Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej
ISSN
1505-8808
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 11
Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej
2012, Numer 4 (60)
Dostępne tomy
2009, Numer 1 (45)
2009, Numer 2 (46)
2009, Numer 3 (47)
2009, Numer 4 (48)
2010, Numer 1 (49)
2010, Numer 2 (50)
2010, Numer 3 (51)
2010, Numer 4 (52)
2011, Numer 1 (53)
2011, Numer 2 (54)
2011, Numer 3 (55)
2011, Numer 4 (56)
2012, Numer 1 (57)
2012, Numer 2 (58)
2012, Numer 3 (59)
2012, Numer 4 (60)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Przeszłość jako przyszłość nauk społecznych i pedagogicznych
Thomas S. Popkewitz
Marcin Starnawski (tłum.)
s. 7-27
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Thomas S. Popkewitz, Przeszłość jako przyszłość nauk społecznych i pedagogicznych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012, , 4 (60), s. 7-27
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{100453, author = "Thomas S. Popkewitz", title = "Przeszłość jako przyszłość nauk społecznych i pedagogicznych ", year = 2012, volume = , number = 4 (60), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 7-27, }
Metodologia badań społecznych - ortodoksja i refleksyjność
Mieczysław Malewski
s. 29-46
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mieczysław Malewski, Metodologia badań społecznych - ortodoksja i refleksyjność , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012, , 4 (60), s. 29-46
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{96464, author = "Mieczysław Malewski", title = "Metodologia badań społecznych - ortodoksja i refleksyjność ", year = 2012, volume = , number = 4 (60), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 29-46, }
"Coming out" - nieprzemilczanie własnej egzystencji
Lucyna Kopciewicz
Marcin Welenc
s. 47-58
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Lucyna Kopciewicz, Marcin Welenc, "Coming out" - nieprzemilczanie własnej egzystencji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012, , 4 (60), s. 47-58
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{145866, author = "Lucyna Kopciewicz, Marcin Welenc", title = ""Coming out" - nieprzemilczanie własnej egzystencji ", year = 2012, volume = , number = 4 (60), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 47-58, }
Ontologiczne i aksjologiczne kryteria organizowania pomocy osobom z niepełnosprawnością w filozofii Jürgena Habermasa
Krzysztof Pezdek
s. 59-71
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krzysztof Pezdek, Ontologiczne i aksjologiczne kryteria organizowania pomocy osobom z niepełnosprawnością w filozofii Jürgena Habermasa , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012, , 4 (60), s. 59-71
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{138142, author = "Krzysztof Pezdek", title = "Ontologiczne i aksjologiczne kryteria organizowania pomocy osobom z niepełnosprawnością w filozofii Jürgena Habermasa ", year = 2012, volume = , number = 4 (60), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 59-71, }
Epifania i doświadczenie krystalizujące w biografii twórczej - próba zarysowania pola badawczego
Krzysztof J. Szmidt
s. 73-86
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krzysztof J. Szmidt, Epifania i doświadczenie krystalizujące w biografii twórczej - próba zarysowania pola badawczego , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012, , 4 (60), s. 73-86
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{156070, author = "Krzysztof J. Szmidt", title = "Epifania i doświadczenie krystalizujące w biografii twórczej - próba zarysowania pola badawczego ", year = 2012, volume = , number = 4 (60), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 73-86, }
Heterotopia domu dziecka, czyli o miejscu bez miejsca
Monika Kurzynoga
s. 87-95
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Kurzynoga, Heterotopia domu dziecka, czyli o miejscu bez miejsca , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012, , 4 (60), s. 87-95
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{90430, author = "Monika Kurzynoga", title = "Heterotopia domu dziecka, czyli o miejscu bez miejsca ", year = 2012, volume = , number = 4 (60), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 87-95, }
Dlaczego jemy? : uwarunkowania stosunku do jedzenia w cyklu życia na podstawie analizy wyników wstępnego sondażu
Dorota Mroczkowska
Beata Ziółkowska
s. 99-112
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Ziółkowska, Dorota Mroczkowska, Dlaczego jemy? : uwarunkowania stosunku do jedzenia w cyklu życia na podstawie analizy wyników wstępnego sondażu , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012, , 4 (60), s. 99-112
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{329902, author = "Beata Ziółkowska, Dorota Mroczkowska", title = "Dlaczego jemy? : uwarunkowania stosunku do jedzenia w cyklu życia na podstawie analizy wyników wstępnego sondażu ", year = 2012, volume = , number = 4 (60), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 99-112, }
Uspołecznianie studentów - uspołecznianie uniwersytetów : szkoły wyższe jako instytucjonalne środowiska edukacyjne
Adrianna Nizińska
s. 115-126
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adrianna Nizińska, Uspołecznianie studentów - uspołecznianie uniwersytetów : szkoły wyższe jako instytucjonalne środowiska edukacyjne , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012, , 4 (60), s. 115-126
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{157243, author = "Adrianna Nizińska", title = "Uspołecznianie studentów - uspołecznianie uniwersytetów : szkoły wyższe jako instytucjonalne środowiska edukacyjne ", year = 2012, volume = , number = 4 (60), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 115-126, }
Idea niemieckiego uniwersytetu : mit Humboldta?
Paulina Sosnowska
s. 127-142
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paulina Sosnowska, Idea niemieckiego uniwersytetu : mit Humboldta? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012, , 4 (60), s. 127-142
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{56532, author = "Paulina Sosnowska", title = "Idea niemieckiego uniwersytetu : mit Humboldta? ", year = 2012, volume = , number = 4 (60), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 127-142, }
XIV Letnia Szkoła Młodych Andragogów i Poradoznawców. Zielona Góra, 21.05-24.05.2012 r.
Joanna Łaszyn
s. 145-149
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Łaszyn, XIV Letnia Szkoła Młodych Andragogów i Poradoznawców. Zielona Góra, 21.05-24.05.2012 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012, , 4 (60), s. 145-149
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{327147, author = "Joanna Łaszyn", title = "XIV Letnia Szkoła Młodych Andragogów i Poradoznawców. Zielona Góra, 21.05-24.05.2012 r. ", year = 2012, volume = , number = 4 (60), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 145-149, }
"Trajektorie uczenia się w instytucjach kształcenia ustawicznego", Ewa Kurantowicz, Adrianna Nizińska, Wrocław 2012 : [recenzja]
Hanna Solarczyk-Szwec
Ewa Kurantowicz (aut. dzieła rec.)
Adrianna Nizińska (aut. dzieła rec.)
s. 153-157
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Hanna Solarczyk-Szwec, "Trajektorie uczenia się w instytucjach kształcenia ustawicznego", Ewa Kurantowicz, Adrianna Nizińska, Wrocław 2012 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012, , 4 (60), s. 153-157
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{228397, author = "Hanna Solarczyk-Szwec", title = ""Trajektorie uczenia się w instytucjach kształcenia ustawicznego", Ewa Kurantowicz, Adrianna Nizińska, Wrocław 2012 : [recenzja] ", year = 2012, volume = , number = 4 (60), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 153-157, }