-
CZYSTY TEKST
Anna Irasiak, Małgorzata Piasecka, Od redaktorów naukowych, Podstawy Edukacji, 2014 / Tom 7, s. 9 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Irasiak, Małgorzata Piasecka", title = "Od redaktorów naukowych", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2014 / Tom 7", pages = "9 - 18" }
-
„Epistemologia” społeczeństwa wiedzy w kontekście rozważań nad problematyką edukacjis. 21 - 38CZYSTY TEKST
Astrid Męczkowska-Christiansen, „Epistemologia” społeczeństwa wiedzy w kontekście rozważań nad problematyką edukacji, Podstawy Edukacji, 2014 / Tom 7, s. 21 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Astrid Męczkowska-Christiansen", title = "„Epistemologia” społeczeństwa wiedzy w kontekście rozważań nad problematyką edukacji", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2014 / Tom 7", pages = "21 - 38" }
-
CZYSTY TEKST
Kazimierz Czerwiński, Przemiany obywatelstwa we współczesnych demokracjach – wyzwania dla edukacji, Podstawy Edukacji, 2014 / Tom 7, s. 39 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Czerwiński", title = "Przemiany obywatelstwa we współczesnych demokracjach – wyzwania dla edukacji", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2014 / Tom 7", pages = "39 - 59" }
-
Możliwości rozwiązania sporu o ideologię w edukacji : znaczenie edukacji filozoficznejs. 61 - 83CZYSTY TEKST
Maciej Woźniczka, Możliwości rozwiązania sporu o ideologię w edukacji : znaczenie edukacji filozoficznej, Podstawy Edukacji, 2014 / Tom 7, s. 61 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Woźniczka", title = "Możliwości rozwiązania sporu o ideologię w edukacji : znaczenie edukacji filozoficznej", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2014 / Tom 7", pages = "61 - 83" }
-
CZYSTY TEKST
Jacek Malikowski, Wyzwania, szanse i zagrożenia niesione przez niektóre trendy cywilizacyjne, Podstawy Edukacji, 2014 / Tom 7, s. 85 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Malikowski", title = "Wyzwania, szanse i zagrożenia niesione przez niektóre trendy cywilizacyjne", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2014 / Tom 7", pages = "85 - 123" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Marek-Bieniasz, Współczesna cywilizacja a kryzys ekologiczny , Podstawy Edukacji, 2014 / Tom 7, s. 125 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Marek-Bieniasz", title = "Współczesna cywilizacja a kryzys ekologiczny ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2014 / Tom 7", pages = "125 - 137" }
-
CZYSTY TEKST
Karol Motyl, O szkole jako fabryce nudy i śmiechu, Podstawy Edukacji, 2014 / Tom 7, s. 141 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Karol Motyl", title = "O szkole jako fabryce nudy i śmiechu", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2014 / Tom 7", pages = "141 - 165" }
-
Koncepcja kształcenia transgresyjnego oraz teoria dezintegracji pozytywnej jako odpowiedź na specjalne potrzeby edukacyjne współczesnej młodzieżys. 167 - 184CZYSTY TEKST
Barbara Pieronkiewicz, Koncepcja kształcenia transgresyjnego oraz teoria dezintegracji pozytywnej jako odpowiedź na specjalne potrzeby edukacyjne współczesnej młodzieży, Podstawy Edukacji, 2014 / Tom 7, s. 167 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Pieronkiewicz", title = "Koncepcja kształcenia transgresyjnego oraz teoria dezintegracji pozytywnej jako odpowiedź na specjalne potrzeby edukacyjne współczesnej młodzieży", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2014 / Tom 7", pages = "167 - 184" }
-
CZYSTY TEKST
Marta Kowalczuk-Walędziak, Płaszczyzny i kierunki transferu wiedzy w oświacie, Podstawy Edukacji, 2014 / Tom 7, s. 185 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Kowalczuk-Walędziak", title = "Płaszczyzny i kierunki transferu wiedzy w oświacie", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2014 / Tom 7", pages = "185 - 203" }
-
Sieci pozytywnych zmian – w kierunku optymalizacji rozwoju zawodowego nauczyciela w warunkach społeczeństwa wiedzys. 205 - 226CZYSTY TEKST
Małgorzata Piasecka, Sieci pozytywnych zmian – w kierunku optymalizacji rozwoju zawodowego nauczyciela w warunkach społeczeństwa wiedzy, Podstawy Edukacji, 2014 / Tom 7, s. 205 - 226
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Piasecka", title = "Sieci pozytywnych zmian – w kierunku optymalizacji rozwoju zawodowego nauczyciela w warunkach społeczeństwa wiedzy", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2014 / Tom 7", pages = "205 - 226" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Łukasik, Refleksja nauczyciela w walce z jego poczuciem bezradności, Podstawy Edukacji, 2014 / Tom 7, s. 227 - 239
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Łukasik", title = "Refleksja nauczyciela w walce z jego poczuciem bezradności", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2014 / Tom 7", pages = "227 - 239" }
-
CZYSTY TEKST
Mariusz Garbiec, Kategoria inności wobec problemów integracji – różnicowania, Podstawy Edukacji, 2014 / Tom 7, s. 243 - 260
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Garbiec", title = "Kategoria inności wobec problemów integracji – różnicowania", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2014 / Tom 7", pages = "243 - 260" }
-
CZYSTY TEKST
Maria Janukowicz, Model myślenia o Innym (uczniu) w polskich liceach , Podstawy Edukacji, 2014 / Tom 7, s. 261 - 274
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Janukowicz", title = "Model myślenia o Innym (uczniu) w polskich liceach ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2014 / Tom 7", pages = "261 - 274" }
-
Uczeń jako Inny, nauczyciel jako Inny : edukacyjny dialog na tle filozoficznej koncepcji człowieka Józefa Tischneras. 275 - 284CZYSTY TEKST
Paweł Sporek, Uczeń jako Inny, nauczyciel jako Inny : edukacyjny dialog na tle filozoficznej koncepcji człowieka Józefa Tischnera, Podstawy Edukacji, 2014 / Tom 7, s. 275 - 284
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Sporek", title = "Uczeń jako Inny, nauczyciel jako Inny : edukacyjny dialog na tle filozoficznej koncepcji człowieka Józefa Tischnera", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2014 / Tom 7", pages = "275 - 284" }
-
Obraz Innego w perspektywie studentów Akademii im. Jana Długosza w Częstochowies. 285 - 304CZYSTY TEKST
Monika Adamska-Staroń, Obraz Innego w perspektywie studentów Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie, Podstawy Edukacji, 2014 / Tom 7, s. 285 - 304
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Adamska-Staroń", title = "Obraz Innego w perspektywie studentów Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2014 / Tom 7", pages = "285 - 304" }
-
Społeczne i kulturowe aspekty funkcjonowania osób z niepełnosprawnością narządu słuchus. 305 - 315CZYSTY TEKST
Anna Irasiak, Społeczne i kulturowe aspekty funkcjonowania osób z niepełnosprawnością narządu słuchu, Podstawy Edukacji, 2014 / Tom 7, s. 305 - 315
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Irasiak", title = "Społeczne i kulturowe aspekty funkcjonowania osób z niepełnosprawnością narządu słuchu", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2014 / Tom 7", pages = "305 - 315" }
-
Kształcenie ustawiczne jako szansa na podjęcie zatrudnienia przez osoby niepełnosprawnes. 317 - 344CZYSTY TEKST
Agnieszka Miklewska, Kształcenie ustawiczne jako szansa na podjęcie zatrudnienia przez osoby niepełnosprawne, Podstawy Edukacji, 2014 / Tom 7, s. 317 - 344
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Miklewska", title = "Kształcenie ustawiczne jako szansa na podjęcie zatrudnienia przez osoby niepełnosprawne", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2014 / Tom 7", pages = "317 - 344" }
-
CZYSTY TEKST
Alina Gil, Luis Ochoa Siguencia, Urszula Nowacka, „Uczyć się, aby być” w aspekcie aktywności edukacyjnej seniorów , Podstawy Edukacji, 2014 / Tom 7, s. 345 - 360
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Gil, Luis Ochoa Siguencia, Urszula Nowacka", title = "„Uczyć się, aby być” w aspekcie aktywności edukacyjnej seniorów ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2014 / Tom 7", pages = "345 - 360" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Kozerska, Sposoby teoretyzowania na temat edukacji seniorów, Podstawy Edukacji, 2014 / Tom 7, s. 361 - 379
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kozerska", title = "Sposoby teoretyzowania na temat edukacji seniorów", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2014 / Tom 7", pages = "361 - 379" }
-
CZYSTY TEKST
Wioletta Sołtysiak, Wybrane metody kształcenia stosowane w e-learningu akademickim , Podstawy Edukacji, 2014 / Tom 7, s. 381 - 396
BIBTEX@Article{ authors = " Wioletta Sołtysiak", title = "Wybrane metody kształcenia stosowane w e-learningu akademickim ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2014 / Tom 7", pages = "381 - 396" }
-
Trendy cywilizacyjne wobec homoseksualizmu w kontekście koncepcji człowiekas. 397 - 414CZYSTY TEKST
Andrzej Margasiński, Trendy cywilizacyjne wobec homoseksualizmu w kontekście koncepcji człowieka, Podstawy Edukacji, 2014 / Tom 7, s. 397 - 414
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Margasiński", title = "Trendy cywilizacyjne wobec homoseksualizmu w kontekście koncepcji człowieka", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2014 / Tom 7", pages = "397 - 414" }
-
CZYSTY TEKST
Edward Enrique Rojas de la Puente, Propuesta teórica de la ontogeniagogía, Podstawy Edukacji, 2014 / Tom 7, s. 417 - 440
BIBTEX@Article{ authors = " Edward Enrique Rojas de la Puente", title = "Propuesta teórica de la ontogeniagogía", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2014 / Tom 7", pages = "417 - 440" }
-
CZYSTY TEKST
Oscar Frederick Donaldson, Jolanta Graczykowska, The Playful Brain: Educating for Belonging, Podstawy Edukacji, 2014 / Tom 7, s. 441 - 454
BIBTEX@Article{ authors = " Oscar Frederick Donaldson, Jolanta Graczykowska", title = "The Playful Brain: Educating for Belonging", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2014 / Tom 7", pages = "441 - 454" }