-
CZYSTY TEKST
Eugeniusz Mazur, Odpady motoryzacyjne : zagrożenie, odzysk i recykling, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 79 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Eugeniusz Mazur", title = "Odpady motoryzacyjne : zagrożenie, odzysk i recykling", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "79 - 87" }
-
Rozwój transportu lotniczego we wschodnich prowincjach Niemiec w latach 1919–1939s. 89 - 100CZYSTY TEKST
Andrzej Mielcarek, Rozwój transportu lotniczego we wschodnich prowincjach Niemiec w latach 1919–1939, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 89 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Mielcarek", title = "Rozwój transportu lotniczego we wschodnich prowincjach Niemiec w latach 1919–1939", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "89 - 100" }
-
Przyszłościowe formy przewozów ładunków drogowo-szynowych w technologii bimodalnejs. 101 - 110CZYSTY TEKST
Leszek Mindur, Przyszłościowe formy przewozów ładunków drogowo-szynowych w technologii bimodalnej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 101 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Mindur", title = "Przyszłościowe formy przewozów ładunków drogowo-szynowych w technologii bimodalnej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "101 - 110" }
-
CZYSTY TEKST
Maciej Mindur, Przesłanki tworzenia europejskiej polityki logistycznej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 111 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Mindur", title = "Przesłanki tworzenia europejskiej polityki logistycznej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "111 - 125" }
-
CZYSTY TEKST
Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik, Atrybuty przedsiębiorczej uczelni w polskiej praktyce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 139 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Atrybuty przedsiębiorczej uczelni w polskiej praktyce", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "139 - 148" }
-
CZYSTY TEKST
Aleksander Panasiuk, Asymetria informacji na rynku turystycznym, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 149 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Panasiuk", title = "Asymetria informacji na rynku turystycznym", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "149 - 158" }
-
Uwarunkowania i kierunki przekształceń funkcjonalno-przestrzennych rejonów obsługi ładunków masowych portów morskich : na przykładzie Półwyspu Katowickiego w porcie Szczecins. 159 - 172CZYSTY TEKST
Michał Pluciński, Uwarunkowania i kierunki przekształceń funkcjonalno-przestrzennych rejonów obsługi ładunków masowych portów morskich : na przykładzie Półwyspu Katowickiego w porcie Szczecin, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 159 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Pluciński", title = "Uwarunkowania i kierunki przekształceń funkcjonalno-przestrzennych rejonów obsługi ładunków masowych portów morskich : na przykładzie Półwyspu Katowickiego w porcie Szczecin", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "159 - 172" }
-
Rozwój konkurencji na rynku usług transportowych : uwarunkowania i kierunkis. 173 - 187CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Rozwój konkurencji na rynku usług transportowych : uwarunkowania i kierunki, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 173 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Rozwój konkurencji na rynku usług transportowych : uwarunkowania i kierunki", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "173 - 187" }
-
Specyfika przestrzenna i infrastrukturalna funkcjonowania rynku usług turystycznychs. 189 - 199CZYSTY TEKST
Daniel Szostak, Specyfika przestrzenna i infrastrukturalna funkcjonowania rynku usług turystycznych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 189 - 199
BIBTEX@Article{ authors = " Daniel Szostak", title = "Specyfika przestrzenna i infrastrukturalna funkcjonowania rynku usług turystycznych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "189 - 199" }
-
Tendencje i czynniki zmian w działalności małych portów morskich w Polsce w latach 2009–2014s. 217 - 228CZYSTY TEKST
Jolanta Zieziula, Piotr Nowaczyk, Tendencje i czynniki zmian w działalności małych portów morskich w Polsce w latach 2009–2014, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 217 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Zieziula, Piotr Nowaczyk", title = "Tendencje i czynniki zmian w działalności małych portów morskich w Polsce w latach 2009–2014", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "217 - 228" }
-
CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Agnieszka Rak, Marka w usługach rekreacyjnych : znaczenie i kształtowanie, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 231 - 241
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Iwankiewicz-Rak, Agnieszka Rak", title = "Marka w usługach rekreacyjnych : znaczenie i kształtowanie", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "231 - 241" }
-
Marketing jako instrument zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstw społecznychs. 243 - 251CZYSTY TEKST
Wiesław M. Maziarz, Marketing jako instrument zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstw społecznych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 243 - 251
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław M. Maziarz", title = "Marketing jako instrument zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstw społecznych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "243 - 251" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Rogozińska, Rola marketingu w rozwoju rynku sztuki, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 253 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Rogozińska", title = "Rola marketingu w rozwoju rynku sztuki", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "253 - 266" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 5
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska", title = "Wstęp", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "5" }
-
Życie i dokonania prof. zw. dr. hab. Józefa Perenca : osiągnięcia naukowe i kierunki badańs. 9 - 14CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Życie i dokonania prof. zw. dr. hab. Józefa Perenca : osiągnięcia naukowe i kierunki badań, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 9 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Życie i dokonania prof. zw. dr. hab. Józefa Perenca : osiągnięcia naukowe i kierunki badań", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "9 - 14" }
-
CZYSTY TEKST
Życie i dokonania prof. zw. dr. hab. Józefa Perenca : wypromowani doktorzy, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 35 - 36
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Życie i dokonania prof. zw. dr. hab. Józefa Perenca : wypromowani doktorzy", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "35 - 36" }
-
CZYSTY TEKST
Juliusz Engelhardt, Czy Polska potrzebuje Kolei Dużych Prędkości?, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 39 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Juliusz Engelhardt", title = "Czy Polska potrzebuje Kolei Dużych Prędkości?", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "39 - 54" }
-
Rozwój usług świadczonych przez ekologiczne gospodarstwa rolne działające w Polsce w latach 2006–2015s. 55 - 64CZYSTY TEKST
Jolanta Kondratowicz-Pozorska, Rozwój usług świadczonych przez ekologiczne gospodarstwa rolne działające w Polsce w latach 2006–2015, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 55 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Kondratowicz-Pozorska", title = "Rozwój usług świadczonych przez ekologiczne gospodarstwa rolne działające w Polsce w latach 2006–2015", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "55 - 64" }
-
Kierunki zmian w strukturze bałtyckiej floty promowej i ich wpływ na segment przewozów pasażerskichs. 65 - 78CZYSTY TEKST
Marta Mańkowska, Kierunki zmian w strukturze bałtyckiej floty promowej i ich wpływ na segment przewozów pasażerskich, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 65 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Mańkowska", title = "Kierunki zmian w strukturze bałtyckiej floty promowej i ich wpływ na segment przewozów pasażerskich", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "65 - 78" }
-
CZYSTY TEKST
Kazimierz Rogoziński, Wybrane kategorie określające kontekst interpretacyjny marketingu usług, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 267 - 282
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Rogoziński", title = "Wybrane kategorie określające kontekst interpretacyjny marketingu usług", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "267 - 282" }
-
Koncepcje wdrażania innowacji marketingowych na przykładzie przedsiębiorstw sektora MSP w województwie zachodniopomorskims. 283 - 296CZYSTY TEKST
Monika Wojtkiewicz, Koncepcje wdrażania innowacji marketingowych na przykładzie przedsiębiorstw sektora MSP w województwie zachodniopomorskim, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 283 - 296
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Wojtkiewicz", title = "Koncepcje wdrażania innowacji marketingowych na przykładzie przedsiębiorstw sektora MSP w województwie zachodniopomorskim", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "283 - 296" }
-
Życie i dokonania prof. zw. dr. hab. Józefa Perenca : wykaz ważniejszych publikacjis. 15 - 33CZYSTY TEKST
Życie i dokonania prof. zw. dr. hab. Józefa Perenca : wykaz ważniejszych publikacji, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 15 - 33
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Życie i dokonania prof. zw. dr. hab. Józefa Perenca : wykaz ważniejszych publikacji", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "15 - 33" }
-
CZYSTY TEKST
Anita Mutwil, Analiza rynku Business Process Outsourcing w logistyce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 127 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Mutwil", title = "Analiza rynku Business Process Outsourcing w logistyce", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "127 - 138" }
-
CZYSTY TEKST
Krzysztof Wesołowski, Multicentryczność regulacji prawnej usługi przewozu osób, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 201 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Wesołowski", title = "Multicentryczność regulacji prawnej usługi przewozu osób", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "201 - 215" }