169 - 175" }
-
Eye trackingowe badanie weryfikacyjne procesów wzrokowych u dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu sięs. 184 - 191CZYSTY TEKST
Marzena Kowaluk-Romanek, Rafał Wawer, Eye trackingowe badanie weryfikacyjne procesów wzrokowych u dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 184 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Kowaluk-Romanek, Rafał Wawer", title = "Eye trackingowe badanie weryfikacyjne procesów wzrokowych u dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "184 - 191" }
-
CZYSTY TEKST
Paweł Pęczkowski, Władysław Błasiak, Students’ Views on Usefulness of Chosen Physics Formulas, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 201 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Pęczkowski, Władysław Błasiak", title = "Students’ Views on Usefulness of Chosen Physics Formulas", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "201 - 213" }
-
Analysis of regulatory and legislative acts on the conservation of the planet's biodiversity, ratified by Ukraines. 214 - 219CZYSTY TEKST
Oksana Nagorniuk, Wiktoria Sobczyk, Analysis of regulatory and legislative acts on the conservation of the planet's biodiversity, ratified by Ukraine , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 214 - 219
BIBTEX@Article{ authors = " Oksana Nagorniuk, Wiktoria Sobczyk", title = "Analysis of regulatory and legislative acts on the conservation of the planet's biodiversity, ratified by Ukraine ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "214 - 219" }
-
Polytechnic Education and Its Possible Use at Non-Technical Secondary Schools. 227 - 235CZYSTY TEKST
Milan Klement, Polytechnic Education and Its Possible Use at Non-Technical Secondary School, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 227 - 235
BIBTEX@Article{ authors = " Milan Klement", title = "Polytechnic Education and Its Possible Use at Non-Technical Secondary School", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "227 - 235" }
-
CZYSTY TEKST
Elżbieta Sałata, Rola zajęć z doradztwa zawodowego w gimnazjum , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 236 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Sałata", title = "Rola zajęć z doradztwa zawodowego w gimnazjum ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "236 - 244" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Wawer, Piotr Muryjas, Specjalista Big Data – oczekiwania pracodawców a edukacja akademicka, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 254 - 260
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Wawer, Piotr Muryjas", title = "Specjalista Big Data – oczekiwania pracodawców a edukacja akademicka", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "254 - 260" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Długosz, Wykorzystanie metody projektów w procesie samokształcenia studentów, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 261 - 267
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Długosz", title = "Wykorzystanie metody projektów w procesie samokształcenia studentów", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "261 - 267" }
-
The Methodology of Experimental Investigations of the Grain Materials Velocity from the Physical Model of the Dump Bunkers. 274 - 277CZYSTY TEKST
Lyubov Shymko, The Methodology of Experimental Investigations of the Grain Materials Velocity from the Physical Model of the Dump Bunker , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 274 - 277
BIBTEX@Article{ authors = " Lyubov Shymko", title = "The Methodology of Experimental Investigations of the Grain Materials Velocity from the Physical Model of the Dump Bunker ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "274 - 277" }
-
CZYSTY TEKST
Eunika baron-Polańczyk, Wytwory techniki a budowanie wiedzy w środowisku sieciowym, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 303 - 308
BIBTEX@Article{ authors = " Eunika baron-Polańczyk", title = "Wytwory techniki a budowanie wiedzy w środowisku sieciowym", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "303 - 308" }
-
CZYSTY TEKST
Alina Betlej, Edukacja medialna w społeczeństwie sieci , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 309 - 314
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Betlej", title = "Edukacja medialna w społeczeństwie sieci ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "309 - 314" }
-
„Zastój” w procesie komputeryzacji kształcenia z perspektywy analizy transakcyjnejs. 323 - 328CZYSTY TEKST
Zbigniew Łęski, „Zastój” w procesie komputeryzacji kształcenia z perspektywy analizy transakcyjnej , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 323 - 328
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Łęski", title = "„Zastój” w procesie komputeryzacji kształcenia z perspektywy analizy transakcyjnej ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "323 - 328" }
-
Ja–Ty–Komputer : Specyfika zajęć prowadzonych metodą e-learningu z perspektywy analizy transakcyjnejs. 329 - 334CZYSTY TEKST
Anna Pierzchała, Ja–Ty–Komputer : Specyfika zajęć prowadzonych metodą e-learningu z perspektywy analizy transakcyjnej , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 329 - 334
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Pierzchała", title = "Ja–Ty–Komputer : Specyfika zajęć prowadzonych metodą e-learningu z perspektywy analizy transakcyjnej ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "329 - 334" }
-
CZYSTY TEKST
Krystian Tuczyński, Kryteria oceny jakości kursów e-learningowych w szkolnictwie wyższym , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 341 - 346
BIBTEX@Article{ authors = " Krystian Tuczyński", title = "Kryteria oceny jakości kursów e-learningowych w szkolnictwie wyższym ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "341 - 346" }
-
Poziom kompetencji w korzystaniu z technologii informacyjnych przez studentów I roku Pedagogiki Uniwersytetu Rzeszowskiegos. 353 - 358CZYSTY TEKST
Tomasz Warzocha, Poziom kompetencji w korzystaniu z technologii informacyjnych przez studentów I roku Pedagogiki Uniwersytetu Rzeszowskiego, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 353 - 358
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Warzocha", title = "Poziom kompetencji w korzystaniu z technologii informacyjnych przez studentów I roku Pedagogiki Uniwersytetu Rzeszowskiego", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "353 - 358" }
-
Implementacja algorytmu wyodrębniania cech antropometrycznych w środowisku MATLABs. 375 - 381CZYSTY TEKST
Zbigniew Gomółka, Bogusław Twaróg, Ewa Żesławska, Implementacja algorytmu wyodrębniania cech antropometrycznych w środowisku MATLAB, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 375 - 381
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Gomółka, Bogusław Twaróg, Ewa Żesławska", title = "Implementacja algorytmu wyodrębniania cech antropometrycznych w środowisku MATLAB", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "375 - 381" }
-
‘Perception and Possibilities of ICT Tools in the Education from the Teachers’ Perspective’, Milan Klement, Jiří Dostál, Květoslav Bártek, Olomouc 2017 : [recenzja]s. 385 - 386CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, Milan Klement, Jiří Dostál, Květoslav Bártek, ‘Perception and Possibilities of ICT Tools in the Education from the Teachers’ Perspective’, Milan Klement, Jiří Dostál, Květoslav Bártek, Olomouc 2017 : [recenzja], Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 385 - 386
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat, Milan Klement, Jiří Dostál, Květoslav Bártek", title = "‘Perception and Possibilities of ICT Tools in the Education from the Teachers’ Perspective’, Milan Klement, Jiří Dostál, Květoslav Bártek, Olomouc 2017 : [recenzja]", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "385 - 386" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Pięta-Szawara, System finansowania oświaty niepublicznej w Polsce , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 36 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Pięta-Szawara", title = "System finansowania oświaty niepublicznej w Polsce ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "36 - 42" }
-
Interesariusze polityki oświatowej na poziomie gminy : analiza relacji zaangażowanych aktoróws. 43 - 49CZYSTY TEKST
Anna Kołomycew, Interesariusze polityki oświatowej na poziomie gminy : analiza relacji zaangażowanych aktorów , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 43 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kołomycew", title = "Interesariusze polityki oświatowej na poziomie gminy : analiza relacji zaangażowanych aktorów ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "43 - 49" }
-
Motywy podjęcia studiów przez absolwentów szkół średnich w Polsce i Słowacji – w świetle badań porównawczychs. 56 - 64CZYSTY TEKST
Waldemar Lib, Ján Stebila, Motywy podjęcia studiów przez absolwentów szkół średnich w Polsce i Słowacji – w świetle badań porównawczych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 56 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Waldemar Lib, Ján Stebila", title = "Motywy podjęcia studiów przez absolwentów szkół średnich w Polsce i Słowacji – w świetle badań porównawczych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "56 - 64" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Swoboda, O przygotowaniu do nauczania matematyki wczesnoszkolnej – krytycznie, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 72 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Swoboda", title = "O przygotowaniu do nauczania matematyki wczesnoszkolnej – krytycznie", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "72 - 77" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Englert-Bator, Wybrane współczesne zagrożenia dla edukacji w aspekcie psychologicznym , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 84 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Englert-Bator", title = "Wybrane współczesne zagrożenia dla edukacji w aspekcie psychologicznym ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "84 - 90" }
-
CZYSTY TEKST
Natasza Szewczenko, Jaki nauczyciel potrzebny jest współczesnemu rosyjskiemu uczniowi? , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 91 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Natasza Szewczenko", title = "Jaki nauczyciel potrzebny jest współczesnemu rosyjskiemu uczniowi? ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "91 - 96" }
-
Retrospective Analysis of Studies on Differentiated Instruction of English for Specific Purposess. 103 - 107CZYSTY TEKST
Oksana Synekop, Retrospective Analysis of Studies on Differentiated Instruction of English for Specific Purposes , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 103 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Oksana Synekop", title = "Retrospective Analysis of Studies on Differentiated Instruction of English for Specific Purposes ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "103 - 107" }
-
CZYSTY TEKST
Jolanta Wąsacz-Krztoń, Edukacja muzyczna w gimnazjach tarnowskich w dobie autonomii Galicji , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 108 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Wąsacz-Krztoń", title = "Edukacja muzyczna w gimnazjach tarnowskich w dobie autonomii Galicji ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "108 - 113" }
-
On the Domination of Transmission Approach and the Lack of Transaction – Parents in Municipal Primary Schoolss. 125 - 134CZYSTY TEKST
Barbara Lulek, On the Domination of Transmission Approach and the Lack of Transaction – Parents in Municipal Primary Schools , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 125 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Lulek", title = "On the Domination of Transmission Approach and the Lack of Transaction – Parents in Municipal Primary Schools ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "125 - 134" }
-
Wykorzystanie metody aktywnego słuchania w rozwijaniu aktywności twórczej dzieci w wieku przedszkolnyms. 135 - 146CZYSTY TEKST
Anna Pękala, Wykorzystanie metody aktywnego słuchania w rozwijaniu aktywności twórczej dzieci w wieku przedszkolnym , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 135 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Pękala", title = "Wykorzystanie metody aktywnego słuchania w rozwijaniu aktywności twórczej dzieci w wieku przedszkolnym ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "135 - 146" }
-
CZYSTY TEKST
Od redakcji, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 13 - 15
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Od redakcji", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "13 - 15" }
-
CZYSTY TEKST
Marlena Lorek, Edukacja dla bezpieczeństwa jako ogniwo w systemie bezpieczeństwa , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 284 - 288
BIBTEX@Article{ authors = " Marlena Lorek", title = "Edukacja dla bezpieczeństwa jako ogniwo w systemie bezpieczeństwa ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "284 - 288" }
-
CZYSTY TEKST
Ivana Tureková, Hodnotenie fyzikálnych a chemických faktorov drevných prachov , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 295 - 300
BIBTEX@Article{ authors = " Ivana Tureková", title = "Hodnotenie fyzikálnych a chemických faktorov drevných prachov ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "295 - 300" }
-
CZYSTY TEKST
Ryszard Pęczkowski, Reforma systemu edukacji czy kolejna gra pozorów?, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 21 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Pęczkowski", title = "Reforma systemu edukacji czy kolejna gra pozorów?", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "21 - 28" }
-
Szkoły statutowe jako forma decentralizacji i podniesienia jakości kształcenia w Stanach Zjednoczonych Amerykis. 29 - 35CZYSTY TEKST
Agnieszka Pawłowska, Szkoły statutowe jako forma decentralizacji i podniesienia jakości kształcenia w Stanach Zjednoczonych Ameryki , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 29 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Pawłowska", title = "Szkoły statutowe jako forma decentralizacji i podniesienia jakości kształcenia w Stanach Zjednoczonych Ameryki ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "29 - 35" }
-
CZYSTY TEKST
Mirosław Babiarz, Paweł Garbuzik, Edukacja ekologiczna jako priorytet w nauczaniu dzieci i młodzieży , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 160 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Babiarz, Paweł Garbuzik", title = "Edukacja ekologiczna jako priorytet w nauczaniu dzieci i młodzieży ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "160 - 165" }
-
CZYSTY TEKST
Marzena Kowaluk-Romanek, Rafał Wawer, Procesy wzrokowe u osób ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 176 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Kowaluk-Romanek, Rafał Wawer", title = "Procesy wzrokowe u osób ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "176 - 183" }
-
Using Eye-Tracking Technology for the Analysis of Students' Subjective Views on Usefulness of Chosen Physics Formulass. 192 - 200CZYSTY TEKST
Paweł Pęczkowski, Władysław Błasiak, Using Eye-Tracking Technology for the Analysis of Students' Subjective Views on Usefulness of Chosen Physics Formulas , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 192 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Pęczkowski, Władysław Błasiak", title = "Using Eye-Tracking Technology for the Analysis of Students' Subjective Views on Usefulness of Chosen Physics Formulas ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "192 - 200" }
-
CZYSTY TEKST
Optimization of Technology of Canned Meat Products , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 220 - 223
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Optimization of Technology of Canned Meat Products ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "220 - 223" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Wawer, Firmowe strony internetowe w budowaniu wizerunku pracodawcy , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 245 - 253
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Wawer", title = "Firmowe strony internetowe w budowaniu wizerunku pracodawcy ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "245 - 253" }
-
CZYSTY TEKST
Wojciech Żyłka, Marta Żyłka, Zygmunt Szczerba, Czujniki w praktyce kształcenia inżynierskiego , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 268 - 273
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Żyłka, Marta Żyłka, Zygmunt Szczerba", title = "Czujniki w praktyce kształcenia inżynierskiego ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "268 - 273" }
-
CZYSTY TEKST
Urszula Soler, Technologiczne aspekty edukacji dla bezpieczeństwa , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 278 - 283
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Soler", title = "Technologiczne aspekty edukacji dla bezpieczeństwa ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "278 - 283" }
-
Detekcia možnosti vzniku pracovných úrazov pomocou analýzy rizík na pracoviskus. 289 - 294CZYSTY TEKST
Viera Tomková, Detekcia možnosti vzniku pracovných úrazov pomocou analýzy rizík na pracovisku, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 289 - 294
BIBTEX@Article{ authors = " Viera Tomková", title = "Detekcia možnosti vzniku pracovných úrazov pomocou analýzy rizík na pracovisku", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "289 - 294" }
-
CZYSTY TEKST
Cecylia Langier, Martyna Siembida, Wychowanie do wartości w społeczeństwie informacyjnym , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 315 - 322
BIBTEX@Article{ authors = " Cecylia Langier, Martyna Siembida", title = "Wychowanie do wartości w społeczeństwie informacyjnym ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "315 - 322" }
-
CZYSTY TEKST
Paulina Pokojska, Wojciech Pokojski, Wolne oprogramowanie QGIS i jego możliwości wykorzystania w edukacji, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 335 - 340
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Pokojska, Wojciech Pokojski", title = "Wolne oprogramowanie QGIS i jego możliwości wykorzystania w edukacji", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "335 - 340" }
-
CZYSTY TEKST
Tomasz Warchoł, Skuteczność oprogramowania AR w nauczaniu chemii – sprawozdanie z badań, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 347 - 352
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Warchoł", title = "Skuteczność oprogramowania AR w nauczaniu chemii – sprawozdanie z badań", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "347 - 352" }
-
CZYSTY TEKST
Robert Wojtachnik, Metoda zbierania wymagań w projektowaniu systemów informatycznych , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 359 - 367
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Wojtachnik", title = "Metoda zbierania wymagań w projektowaniu systemów informatycznych ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "359 - 367" }
-
Protection System Against Products Counterfeit Based on NFC and Barcode Technologiess. 368 - 374CZYSTY TEKST
Hadi M. Saleh, Mohammed U. Umaru, Dmitry V. Alexandrow, Protection System Against Products Counterfeit Based on NFC and Barcode Technologies , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 368 - 374
BIBTEX@Article{ authors = " Hadi M. Saleh, Mohammed U. Umaru, Dmitry V. Alexandrow", title = "Protection System Against Products Counterfeit Based on NFC and Barcode Technologies ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "368 - 374" }
-
„Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania”, red. Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska, Kraków 2016 : [recenzja]s. 387 - 389CZYSTY TEKST
Katarzyna Myśliwiec, Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska, „Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania”, red. Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska, Kraków 2016 : [recenzja], Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 387 - 389
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Myśliwiec, Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska", title = "„Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania”, red. Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska, Kraków 2016 : [recenzja]", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "387 - 389" }
-
CZYSTY TEKST
Lista recenzentów roku 2017, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 390
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Lista recenzentów roku 2017", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "390" }
-
CZYSTY TEKST
Bogusław Kotarba, Pozaekonomiczne aspekty likwidacji szkół w gminach wiejskich, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 50 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Kotarba", title = "Pozaekonomiczne aspekty likwidacji szkół w gminach wiejskich", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "50 - 55" }
-
Czynniki motywujące do nauki w szkole średniej z perspektywy studentek kierunków pedagogicznychs. 65 - 71CZYSTY TEKST
Danuta Ochojska, Czynniki motywujące do nauki w szkole średniej z perspektywy studentek kierunków pedagogicznych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 65 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Ochojska", title = "Czynniki motywujące do nauki w szkole średniej z perspektywy studentek kierunków pedagogicznych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "65 - 71" }
-
Personalizowanie kształcenia akademickiego : wybrane doświadczenia, potrzeby i perspektywys. 78 - 83CZYSTY TEKST
Adrianna Sarnat-Ciastko, Personalizowanie kształcenia akademickiego : wybrane doświadczenia, potrzeby i perspektywy , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 78 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "Personalizowanie kształcenia akademickiego : wybrane doświadczenia, potrzeby i perspektywy ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "78 - 83" }
-
CZYSTY TEKST
Olena Ogienko, Iryna Lytovchenko, Andragogy as Theoretical Basis of Corporate Training in American Companies , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 97 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Olena Ogienko, Iryna Lytovchenko", title = "Andragogy as Theoretical Basis of Corporate Training in American Companies ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "97 - 102" }
-
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej wobec współczesnych przemian oświatowychs. 117 - 124CZYSTY TEKST
Urszula Ordon, Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej wobec współczesnych przemian oświatowych , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 117 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Ordon", title = "Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej wobec współczesnych przemian oświatowych ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "117 - 124" }