-
W kierunku dwujęzyczności w edukacji wczesnoszkolnej – problemy nauczania czytania w języku obcym na przykładzie języka angielskiegos. 42 - 53CZYSTY TEKST
Monika Kusiak-Pisowacka, W kierunku dwujęzyczności w edukacji wczesnoszkolnej – problemy nauczania czytania w języku obcym na przykładzie języka angielskiego, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 1(36), s. 42 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Kusiak-Pisowacka", title = "W kierunku dwujęzyczności w edukacji wczesnoszkolnej – problemy nauczania czytania w języku obcym na przykładzie języka angielskiego", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 1(36)", pages = "42 - 53" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Nowak-Łojewska, Dziecięce konstrukcje świata w rozmowach z dorosłymi, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 1(36), s. 54 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Nowak-Łojewska", title = "Dziecięce konstrukcje świata w rozmowach z dorosłymi", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 1(36)", pages = "54 - 63" }
-
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Pedagogiczno-Lingwistycznej "Edukacyjna Rola Języka. Learn to speak, speak to learn" Gdańsk, 9–10 czerwca 2016 r.s. 123 - 127CZYSTY TEKST
Anna Wasilewska, Michał Daszkiewicz, Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Pedagogiczno-Lingwistycznej "Edukacyjna Rola Języka. Learn to speak, speak to learn" Gdańsk, 9–10 czerwca 2016 r., Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 1(36), s. 123 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Wasilewska, Michał Daszkiewicz", title = "Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Pedagogiczno-Lingwistycznej "Edukacyjna Rola Języka. Learn to speak, speak to learn" Gdańsk, 9–10 czerwca 2016 r.", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 1(36)", pages = "123 - 127" }
-
CZYSTY TEKST
Informacje dla Autorów, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 1(36), s. 129 - 132
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Informacje dla Autorów", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 1(36)", pages = "129 - 132" }
-
CZYSTY TEKST
Eva Reid, Elena Kováčiková, How to choose the right English language textbook?, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 1(36), s. 87 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Eva Reid, Elena Kováčiková", title = "How to choose the right English language textbook?", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 1(36)", pages = "87 - 98" }
-
Pupils’ approach to teachers’ role as motivating factor in foreign language classess. 101 - 111CZYSTY TEKST
Virginija Jūratė Pukevičiūtė, Miglė Antanėlienė, Pupils’ approach to teachers’ role as motivating factor in foreign language classes, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 1(36), s. 101 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Virginija Jūratė Pukevičiūtė, Miglė Antanėlienė", title = "Pupils’ approach to teachers’ role as motivating factor in foreign language classes", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 1(36)", pages = "101 - 111" }
-
CZYSTY TEKST
Anita Gulczyńska, Monika Wiśniewska-Kin, Dyskurs edukacyjny w badaniach: próba systematyzacji perspektyw badawczych, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 1(36), s. 7 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Gulczyńska, Monika Wiśniewska-Kin", title = "Dyskurs edukacyjny w badaniach: próba systematyzacji perspektyw badawczych", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 1(36)", pages = "7 - 20" }
-
Sharing talk, sharing cognition: philosophy with children as the basis for productive classroom interactions. 21 - 32CZYSTY TEKST
Laura Kerslake, Sarah Rimmington, Sharing talk, sharing cognition: philosophy with children as the basis for productive classroom interaction, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 1(36), s. 21 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Laura Kerslake, Sarah Rimmington", title = "Sharing talk, sharing cognition: philosophy with children as the basis for productive classroom interaction", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 1(36)", pages = "21 - 32" }
-
The development of a Polish pre-literacy manual based on action research evidences. 75 - 86CZYSTY TEKST
Edward Gillian, Bogna Ferensztajn, Bożena Franków-Czerwonko, Urszula Paradowska, The development of a Polish pre-literacy manual based on action research evidence, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 1(36), s. 75 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Edward Gillian, Bogna Ferensztajn, Bożena Franków-Czerwonko, Urszula Paradowska", title = "The development of a Polish pre-literacy manual based on action research evidence", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 1(36)", pages = "75 - 86" }
-
CZYSTY TEKST
Kinga Kuszak, Komizm w poezji dla dzieci: jego rola i wartość edukacyjna, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 1(36), s. 65 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Kinga Kuszak", title = "Komizm w poezji dla dzieci: jego rola i wartość edukacyjna", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 1(36)", pages = "65 - 74" }
-
Koncepcja stu języków dziecka w przedszkolach Reggio Emilia: o przełamaniu hegemonii języka werbalnego w dziecięcym procesie uczenia sięs. 112 - 120CZYSTY TEKST
Aleksandra Maj, Koncepcja stu języków dziecka w przedszkolach Reggio Emilia: o przełamaniu hegemonii języka werbalnego w dziecięcym procesie uczenia się, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 1(36), s. 112 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Maj", title = "Koncepcja stu języków dziecka w przedszkolach Reggio Emilia: o przełamaniu hegemonii języka werbalnego w dziecięcym procesie uczenia się", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 1(36)", pages = "112 - 120" }
-
CZYSTY TEKST
Michał Daszkiewicz, Personal experiencing of spoken English by Poles, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 1(36), s. 33 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Daszkiewicz", title = "Personal experiencing of spoken English by Poles", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 1(36)", pages = "33 - 41" }
-
CZYSTY TEKST
Autorzy, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 1(36), s. 128
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Autorzy", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 1(36)", pages = "128" }