Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej
ISSN
1505-8808
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 11
Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej
2012, Numer 1 (57)
Dostępne tomy
2009, Numer 1 (45)
2009, Numer 2 (46)
2009, Numer 3 (47)
2009, Numer 4 (48)
2010, Numer 1 (49)
2010, Numer 2 (50)
2010, Numer 3 (51)
2010, Numer 4 (52)
2011, Numer 1 (53)
2011, Numer 2 (54)
2011, Numer 3 (55)
2011, Numer 4 (56)
2012, Numer 1 (57)
2012, Numer 2 (58)
2012, Numer 3 (59)
2012, Numer 4 (60)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Badania w działaniu i zaangażowana antropologia edukacyjna
Hana Červinková
s. 7-18
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Hana Červinková, Badania w działaniu i zaangażowana antropologia edukacyjna , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012, , 1 (57), s. 7-18
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{156064, author = "Hana Červinková", title = "Badania w działaniu i zaangażowana antropologia edukacyjna ", year = 2012, volume = , number = 1 (57), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 7-18, }
Katecheza szkolna - między demokracją a teologią zstępującą
Małgorzata Cackowska
Piotr Stańczyk
s. 19-38
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Cackowska, Piotr Stańczyk, Katecheza szkolna - między demokracją a teologią zstępującą , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012, , 1 (57), s. 19-38
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{308066, author = "Małgorzata Cackowska, Piotr Stańczyk", title = "Katecheza szkolna - między demokracją a teologią zstępującą ", year = 2012, volume = , number = 1 (57), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 19-38, }
Emocje w procesie uczenia się i nauczania
Iwona Grzegorzewska
s. 39-48
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iwona Grzegorzewska, Emocje w procesie uczenia się i nauczania , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012, , 1 (57), s. 39-48
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{215399, author = "Iwona Grzegorzewska", title = "Emocje w procesie uczenia się i nauczania ", year = 2012, volume = , number = 1 (57), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 39-48, }
Patografia jako zjawisko kulturowe i jako narzędzie nadawania znaczeń chorobie przez współczesnych pacjentów
Edyta Zierkiewicz
s. 49-61
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Edyta Zierkiewicz, Patografia jako zjawisko kulturowe i jako narzędzie nadawania znaczeń chorobie przez współczesnych pacjentów , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012, , 1 (57), s. 49-61
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{327142, author = "Edyta Zierkiewicz", title = "Patografia jako zjawisko kulturowe i jako narzędzie nadawania znaczeń chorobie przez współczesnych pacjentów ", year = 2012, volume = , number = 1 (57), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 49-61, }
AIDS w języku : marginalizacja i dyskurs epidemii jako mechanizmy stygmatyzacji osób HIV-pozytywnych w mediach
Marcela Kościańczuk
s. 63-73
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcela Kościańczuk, AIDS w języku : marginalizacja i dyskurs epidemii jako mechanizmy stygmatyzacji osób HIV-pozytywnych w mediach , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012, , 1 (57), s. 63-73
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{50667, author = "Marcela Kościańczuk", title = "AIDS w języku : marginalizacja i dyskurs epidemii jako mechanizmy stygmatyzacji osób HIV-pozytywnych w mediach ", year = 2012, volume = , number = 1 (57), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 63-73, }
Aksjologiczne uwarunkowania postaw wobec wolności ekonomicznej oraz interwencjonizmu państwa w sferze gospodarczej i socjalnej
Mirosława Czerniawska
s. 77-91
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosława Czerniawska, Aksjologiczne uwarunkowania postaw wobec wolności ekonomicznej oraz interwencjonizmu państwa w sferze gospodarczej i socjalnej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012, , 1 (57), s. 77-91
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{100458, author = "Mirosława Czerniawska", title = "Aksjologiczne uwarunkowania postaw wobec wolności ekonomicznej oraz interwencjonizmu państwa w sferze gospodarczej i socjalnej ", year = 2012, volume = , number = 1 (57), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 77-91, }
Shifting professional identities and perspectives : negotiating learning transitions from the field of public health
Lois Meyer
s. 93-110
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Lois Meyer, Shifting professional identities and perspectives : negotiating learning transitions from the field of public health , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012, , 1 (57), s. 93-110
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{28224, author = "Lois Meyer", title = "Shifting professional identities and perspectives : negotiating learning transitions from the field of public health ", year = 2012, volume = , number = 1 (57), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 93-110, }
Przystosowanie czy rozwój? : pytanie o jakość i cel edukacji w szkole wyższej
Mirosława Nowak-Dziemianowicz
s. 113-128
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Przystosowanie czy rozwój? : pytanie o jakość i cel edukacji w szkole wyższej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012, , 1 (57), s. 113-128
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{100455, author = "Mirosława Nowak-Dziemianowicz", title = "Przystosowanie czy rozwój? : pytanie o jakość i cel edukacji w szkole wyższej ", year = 2012, volume = , number = 1 (57), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 113-128, }
Międzynarodowa konferencja "Vocational Designing and Career Counseling : Challenges and New Horizons". Padwa (Włochy), 12-14 września 2011 r.
Marcin Szumigraj
s. 131-136
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Szumigraj, Międzynarodowa konferencja "Vocational Designing and Career Counseling : Challenges and New Horizons". Padwa (Włochy), 12-14 września 2011 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012, , 1 (57), s. 131-136
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{50675, author = "Marcin Szumigraj", title = "Międzynarodowa konferencja "Vocational Designing and Career Counseling : Challenges and New Horizons". Padwa (Włochy), 12-14 września 2011 r. ", year = 2012, volume = , number = 1 (57), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 131-136, }
"Introducing gender into academia - (in)visible act", Międzynarodowa konferencja ESREA, Network on Gender and Adult Learning, Montpellier (Francja), 9-11 czerwca 2011 r.
Joanna Ostrouch-Kamińska
s. 137-145
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Ostrouch-Kamińska, "Introducing gender into academia - (in)visible act", Międzynarodowa konferencja ESREA, Network on Gender and Adult Learning, Montpellier (Francja), 9-11 czerwca 2011 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012, , 1 (57), s. 137-145
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{54679, author = "Joanna Ostrouch-Kamińska", title = ""Introducing gender into academia - (in)visible act", Międzynarodowa konferencja ESREA, Network on Gender and Adult Learning, Montpellier (Francja), 9-11 czerwca 2011 r. ", year = 2012, volume = , number = 1 (57), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 137-145, }
"Nauczycielskie poniżanie. Szkolna przemoc wobec dziewcząt", Lucyna Kopciewicz, Warszawa 2011 : [recenzja]
Wojciech Siegień
Lucyna Kopciewicz (aut. dzieła rec.)
s. 149-156
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wojciech Siegień, "Nauczycielskie poniżanie. Szkolna przemoc wobec dziewcząt", Lucyna Kopciewicz, Warszawa 2011 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012, , 1 (57), s. 149-156
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{308071, author = "Wojciech Siegień", title = ""Nauczycielskie poniżanie. Szkolna przemoc wobec dziewcząt", Lucyna Kopciewicz, Warszawa 2011 : [recenzja] ", year = 2012, volume = , number = 1 (57), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 149-156, }