Tytuł Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej
ISSN 1505-8808
Wydawca Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 10
Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej
2010, Numer 1 (49)

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
O obiektywnej hermeneutyce jako metodzie interpretacji danych empirycznych Danuta Urbaniak-Zając s. 7-18
Przykład rozszyfrowania literackich form w autobiograficznych tekstach za pomocą analizy i interpretacji obiektywnych danych Axel Fehlhaber Danuta Urbaniak-Zając (tłum.) s. 19-36
"Women's Studies" w Akademii - czy są dyscypliną naukową? Lucyna Kopciewicz s. 37-49
Dorośli uczą się inaczej? : w poszukiwaniu kategorii pojęciowych opisujących proces uczenia się dorosłych Hanna Solarczyk-Szwec s. 51-60
Panika moralna wokół obecności Romów na Słowacji i w Wielkiej Brytanii : próba porównania Mirosława Cylkowska-Nowak Witold Nowak s. 61-78
Doświadczenia młodego badacza w stosowaniu wywiadu narracyjnego Monika Kosiada-Król s. 81-91
O recenzowaniu Ryszard Borowicz Wiktor Sawczuk (aut. dzieła rec.) s. 95-101
"Coherence, Co-operation and Quality in Guidance and Counselling" : sprawozdanie z Konferencji Międzynarodowej IEAVG, Jyvaskyla, 3-5 czerwca 2009 Marcin Szumigraj s. 105-113
"Współczesna myśl pedagogiczna. Znaczenia, klasyfikacje, badania", Bogusław Śliwerski, Kraków 2009 : [recenzja] Bogusław Chmielewski Bogusław Śliwerski (aut. dzieła rec.) s. 117-121
"Uwikłani w płeć. Feminizm i polityka tożsamości", Judith Butler, Warszawa 2008 : [recenzja] Piotr Skuza Judith Butler (aut. dzieła rec.) s. 123-132