Tytuł artykułu   (Znaleziono: 16 artykułów) Autorzy Strony Czynności
Na ceste k hypermediálnemu artefaktu Bogumiła Suwara s. 20-53
Prasa trzeciego obiegu w okresie przełomu Bartosz Głowacki s. 33-43
O sednie terminu «social media» : Web 2.0 a sprawność użytkowników w "generowaniu treści" Piotr Toczyski s. 56-67
Samobójstwa nastolatków w Internecie w perspektywie pedagogiki mediów Piotr Drzewiecki s. 61-72
Jaka edukacja w rzeczywistości Web 2.0? Beata Gofron s. 63-76
Opowieść gminna w odsłonie Web 2.0 i jej wpływ na wolność słowa = Urban legend in the web 2.0. reality and its effect on freedom of speech Żaneta Krawczyk-Antońska s. 65-79
Wortschatzlehren und -lernen mit Hilfe von Web 2.0-Werkzeugen Aleksandra Łyp-Bielecka s. 67-79
Modele współdziałania społecznościowego w erze Web 2.0 Joanna Papińska-Kacperek Krystyna Polańska s. 141-149
"Oblicza przestrzeni informacyjnej w dobie Web 2.0", red. Katarzyna Domańska, Ewa Głowacka, Paweł Marczec, Bydgoszcz 2016 : [recenzja] Eliza Lubojańska Katarzyna Domańska (aut. dzieła rec.) Ewa Głowacka (aut. dzieła rec.) Paweł Marzec (aut. dzieła rec.) s. 167-173
Kształcenie użytkowników informacji naukowej w obliczu rozwoju Internetu i powstawania platformy Web 2.0 Witold Kozakiewicz s. 223-231
Implementacja narzędzi Web 2.0: portali społecznościowych w dydaktyce języków obcych Grzegorz Jaśkiewicz s. 232-238
Użytkownik, nadawca i odbiorca w Web 2.0 : uwagi o różnych sposobach odnoszenia się do literatury w serwisie Twitter Marek Kaźmierczak s. 270-286
Sympozjum naukowe "Web 2.0 educazione e comunicazione" : Rzym, 20-21 kwietnia 2012 Jacek Zdzieborski s. 275-279
"Entwicklungen im Web 2.0. Ergebnisse des III. Workshops zur linguistischen Internetforschung", Band 3, Torsten Siever, Peter Schlobinski (Hg.) Frankfurt am Main 2012 : [recenzja] Roman Opiłowski Peter Schlobinski (aut. dzieła rec.) Torsten Siever (aut. dzieła rec.) s. 329-331
Możliwości wykorzystania zjawiska społeczności internetowych (Web 2.0) w komunikacji marketingowej Leszek Gracz s. 523-529
Web 2.0 w tworzeniu globalnej platformy społeczeństwa informacyjnego Jacek Unold s. 631-639