Magdalena Giers
6 artykuły w 3 czasopismach
-
Struktura motywacji do nauki języka angielskiego młodzieży gimnazjalnej o specyficznych trudnościach w nauce Opublikowano w: Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa 2013 / Numer 3 / s. 93 - 1152013CZYSTY TEKST
Lucyn Bobkowicz-Lewartowska, Magdalena Giers, Katarzyna Gołębiewska, Struktura motywacji do nauki języka angielskiego młodzieży gimnazjalnej o specyficznych trudnościach w nauce, Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa, 2013 / Numer 3, s. 93 - 115
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyn Bobkowicz-Lewartowska, Magdalena Giers, Katarzyna Gołębiewska", title = "Struktura motywacji do nauki języka angielskiego młodzieży gimnazjalnej o specyficznych trudnościach w nauce", journal = "Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa", issue = "2013 / Numer 3", pages = "93 - 115" }
-
Znaczenie czasu wolnego dla rozwoju psychicznego dzieci rozpoczynających edukację szkolną Opublikowano w: Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa 2011 / Numer 2 / s. 135 - 1512011CZYSTY TEKST
Magdalena Giers, Znaczenie czasu wolnego dla rozwoju psychicznego dzieci rozpoczynających edukację szkolną , Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa, 2011 / Numer 2, s. 135 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Giers", title = "Znaczenie czasu wolnego dla rozwoju psychicznego dzieci rozpoczynających edukację szkolną ", journal = "Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa", issue = "2011 / Numer 2", pages = "135 - 151" }
-
Rola narzeczeństwa w dawnych i współczesnych związkach Opublikowano w: Miscellanea Sociologica et Philosophica 2008 / Tom 9 / s. 211 - 2192008CZYSTY TEKST
Magdalena Giers, Rola narzeczeństwa w dawnych i współczesnych związkach , Miscellanea Sociologica et Philosophica, 2008 / Tom 9, s. 211 - 219
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Giers", title = "Rola narzeczeństwa w dawnych i współczesnych związkach ", journal = "Miscellanea Sociologica et Philosophica", issue = "2008 / Tom 9", pages = "211 - 219" }
-
Developing childrens self-esteem – presentation of selected therapeutic methods Opublikowano w: Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość 2017 / Tom 14 / s. 219 - 2322017CZYSTY TEKST
Magdalena Giers, Marcin Giers, Developing childrens self-esteem – presentation of selected therapeutic methods, Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość, 2017 / Tom 14, s. 219 - 232
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Giers, Marcin Giers", title = "Developing childrens self-esteem – presentation of selected therapeutic methods", journal = "Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość", issue = "2017 / Tom 14", pages = "219 - 232" }
-
Uwarunkowania i przejawy zespołu Tourette'a z ilustracją dwóch przypadków Opublikowano w: Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa 2014 / Numer 1 / s. 255 - 2692014CZYSTY TEKST
Lucyna Bobkowicz-Lewartowska, Magdalena Giers, Uwarunkowania i przejawy zespołu Tourette'a z ilustracją dwóch przypadków, Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa, 2014 / Numer 1, s. 255 - 269
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Bobkowicz-Lewartowska, Magdalena Giers", title = "Uwarunkowania i przejawy zespołu Tourette'a z ilustracją dwóch przypadków", journal = "Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa", issue = "2014 / Numer 1", pages = "255 - 269" }
-
Profil inteligencji dzieci z ADHD w odniesieniu do koncepcji inteligencji wielorakiej H. Gardnera – implikacje edukacyjne Opublikowano w: Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa 2014 / Numer 2 / s. 283 - 2932014CZYSTY TEKST
Lucyna Bobkowicz-Lewartowska, Magdalena Giers, Profil inteligencji dzieci z ADHD w odniesieniu do koncepcji inteligencji wielorakiej H. Gardnera – implikacje edukacyjne, Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa, 2014 / Numer 2, s. 283 - 293
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Bobkowicz-Lewartowska, Magdalena Giers", title = "Profil inteligencji dzieci z ADHD w odniesieniu do koncepcji inteligencji wielorakiej H. Gardnera – implikacje edukacyjne", journal = "Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa", issue = "2014 / Numer 2", pages = "283 - 293" }