-
Wprowadzenies. 9 - 10CZYSTY TEKST
Zofia Frączek, Wprowadzenie, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2020 / Tom 8, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Frączek", title = "Wprowadzenie", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2020 / Tom 8", pages = "9 - 10" }
-
Aktywność kulturalno-oświatowa Stowarzyszenia Katolickiej Młodzieży Rękodzielniczej "Skała" we Lwowie (1856-1914) = Cultural and Educational Activity of the Association of Young Catholic Craftsmen 'Skała' in Lviv (1856-1914)s. 13 - 31CZYSTY TEKST
Kazimierz Rędziński, Aktywność kulturalno-oświatowa Stowarzyszenia Katolickiej Młodzieży Rękodzielniczej "Skała" we Lwowie (1856-1914) = Cultural and Educational Activity of the Association of Young Catholic Craftsmen 'Skała' in Lviv (1856-1914), Kultura - Przemiany - Edukacja, 2020 / Tom 8, s. 13 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Rędziński", title = "Aktywność kulturalno-oświatowa Stowarzyszenia Katolickiej Młodzieży Rękodzielniczej "Skała" we Lwowie (1856-1914) = Cultural and Educational Activity of the Association of Young Catholic Craftsmen 'Skała' in Lviv (1856-1914)", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2020 / Tom 8", pages = "13 - 31" }
-
Z pragmatyki działalności instruktorów szkolenia ideologicznego nauczycieli u schyłku okresu stalinowskiego na przykładzie miasta Tarnowa i powiatu tarnowskiego = From the Pragmatics of the Activities of the Ideological Training Instructors of the Teachers at the End of the Stalinist period on the Example of the City of tarnów and the Tarnów Poviats. 32 - 46CZYSTY TEKST
Paweł Juśko, Z pragmatyki działalności instruktorów szkolenia ideologicznego nauczycieli u schyłku okresu stalinowskiego na przykładzie miasta Tarnowa i powiatu tarnowskiego = From the Pragmatics of the Activities of the Ideological Training Instructors of the Teachers at the End of the Stalinist period on the Example of the City of tarnów and the Tarnów Poviat , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2020 / Tom 8, s. 32 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Juśko", title = "Z pragmatyki działalności instruktorów szkolenia ideologicznego nauczycieli u schyłku okresu stalinowskiego na przykładzie miasta Tarnowa i powiatu tarnowskiego = From the Pragmatics of the Activities of the Ideological Training Instructors of the Teachers at the End of the Stalinist period on the Example of the City of tarnów and the Tarnów Poviat ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2020 / Tom 8", pages = "32 - 46" }
-
Kluby Inteligencji Katolickiej, jako instytucje wsparcia, wykształcenia i wychowania w Diecezji Tarnowskiej = Catholic Intelligence Clubs as Institutions Supporting Education and Upbringing in the Diocese of Tarnóws. 47 - 61CZYSTY TEKST
Piotr Jaworski, Kluby Inteligencji Katolickiej, jako instytucje wsparcia, wykształcenia i wychowania w Diecezji Tarnowskiej = Catholic Intelligence Clubs as Institutions Supporting Education and Upbringing in the Diocese of Tarnów , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2020 / Tom 8, s. 47 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Jaworski", title = "Kluby Inteligencji Katolickiej, jako instytucje wsparcia, wykształcenia i wychowania w Diecezji Tarnowskiej = Catholic Intelligence Clubs as Institutions Supporting Education and Upbringing in the Diocese of Tarnów ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2020 / Tom 8", pages = "47 - 61" }
-
Próba ujęcia modelu pracy pedagoga w kontekście środowiska szkolnego = An Attempt to Present the Counselor's Work Model in the Context of the School Environments. 65 - 75CZYSTY TEKST
Bogumiła Bobik, Próba ujęcia modelu pracy pedagoga w kontekście środowiska szkolnego = An Attempt to Present the Counselor's Work Model in the Context of the School Environment , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2020 / Tom 8, s. 65 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumiła Bobik", title = "Próba ujęcia modelu pracy pedagoga w kontekście środowiska szkolnego = An Attempt to Present the Counselor's Work Model in the Context of the School Environment ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2020 / Tom 8", pages = "65 - 75" }
-
Niepowodzenia szkolne uczniów w czasie pandemii COVID-19 w perspektywie wybranych badań empirycznych = School Failure among Pupils in COVID-19 Pandemic in Perspective of Chosen Empirical Researchs. 76 - 90CZYSTY TEKST
Zofia Frączek, Niepowodzenia szkolne uczniów w czasie pandemii COVID-19 w perspektywie wybranych badań empirycznych = School Failure among Pupils in COVID-19 Pandemic in Perspective of Chosen Empirical Research , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2020 / Tom 8, s. 76 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Frączek", title = "Niepowodzenia szkolne uczniów w czasie pandemii COVID-19 w perspektywie wybranych badań empirycznych = School Failure among Pupils in COVID-19 Pandemic in Perspective of Chosen Empirical Research ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2020 / Tom 8", pages = "76 - 90" }
-
"W trybie zdalnym..." - nauka - wychowanie - opieka nad uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w czasie pandemii : refleksje i rozterki pedagoga = "Online..." : Science - Education - The Case about Students with Special Education Needs during a Pandemic : Reflections and Dilemmas of a Teachers. 91 - 105CZYSTY TEKST
Beata Górnicka, "W trybie zdalnym..." - nauka - wychowanie - opieka nad uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w czasie pandemii : refleksje i rozterki pedagoga = "Online..." : Science - Education - The Case about Students with Special Education Needs during a Pandemic : Reflections and Dilemmas of a Teacher , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2020 / Tom 8, s. 91 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Górnicka", title = ""W trybie zdalnym..." - nauka - wychowanie - opieka nad uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w czasie pandemii : refleksje i rozterki pedagoga = "Online..." : Science - Education - The Case about Students with Special Education Needs during a Pandemic : Reflections and Dilemmas of a Teacher ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2020 / Tom 8", pages = "91 - 105" }
-
Kohabitacja we współczesnym społeczeństwie polskim - wybór czy konieczność? : analiza socjologiczna = Cohabitation in Contemporary Polish Society - Choice or Necessity? : Social Analysiss. 106 - 132CZYSTY TEKST
Ewa Markowska-Gos, Kohabitacja we współczesnym społeczeństwie polskim - wybór czy konieczność? : analiza socjologiczna = Cohabitation in Contemporary Polish Society - Choice or Necessity? : Social Analysis , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2020 / Tom 8, s. 106 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Markowska-Gos", title = "Kohabitacja we współczesnym społeczeństwie polskim - wybór czy konieczność? : analiza socjologiczna = Cohabitation in Contemporary Polish Society - Choice or Necessity? : Social Analysis ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2020 / Tom 8", pages = "106 - 132" }
-
Rozszerzenie przestrzeni integracyjnej osób wewnętrznie przesiedlonych : implementacja na Ukrainie polskiego doświadczenia wspomagania rodzin = Extending the Integration Space of IDPs : Implementation of the Polish Exprience of Supporting Families in Ukraines. 133 - 147CZYSTY TEKST
Oksana Iwankowa-Stetsiuk, Rozszerzenie przestrzeni integracyjnej osób wewnętrznie przesiedlonych : implementacja na Ukrainie polskiego doświadczenia wspomagania rodzin = Extending the Integration Space of IDPs : Implementation of the Polish Exprience of Supporting Families in Ukraine , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2020 / Tom 8, s. 133 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Oksana Iwankowa-Stetsiuk", title = "Rozszerzenie przestrzeni integracyjnej osób wewnętrznie przesiedlonych : implementacja na Ukrainie polskiego doświadczenia wspomagania rodzin = Extending the Integration Space of IDPs : Implementation of the Polish Exprience of Supporting Families in Ukraine ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2020 / Tom 8", pages = "133 - 147" }
-
Developmental Aspects in Models of Behaviour and Education = Aspekty rozwojowe w modelach behawioralnych a edukacjas. 151 - 161CZYSTY TEKST
Mária Potočárová, Developmental Aspects in Models of Behaviour and Education = Aspekty rozwojowe w modelach behawioralnych a edukacja , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2020 / Tom 8, s. 151 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Mária Potočárová", title = "Developmental Aspects in Models of Behaviour and Education = Aspekty rozwojowe w modelach behawioralnych a edukacja ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2020 / Tom 8", pages = "151 - 161" }
-
Music Therapy or Music Philetics in School? = Muzykoterapia czy filetyka muzyczna w szkole?s. 162 - 173CZYSTY TEKST
Helena Orieščiková, Music Therapy or Music Philetics in School? = Muzykoterapia czy filetyka muzyczna w szkole? , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2020 / Tom 8, s. 162 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Helena Orieščiková", title = "Music Therapy or Music Philetics in School? = Muzykoterapia czy filetyka muzyczna w szkole? ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2020 / Tom 8", pages = "162 - 173" }
-
Metody aktywizujące w edukacji polonistycznej dzieci w mlodszym wieku szkolnym = Activating Methods in Polish Language Education of Children at Younger School Ages. 174 - 185CZYSTY TEKST
Alicja Kubik, Metody aktywizujące w edukacji polonistycznej dzieci w mlodszym wieku szkolnym = Activating Methods in Polish Language Education of Children at Younger School Age , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2020 / Tom 8, s. 174 - 185
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Kubik", title = "Metody aktywizujące w edukacji polonistycznej dzieci w mlodszym wieku szkolnym = Activating Methods in Polish Language Education of Children at Younger School Age ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2020 / Tom 8", pages = "174 - 185" }
-
The Use of Virtual Reality in Education = Wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości w edukacjis. 186 - 192CZYSTY TEKST
Marta Mauri Medrano, The Use of Virtual Reality in Education = Wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości w edukacji , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2020 / Tom 8, s. 186 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Mauri Medrano", title = "The Use of Virtual Reality in Education = Wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości w edukacji ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2020 / Tom 8", pages = "186 - 192" }
-
Wykorzystywanie Internetu przez dzieci i młodzież - pozytywne i praktyczne aspekty oraz zagrożenia = Internet Usage by Children and Adolescent - Positive and Practical Aspect of Threatss. 193 - 203CZYSTY TEKST
Ewa Kłak, Wykorzystywanie Internetu przez dzieci i młodzież - pozytywne i praktyczne aspekty oraz zagrożenia = Internet Usage by Children and Adolescent - Positive and Practical Aspect of Threats , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2020 / Tom 8, s. 193 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kłak", title = "Wykorzystywanie Internetu przez dzieci i młodzież - pozytywne i praktyczne aspekty oraz zagrożenia = Internet Usage by Children and Adolescent - Positive and Practical Aspect of Threats ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2020 / Tom 8", pages = "193 - 203" }
-
Rethinking Teacher Training : COVID-19 and the Rise of E-Learning = Nowe podejście do szkolenia nauczycieli : COVID-19 i rowój e-learningus. 207 - 217CZYSTY TEKST
Pablo Lafarga Ostáriz, Rebecca Soler Costa, Rethinking Teacher Training : COVID-19 and the Rise of E-Learning = Nowe podejście do szkolenia nauczycieli : COVID-19 i rowój e-learningu , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2020 / Tom 8, s. 207 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Pablo Lafarga Ostáriz, Rebecca Soler Costa", title = "Rethinking Teacher Training : COVID-19 and the Rise of E-Learning = Nowe podejście do szkolenia nauczycieli : COVID-19 i rowój e-learningu ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2020 / Tom 8", pages = "207 - 217" }
-
Social Networks as a Teaching Resource in Higher Education = Internetowe sieci społeczne jako zasoby nauczania w szkolnictwie wyższyms. 218 - 224CZYSTY TEKST
Marta Mauri Medrano, Social Networks as a Teaching Resource in Higher Education = Internetowe sieci społeczne jako zasoby nauczania w szkolnictwie wyższym , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2020 / Tom 8, s. 218 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Mauri Medrano", title = "Social Networks as a Teaching Resource in Higher Education = Internetowe sieci społeczne jako zasoby nauczania w szkolnictwie wyższym ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2020 / Tom 8", pages = "218 - 224" }
-
Motywacja młodzieży w zakresie wyboru kierunku studiów w świetle zmiennej - płeć = Motivation of Young People in Choosing the Field of Study in the Light of Variable - Genders. 225 - 243CZYSTY TEKST
Zbigniew Chodkowski, Motywacja młodzieży w zakresie wyboru kierunku studiów w świetle zmiennej - płeć = Motivation of Young People in Choosing the Field of Study in the Light of Variable - Gender , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2020 / Tom 8, s. 225 - 243
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Chodkowski", title = "Motywacja młodzieży w zakresie wyboru kierunku studiów w świetle zmiennej - płeć = Motivation of Young People in Choosing the Field of Study in the Light of Variable - Gender ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2020 / Tom 8", pages = "225 - 243" }
-
"Religia mojżeszowa w szkolnictwie publicznym we Lwowie w okresie autonomii galicyjskiej (1867-1918)", Mirosław Łapotm Częstochowa 2019 : [recenzja]s. 247 - 252CZYSTY TEKST
Maria Januszewska-Warych, Mirosław Łapot, "Religia mojżeszowa w szkolnictwie publicznym we Lwowie w okresie autonomii galicyjskiej (1867-1918)", Mirosław Łapotm Częstochowa 2019 : [recenzja] , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2020 / Tom 8, s. 247 - 252
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Januszewska-Warych, Mirosław Łapot", title = ""Religia mojżeszowa w szkolnictwie publicznym we Lwowie w okresie autonomii galicyjskiej (1867-1918)", Mirosław Łapotm Częstochowa 2019 : [recenzja] ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2020 / Tom 8", pages = "247 - 252" }
-
"Focus - sztuka koncentracji jako ukryte dążenie do doskonałości", Daniel Goleman, Poznań 2014 : [recenzja]s. 253 - 254CZYSTY TEKST
Daniel Goleman, Janusz Miąso, "Focus - sztuka koncentracji jako ukryte dążenie do doskonałości", Daniel Goleman, Poznań 2014 : [recenzja] , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2020 / Tom 8, s. 253 - 254
BIBTEX@Article{ authors = " Daniel Goleman, Janusz Miąso", title = ""Focus - sztuka koncentracji jako ukryte dążenie do doskonałości", Daniel Goleman, Poznań 2014 : [recenzja] ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2020 / Tom 8", pages = "253 - 254" }