-
CZYSTY TEKST
Dorota Ekiert-Oldroyd, Wprowadzenie, Chowanna, 2006 / Tom 1, s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Ekiert-Oldroyd", title = "Wprowadzenie", journal = "Chowanna", issue = "2006 / Tom 1", pages = "5 - 6" }
-
CZYSTY TEKST
Dorota Ekiert-Oldroyd, Zmiany edukacyjne w oświacie : od paradygmatu zmiany do zmiany paradygmatu, Chowanna, 2006 / Tom 1, s. 9 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Ekiert-Oldroyd", title = "Zmiany edukacyjne w oświacie : od paradygmatu zmiany do zmiany paradygmatu", journal = "Chowanna", issue = "2006 / Tom 1", pages = "9 - 25" }
-
Kategorie analityczne w badaniach pedeutologicznych - w świetle założeń refleksyjnych nurtów poznawczych w naukach społecznychs. 26 - 48CZYSTY TEKST
Wanda Dróżka, Kategorie analityczne w badaniach pedeutologicznych - w świetle założeń refleksyjnych nurtów poznawczych w naukach społecznych, Chowanna, 2006 / Tom 1, s. 26 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Wanda Dróżka", title = "Kategorie analityczne w badaniach pedeutologicznych - w świetle założeń refleksyjnych nurtów poznawczych w naukach społecznych", journal = "Chowanna", issue = "2006 / Tom 1", pages = "26 - 48" }
-
Komputerowe wspomaganie czynności nauczyciela w procesie poznawania wiedzy uczących sięs. 49 - 59CZYSTY TEKST
Maria Kozielska, Komputerowe wspomaganie czynności nauczyciela w procesie poznawania wiedzy uczących się, Chowanna, 2006 / Tom 1, s. 49 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Kozielska", title = "Komputerowe wspomaganie czynności nauczyciela w procesie poznawania wiedzy uczących się", journal = "Chowanna", issue = "2006 / Tom 1", pages = "49 - 59" }
-
Sylwetka nauczyciela wychowawcy szkół średnich Drugiej Rzeczypospolitej źródłem inspiracji dla współczesnej pedeutologiis. 60 - 69CZYSTY TEKST
Grażyna Kempa, Sylwetka nauczyciela wychowawcy szkół średnich Drugiej Rzeczypospolitej źródłem inspiracji dla współczesnej pedeutologii, Chowanna, 2006 / Tom 1, s. 60 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Kempa", title = "Sylwetka nauczyciela wychowawcy szkół średnich Drugiej Rzeczypospolitej źródłem inspiracji dla współczesnej pedeutologii", journal = "Chowanna", issue = "2006 / Tom 1", pages = "60 - 69" }
-
CZYSTY TEKST
Alicja Żywczok, Poszanowanie godności człowieka - "klucz" pedagogicznego autorytetu, Chowanna, 2006 / Tom 1, s. 70 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Żywczok", title = "Poszanowanie godności człowieka - "klucz" pedagogicznego autorytetu", journal = "Chowanna", issue = "2006 / Tom 1", pages = "70 - 84" }
-
CZYSTY TEKST
Irena Przybylska, Inteligencja emocjonalna jako kluczowa kompetencja współczesnego nauczyciela, Chowanna, 2006 / Tom 1, s. 85 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Przybylska", title = "Inteligencja emocjonalna jako kluczowa kompetencja współczesnego nauczyciela", journal = "Chowanna", issue = "2006 / Tom 1", pages = "85 - 95" }
-
Opresyjne czy podmiotowe traktowanie ucznia, czyli kilka refleksji na temat respektowania zasady podmiotowości we współczesnej szkoles. 96 - 107CZYSTY TEKST
Beata Pituła, Opresyjne czy podmiotowe traktowanie ucznia, czyli kilka refleksji na temat respektowania zasady podmiotowości we współczesnej szkole, Chowanna, 2006 / Tom 1, s. 96 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Pituła", title = "Opresyjne czy podmiotowe traktowanie ucznia, czyli kilka refleksji na temat respektowania zasady podmiotowości we współczesnej szkole", journal = "Chowanna", issue = "2006 / Tom 1", pages = "96 - 107" }
-
Młodzież licealna o swoich nauczycielach : rzecz o porozumiewaniu się nauczycieli i ucznióws. 108 - 120CZYSTY TEKST
Renata Wawrzyniak-Beszterda, Młodzież licealna o swoich nauczycielach : rzecz o porozumiewaniu się nauczycieli i uczniów, Chowanna, 2006 / Tom 1, s. 108 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Wawrzyniak-Beszterda", title = "Młodzież licealna o swoich nauczycielach : rzecz o porozumiewaniu się nauczycieli i uczniów", journal = "Chowanna", issue = "2006 / Tom 1", pages = "108 - 120" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Dyrda, Motywowanie uczniów do nauki - zadanie współczesnego nauczyciela, Chowanna, 2006 / Tom 1, s. 121 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Dyrda", title = "Motywowanie uczniów do nauki - zadanie współczesnego nauczyciela", journal = "Chowanna", issue = "2006 / Tom 1", pages = "121 - 131" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Szadzińska, Dokształcanie nauczycieli do realizacji integracji w edukacji, Chowanna, 2006 / Tom 1, s. 132 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Szadzińska", title = "Dokształcanie nauczycieli do realizacji integracji w edukacji", journal = "Chowanna", issue = "2006 / Tom 1", pages = "132 - 142" }
-
CZYSTY TEKST
Sabina Koczoń-Zurek, Między podtrzymywaniem a zahamowaniem aktywności zawodowej nauczyciela, Chowanna, 2006 / Tom 1, s. 143 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Sabina Koczoń-Zurek", title = "Między podtrzymywaniem a zahamowaniem aktywności zawodowej nauczyciela", journal = "Chowanna", issue = "2006 / Tom 1", pages = "143 - 156" }
-
CZYSTY TEKST
Krzysztof Polok, Akulturacja nauczycieli języka drugiego : badania i wnioski, Chowanna, 2006 / Tom 1, s. 157 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Polok", title = "Akulturacja nauczycieli języka drugiego : badania i wnioski", journal = "Chowanna", issue = "2006 / Tom 1", pages = "157 - 174" }
-
"Społeczeństwo w trakcie zmiany. Rozważania z zakresu pedagogiki społecznej i socjologii transformacji", Andrzej Radziewicz-Winnicki, Gdańsk, 2004 : [recenzja]s. 177 - 184CZYSTY TEKST
Piotr Mosiek, Andrzej Radziewicz-Winnicki, "Społeczeństwo w trakcie zmiany. Rozważania z zakresu pedagogiki społecznej i socjologii transformacji", Andrzej Radziewicz-Winnicki, Gdańsk, 2004 : [recenzja], Chowanna, 2006 / Tom 1, s. 177 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Mosiek, Andrzej Radziewicz-Winnicki", title = ""Społeczeństwo w trakcie zmiany. Rozważania z zakresu pedagogiki społecznej i socjologii transformacji", Andrzej Radziewicz-Winnicki, Gdańsk, 2004 : [recenzja]", journal = "Chowanna", issue = "2006 / Tom 1", pages = "177 - 184" }
-
"Problemy współczesnej pedeutologii. Teoria - praktyka - perspektywy", Red. Dorota Ekiert-OIdroyd. Katowice, 2003 : [recenzja]s. 185 - 187CZYSTY TEKST
Beata Ecler-Nocoń, Dorota Ekiert-Oldroyd, "Problemy współczesnej pedeutologii. Teoria - praktyka - perspektywy", Red. Dorota Ekiert-OIdroyd. Katowice, 2003 : [recenzja], Chowanna, 2006 / Tom 1, s. 185 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Ecler-Nocoń, Dorota Ekiert-Oldroyd", title = ""Problemy współczesnej pedeutologii. Teoria - praktyka - perspektywy", Red. Dorota Ekiert-OIdroyd. Katowice, 2003 : [recenzja]", journal = "Chowanna", issue = "2006 / Tom 1", pages = "185 - 187" }
-
"Rozwijanie twórczości i inteligencji emocjonalnej dzieci i młodzieży. Poradnik dla wychowawców i nauczycieli", Beata Dyrda, Kraków, 2004 : [recenzja]s. 188 - 192CZYSTY TEKST
Beata Dyrda, Krystyna Liszka, "Rozwijanie twórczości i inteligencji emocjonalnej dzieci i młodzieży. Poradnik dla wychowawców i nauczycieli", Beata Dyrda, Kraków, 2004 : [recenzja], Chowanna, 2006 / Tom 1, s. 188 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Dyrda, Krystyna Liszka", title = ""Rozwijanie twórczości i inteligencji emocjonalnej dzieci i młodzieży. Poradnik dla wychowawców i nauczycieli", Beata Dyrda, Kraków, 2004 : [recenzja]", journal = "Chowanna", issue = "2006 / Tom 1", pages = "188 - 192" }
-
CZYSTY TEKST
Zbigniew B, Gaś, Sabina Koczoń-Zurek, "Doskonalący się nauczyciel", Zbigniew B. Gaś, Lublin, 2001 : [recenzja], Chowanna, 2006 / Tom 1, s. 193 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew B, Gaś, Sabina Koczoń-Zurek", title = ""Doskonalący się nauczyciel", Zbigniew B. Gaś, Lublin, 2001 : [recenzja]", journal = "Chowanna", issue = "2006 / Tom 1", pages = "193 - 197" }
-
"Mózg i płeć. O biologicznych różnicach między kobietami i mężczyznami", Deborah Blum, Warszawa 2004 : [recenzja]s. 198 - 200CZYSTY TEKST
Deborah Blum, Beata Eder-Nocoń, "Mózg i płeć. O biologicznych różnicach między kobietami i mężczyznami", Deborah Blum, Warszawa 2004 : [recenzja], Chowanna, 2006 / Tom 1, s. 198 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Deborah Blum, Beata Eder-Nocoń", title = ""Mózg i płeć. O biologicznych różnicach między kobietami i mężczyznami", Deborah Blum, Warszawa 2004 : [recenzja]", journal = "Chowanna", issue = "2006 / Tom 1", pages = "198 - 200" }
-
Feminizacja nie jest feminizmem : Lucyna Kopciewicz: "Polityka kobiecości jako pedagogika różnic", Kraków, Oficyna Wydawnicza "Impuls" 2003s. 201 - 206CZYSTY TEKST
Lucyna Kopciewicz, Piotr Skuza, Feminizacja nie jest feminizmem : Lucyna Kopciewicz: "Polityka kobiecości jako pedagogika różnic", Kraków, Oficyna Wydawnicza "Impuls" 2003, Chowanna, 2006 / Tom 1, s. 201 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Kopciewicz, Piotr Skuza", title = "Feminizacja nie jest feminizmem : Lucyna Kopciewicz: "Polityka kobiecości jako pedagogika różnic", Kraków, Oficyna Wydawnicza "Impuls" 2003", journal = "Chowanna", issue = "2006 / Tom 1", pages = "201 - 206" }
-
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej: "Edukacja - Szkoła - Nauczyciele. Promowanie rozwoju dziecka", Kraków, 14-17 stycznia 2004s. 209 - 214CZYSTY TEKST
Sabina Koczoń-Zurek, Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej: "Edukacja - Szkoła - Nauczyciele. Promowanie rozwoju dziecka", Kraków, 14-17 stycznia 2004, Chowanna, 2006 / Tom 1, s. 209 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Sabina Koczoń-Zurek", title = "Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej: "Edukacja - Szkoła - Nauczyciele. Promowanie rozwoju dziecka", Kraków, 14-17 stycznia 2004", journal = "Chowanna", issue = "2006 / Tom 1", pages = "209 - 214" }
-
Sprawozdanie z III Augustowskiego Spotkania Naukowego: "Edukacja w dialogu i perspektywie (prezentacje - polemiki - propozycje)", Augustów, 15-17 września 2004s. 215 - 218CZYSTY TEKST
Irena Przybylska, Sprawozdanie z III Augustowskiego Spotkania Naukowego: "Edukacja w dialogu i perspektywie (prezentacje - polemiki - propozycje)", Augustów, 15-17 września 2004, Chowanna, 2006 / Tom 1, s. 215 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Przybylska", title = "Sprawozdanie z III Augustowskiego Spotkania Naukowego: "Edukacja w dialogu i perspektywie (prezentacje - polemiki - propozycje)", Augustów, 15-17 września 2004", journal = "Chowanna", issue = "2006 / Tom 1", pages = "215 - 218" }